Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Se poate returna o placă de bază cu urme de folosire?
Last Updated: Feb 23 2017 01:24, Started by
nabres95
, Feb 17 2017 04:39
·
0
#19
Posted 17 February 2017 - 09:41
Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala?
|
#20
Posted 17 February 2017 - 10:12
arbuneaionut, on 17 februarie 2017 - 09:41, said:
Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala? |
#21
Posted 17 February 2017 - 10:13
Eu astept deznodamantul
Ii vor primi placa de baza ? Sau o vor refuza pt. ca.... ? |
#22
Posted 17 February 2017 - 10:15
Pai suna-i si intreaba-i. Eventual trimite-le pe mail si pozele.
|
#23
Posted 17 February 2017 - 10:24
Uite aici politica de retur a siteului de unde ai cumparat:
https://www.vexio.ro...a-de-returnare/ Quote Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. [...] Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. [...] Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Mie mi se pare ca ai diminuat valoarea produsului, adica nimeni in toate mintile nu va mai plati pretul de nou pe o placa cu zgarieturi de suruburi. |
#24
Posted 17 February 2017 - 11:11
Placa a fost prinsa cu suruburi fara zimti . Nu are nimic ci doar estetica la marginile suruburilor . Am trimis email si mi s.a precizat doar de pinii cpului in rest nimic..astept deznodamantul si eu
|
#25
Posted 17 February 2017 - 14:57
Ti s-a "precizat doar de pinii cpului " sa fie OK ? in cazul asta magazinul e dispus sa isi asume paguba deoarece ei vor revinde placa de baza ca desigilata la pret redus.
Dar cred ca iti vor accepta placa de baza doar daca vei cumpara ceva de la ei; nu stiu, doar presupun. |
#26
Posted 17 February 2017 - 15:20
Eu am montat si demontat multe placi de baza si nu am patit niciodata sa se uzeze acel metal.
|
#27
Posted 17 February 2017 - 15:26
Conform legislatiei in ceea ce prevede comertul online, orice consumator (persoana fizica) are drept de retur in termen de 14 zile de la achizite.
In cazul de fata trebuia sa anunti prin formularul de retur sau prin email ca doresti sa returnezi placa de baza, iar apoi sa il trimiti catre ei. Prin lege, consumatorul notifica un retur, nu asteapta raspuns daca i se accepta sau nu. Ei au obligatia sa iti returneze suma de bani in termen de 14 zile de la notificare, singura conditie este ca produsul trebuie sa ajunga la ei. In cazul in care se observa ca produsul este neconform, valoarea returului poate suferi diminuare pentru ca acesta sa fie adus la conformitate si vandut ca nou. Orice produs se accepta retur, prin lege |
#29
Posted 17 February 2017 - 15:30
Sunt anumite exceptii prezentate in prezentate in O.U.G. 34/2014 - la aceasta lege este obligat sa se raporteze orice magazin online.
|
#30
Posted 17 February 2017 - 16:14
Hopa !
Magazinul de unde a cumparat @OP si-a facut cont pe Softpedia [ https://i.imgur.com/j6H9Q9m.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si acum au informatii vizavi de o posibila returnare a unei placi de baza cu "defect". Va mai accepta magazinul placa de baza asa cum e ea ?! Astept cu sufletul la gura deznodamantul [ https://i.imgur.com/zmBzDVP.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 17 February 2017 - 16:17
Sa speram ca persoana in cauza o sa scrie aici daca i s-a acceptat returul sau nu.
|
#32
Posted 18 February 2017 - 02:07
Va recomandam ca produsele sa fie ambalate cat mai bine, in ambalajul original si eventual intr-o folie protectoare + o alta cutie. Nu va recomandam sa lipiti scotch, abtibilde sau awb-urui direct pe ambalaj sau pe etichetele acestuia. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte). Coletul trebuie sa contina copie de pe factura si cert. de garantie in original (in cazul in care certificatul contine mai multe produse, se va trimite doar copie) In cazul in care nu a-ti primit actele, ele se regasesc in contul de client.
Taxele de curierat vor fi suportate de d-voastra , avand in vedere ca este o returnare de produs. NU trimiteti RAMBURS. In cazul in care doriti achizitia unui alt produs , va recomand sa faceti o noua comanda online pentru care sa specificati la observatii ca aveti o returnare activa ( de asemenea, comanda se poate face telefonic la departamentul de call center ) . In cazul in care doriti returnarea banilor , va rog sa-mi transmiteti un cont IBAN + Titular unde putem returna contravaloarea produsului in termen de 14 zile de la receptionarea lui. -----------asta e partea importanta,nimic altceva despre marginile tocite. Va rog sa verificati sa nu exista vreun PIN de la socketul procesorului stramb sau rupt pentru ca nu face obiectul garantiei si nu se poate returna produsul. |
#33
Posted 18 February 2017 - 02:38
arbuneaionut, on 17 februarie 2017 - 09:41, said:
Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala? Edited by nabres95, 18 February 2017 - 02:45. |
|
#34
Posted 19 February 2017 - 03:28
Produsul a ajuns la ei , astept raspuns din partea lor de luni incolo
|
#36
Posted 19 February 2017 - 08:16
Eu, personal, as cumpara o placa de baza cu locasurile alea zgariate la un pret de 25% mai ieftin.
Asta pt. ca in mintea mea gandesc: "ala care a avut placa de baza a strans de suruburi pana n-a mai putut ! bine ca n-a crapat placa de baza; ce fel de om e ala de strange suruburile in halul asta ? sper ca in afara de locasurile astea tocite nu mai are nimic; nu a forjat placa de baza nu i-a facut OC, strambat un pin sau doi si apoi indreptat/i cu un ac de cusut... Doamne ! cine m-a pus sa cumpar placa asta resigilata ?!" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users