Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
PSA este pe punctul de a cumpara Opel
#109
Posted 07 March 2017 - 11:35
JohnSmith, on 06 martie 2017 - 15:12, said:
Mai bine cu "volan mic si consola centrala peste volan" decat facute din topor. Aveti dreptate si cer scuze maxime pentru folosire/postare termeni eronati. Ceasurile de bord deasupra volanului mic,asa este corect. Consola centrala este altceva. P.S. Pe piata SH de Romania, aceasta inovatie e dezastru total. Edited by Mitril, 07 March 2017 - 11:43. |
#110
Posted 07 March 2017 - 13:34
Eu vad niste incalecari serioase in game plus aceleasi lipsuri.
SUV-uri competente nu exista cu exceptia Mokka la nici unul dintre cei trei. La monovolume/crossovere sunt clar mai buni francezii. Altfel, 308/C4 nu au nici o treaba cu Astra, care e la ani lumina inainte. Sa nu discutam de C5 (daca o mai fi) si 508 sunt puse acolo doar ca sa se vanda in franta, parerea mea. 3008 o fi luat COTY, dar e un crossover de SUV wannabe cu transmisie fata, scump cu spume si cu un interior urat bine. Cred ca o sa omoare usor usor Opel intr-o marca generica low end. Edited by danX, 07 March 2017 - 13:34. |
#111
Posted 07 March 2017 - 14:55
Nu cred ca vor face incalecari de gama ci poate asa cum am mai zis vor folosi ce e mai bun de la fiecare, dar pastrand profilul lor . Spre exemplu eu nu sunt de acord cu tine in privinta lui 308 si Astra. Spre exemplu motorizarea de 1.2 pe benzina 130 CP de la Peugeot mi s-a parut mai buna atat la reprize cat si la consumul de combustibil fata de Astra 1.4 ecoflex 140 CP (e posibil si datorita faptului ca Peugeot este cu vreo 150 kg mai usoara). Deci probabil o vor oferi si pe Opel.
Si intentia lor nu cred ca este de a transforma Opel in low cost, dupa cum nici Renault nu a transformat Nissan in asa ceva. Pur si simplu aveau nevoie de patrundere mai puternica pe anumite piete si atunci ar fi un gest sinucigas sa faca un low cost pe acele piete unde Opel nu e vazut astfel. Ai dreptate pe SUV-uri, ambele stau prost. Edited by fortzoso, 07 March 2017 - 14:55. |
#112
Posted 07 March 2017 - 16:24
Comparand Astra J cu 308, da, ai dreptate. Dar Astra K e cu mult peste 308.
|
#113
Posted 07 March 2017 - 19:56
Mitril, on 06 martie 2017 - 14:38, said:
Ce urmeaza pentru Opel ?Probabil noi versiuni cu volan mic si consola centrala peste volan.Offf,multiplicam anormalul si pe Opel cu pretentie de mega-inovatie. Nu cred ca Opel a ajuns pe maini bune.VAG nu are ce face cu Opel asa ca nu a fost interesat de aceasta achizitie.Cel mai bine ar fi fost pentru Opel sa fi ajuns pe mana BMW sau Mercedes, folosind in acest fel platforma, motorizarile, componentele auto, instalatia electrica si electronica de la autoturismele celor doua grupuri auto germane de top.Cel mai castigat ar fi fost Opel daca ajungea pe mana BMW insa aceasta firma auto nu se complica cumparand o marca auto care nu este de top. LauCalin, on 06 martie 2017 - 21:14, said:
Asta ar fi un mare minus pentru Opel.Calitativ vorbind, modelele auto Opel sunt mai de calitate decat cele PSA asa ca adus intr-o pozitie inferioara marcilor auto din cadrul PSA, Opel ar ajunge sa concureze cu Dacia si Lada. fortzoso, on 07 martie 2017 - 14:55, said:
Spre exemplu motorizarea de 1.2 pe benzina 130 CP de la Peugeot mi s-a parut mai buna atat la reprize cat si la consumul de combustibil fata de Astra 1.4 ecoflex 140 CP (e posibil si datorita faptului ca Peugeot este cu vreo 150 kg mai usoara). Deci probabil o vor oferi si pe Opel. danX, on 07 martie 2017 - 16:24, said:
Comparand Astra J cu 308, da, ai dreptate. Dar Astra K e cu mult peste 308. Edited by max_01, 07 March 2017 - 20:06. |
#114
Posted 07 March 2017 - 19:57
#115
Posted 07 March 2017 - 22:22
Daca vor reusi= daca achizitia va fi de succes pentru PSA, in sensul in care vor vinde multe automobile Opel. Se stia de achizitie de luni de zile (negocierile au demarat in iunie), nu se intelesesera la pret, relatiile cu sindicatele si drepturile privind pietele de desfacere. Repet, nu cred ca o sa mearga achizitia asta, dar eu le urez succes! Macar mai vedem si noi diversitate...
Edited by edi10000, 07 March 2017 - 22:22. |
#116
Posted 07 March 2017 - 22:35
#117
Posted 07 March 2017 - 23:16
Cred ca Opel va fi ridicat și apropiat de nivelul VW de calitate, adică aproape premium, vezi noua tendința cu Insignia.
Oamenii nu au uitat de omega și de faptul ca era la nivelul seriei 5. Are mai multa istorie decât are Peugeot cu 607 iar la Citroen, DS a fost desprins special pentru a putea teoretic rivaliza cu mărcile premium, în special prin design și materiale, un fel de alfa și Volvo. |
#118
Posted 07 March 2017 - 23:37
Pana la 607, a mai fost si 605. Eu cred ca Peugeot nu se poate face de ras cu a sa istorie. Hai sa fim obiectivi. Ia exemplul lui 205 sau 206. Peugeot a fost printre primii care a avut diesel common rail pe piata. Pe vremea aia Opel... ma rog, GM cumpara motoare diesel de la Isuzu. Defapt Peugeot e printre primii care a oferit motoare diesel.
Ah, si sa nu uitam ca Peugeot a castigat anul acesta raliul Dakar cu 3 masini pe podium. Deci uite ca si francezii au ce se lauda. Ca sa nu mai spunem ca, intr-o lume in care cand spui premium te gandesti la nemti, PSA avut curaj sa vina cu gama DS. Iar asta i-a cam pus pe jar pe cei de la Renault si Ford. Dar vezi ca 607 era concurent pentru Signum. fortzoso, on 07 martie 2017 - 22:35, said:
Nissan vinde mai multe automobile decat firma care a preluat-o, Renault. Crezi ca sunt suparati actionarii Renault de acest lucru ? Cred ca nici actionarii PSA nu vor fi suparati daca Opel va vinde mai mult. Banii tot in buzunarele lor intra. Stai putin, ca in cazul lui Nissan si Renault este vorba de o alianta, nu de o preluare precum in cazul lui Opel. Asta inseamna ca implicarea lui Renault in "curtea" lui Nissan, se face pana la un punct. Si viceversa. Inclusiv in privinta vanzarilor. Sunt modele Nissan de care Renault nu se atinge, precum GTR sau modelele pentru piata din SUA. Si nici la Infiniti nu cred ca au acces prea mult. Edited by LauCalin, 07 March 2017 - 23:38. |
|
#119
Posted 08 March 2017 - 00:30
#120
Posted 08 March 2017 - 05:11
biker17, on 07 martie 2017 - 19:57, said:
Daca tot cauti analogii, Skoda grupului PSA ar fi chiar Peugeot, nu Opel. t-balt, on 07 martie 2017 - 23:16, said:
nivelul VW de calitate, adică aproape premium |
#121
Posted 08 March 2017 - 08:10
Cetățene, premium NU înseamnă lux! Lux înseamnă S class, seria 7, a8 minim, înseamnă un preț de peste 100.000 euro, de multe ori versiune alungita, trecem de materiale de buna calitate și îmbinări, antifonari,soluții tehnice mai avansate și ajungem la materiale luxoase, borduri îmbrăcate în alcantara,piele, scaune cu zeci de reglaje, n feluri de masaje, spațiu în spate sa stai întins. Într-un cuvânt LUX. Ca sa nu mai vb de rolls royce, bentley și altele din gama de preț +200.000e unde ai tavan ce imita stelele, ceasuri de 20.000e etc.
Ceea ce face Audi BMW Mercedes Range Rover etc e premium, excepție limuzinele de lux. Se reflecta prin calitate,soluții tehnice,opționale,insonorizare,îmbinări,softuri mai bine optimizate(vezi dsg unde la VW la mersul în oraș mai da în nas la creep și la Audi cu alt soft nu are problema asta). VW oferă o calitate ridicata și antifonare mai buna, dar soluția tehnica e puțin mai ieftina decât la Audi, unele materiale mai ascunse îs mai de proasta calitate. Dar comparativ cu Opel e mai bine finisata și posibil un CTC mai bun pt interioare/îmbinări+unele materiale mai trainice, și alte mici chestii gen haptica,felul sunetelor care e puțin mai bine tratat la VW decât la Opel. Peugeot are tradiție, dar pe anumite piețe Opel e mai bine văzut și poate urca mai sus standardul de calitate. Oare holden-ul l-au cumpărat? |
#122
Posted 08 March 2017 - 13:44
LauCalin, on 07 martie 2017 - 23:37, said:
Peugeot a fost printre primii care a avut diesel common rail pe piata. Pe vremea aia Opel... ma rog, GM cumpara motoare diesel de la Isuzu. Defapt Peugeot e printre primii care a oferit motoare diesel. Ah, si sa nu uitam ca Peugeot a castigat anul acesta raliul Dakar cu 3 masini pe podium. Deci uite ca si francezii au ce se lauda. Ca sa nu mai spunem ca, intr-o lume in care cand spui premium te gandesti la nemti, PSA avut curaj sa vina cu gama DS. Iar asta i-a cam pus pe jar pe cei de la Renault si Ford. t-balt, on 08 martie 2017 - 08:10, said: Oare holden-ul l-au cumpărat? |
#123
Posted 08 March 2017 - 22:50
Eu cred ca se va urma modelul descris de Ghosn aici dupa preluarea si a 34% din actiunile Mitsubishi :
http://www.zf.ro/aut...mi137576_s48632 Deci cum am zis mai inainte in postarile mele : masini pe platforma comuna, dar identitati diferite. Metoda nici macar nu e noua si e folosita cu succes de VW la Seat, Skoda |
|
#124
Posted 08 March 2017 - 23:06
Nu vor urma nici un trend al Renault- Nissan- Mitsubishi. Tavares a spus-o clar: Opel va deveni o marca globala care se va vinde pana in America de Sud, Iran, tarile din S-E Asiei, India etc. Dpmdv asta inseamna ca Opel va deveni o marca ieftina (daca vrei sa vinzi pe acele piete, unde puterea de cumparare este redusa, trebuie sa te concentrezi pe platforme si solutii tehnice low- cost).
|
#125
Posted 08 March 2017 - 23:58
Nu cred. Si pe acele piete sunt clienti are isi permit masini premium. Uita-te inclusiv la Ro. Ce salariu minim avem si cate masini scumpe se vand anual.
Opel inseamna altceva decat low cost. E ca si cum ai spune ca pentru tarile slab dezvoltate, Mercedes va face masini la nivelul lui Peugeot. Opel nu este un no name. Pe multe piete e vazut ca un concurent direct al lui VW. Care fie ca ne place sau nu, la modul general ce cel mai bine vazut constructor de volum. Opel pe de alta parte nu inseamna masini ieftine. Sunt masini cu dotari de segmentul premium. Astra este in acest moment una dintre cele mai bune masini de clasa compacta de pe piata. Deci Opel cred ca are in acest moment o directie si PSA mai mult ca sigur va tine cont de asta. Pentru ca piata e de multi ani e obisnuita intr-un fel. Sa nu uitam ce a spus si PSA, ca Opel va fi alternativa nemteasca la PSA. Eu de aici inteleg masini de top (pentru clasele lor) care se adreseaza unor categorii diferite de clienti. Nu cred ca PSA va scadea preturile. Mai degraba sunt curios ce va face Renault-Nissan cu Mitsubishi pentru ca mi se pare o canibalizare cu Nissan, mai ales in Asia. Edited by LauCalin, 09 March 2017 - 00:00. |
#126
Posted 09 March 2017 - 19:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users