Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
PSA este pe punctul de a cumpara Opel
#55
Posted 17 February 2017 - 11:20
Quantum, on 17 februarie 2017 - 06:16, said: Si eu sustin acelasi lucru: Citroen e divizia "de lux" a PSA iar Peugeot este pentru vanzari masive. Intradevar, Peugeot sta mai bine la vanzari ca Citroen, dar pe Citroen, in general, apar prima data noutatile tehnologice din grup. Eu am un C5 din 2009 si am fost sa vad Peugot-ul 5008 cand s-a lansat, prin 2013 parca. 90%din tehnologia pe 5008 eu o aveam deja de 4 ani pe masina mea. Referitor la fiabilitatea "legendara" Opel vs PSA, iti recomand doar sa intri pe forumurile utilizatorilor si sa compari problemele mentionate acolo. Probabil vei avea o surpriza.... |
#56
Posted 17 February 2017 - 11:30
#57
Posted 17 February 2017 - 11:34
Quantum, on 17 februarie 2017 - 11:30, said:
))))))))))))))))) Intr-adevar, masina de lux mai tare ca Citroen nu exista. Respect! Mie personal imi place doar modelul 2CV, si asta numai pentru forma lui, de casca. Ai inteles gresit mesajul meu. Am spus ca e mai calitativa decat Peugeot, nu comparativ cu altele, desi este si asa Cel care ridica in slavi tehnologia de pe Opel, ar putea sa imi dea un exemplu cu ce a scos Opel pe piata, inovator si NU adaptari ale unor solutii gasite de altii? Din cate stiu eu, momentul lor de glorie a fost Frontera, care practic a deschis calea SUV-urilor, dar dupa aceea nu au mai fost la fel de apreciati. Nemtii au o vorba "Opel e cea mai proasta masina germana, dar totusi e a noastra" Cand am cumparat masina in 2009, am facut drive test, printre altele, si cu Insignia, lansata de cateva luni si cu C5, lansat cu 1 an si ceva in urma. La momentul acela, Citroen a fost peste Insignia ca si finisaje, materiale si mecanica. Poate intre timp s-a schimbat ceva, dar ma indoiesc. Din punctul meu de vedere, scopul posibilei achizitii este si intarirea grupului pe piata auto dar, mai ales, cresterea vanzarilor grupului in Germania. Nemtii sunt foarte nationalisti si in general prefera masini fabricate la ei. Edited by bogwol, 17 February 2017 - 11:52. |
#59
Posted 17 February 2017 - 12:59
devlin2427, on 17 februarie 2017 - 11:38, said:
Nu e Citroen nicio divizie de lux. Au incercat marea cu degetul cu versiunile DS care au fost o tentativa esuata de premium. De parca e cineva atat de prost incat sa dea peste 30.000 de euro pe o compacta frantuzeasca. Daca ai citi mesajul de dinainte, ai vedea ce am vrut sa spun. Si, ref la pret si faptul ca cineva ar fi prost sa dea 30.000 pe o compacta frantuzesca, unde se incadreaza acela care da 40-45.000 coco pe o masina asemanantoare ca si caracteristici dar care are sediul in Germania (nu am spus fabricata!)? Hmmm, grea intrebare Si asta ti-o spune un fost posesor de masina germana! Edited by bogwol, 17 February 2017 - 13:03. |
#60
Posted 17 February 2017 - 13:07
Hai sa nu ne lasam dusi de val. Tu compari o marca premium care face masini premium de 100 de ani cu un Citroen cu alta sigla? Cine isi cumpara o masina premium, nemteasca sau japoneza, stie destul de bine ce primeste.
Daca vrei sa vezi cum se incearca, pe bune, intrarea in segmentul premium arunca o privire la Kia Stinger. |
#61
Posted 17 February 2017 - 15:25
#62
Posted 17 February 2017 - 15:43
fortzoso, on 17 februarie 2017 - 15:25, said:
Ai și vreun argument sau zici asa numai fiindcă crezi tu asta ? Tu, fiind probabil in afara domenului, daca vrei sa vezi cat de tabla insiruita e Citroen/Peugeot la fiabilitate, verifica datele JD Power pe ultimii 15-20 de ani si iti faci o idee. |
#63
Posted 17 February 2017 - 16:17
Quantum, on 17 februarie 2017 - 15:43, said: Stiu asta din domeniul respectiv. Tu, fiind probabil in afara domenului, daca vrei sa vezi cat de tabla insiruita e Citroen/Peugeot la fiabilitate, verifica datele JD Power pe ultimii 15-20 de ani si iti faci o idee. Eu nu am nevoie sa verific nimic. Eu am Peugeot 407 Coupe din 2006 211 CP și nu am băgat bani in ea decât pentru consumabile. Iar la confort nu se compara cu nici-un Opel (și am mers in destule) Așa că pentru mine părerea ta despre Peugeot este egala cu zero. Am postat aici pentru a nu fi dezinformați alții carora le place Peugeot, de concluziile tale luate in urma vizionarii unor tabele de pe internet. |
#64
Posted 17 February 2017 - 16:37
fortzoso, on 17 februarie 2017 - 16:17, said:
Eu nu am nevoie sa verific nimic. Eu am Peugeot 407 Coupe din 2006 Si ma-mare a avut o shareta timp de 50-70 de de ani, intre anii 1900-600, n-a avut niciun defect, nicio chemare in service, zero consumabile, mergea de rupea. Daca vrei iti dau facebookul ei sa schimbati impresii despre niste produse de exceptie. |
|
#65
Posted 17 February 2017 - 16:41
LauCalin, on 15 februarie 2017 - 23:35, said: Miscarea asta a celor de la PSA imi aminteste tot mai mult de miscarea facuta anul trecut de Nissan... ma rog, Renault-Nissan, in privinta lui Mitsubishi. Pe hartie Mitsubishi ii era inferior lui Nissan sau Renault. Si totusi Nissan spunea ca tehnologiile lui Mitsu, ii va ajuta pe viitor. Ca tehnologii moderne unde Opel sta bine, eu cred ca ar fi cele electrice. Aici PSA ar avea ce analiza. Deci chestia asta cu PSA si Opel, parca seamana tot mai mult cu Renault-Nissan si Mitsu. Desi acolo preluarea Mitsu s-a facut atat de rapid, incat a batut la ochi. In fine. Recunosc insa ca mi-as fi dorit ca Mitsu sa ajunga la PSA. Chiar am zis de cativa ani ca o colaborare cat mai solida sau o alianta precum Renault-Nissan, ar fi de bun augur pentru cei doi. Si faptul ca PSA nu au avut ragaz nici macar sa analizeze treaba cu Mitsu (pentru ca oricum cartile erau jucate de Nissan - nu noaptea ca ai nostri din Guvern, dar ceva de genu'), poate ca i-a facut sa se ambitioneze in problema cu Opel si, cine stie, preluarea asta sa fie un "raspuns" la adresa Aliantei Renault-Nissan. In schimb eu, ma asteptam sa se alinieze marii producatori la usa Tesla, in vederea dezvoltarii de modele electrice. Dar ei inca mai insista pe masinile "conventionale". No problem, o sa cumpere acumulatorii de la tesla in viitor. MB deja o face. Edited by tfmercedez, 17 February 2017 - 16:42. |
#66
Posted 17 February 2017 - 17:00
tfmercedez, on 17 februarie 2017 - 16:41, said:
Loganul vandut in mexic are sigla Nissan, care are o oarecare notorietate pe acolo. tfmercedez, on 17 februarie 2017 - 16:41, said:
In schimb eu, ma asteptam sa se alinieze marii producatori la usa Tesla, in vederea dezvoltarii de modele electrice. Dar ei inca mai insista pe masinile "conventionale". No problem, o sa cumpere acumulatorii de la tesla in viitor. MB deja o face. Ma intreb daca hibridele vor avea viata lunga sau vor disparea in momentul cand tehnologia auto 100 % nepoluanta va ajunge la maturitate. Edited by max_01, 17 February 2017 - 17:00. |
#67
Posted 17 February 2017 - 17:15
Quantum, on 17 februarie 2017 - 16:37, said: OK . Iti inteleg punctul de vedere si il respect. Si ma-mare a avut o shareta timp de 50-70 de de ani, intre anii 1900-600, n-a avut niciun defect, nicio chemare in service, zero consumabile, mergea de rupea. Daca vrei iti dau facebookul ei sa schimbati impresii despre niste produse de exceptie. Atâta te duce mintea, atâta spui. Nici nu-i de mirare că experiența ta despre mașini se reduce la ce știi de pe Internet.Pana una alta șareta mea de peste 200 CP o prefer supercarului Opel de 100 și ceva CP |
#68
Posted 17 February 2017 - 22:32
Merkel: Vom face tot posibilul pentru a garanta locurile de muncă de la fabricile Opel din Germania
Guvernul de la Berlin va face tot posibilul pentru a garanta locurile de muncă și fabricile Opel din Germania, după ce grupul francez PSA și-a anunțat intenția de a achiziționa subsidiara europeană a General Motors (GM), a afirmat, vineri, cancelarul Angela Merkel, transmite Reuters. "Sunt în desfășurare discuțiile cu Opel. Guvernul are un proiect de coordonare în curs", le-a declarat jurnaliștilor Merkel, după întâlnirea cu premierul canadian Justin Trudeau, în Berlin. "Din punct de vedere politic, vom face totul pentru a garanta locurile de muncă și unitățile de producție din Germania", a adăugat oficialul german. Consiliul angajaților Opel și cel mai mare sindicat german, IG Metall, au anunțat vineri că reprezentanții muncitorilor sunt pregătiți de negocieri "constructive" cu PSA atât timp cât sunt confirmate angajamentele privind locurile de muncă și investițiile în fabrici. În ultimele zile, General Motors a încercat să liniștească mediile politice din Germania și Marea Britanie cu privire la posibilele pierderi de locuri de muncă apărute în urma unei preluări a Opel de către PSA. Cu toate acestea, două surse din apropierea constructorului auto francez au declarat pentru Reuters că subiectul eliminărilor de locuri de muncă și închiderilor de uzine se află pe agenda discuțiilor cu GM, în primul rând fiind vizate uzinele britanice ale Vauxhall. Activitățile europene ale General Motors au provocat pierderi de 15 miliarde de dolari începând din 2000 și până în prezent. Deprecierea lirei sterline, după votul în favoarea Brexit, a anulat speranțele referitoare la o revenire pe profit în 2016 astfel că, anul trecut, această divizie a înregistrat pierderi de 257 milioane de dolari. Potrivit analiștilor, divizia europeană a GM suferă de supracapacități de producție și de un portofoliu redus de modele comparativ cu ceilalți constructori generaliști din Europa. Opel are 10 uzine, repartizate în șase țări din Europa, iar la finele lui 2015 compania avea 35.600 de angajați, dintre care 18.250 în Germania. https://www.agerpres...rmania-17-33-30 |
#69
Posted 20 February 2017 - 00:07
tfmercedez, on 17 februarie 2017 - 16:41, said: Aliantele astea ajuta si pentru rebramding. Loganul vandut in mexic are sigla Nissan, care are o oarecare notorietate pe acolo. In schimb eu, ma asteptam sa se alinieze marii producatori la usa Tesla, in vederea dezvoltarii de modele electrice. Dar ei inca mai insista pe masinile "conventionale". No problem, o sa cumpere acumulatorii de la tesla in viitor. MB deja o face. Nu stiu in ce masura vor apela la Tesla. In cazul de fata, nu cred ca Opel si PSA vor proceda asa. Pentru ca Opel, in privinta tehnologiilor electrice, sta destul de bine. Poate cineva gen Fiat sau Ford sa apeleze, pentru ca ei au ceva slabiciuni. VAG testeaza intens tehnologii, Toyota se bazeaza pe hibrizi si hidrogen... poate Hyundai si Kia, desi stiam ca si coreeni testeaza de zori. Cazul lui Mercedes e cumva normal. Pentru ca ei se bazeaza f mult pe tehnologii conventionale. Cand a fost nevoie de ceva mai atipic sau motoare mici, au apelat la altii precum Renault sau, in urma cu 15 ani, la Mitsubishi pentru benzinarele de pe ForFour. |
|
#70
Posted 20 February 2017 - 12:47
Cum sta Opel destul de bine la tehnologiile electrice ? Sunt depasiti de alti constructori europeni sau asiatici 😊 Sa știi ca iMiev e făcut de Mitsubishi nu de Opel 😊
Edited by MicroEdge, 20 February 2017 - 12:47. |
#72
Posted 20 February 2017 - 15:22
Tot o dati in sus si in jos cu tehnologiile electrice. Va recomand sa vedeti ultimul episod (parca in ultimul este) din The Grand Tour unde baietii fac o comparatie intre masina clasic asi cea electrica. Cea electrica mai are fooooarte mult pana sa ajunga la nivelul celei clasice, nu numai ca tehnologie ci si ca infrastructura. Va recomand sa vedeti respectivul episod ca sa va faceti o idee practica, si nu una pe baza declaratiilor de presa emise de diferite companii.
Iar revenind la subiectul topicului: PSA, daca se concretizeaza achizitia, nu fura tehnologia Opel, ci o cumpara!!! Edited by bogwol, 20 February 2017 - 15:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users