Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

Se poate returna o placă de bază cu urme de folosire?

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
arbuneaionut

arbuneaionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 943
  • Înscris: 17.11.2016
Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala?Posted Image

#20
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,291
  • Înscris: 08.11.2016

View Postarbuneaionut, on 17 februarie 2017 - 09:41, said:

Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala?Posted Image
Bunul simt plus ca si baietii de la firma daca nu-s idioti vor observa imediat in ce hal arata. Nu cred ca tie ti-ar place sa cumperi o asa placa. Cine stie cat a mai apasat sau tras si de mufe, fire, etc.

#21
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Eu astept deznodamantul  :)

Ii vor primi placa de baza ?
Sau o vor refuza pt. ca.... ?

#22
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,291
  • Înscris: 08.11.2016
Pai suna-i si intreaba-i. Eventual trimite-le pe mail si pozele.

#23
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Uite aici politica de retur a siteului de unde ai cumparat:

https://www.vexio.ro...a-de-returnare/

Quote


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului.

[...]

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

[...]

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Mie mi se pare ca ai diminuat valoarea produsului, adica nimeni in toate mintile nu va mai plati pretul de nou pe o placa cu zgarieturi de suruburi.

#24
nabres95

nabres95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 02.10.2013
Placa a fost prinsa cu suruburi fara zimti . Nu are nimic ci doar estetica la marginile suruburilor . Am trimis email si mi s.a precizat doar de pinii cpului in rest nimic..astept deznodamantul si eu

#25
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Ti s-a "precizat doar de pinii cpului " sa fie OK ? in cazul asta magazinul e dispus sa isi asume paguba deoarece ei vor revinde placa de baza ca desigilata la pret redus.
Dar cred ca iti vor accepta placa de baza doar daca vei cumpara ceva de la ei; nu stiu, doar presupun.

#26
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,988
  • Înscris: 28.08.2008
Eu am montat si demontat multe placi de baza si nu am patit niciodata sa se uzeze acel metal.

#27
vexio

vexio

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.02.2017
Conform legislatiei in ceea ce prevede comertul online, orice consumator (persoana fizica) are drept de retur in termen de 14 zile de la achizite.
In cazul de fata trebuia sa anunti prin formularul de retur sau prin email ca doresti sa returnezi placa de baza, iar apoi sa il trimiti catre ei. Prin lege, consumatorul notifica un retur, nu asteapta raspuns daca i se accepta sau nu. Ei au obligatia sa iti returneze suma de bani in termen de 14 zile de la notificare, singura conditie este ca produsul trebuie sa ajunga la ei. In cazul in care se observa ca produsul este neconform, valoarea returului poate suferi diminuare pentru ca acesta sa fie adus la conformitate si vandut ca nou.
Orice produs se accepta retur, prin lege

#28
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Chiar și licențe electronice vexio?

#29
vexio

vexio

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.02.2017
Sunt anumite exceptii prezentate in prezentate in O.U.G. 34/2014 - la aceasta lege este obligat sa se raporteze orice magazin online.

#30
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Hopa  Posted Image  !
Magazinul de unde a cumparat @OP si-a facut cont pe Softpedia
[ https://i.imgur.com/j6H9Q9m.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
si acum au informatii vizavi de o posibila returnare a unei placi de baza cu "defect".

Va mai accepta magazinul placa de baza asa cum e ea ?!
Astept cu sufletul la gura deznodamantul  [ https://i.imgur.com/zmBzDVP.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#31
vexio

vexio

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.02.2017
Sa speram ca persoana in cauza o sa scrie aici daca i s-a acceptat returul sau nu.

#32
nabres95

nabres95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 02.10.2013
Va recomandam ca produsele sa fie ambalate cat mai bine, in ambalajul original si eventual intr-o folie protectoare + o alta cutie. Nu va recomandam sa lipiti scotch, abtibilde sau awb-urui direct pe ambalaj sau pe etichetele acestuia.  Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte).  Coletul trebuie sa contina copie de pe factura si cert. de garantie in original (in cazul in care certificatul contine mai multe produse, se va trimite doar copie) In cazul in care nu a-ti primit actele, ele se regasesc in contul de client.



Taxele de curierat vor fi suportate de d-voastra , avand in vedere ca este o returnare de produs.  NU trimiteti RAMBURS.



In cazul in care doriti achizitia unui alt produs , va recomand sa faceti o noua comanda online pentru care sa specificati la observatii ca aveti o returnare activa ( de asemenea, comanda se poate face telefonic la departamentul de call center ) .

In cazul in care doriti returnarea banilor , va rog sa-mi transmiteti un cont IBAN + Titular unde putem returna contravaloarea produsului in termen de 14 zile de la receptionarea lui.


-----------asta e partea importanta,nimic altceva despre marginile tocite.
Va rog sa verificati sa nu exista vreun PIN de la socketul procesorului stramb sau rupt pentru ca nu face obiectul garantiei si nu se poate returna produsul.

#33
nabres95

nabres95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 02.10.2013

View Postarbuneaionut, on 17 februarie 2017 - 09:41, said:

Cine te pune sa spui cand returnezi placa de defectul ala?Posted Image
mi se pare normal sa specific , placa este controlata oricum :) , chiar am dat si o poza in emailul in care mi s.a raspuns si l am postat sus in care sunt vizib.marginile , nu l.as considera defect . Locasurile la orice placa de baza au marginile marcate asa ca nu a trecut nimic de ele .. i.as spune eu -dincolo de zona critica-

Edited by nabres95, 18 February 2017 - 02:45.


#34
nabres95

nabres95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 02.10.2013
Produsul a ajuns la ei , astept raspuns din partea lor de luni incolo

#35
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,291
  • Înscris: 08.11.2016
Si noi asteptam verdictul.

#36
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Eu, personal, as cumpara o placa de baza cu locasurile alea zgariate la un pret de 25% mai ieftin.
Asta pt. ca in mintea mea gandesc:
"ala care a avut placa de baza a strans de suruburi pana n-a mai putut ! bine ca n-a crapat placa de baza;
ce fel de om e ala de strange suruburile in halul asta ?
sper ca in afara de locasurile astea tocite nu mai are nimic; nu a forjat placa de baza nu i-a facut OC, strambat un pin sau doi si apoi indreptat/i cu un ac de cusut...
Doamne ! cine m-a pus sa cumpar placa asta resigilata ?!"

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate