C43 AMG Sedan
#379
Posted 04 August 2017 - 10:25
Chiar dacă iei aftermarket, să iei un brand din top3. totuși le vei ține pe mașină aproximativ 4 luni pe an
|
#380
Posted 04 August 2017 - 10:50
figo1988, on 04 august 2017 - 10:12, said: Si mai on-topic, am inceput sa ma uit de roti pentru iarna. Un set de jante OEM de 18" (cele de vara sunt de 19") cu anvelope premium undeva la 3k de euro, fara transport, pe site-ul asta: https://www.kunzmann...genuine-tps.htm O sa ma uit sa vad daca pot lua ceva aftermarket, nu cred ca voi castiga ceva daca iau gropile de iarna din Bucuresti in jante de 500 de euro bucata... Acu' pe de alta parte, daca te gandesti ca ai AMG, ce mai conteaza 1500 EUR jantele .... |
#381
Posted 04 August 2017 - 11:04
Pai te deplasezi cu mx5 ul, când o sa meargă:;;;;)))))
|
#382
Posted 04 August 2017 - 12:46
Atentie ce jante iei aftermarket ca s-ar putea sa nu se potriveasca chiar daca zice ca merg pe C class, amg sigur are alte frane mai mari etc, sa nu ai surprize din cauza modelului jantei.
|
#383
Posted 04 August 2017 - 14:33
bobalex18, on 03 august 2017 - 08:18, said: depinde despre ce vorbim. Sunt totuși situații diferite (vorbim de reprezentanțele oficiale nu de service-uri de după blocuri): - orele necesare diferitelor operațiuni sunt normate de producător (din câte știu eu) - Cred că ora manopera pentru vopsirea unui bentley este diferită decât cea pentru skoda pentru că vorbim de procedee diferite. Sigur pe bentley se dă cu un lac ceramic care necesită și cursuri de specializare. Toate astea (curs specializare, tehnică poate și un echipament diferit) trebuie să se regăsească în prețul de manoperă. Vopsirea unui reper la un bentley poate să coste (manopera) din ceste motive de 2-3 ori mai mult decât un reper la skoda. - Înlocuirea unor discuri la a4 vs rs4. Deși la rs4 acestea costă de 3 ori mai mult decât la a4, manopera trebuie să fie similară pentru că operațiunea de înlocuire a acestora este identică. Sau la plăcuțele de frână etc. La MB citeam ca au mai multe straturi de vopsea si niste straturi de lac mai rezistente la zgarieturi. Au trecut doreii de la administrarea spatiului public sa tunda iarba pe strazi, si mi-am gasit masina improscata cu iarba tunsa si pe prag mi-a sarit vopseaua pe o suprafata cat un bob de piper. Si pe praguri ar trebui sa fie cea mai groasa vopseaua sau macar sa fie rezistenta la abraziune, ca mai sar pietre de la roti. La masinile de soi, orice asamblare este mai scumpa, mai complicata. Nu poti compara procesul de montare /demontare al unei fete de portiera de la o skoda cu un MB sau un bentley. Prima are fete din plastic, restul are piele, insertii metalice, lemn, anitfonare suplimentara. La skoda se prinde in clipsuri de plastic care dupa 2-3 demontari sunt praf si trebuiesc inlocuite, in timp ce la MB este cu totul altceva. E si normal sa dureze in plus operatiunea si sa coste mai mult. Vine masina aia pana la urma sau nu? A iesit din fabrica? MembruAnonim, on 03 august 2017 - 11:32, said: auzi @figo1988 stau la piscina in bg, ne-am luat 2 frappe si a zis ala 4.4 leva. 5 cu spaga... 11 lei. scump ca intretinerea ta la amg )) amicilor mei li s-a terminat cazarea la mine in complex si si au mai luat 2 zile la un hotel langa, studio la 80 leva pe zi. cam cat dai tu pe o friptura la mamaia ... intretinerea la amg parca e doar cu 30% mai scumpa, nu am facut noi simularea?http://m.digi24.ro/magazin/timp-liber/vacante/reportaj-digi24-detaliile-pentru-care-turistii-prefera-litoralul-bulgaresc-in-dauna-romaniei-771641 Poate sunt mituri urbane ca se fura masinile prin Bulgaria? |
#384
Posted 07 August 2017 - 14:26
bobalex18, on 04 august 2017 - 10:25, said:
Chiar dacă iei aftermarket, să iei un brand din top3. totuși le vei ține pe mașină aproximativ 4 luni pe an Ce inseamna top3 la jante? Fiind o fire mai degraba pragmatica nu mi-am pus niciodata problema sa schimb jantele masinilor. Daca erau de aliaj si in stare buna, atunci nu aveam nemultumiri. mufasa, on 04 august 2017 - 10:50, said:
Este evident cea mai buna optiune sa ai roti complete de iarna (nu OEM), dar la multe masini eu am avut doar gume. Tot drumul ala in faci la vulcanizare de 2 ori pe an, poti pastra aceeasi roata de rezerva (daca ai asa ceva), singurul inconvenient pe care-l vad la tine este 19" iarna. Dar merge fara probleme. Acu' pe de alta parte, daca te gandesti ca ai AMG, ce mai conteaza 1500 EUR jantele .... Nu prea vreau doar anvelope pentru ca la montat/demontat exista riscul sa se zgarie jantele. Plus ca am luat de-a lungul timpului niste cratere prin Bucuresti de m-am bucurat ca am scapat cu viata, si eu si masina. Si asta era pe jante de 16, cu 205/55, nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar simti 255/35 si jante pe 19. Oricum, am mai primit o oferta de la o firma care vinde si instaleaza tot felul de chestii pt MB (Fac multe retrofit-uri pe electronica, cam ce v-ar trebui voua @bobalex si @cristimate pt Audi), cam cu 600 de euro mai ieftine decat pretul din link-ul pe care l-am pus. MembruAnonim, on 04 august 2017 - 11:04, said:
Pai te deplasezi cu mx5 ul, când o sa meargă:;;;;))))) Acum il inmatriculez printr-o firma si in acelasi timp i se monteaza si turbo-ul. O sa fie bombaaa.... emil_sv, on 04 august 2017 - 12:46, said:
Atentie ce jante iei aftermarket ca s-ar putea sa nu se potriveasca chiar daca zice ca merg pe C class, amg sigur are alte frane mai mari etc, sa nu ai surprize din cauza modelului jantei. Da, ma gandeam ca daca prind latimea si ET-ul la fel ca la jantele de fabrica, ar trebui sa fie ok. Ma insel? tfmercedez, on 04 august 2017 - 14:33, said:
Vine masina aia pana la urma sau nu? A iesit din fabrica? Treaba romaneasca, chiar imi pare rau sa o zic, nu sunt genul caruia ii pute ceva doar pentru locul de origine, dar e mare diferenta de abordare. Nemtii coordoneaza zeci de transporturi, sute de furnizori, ditamai fabrica si iese masina din productie FIX pe data prezisa de ei, adica acum aproape 2 saptamani. Pe de alta parte, importatorul roman trebuia sa coordoneze 1 (un) transport si un singur colaborator. Nu ca aveam pretentia sa o ia in doi timpi si trei miscari de acolo, dar in momentul cand nu este disponibila nici o data estimativa, nici o planificare si nimeni nu stie exact cine/cand/cum o sa ia masina de acolo, deja arata destul de amatoriceste treaba. Chiar nu inteleg cum, la nivelul Mercedes Romania, nu exista informatia asta disponibila. |
#385
Posted 07 August 2017 - 15:10
figo1988, on 07 august 2017 - 14:26, said:
Da, ma gandeam ca daca prind latimea si ET-ul la fel ca la jantele de fabrica, ar trebui sa fie ok. Ma insel? Treaba romaneasca, chiar imi pare rau sa o zic, nu sunt genul caruia ii pute ceva doar pentru locul de origine, dar e mare diferenta de abordare. Nemtii coordoneaza zeci de transporturi, sute de furnizori, ditamai fabrica si iese masina din productie FIX pe data prezisa de ei, adica acum aproape 2 saptamani. Pe de alta parte, importatorul roman trebuia sa coordoneze 1 (un) transport si un singur colaborator. Nu ca aveam pretentia sa o ia in doi timpi si trei miscari de acolo, dar in momentul cand nu este disponibila nici o data estimativa, nici o planificare si nimeni nu stie exact cine/cand/cum o sa ia masina de acolo, deja arata destul de amatoriceste treaba. Chiar nu inteleg cum, la nivelul Mercedes Romania, nu exista informatia asta disponibila. Chiar daca e Mercedes, tot de catre neprofesionalismul romanesc este gestionat. Nici vorba sa le tin partea, dar din pacate in RO suntem intr-o bucla si este greu de iesit. Firmele de top (indiferent ca-i Mercedes sau din orice alt domeniu, nu numai auto), pentru a-si mentine statusul trebuie sa aiba toate serviciile inclusiv angajati de top si daca vrei din astia trebuie sa le dai salarii de top. Din pacate, economia noastra nu permite si vanzari de top (foarte bune) si atunci nici firmele respective nu-si permit sa angajeje personal de top. Aspectul asta, bineinteles ca este de inteles unde turnoverul este mic in raport cu potentialul (iar sectorul auto in general, iar cel premium in special este printre cele mai reprezentative). Ce nu este de inteles este faptul ca sunt sectoare care merg de bubuie si unde ne lovim de acelasi neprofesionalism si asta e intr-adevar regretabil. |
#386
Posted 07 August 2017 - 15:55
figo1988, on 07 august 2017 - 14:26, said: i, ditamai fabrica si iese masina din productie FIX pe data prezisa de ei, adica acum aproape 2 saptamani. Pe de alta parte, importatorul roman trebuia sa coordoneze 1 (un) transport si un singur colaborator. Nu ca aveam pretentia sa o ia in doi timpi si trei miscari de acolo, dar in momentul cand nu este disponibila nici o data estimativa, nici o planificare si nimeni nu stie exact cine/cand/cum o sa ia masina de acolo, deja arata destul de amatoriceste treaba. Chiar nu inteleg cum, la nivelul Mercedes Romania, nu exista informatia asta disponibila. Aia au un erp de la sap cu jit delivery. Daca le intarzie un surub li se opreste linia de productie si fabricantul acelui surub aproape ca da faliment platind despăgubiri. Tu esti un neica nimeni care astepta o masina intr-un colt de lume care a intrat in civilizatie (ue) acu 10 ani. Plus ai platit deja... Ii doare la basca. Si drept in cur. Următoarea masina o iei peste 4-5 ani si sunt doar 2 dealeri. Dacă nu ai vrut m4 :-)) Edited by MembruAnonim, 07 August 2017 - 16:14. |
#387
Posted 07 August 2017 - 16:05
figo1988, on 07 august 2017 - 14:26, said: Da, ma gandeam ca daca prind latimea si ET-ul la fel ca la jantele de fabrica, ar trebui sa fie ok. Ma insel? In functie de model s-ar putea sanu se potriveasca de asta ziceam de etrierii de frana etc ca daca sunt prea mari sa nu ai prob. Evita cele cu deep dish gen. |
#388
Posted 07 August 2017 - 17:59
Se pare ca 0-100km/h pentru sedan ar fi de fapt la fel ca C63, 4s
http://www.caranddri...upe-test-review (coupe-ul pe care l-au testat ei este cu 100kg mai greu decat sedan-ul si a scos 4.1s 0-100km/h). |
|
#389
Posted 07 August 2017 - 18:43
La iesirea din praful de la mamaia sat, era un c63 in fata mea care se chinuia sa iasa ... lucea, o spalase pt bamboo si in praful ala nu avea cum sa iasa curata
Mi s-a parut mai mare ca un c normal. Poate din cauza rotilor care erau imense, cred ca avea 20" montate... |
#390
Posted 07 August 2017 - 19:00
Chiar e mai mare ca un C normal. E mai lat din cauza aripilor scoase in exterior.
figo1988, on 07 august 2017 - 17:59, said:
Se pare ca 0-100km/h pentru sedan ar fi de fapt la fel ca C63, 4s http://www.caranddri...upe-test-review (coupe-ul pe care l-au testat ei este cu 100kg mai greu decat sedan-ul si a scos 4.1s 0-100km/h). |
#391
Posted 07 August 2017 - 19:01
Asta mi s-a parut si mie. Mai lat asa... frumusel pe afara, ca un c cu steroizi. Se vedea ca nu e un c normal de aproape. Avea alta alura. Insa in mare de masini scumpe de la mamaia se pierdea...
Cand revii din Bulgaria si te bagi direct in mijlocul traficului din mamaia sambata seara vezi atatea masini misto care stau la coada... m-am simtit sarac. Atatea Cayenne, 911, bugatti, ceva bentley... Apropo, scria pe el c63 s... m-am uitat acum pe site. Eu credeam ca n-am vazut bine dar exista ca model diferit. Edited by MembruAnonim, 07 August 2017 - 19:05. |
#392
Posted 07 August 2017 - 19:47
emil_sv, on 07 august 2017 - 19:00, said:
Chiar e mai mare ca un C normal. E mai lat din cauza aripilor scoase in exterior. 0-60 mph nu e 0-100, ca 60 inseamna 96 km/h. Plus ca nemtii sunt conservatori cand dau cifrele. Din cate stiu cabrio e mai greu cu mult, coupe-ul doar cu vreo 40. Iar pe C63s aceeasi revista a scos 3.7 0-60 mph. Si puntile fata/spate sunt semnificativ diferite fata de C-ul normal si mai late. Cat priveste timpi, corect, dar cred ca scoate aceeasi valoare cu C63 (nu C63s). O sa mai caut niste teste MembruAnonim, on 07 august 2017 - 19:01, said:
Asta mi s-a parut si mie. Mai lat asa... frumusel pe afara, ca un c cu steroizi. Se vedea ca nu e un c normal de aproape. Avea alta alura. Insa in mare de masini scumpe de la mamaia se pierdea... Cand revii din Bulgaria si te bagi direct in mijlocul traficului din mamaia sambata seara vezi atatea masini misto care stau la coada... m-am simtit sarac. Atatea Cayenne, 911, bugatti, ceva bentley... Apropo, scria pe el c63 s... m-am uitat acum pe site. Eu credeam ca n-am vazut bine dar exista ca model diferit. Orice se pierde in marea de masini scumpe de la Mamaia. Acolo mai degraba sa vii cu ceva Lamborghini sau McLaren cu culori stridente daca chiar vrei sa atragi atentia. Tocmai de asta eu mi-am luat un C-class argintiu in 4 usi In schimb sa apari cu un M4 auriu... [ https://media.ed.edmunds-media.com/bmw/m4/2016/oem/2016_bmw_m4_coupe_base_fq_oem_7_1280.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by figo1988, 07 August 2017 - 19:48. |
#393
Posted 07 August 2017 - 19:59
A vazut sotia un Porsche portocaliu rosiatic ceva... arata extraordinar.
Auzi, m-am uitat la blocurile alea de la noi la mamaia sat. Inghesuite, dar totuși ok. Parcari pare ca fac toti acum... etc. Da sa nu faci tu o piscina la fiecare complex? Bai nene ... cand vii de la plaja eu ma bag 1 ora la piscina minim. Plus cand sunt valuri mari stau cu copiii la joaca. Deci la noi sa ia banu si atat. Faleza aia e neasfaltara si deja se dezintegrau pietrele de pe partea pietonala... nu stiu. Dar in schim in praful si mizeria aia masini una si una. Si oameni gatiti ca de banchet... in praf )) C43 ul tau era de-o ciunga, a mea zici ca era pt saracii care venisera sa aiba grija de copii, baby sitteri |
|
#394
Posted 07 August 2017 - 20:20
figo1988, on 07 august 2017 - 17:59, said:
Se pare ca 0-100km/h pentru sedan ar fi de fapt la fel ca C63, 4s http://www.caranddri...upe-test-review (coupe-ul pe care l-au testat ei este cu 100kg mai greu decat sedan-ul si a scos 4.1s 0-100km/h). |
#395
Posted 07 August 2017 - 20:37
figo1988, on 07 august 2017 - 17:59, said: Se pare ca 0-100km/h pentru sedan ar fi de fapt la fel ca C63, 4s http://www.caranddri...upe-test-review (coupe-ul pe care l-au testat ei este cu 100kg mai greu decat sedan-ul si a scos 4.1s 0-100km/h). figo1988, on 07 august 2017 - 19:47, said: Si puntile fata/spate sunt semnificativ diferite fata de C-ul normal si mai late. Cat priveste timpi, corect, dar cred ca scoate aceeasi valoare cu C63 (nu C63s). O sa mai caut niste teste Orice se pierde in marea de masini scumpe de la Mamaia. Acolo mai degraba sa vii cu ceva Lamborghini sau McLaren cu culori stridente daca chiar vrei sa atragi atentia. Tocmai de asta eu mi-am luat un C-class argintiu in 4 usi In schimb sa apari cu un M4 auriu... [ https://media.ed.edmunds-media.com/bmw/m4/2016/oem/2016_bmw_m4_coupe_base_fq_oem_7_1280.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi s-a parut amuzant clipul asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rArpyMXT2ew?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rat Rod vs supercar. Fetele se uitau la masina ciudata in timp ce baietii la supercar, pe la minutul 10:00. |
#396
Posted 07 August 2017 - 21:42
figo1988, on 07 august 2017 - 19:47, said:
Si puntile fata/spate sunt semnificativ diferite fata de C-ul normal si mai late. Cat priveste timpi, corect, dar cred ca scoate aceeasi valoare cu C63 (nu C63s). O sa mai caut niste teste Tocmai de asta are aripile scoase in afara Nu scoate ca C63, C43-ul scoate bine ca e 4x4 si pleaca bine de pe loc, din mers chiar si de la viteza mica 5-10 km/h n-are nici o treaba. Daca era si C63 4x4 era si mai mare distanta. tfmercedez, on 07 august 2017 - 20:37, said:
Sa dai noste zeci de mii de ieuro in plus pentru aceleasi performante, asta inseamna sa fii mafiot. Probabil performantele suplimentare ale lui C63 care nu cred ca este un V12 biturbo ci doar un V8, sunt anulate de greutatea suplimentara a motorului &co. Edited by emil_sv, 07 August 2017 - 21:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users