PSA este pe punctul de a cumpara Opel
#19
Posted 14 February 2017 - 22:40
Dacia se vinde bine pentru ca a fost BINE promovata si BINE plasata pe piata. De-asta zic. Francezii in general se pricep la marketing cu masini. Au avut destule modele slabe de-a lungul timpului. Si cu toate astea, vanzarile mai mereu au fost bune.
Ca Dacia ne asa scumpa de produs, e alta treaba. Asa si cu Opel. Eu nu cred ca PSA nu are deja o strategie pentru Opel. Au ei pentru DS care din nou, acum 10 ani era un no name. |
#20
Posted 14 February 2017 - 22:58
Discuţii şoc în industria auto: Peugeot este în negocieri pentru achiziţia Opel de la americanii de la General Motors.
PSA Group, producătorul maşinilor Peugeot şi Citroen, ia în considerare achiziţionarea afacerilor europene ale General Motors (GM), potrivit unor surse apropiate, citate de Bloomberg. Potrivit Bloomberg, înţelegerea ar transforma peisajul auto din regiune. O achiziţie de succes ar crea un producător care ar deţine aproape 16% din piaţa auto europeană, întrecând Renault SA şi devenind al doilea cel mai mare grup auto după Volkswagen AG, conform sursei citate. http://www.zf.ro/bus...enault-16160401 ,,Producătorul auto francez discută preluarea Opel şi a brandului britanic Vauxhall de la grupul american GM, iar acordul ar putea fi convenit în următoarele câteva săptămâni, au spus persoanele, care au adăugat însă că discuţiile ar putea să nu ducă la un rezultat. PSA a anunţat că este în discuţii cu Opel pentru extinderea unor proiecte de cooperare. Un purtător de cuvânt al Opel a refuzat să comenteze imediat. Acţiunile PSA au urcat în urma informaţiilor cu 5,9%, la 18,99 euro pe unitate, evaluând compania la 16,5 miliarde de euro. Combinarea celor două companii ar crea un producător auto cu o cotă de piaţă de circa 16% în Europa, depăşind Renault ca al doilea mare producător de automobile din regiune după Volkswagen. Acordul ar fi a doua tentativă de combinare a celor doi constructori. GM a vândut o participaţie de 7% la grupul francez în 2013, după ce economiile rezultate în urma colaborării au fost sub aşteptări. PSA analizează preluarea pentru a se extinde şi a dobândi tehnologia Opel în domeniul vehiculelor electrice şi pentru a face economii din achiziţii comune şi eventuale reduceri de costuri, a spus una dintre persoane. Pentru GM, vânzarea ar marca ieşirea din Europa, în special după ce votul britanicilor pro-Brexit a dus la devalorizarea lirei sterline şi scăderea profitului, a arătat persoana. Eşecul colaborării cu GM a obligat PSA să solicite în 2014 sprijin financiar din partea guvernului francez şi a companiei chineze Dongfeng Motor, care deţin fiecare câte 14% la grup, alături de familia Peugeot. Sub conducerea directorului general Carlos Tavares, PSA a revenit la profit prin concentrarea pe modele mai puţine, dar profitabile. GM, pe de altă parte, a fost obligat să amâne planurile de oprire a pierderilor în Europa, din cauza costurilor provocate de Brexit. Operaţiunile europene ale GM au înregistrat pierderi de 257 de milioane de dolari în 2016, după un rezultat negativ de 813 milioane de dolari în anul precedent. Opel nu reuşeşte de ani de zile să obţină profit, pe fondul concurenţei din partea unor companii precum Hyundai Motor şi Skoda, divizie a VW, care au costuri mai mici decât producătorul din Germania. După falimentul GM, grupul american a fost aproape de vânzarea Opel în 2009, dar până la urmă a păstrat divizia pentru a-şi asigura o prezenţă considerabilă în Europa. Importanţa Opel a crescut după ce GM a retras brandul Chevrolet din Europa.'' http://www.digi24.ro...de-la-gm-669769 LauCalin, on 14 februarie 2017 - 22:40, said:
Dacia se vinde bine pentru ca a fost BINE promovata si BINE plasata pe piata. De-asta zic. Francezii in general se pricep la marketing cu masini. Au avut destule modele slabe de-a lungul timpului. Si cu toate astea, vanzarile mai mereu au fost bune. Ca Dacia ne asa scumpa de produs, e alta treaba. Asa si cu Opel. Eu nu cred ca PSA nu are deja o strategie pentru Opel. Au ei pentru DS care din nou, acum 10 ani era un no name. Majoritatea masinilor franceze au fost vandute in Franta si Belgia iar in spatele fabricantilor auto francezi s-a aflat statul francez care a suportat din propriul buzunar pierderilor companiilor, mai ales a Renaultului. Ce sa zic.Sa fie intrun ceas bun.Decat marca Opel sa intre in insolventa pe mana americanilor mai bine sa supravietuiasca pe mana francezilor care au nevoie de tehnologia celor de la Opel.Practic PSA vrea sa cumpere tehnologie si cota de piata in Europa. Daca americanii se retrag cu GM si Ford din Europa, cred ca datorita lui Trump, constructorii auto europeni care vor vrea sa isi vanda masinile in SUA vor fi obligati sa le fabrice exclusiv in SUA, folosind componente fabricate doar in SUA. Edited by max_01, 14 February 2017 - 23:00. |
#21
Posted 14 February 2017 - 23:52
Pai normal ca PSA are un interes in toata treaba asta. Doar nu credeai ca va da o gramada de bani pentru Opel, asa... "pe ochi frumosi". Asa a fost si cu Mitsubishi si Reno-Nissan. Mai intai Nissan i-a... asa, dupa care i-a cumparat. Asta e. Interesul poarta fesul.
|
#22
Posted 14 February 2017 - 23:55
Nu cred, pare ceva de imagine si doar de imagine, nu cred ca or sa cumpere.
|
#23
Posted 15 February 2017 - 07:35
PSA nu e doar Peugeot, mai inseamna si Citroen, o marca mult mai buna calitativ ( asamblare, finisaje, dotari, confort, aspect ). Nu stiu ce ar putea fi mai bun la un Opel ( care de ani buni nu mai are nemtesc in el decat numele ) fata de un citroen sau peugeot. Bineinteles ca vorbim de modele atuale, nu comparam astra a cu pug 405 si citroen bx.
Edited by Darkage_, 15 February 2017 - 07:35. |
#24
Posted 15 February 2017 - 10:44
Darkage_, on 15 februarie 2017 - 07:35, said:
PSA nu e doar Peugeot, mai inseamna si Citroen, o marca mult mai buna calitativ ( asamblare, finisaje, dotari, confort, aspect ). Nu stiu ce ar putea fi mai bun la un Opel ( care de ani buni nu mai are nemtesc in el decat numele ) fata de un citroen sau peugeot. Bineinteles ca vorbim de modele atuale, nu comparam astra a cu pug 405 si citroen bx. Fiind in proprietatea GM, o firma cu mari probleme inca de la finele anilor 1980, marca Opel nu putea sa fie altfel decat firma mama.Daca ar fi apartinut unei companii auto eficiente, in genul celor premium mentionate de mine atunci ar fi avut alt viitor.Firmele premium auto din Germania nu vor batai de cap suplimentare asa ca nu au fost interesate sa achizitioneze o marca auto non premium. |
#25
Posted 15 February 2017 - 11:02
Poate parea offtopic,dar daca imi amintesc bine,marca Opel este un pariu facut de Frau Merkel cu poporul german,in sensul mentinerii marcii in cadrul Vaterland-ului.Gresesc?
max_01, on 14 februarie 2017 - 22:58, said:
Partial ai dreptate insa succesul Daciei in Europa de vest s-a datorat exclusiv pretului sau de achizitie. Nu cred ca vanzarile Dacia in Europa de Vest se pot numi neaparat succes.Succes este vanzarea in Romania. Afara nu-i cazul. |
#26
Posted 15 February 2017 - 11:15
#27
Posted 15 February 2017 - 11:21
adisz, on 15 februarie 2017 - 11:02, said:
Nu cred ca vanzarile Dacia in Europa de Vest se pot numi neaparat succes.Succes este vanzarea in Romania. Afara nu-i cazul. Edited by max_01, 15 February 2017 - 11:22. |
#29
Posted 15 February 2017 - 13:20
Cum care tehnologie.
Tehnologia de varf,fara egal,tehnologia germana. |
#30
Posted 15 February 2017 - 13:22
Nu-l complica. Are Opel
Daca te ia cu x este peste y nici nu merita sa-ti mai bati capu' sa formulezi un raspuns. Daca-l pui sa cuantifice cumva peste ala habar n-are... Simte el! Acu'ti spune ca e tabla mai groasa la Opel ))) Edited by JohnSmith, 15 February 2017 - 13:23. |
#32
Posted 15 February 2017 - 19:27
ericmario, on 15 februarie 2017 - 13:12, said:
Care e tehnologia aia? Ce tehnologie superioara are Opel fata de PSA? ericmario, on 15 februarie 2017 - 13:31, said:
Crezi ca are Opel? Eu zic ca nu are masina. JohnSmith, on 15 februarie 2017 - 13:22, said:
Nu-l complica. Are Opel Daca te ia cu x este peste y nici nu merita sa-ti mai bati capu' sa formulezi un raspuns. Daca-l pui sa cuantifice cumva peste ala habar n-are... Simte el! Acu'ti spune ca e tabla mai groasa la Opel ))) Edited by max_01, 15 February 2017 - 19:28. |
#33
Posted 15 February 2017 - 19:56
Dpmdv:
1. Opel in ansamblu este peste PSA. Sigur ca apar diferente in functie de motorizare, nivel de dotari etc. La fiabilitate sunt cam pe acolo (adica in medie slaba la amandoua). 2. In cadrul PSA, Citroen este sub Peugeot. Pentru ca nu au succes la vanzari au repozitionat Citroen ca marca inovatoare, cu design mai futurist ca sa incerce sa ocupe nise de piata, pentru segmentul mainstream Peugeot facand legea in cadrul grupului. 3. Atat PSA cat si Opel au mari probleme financiare. Opel de 16 ani este pe pierdere, dar GM a tot investit in ei si sunt cu tehnologiile la zi (vorbesc de ultimele generatii lansate, la restul este jale). PSA a avut probleme mari, daca nu intervenea statul francez si chinezi, erau in pericol de faliment. Acum si-au revenit temporar dar marele semn de intrebare este legat de cota de piata care este in continua scadere. Practic au renuntat la modele cu vanzari slabe si s-au concentrat pe zonele de succes. Asta aduce profitabilitate dar nu si cota de piata...ceea ce pe termen lung le va crea sigur probleme. 4. Opel are un mare atu prin faptul ca au accelerat R&D pe zona de electrice. Aici francezii au o oferta doar cu numele, sa fie, zona lor de vanzari era diesel-ul care va fi puternic afectat in vanzari in urmatorii ani in Europa. 5. Eu NU CRED ca cele doua grupuri se vor uni. Vor fi presiuni foarte mari pe Merkel din partea sindicatelor germane, iar in Franta PSA are un acord incheiat cu sindicatele si guvernul in ceea ce priveste reducerea concedierilor. Financiar PSA nu are bani sa cumpere Opel, probabil ca statul german va ajunge la un acord cu GM sa cumpere o parte din actiuni sau s-ar putea ca firma chineza ce a cumparat deja o parte din Opel sa vrea sa-si extinda participatiunea. Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmaio- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/ Edited by edi10000, 15 February 2017 - 20:00. |
|
#34
Posted 15 February 2017 - 20:43
max_01, on 15 februarie 2017 - 19:27, said:
Aha, deci francezii de la PSA vor sa puna mana pe tehnologia warp, detinuta in exclusivitate de Opel. Era clar, dar mi-a scapat chestia asta. edi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said:
Dpmdv: 1. 2. 3. 4. 5. Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmario- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/ 2. Nu comentez, e treaba lor, in bucataria lor. 3. GM a investit in ei? Eu zic ca au supt de la ei. 4. Opel are un succes teribil pe zona de electrice, comparabil cu masinile electrice Dacia. 5 Nu depinde de noi, sau de ceea ce credem noi. Pentru achizitii de genul asta exista banci. Am M6, dar a mea e atat de veche incat nu e afectata de treaba aia. Edited by ericmario, 15 February 2017 - 20:43. |
#35
Posted 15 February 2017 - 20:48
edi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said: Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmaio- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/ |
#36
Posted 15 February 2017 - 21:02
cobi1, vezi ca poate au acelasi producator de "airbleguri", am vazut ca aia de la Takata sunt cam peste tot.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users