Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
PSA este pe punctul de a cumpara Opel
Last Updated: Oct 15 2018 21:34, Started by
LauCalin
, Feb 14 2017 15:01
·
0
#91
Posted 06 March 2017 - 09:28
Peugeot-Citroen cumpara Opel - Cateva cifre importante si ce va urma dupa tranzactia anului in auto
PSA Peugeot-Citroen si divizia Opel a General Motors anunta luni dimineata ca au ajuns la o intelegere, iar grupul francez va cumpara marca germana faimoasa pentru modele precum Astra, Corsa si Insignia. Se formeaza un nou grup cu productie de 4,3 milioane vehicule/an si vanzari de peste 70 miliarde euro, un grup care va fi al doilea ca marime pe piata auto europeana. Au existat multe obstacole in calea tranzactiei, unele legate de disponibilizari si de pensii, iar altele de tehnologii si de pietele in care cele doua grupuri nu pot concura. Discutiile au inceput in toamna anului trecut si cotidianul francez Les Echos scrie ca PSA Peugeot-Citroen va plati intre 1,6 si 1,8 miliarde euro. PSA vinde 3,1 milioane vehicule/an, iar Opel 1,2 milioane, astfel ca se va forma un grup capabil sa vanda 4,3 milioane/an. Carlos Tavares, seful PSA care a redresat grupul francez, vrea ca vanzarile sa ajunga la 5 milioane/an in 2020 si a promis ca Opel va ramane o marca germana. Cele doua grupuri au impreuna 19 uzine in Europa, iar sefii PSA au oferit garantii autoritatilor din Franta si Marea Britanie ca nu vor inchide uzine, acesta fiind unul dintre punctele cele mai dificile in negocieri. Opel nu a mai obtinut profit in ultimii 16 ani, interval in care a avut pierderi cumulate de 15 miliarde dolari, fiind producatorul de volum cu cel mai mare grad de neutilizare a uzinelor europene. Le Monde scrie ca negocierile au fost grav incetinite de cateva lucruri extrem de complicate: pretul final, perimetrul activitatilor preluate de PSA, brevetele Opel si pensiile muncitorilor Opel, discutiile continuand intre avocati chiar si vineri seara. O problema spinoasa era cea legata de fondul de pensii pentru angajatii Opel (peste 9 miliarde euro). Acest capitol a impiedicat acum opt ani vanzarea Opel catre compania canadiana Magna, insa acum General Motors s-a angajat, conform Reuters, sa injecteze sume importante de bani in fondul de pensii. Uniunea formata ar putea lua modelul aliantei Renault-Nissan, un model pe care seful PSA, Carlos Tavares, il cunoaste extrem de bine fiindca a fost unul dintre cei mai importanti oameni ai aliantei. Tavares a spus ca Opel va ramane marca germana si vede in aceasta tranzactie o complementaritate geografica, mai ales ca PSA nu a avut rezultate grozave de vanzari in Germania si alte tari din nordul Europei, unde Opel este mult mai cunoscuta. Les Echos noteaza ca grupul nou format va putea ajunge dupa 2020 sa faca anual economii de 1,5-2 miliarde euro datorita lucrurilor puse in comun, cum ar fi achizitiile si platformele. Chiar si acum, la Salonul Auto de la Geneva care incepe marti, vor fi lansate doua modele de SUV care au fost dezvoltate in comun de PSA si Opel: Citroen C-Aircroos si Opel Crossland X, ambele fabricate la uzina Opel din Spania. Colaborarea va continua cu SUV-uri de dimensiuni mai mari. Cele doua grupuri vor forma o companie care va ajunge sa aiba peste 35% in segmentele B si C in Europa. Opel a avut in ultimul timp o relatie tensionata cu General Motors. Daca in anii 70' marca era perceputa ca fiind aproape in zona premium, din 1995 ea se afla in declin si a ajuns sa aiba in cei mai slabi ani doar 6% din piata auto germana. Au existat si probleme de calitate, iar managerii General Motors din SUA au fost extrem de inconstanti si au amenintat cu concedieri masive cand a venit criza, spre iritarea guvernelor europene. Opel a inchis in 2014 uzina de la Bochum, prima uzina auto mare care se inchidea dupa cateva zeci de ani in Germania. Acum, compania are 38.000 de angajati in Europa, din care jumatate in Germania si teama este ca vor fi facute concedieri semnificative. Opel a suferit si fiindca a fost printre putinele marci de volum care nu au putut profita de uriasa piata chineza. Marca vindea cam 4-5.000 de masini/an acolo si a fost retrasa din piata in 2014, GM concentrandu-se pe marcile Buick si Chevrolet in China. http://economie.hotn...anului-auto.htm Sper ca marca Opel sa se bucure de mai mult succes cu noul actionar majoritar. PSA a anuntat suma pe care o va plati pentru Opel: 2,3 miliarde dolari, inclusiv divizia financiara europeana GM Grupul francez PSA a anuntat luni ca a ajuns la un acord cu General Motors (GM) pentru a cumpara divizia sa auto europeana Opel pentru 1,3 miliarde de euro, ceea ce va da nastere celui de-al doilea constructor de vehicule al Batranului continent, scrie AFP. Pe langa cumpararea marcilor Opel si Vauxhall, pe care spera ca le va aduce pe profit pana in 2020, PSA (marcile Peugeot, Citroen si DS) va prelua impreuna cu banca franceza BNP Paribas filiala financiara GM Europe pentru 900 milioane euro. "Valoarea tranzactiei pentru PSA, inlcusiv Opel/Vauxhall si 50% din activitatile europene GM Financial, va fi de 1,8 miliarde de euro", a subliniat grupul auto francez, care a obtinut un profit net de 2,15 miliarde euro in 2016. Divizia europeana a GM inregistreaza un deficit cronic, cu inca 257 milioane dolari pierderi anul trecut. In 16 ani, factura se ridica la 15 miliarde de dolari pentru colosul din Detroit. GM va pastra centrul de inginerie de la Torino, in Italia. http://economie.hotn...a-europeana.htm Edited by max_01, 06 March 2017 - 09:49. |
#92
Posted 06 March 2017 - 14:09
#95
Posted 06 March 2017 - 15:06
#96
Posted 06 March 2017 - 15:12
Mai bine cu "volan mic si consola centrala peste volan" decat facute din topor.
|
#97
Posted 06 March 2017 - 18:31
Daca vor reusi, va fi o miscare manageriala extraordinara a CEO-ului PSA. Dar eu cred ca totusi nu vor reusi...cand se intalneste un bolnav cu un ciung nu are cum sa iasa un alergator pur- sange.Si nu mai comparati cu Renault- Nissan, situatia nu este nici macar 5% identica.
|
#98
Posted 06 March 2017 - 20:21
Nu am inteles prea bine la ce te referi cand spui ca nu o sa reuseasca. Pana acum lui Tavares i-a iesit tot ce si-a propus dovedind ca este un vizionar si un geniu in ale managementului : readucerea pe linia de plutire a lui Nissan, masina low cost (Dacia), redresarea grupului PSA. Daca citeai mai atent ai fi vazut ca PSA este de mai multi ani pe profit, altfel nu si-ar fi permis o asemenea achizitie. Sau crezi ca creditorii isi joaca banii la noroc ? Deci nu se intalneste un bolnav cu un ciung.
Mitril, on 06 martie 2017 - 14:38, said:
Ce urmeaza pentru Opel ?Probabil noi versiuni cu volan mic si consola centrala peste volan.Offf,multiplicam anormalul si pe Opel cu pretentie de mega-inovatie. Volanul mic este specific masinilor tip sport si usureaza manevrabilitatea masinii la viteze mari. Daca tu conduci bine cu volane mari, e treaba ta. |
#99
Posted 06 March 2017 - 21:14
Mai, oltenii au o vorba: ptiu, fii al dracu de destept! Ei o vad ca pe o lauda. Cam asa si cu Tavares. Eu nu cred ca francezii pot fi un exemplu concret cand vine vorba de masini, la modul general vorbind. Insa se pricep foarte bine la vanzari si marketing. Mereu i-am apreciat pentru asta.
In alta ordine de ide, cred ca imaginea lui PSA s-a consolidat substantial avand puterea sa cumpere Opel. In plus francezii au luat azi un premiu f important. Ce face o criza din unii! Ori ii doboara, ori ii intareste. Si nu cred ca vom vedea un Opel cu volan mic si ceasuri peste bord. Nu cred ca PSA ar face o asemenea nebunie. Ar fi un inceput de canibalizare. Sigur se va urmari o directie clara sau relativ clara pentru Opel. Eu cred ca va fi pozitionata imediat sub Peugeot. Cam cum e Skoda fata de VW. Edited by LauCalin, 06 March 2017 - 21:16. |
#101
Posted 06 March 2017 - 21:32
1. Ai dreptate ca i-a iesit tot ce si-a propus: a fost dat afara de Renault- Nissan si si-a gasit de lucru la PSA.
2. Ma faci sa rad cu Nissan. Nissan a fost adusa pe linia de plutire de Ghosn, nu de Tavares. Marca japoneza vinde (si a vandut intotdeauna) dublu fata de Renault. 3. Revirimentul marcii Dacia nu a fost rezultatul muncii sale, sa fim seriosi. El se ocupa de Nissan in America de N si de S, NU a avut nici o legatura (cel putin directa) cu dezvoltarea Dacia. 4. PSA a fost pe pierdere intre 2012-2014, si-a revenit putin dupa ce au injectat chinezii bani in ei in 2015 si 2016. Doar nu credeai ca banii pentru achizitiile Opel, Hindustan si posibil Proton vin din maruntisul ala de profit pe care il fac in fiecare an? Chinezii si-au propus sa fie un jucator mare pe piata auto globala (vezi achizitia Volvo in trecutul apropiat) si dispun de cash ca sa-si atinga obiectivele... Repet, daca o sa reuseasca va schimba modul de a face afaceri in automotive. Chiar as vrea sa vad asa ceva, desi nu Peugeot, Citroen and co. cam greu... |
#102
Posted 06 March 2017 - 22:12
edi10000, on 06 martie 2017 - 18:31, said:
Daca vor reusi, va fi o miscare manageriala extraordinara a CEO-ului PSA. Dar eu cred ca totusi nu vor reusi...cand se intalneste un bolnav cu un ciung nu are cum sa iasa un alergator pur- sange.Si nu mai comparati cu Renault- Nissan, situatia nu este nici macar 5% identica. "PSA a ajuns la un acord pentru preluarea Opel de la General Motors, pentru 2,2 mld. euro" S-a spus deja la stiri pe toate posturile tv. |
#103
Posted 06 March 2017 - 22:28
#104
Posted 06 March 2017 - 23:25
edi10000, on 06 martie 2017 - 21:32, said:
1. Ai dreptate ca i-a iesit tot ce si-a propus: a fost dat afara de Renault- Nissan si si-a gasit de lucru la PSA. 2. Ma faci sa rad cu Nissan. Nissan a fost adusa pe linia de plutire de Ghosn, nu de Tavares. Marca japoneza vinde (si a vandut intotdeauna) dublu fata de Renault. 3. Revirimentul marcii Dacia nu a fost rezultatul muncii sale, sa fim seriosi. El se ocupa de Nissan in America de N si de S, NU a avut nici o legatura (cel putin directa) cu dezvoltarea Dacia. 4. PSA a fost pe pierdere intre 2012-2014, si-a revenit putin dupa ce au injectat chinezii bani in ei in 2015 si 2016. Doar nu credeai ca banii pentru achizitiile Opel, Hindustan si posibil Proton vin din maruntisul ala de profit pe care il fac in fiecare an? Chinezii si-au propus sa fie un jucator mare pe piata auto globala (vezi achizitia Volvo in trecutul apropiat) si dispun de cash ca sa-si atinga obiectivele... Repet, daca o sa reuseasca va schimba modul de a face afaceri in automotive. Chiar as vrea sa vad asa ceva, desi nu Peugeot, Citroen and co. cam greu... Nu inteleg exact cui ii raspundeai. Daca te refereai cumva la mine... nu vad legatura cu ce am spus eu. |
#105
Posted 06 March 2017 - 23:30
edi10000, on 06 martie 2017 - 21:32, said:
1. Ai dreptate ca i-a iesit tot ce si-a propus: a fost dat afara de Renault- Nissan si si-a gasit de lucru la PSA. 2. Ma faci sa rad cu Nissan. Nissan a fost adusa pe linia de plutire de Ghosn, nu de Tavares. Marca japoneza vinde (si a vandut intotdeauna) dublu fata de Renault. 3. Revirimentul marcii Dacia nu a fost rezultatul muncii sale, sa fim seriosi. El se ocupa de Nissan in America de N si de S, NU a avut nici o legatura (cel putin directa) cu dezvoltarea Dacia. 4. PSA a fost pe pierdere intre 2012-2014, si-a revenit putin dupa ce au injectat chinezii bani in ei in 2015 si 2016. Doar nu credeai ca banii pentru achizitiile Opel, Hindustan si posibil Proton vin din maruntisul ala de profit pe care il fac in fiecare an? Chinezii si-au propus sa fie un jucator mare pe piata auto globala (vezi achizitia Volvo in trecutul apropiat) si dispun de cash ca sa-si atinga obiectivele... Repet, daca o sa reuseasca va schimba modul de a face afaceri in automotive. Chiar as vrea sa vad asa ceva, desi nu Peugeot, Citroen and co. cam greu... 1) Poate tu esti dat afara si iti cauti de lucru. Un manager ca Tavares este curtat de marile firme si i se pun in fata contracte cu multe zerouri pentru a veni la ei. Dovada ca Renault nu l-a dat afara este faptul ca acum Renault este in urma PSA ca marja de profit. De ce ar fi omorat gaina care ii facea oua de aur ? 2) Nissan a fost adusa pe linia de plutire dupa preluarea de catre Renault si a fost una dintre cele mai profitabile operatiuni ale acesteia. Numarul de masini vandute tine de pietele pe care opereaza fiecare si nu am zis ca Nissan nu vinde mai mult ci doar ca s-a redresat dupa ce a fost achizitionata de Renault. In momentul achizitiei era ca si Opel in pragul falimentului. Fara ca achizitionarea ei de catre Renault, nu mai auzeai acum de Nissan. Si imi cer scuze de confuzie, manager in acea perioada a fost intradevar Ghosn 3) Ideea unei masini low cost a fost sustinuta de Tavares cand nimeni nu credea in ea. 4) Orice transformare se face cu bani nu-i asa, chiar daca vin de la chinezi. Dar fara un manager bun banii se irosesc. Si in Volvo si in Opel s-au pompat bani si care au fost rezultatele ? Iar Peugeot nu si-a revenit doar putin, in 2016 si-a dublat profitul, dar in urma masurilor luate de Tavares. Nu inteleg ce te deranjeaza la el. Manageri buni sunt foarte putini. Sau tu te crezi in stare sa aduci o companie pe profit numai fiindca ai niste bani pe mana. Iar acum cu aceasta achizitie PSA ajunge pe locul 2 in Europa. Personal nu cred ca va interveni decat cu masuri administrative la Opel. Unul din obiectivele lor este intrarea pe piata germana unde Opel are si ea o mica felie. Peugeot nu are in Germania o cota de piata comparabila cu Opel semn ca potentialii clienti de acolo au preferinte care inclina mai mult spre caracteristicile Opel. Ce sens ar avea sa produca atunci la Opel o masina asemanatoare cu Peugeot ? E posibil sa foloseasca platforme comune asa cum face si VW cu Skoda sau Renault cu Nissan pentru costuri reduse, dar cati vor fi interesati de asa ceva, atata timpa cat Opel isi va pastra aspectul de Opel ? Chestia cu 'Chiar as vrea sa vad asa ceva, desi nu Peugeot, Citroen and co. cam greu...' nu am inteles-o, poate mi-o traduci. Edited by fortzoso, 06 March 2017 - 23:37. |
|
#106
Posted 06 March 2017 - 23:46
Daca e de jucat poker in domeniul asta, ma bag si eu "la masa"
1. Din cate stiu Tavares nu a fost dat afara de la Renault. PSA i-a facut o propunere, cu niste avantaje suplimentare fata de ce oferea Renault, iar omul a facut cam ce am face toti. A acceptat. Ca nu intamplator l-a ales PSA pe el, e alta discutie. 2. Inainte ca Renault sa incheie o alianta cu Nissan, in Europa Nissan vindea slab. Defapt tocmai asta era ideea. Prin intermediul lui Nissan, Renault se dezvolta si crestea in Asia, iar in Europa, prin intermediul lui Renault, Nissan crestea aici. O idee buna care a fost bine aplicata. Sa nu uitam ca sunt modele de care Renault nu se atinge, chiar daca alianta merge brici. 3. Ideea de low cost a avut-o Louis Schweitzer in 1997. In 1998 a venit in Romania si a vorbit cu Stroe si cu cei din Guvern. Pe vremea aia Ghosn era in America de Sud si lucra pentru Nissan. Si cand ma gandesc ca Base i-a oferit lui Ghosn ordinul "Steaua Romaniei", imi vine sa scuip. 4. Sa nu uitam ca PSA si-a revenit dupa o regandire a politicii companiei, din partea lui Tavares. A fost omul care a avut tupeul sa limiteze costurile si a stiu de unde sa taie. Astfel ca modelele nu s-au simtit inferioare concurentei. Deci asa cum zice si fortzoso, nu vad care e problema. Nissan a pus laba pe Mitsubishi intr-un mod nu chiar ortodx. De-asta nu iti vine sa razi? |
#107
Posted 07 March 2017 - 06:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users