Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...
 Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C
 Vacanta Italia

Concediu Halkidiki

Ce vehicule motorizate ați avut d...

Router Asus nu se conecteaza WAN
 Gradina, copaci, arbusti si plant...

Trackpoint Thinkpad

Legare boiler electric trifazat l...

Upgrade CPU pentru Lenovo ThinkCe...
 

Solutii pentru traiul in Bucuresti?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
624 replies to this topic

#19
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 Adm, on 14 martie 2017 - 12:00, said:

Nu se bat cap in cap; atata timp cat masinile electrice sunt 0.(0)1% din parcul auto, pot fi exceptate.
Prefer consum mai mic de carburant si poluare mai mica vs deteriorare asfalt.

Asta insemna sa fii carcotas!

Pai da,  carcotas pentru ca mi se pare ca inlocuiesti un impozit bazat pe un criteriu cretin cu altul care iar nu are legatura cu realitatea.

Impozitul a fost conceput initial sa fie o parte din valoare. Un x% din valoarea masinii ar trebui aplicat.
Restul de norme inventate, inclusiv cea propusa de tine sunt .... scuze da asta e realitatea..... tampenii.

Diferenta de greutate intre niste masini nu are legatura cu poluarea, deloc.
Sa fim seriosi exista sute de piticanii din alea descrise de tine mai sus cu peste 200 de cai si consumul aferent in timp ce van-urile cu greutate mai mare consuma si mai putin.
Iar cei care isi cumpara asaceva sunt aia care nu merg singuri in masina sa admire Dorobantiul la 2 noaptea ci chiar au nevoie de ea.

Impozitarea masinilor suplimentar nu va aduce nimic bun.
E o regula a economiei cand incepi sa bagi restrictii impozite asteapta-te sa te lovesca ceva in moalele capului la care nici nu te-ai gandit.

Decat sa ne chinui cu impozite si restrictii mai bine ne-am concentra pe solutii adevarate.
Si raman la parerea mea, am mai spus-o de cateva ori pe forum.

Singura solutie care poate fi impementata si sa aiba succes pe termen lung este crearea a doua sau mai multe cartiere noi de la 0 la o distanta de 10 km de Bucuresti si legarea lor de capitala prin abolut toate mijloacele de transport.

Restul metodelor vor sucomba in timp din cauza cresterii populatiei pe care nu ai cum sa o opresti.
Dovada este faptul ca metroul deja a inceput sa dea rateuri.
Cum ai tu de gand sa tai din transportul privat 100 000 de masini si sa ii indesi pe oamenii aia in metrou?

#20
Esticul

Esticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,089
  • Înscris: 24.09.2016

 f300, on 14 martie 2017 - 12:05, said:

Dar schimbarea fundamentala o sa fie cind mai toate joburile in care lucrezi in fata unui calculator o sa fie facute de acasa, eventual din Ciorogirla.
Sediul, nu numai joburile de acasă, trebuie să se mute în Ciorogârla.

Acest indice arata cu cat timp petrec soferii mai mult in frafic, atunci cand exista blocaje, fata de o calatorie fara blocaje.
Mai aglomerate decat Bucurestiul sunt: Mexico City, Bangkok, Istanbul, Rio de Janeiro si Moscova. Totusi, populatia din aceste orase este mult mai numeroasa, comparat cu Bucurestiul: Rio de Janeiro - 6,5 milioane locuitori, Mexico City - 8,8 milioane locuitori; Bangkok - 9,6 milioane locuitori Istanbul - 14 milioane locuitori, Moscova - circa 12 milioane locuitori. Bucurestiul are potrivit datelor de la ultimul recensamant circa 1,8 milioane locuitori.

http://www.hotnews.r...ste-150-000.htm
Aglomerațiile excesive par să fie corelate cu spiritul mafiot.

Edited by Esticul, 14 March 2017 - 12:16.


#21
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

 Adm, on 14 martie 2017 - 11:39, said:

Credeti ca Primaria si Guvernul vor misca un deget pentru a aplica macar o parte din masurile identificate mai sus? Posted Image

desigur...daca iese si ceva cascaval....ca asa moca n-are farmec...tu nu stii ca obrazul de oligarh cu cascaval se tine? Posted Image

#22
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,118
  • Înscris: 30.04.2007
o reducere a ambuteiajelor ar fi posibila prin inlocuirea trecerilor de pietoni cu pasaje subterane. subliniez acest lucru, intrucit pasarelele (alea pe deasupra, pentru antenisti ... ca mine Posted Image )  sunt in general evitate de pietoni pentru ca mai usor cobori si urci 3m (cam atit are in medie un subteran) decit sa urci 5-7 m cit are o pasarela ..

combateti Posted Image

 ASCENDED, on 14 martie 2017 - 12:09, said:

La intersecțiile alea mari(cele la care traficul este "încurcat" de pietoni),să facă pasarele(pentru pietoni;poate să fie și în formă de X),sau pasaje ca la Universitate.

se pare ca nu sunt singurul care gindeste asa .. ;)

Edited by r_murphy, 14 March 2017 - 12:15.


#23
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017

 viotl, on 14 martie 2017 - 11:51, said:

Esti circotas.
Se poate munci noaptea. Dar costa.

 mihaigerard, on 14 martie 2017 - 11:55, said:

Pe langa asta, munca noaptea se plateste altfel. + 100%Posted Image))
Salariul minim ar deveni cea mai mica problema. Posted Image
Exact, costa in plus... nu o sa vezi prea curand asa ceva la cel ce activeaza in zonele centrale (majoritatea detinute de patroni romani, care fug de sporuri si la care singurul drept al salariatului e sa munceasca cand spune seful).
Pe la cele detinute de multinationale deja se practica la unele aprovizionarea pe timp de noapte.

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Iti dai seama ca masinile care sunt parcate cum zici tu pe arterele principale pe primele 2 benzi, in intersectii sau se taraie prin oras au ca alternativa parcarea de resedinta, parcare neincapatoare.
Pana la urma cei din oras isi platesc impozitul in oras nu localitatile limitrofe si masurile care ar trebui luate ar trebui sa fie in primul rand pt ei nu pt cei care platesc impozit in alte localitati.
Cumva scrii din postura cuiva deranjat de rezidentii unui oras in care nu locuieste.
Ma intreb cu ce masina sub 4 metri vii in Bucuresti de te deranjaza masinile celor care platesc acolo impozite pt masini de 4.4m?

Edited by underb, 14 March 2017 - 12:23.


#25
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 Esticul, on 14 martie 2017 - 12:14, said:

Sediul, nu numai joburile de acasă, trebuie să se mute în Ciorogârla.

Mai aglomerate decat Bucurestiul sunt: Mexico City, Bangkok, Istanbul, Rio de Janeiro si Moscova. Totusi, populatia din aceste orase este mult mai numeroasa, comparat cu Bucurestiul: Rio de Janeiro - 6,5 milioane locuitori, Mexico City - 8,8 milioane locuitori; Bangkok - 9,6 milioane locuitori Istanbul - 14 milioane locuitori, Moscova - circa 12 milioane locuitori. Bucurestiul are potrivit datelor de la ultimul recensamant circa 1,8 milioane locuitori.

http://www.hotnews.r...ste-150-000.htm
Aglomerațiile excesive par să fie corelate cu spiritul mafiot.

Irelevant....

Conteaza desnitatea nu populatia totala.Si Moscova si Bangkok, Rio de Janeiro  o au sub a Bucurestiului.

Singurul oras de dimensiuni mari care are o densitate mai mare ca Bucurestiul din Europa e Parisul

Solutia Parisului?
Haussmann!!!!!!!!

#26
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 korn, on 14 martie 2017 - 12:09, said:

Mai usor cu pianul pe scari, Lucratul de acasa te duce direct la nebuni, aviz amatorilor!

Draci laci, pentru majoritatea istoriei omul a lucrat de acasa (sau foarte aproape de casa si necentralizat), doar cind a aparut motorul cu aburi pe care nu-l puteai distribui lucratorilor acasa a aparut centralizarea lucratorilor in fabrici, cu problemele de rigoare (transport, mincare, ce se intimpla acasa cu copiii, animalele, etc). N-a innebunit nimeni dind acasa la razboiul de tesut si n-o sa innebuneasca nici butonind la calculator. [edit: normal, nu mai mult decit innebunesc oricum oamenii indiferent daca si unde muncesc]

Edited by f300, 14 March 2017 - 12:21.


#27
ASCENDED

ASCENDED

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,749
  • Înscris: 02.07.2010

 r_murphy, on 14 martie 2017 - 12:14, said:

o reducere a ambuteiajelor ar fi posibila prin inlocuirea trecerilor de pietoni cu pasaje subterane. subliniez acest lucru, intrucit pasarelele (alea pe deasupra, pentru antenisti ... ca mine Posted Image )  sunt in general evitate de pietoni pentru ca mai usor cobori si urci 3m (cam atit are in medie un subteran) decit sa urci 5-7 m cit are o pasarela ..

combateti Posted Image



se pare ca nu sunt singurul care gindeste asa .. Posted Image
Plus că la pasajele subterane(nu știu sigur-este pleonasm?),pot fi puse scări rulante.
Plus că nu plouă înăuntru(când treci strada prin pasaj)

Dar,pentru degajarea Bucureștiului,propun eu o soluție(mai în glumă,mai în serios):
Mutăm capitala la Ciorogârla(sau orice altă localitate).
Să vezi viteză de dezvoltare a CiorogârleiPosted Image.


Oricum,soluțiile din primul post(s-ar părea că marea lor majoritate,conform celor spuse de colegi),pot fi relativ ușor de implementat.

#28
korn

korn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 29.12.2005

 f300, on 14 martie 2017 - 12:20, said:

Draci laci, pentru majoritatea istoriei omul a lucrat de acasa (sau foarte aproape de casa si necentralizat), doar cind a aparut motorul cu aburi pe care nu-l puteai distribui lucratorilor acasa a aparut centralizarea lucratorilor in fabrici, cu problemele de rigoare (transport, mincare, ce se intimpla acasa cu copiii, animalele, etc). N-a innebunit nimeni dind acasa la razboiul de tesut si n-o sa innebuneasca nici butonind la calculator. [edit: normal, nu mai mult decit innebunesc oricum oamenii indiferent daca si unde muncesc]


Ne poti spune cata experienta ai in lucratul de acasa si in ce domeniu lucrezi? Daca ai pe langa tine, nevasta, familie, copii?

Multumesc

#29
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Si o chestie apropo de apelul catre autoritati.
Daca ne astepta la solutii de la indivizii care gandesc asa:

Quote


Primele doua din cele noua statii de metrou care urmeaza sa fie inchise in aceasta vara pentru modernizare sunt Aparatorii Patriei si Tineretului, ambele aflate pe Magistrala 2.
In total, noua statii de metrou vor intra intr-un proces de modernizare menit sa schimbe sistemul de acces, iar lucrarile vor avea loc intre 15 iunie si 27 iulie si vor afecta pe rand cate o statie sau chiar doua statii in aceeasi saptamana.
Ultimele doua statii care vor fi inchise, in perioada 20-27 iulie, sunt Pipera (M2) si Aurel Vlaicu (M2), probabil cele mai aglomerate din Capitala, fiind intens folosite dimineata si seara, la ore de varf, in principal de catre corporatisti, avand in vedere numarul mare de cladiri de birouri plasate in zona celor doua iesiri.
Aceste doua statii sunt programate sa fie inchise in aceeasi saptamana.

Eu zic ca mai bine nu asteptam solutii de la ei. S-ar putea sa regretam.

#30
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010

 Adm, on 14 martie 2017 - 11:39, said:


Solutii punctuale identificate de mine, ce pot fi implementate mai mult sau mai putin rapid:

Singura solutie plauzibila: iti muti afacerea in provincie!
Nu vad rostul pentru care o firma, de exemplu Coca-cola, produce in Ploiesti si Moldova, dar are sediul in Bucuresti!... Cu ce ajuta acest lucru respectiva firma?
Si cum e Coca-Cola sunt multe alte firme...

#31
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,961
  • Înscris: 25.06.2007

 Adm, on 14 martie 2017 - 11:39, said:

Bucurestiul si nu numai, sufera din vremuri imemoriabile de lipsa planificarii si o constructie radiculara (strazile principale pornesc din Centru, existand inele concentrice).

Problema a venit cand Ceausescu a ingramadit pe inaltime "bucurestenii", in cartiere dormitor.
Acest lucru a crescut imens densitatea de populatie/mp!
.....
Solutii punctuale identificate de mine, ce pot fi implementate mai mult sau mai putin rapid:
IMHO, mare lucru nu ar rezolva solutiile alea, sunt mai mult cosmetice (desigur mai bine cu ele decat fara).

Singura solutie care ar da rezultate (insa e in mod evident inaplicabila) ar fi ''raderea''  blocurilor ceausiste si refacerea orasului dupa un plan logic (constructie radiculara, inele concentrice, asa cum ai specificat), cu zonele de locuit aerisite, cú o densitate mica de populatie, aflate departe de centru, astfel orasul dublandu-si/ triplandu-si suprafata.
Nicaieri nu s-a reusit altfel (vezi Paris, Viena etc).

Solutii punctuale precum cele propuse se aplica in multe orase din afara, dar daca densitatea populatiei e mare, aglomeratia va persista (chiar mi-am reamintit acum cat de aglomerat e San Francisco).

#32
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 ccf_cristi, on 14 martie 2017 - 12:28, said:


Singura solutie plauzibila: iti muti afacerea in provincie!
Nu vad rostul pentru care o firma, de exemplu Coca-cola, produce in Ploiesti si Moldova, dar are sediul in Bucuresti!... Cu ce ajuta acest lucru respectiva firma?
Si cum e Coca-Cola sunt multe alte firme...

Probabil ca in Bucuresti si sanse mai mari sa gasesti personal calificat pentru conducerea firmei (nu pentru caratul de pet-uri) decat la Caracal...
Tu ce zici?

#33
radumiki

radumiki

    funny content creator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 23,696
  • Înscris: 13.10.2003

 Adm, on 14 martie 2017 - 12:00, said:

Vazute de mine:

1. In Budapesta nu vezi dube sau camionete; aprovizionarea se face seara/naoptea/dimineata.
2. In Germania gunoiul se ridica noaptea
3. In Japonia toate lucrarile de mentenanta se fac noaptea, fara zgomot/draci/strigate.

Si in Timisoara, cel putin la mine pe strada, gunoiul se ridica noaptea. Un lucru bun si usor de implementat.
Aprovizionarea magazinelor nu incurca chiar atat de mult insa evident ar fi la fel o chestie pozitiva chit ca ptr. patronii de magazine mici ar fi un efort in plus.
O centura civilizata, moderna ar scoate multe masini din oras, cu siguranta aici este o problema mare atat la Bucuresti cat si la alte orase mari gen Timisoara. Este afectat grav traficul si poluarea din orase creste datorita lipsei centurilor.

#34
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
Pentru a indeparta izul specific de cazan la producerea de... tuica, francezii au inventat mmetoda "cognac". Romanii au inventat..... toiul.

Daca recititi tot ce s-a scris pina acum veti observa usor problema. "Merge si asa"
Desi nivelul de inteligenta al celor care au scris aici este mult peste medie, facem ce facem de obicei: ne sarim la git si ne dam in cap.... in loc sa incercam sa gasim solutii la modul serios.
Dar e doar un forum, ce pisici, cui ii pasa....

#35
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
legat de masini, problema majora acum e data de miile de apartament facute aiurea pe camp, pe langa bucuresti, lipsite aproape complet de transport in comun
sa se puna o taxa de intrare in bucuresti cu masina personala pentru domiciliatii in satele adiacente si sa vezi cum se elibereaza orasul..
simultan cu amenzi uriase pentru parcarile aiurea (si care sa fie date mereu, nu doar impresii ca in prezent) probabil ar duce la eliminarea a minim 50% din aglomeratia din trafic
despre marirea retelei de metrou ca sa acopere si satele din jur, asta e utopie, probabil peste 200-300 de ani ...

#36
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010

 Jammalan-the-Prophet, on 14 martie 2017 - 12:32, said:


Probabil ca in Bucuresti si sanse mai mari sa gasesti personal calificat pentru conducerea firmei (nu pentru caratul de pet-uri) decat la Caracal...
Tu ce zici?
Ai si tu dreptate...Probabil, 75% din bucuresteni nici nu sunt veniti din provincie...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate