Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

PSA este pe punctul de a cumpara Opel

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Dacia se vinde bine pentru ca a fost BINE promovata si BINE plasata pe piata. De-asta zic. Francezii in general se pricep la marketing cu masini. Au avut destule modele slabe de-a lungul timpului. Si cu toate astea, vanzarile mai mereu au fost bune.
Ca Dacia ne asa scumpa de produs, e alta treaba.
Asa si cu Opel. Eu nu cred ca PSA nu are deja o strategie pentru Opel. Au ei pentru DS care din nou, acum 10 ani era un no name.

#20
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Discuţii şoc în industria auto: Peugeot este în negocieri pentru achiziţia Opel de la americanii de la General Motors.

PSA Group, producătorul maşinilor Peugeot şi Citroen, ia în considerare achiziţionarea afacerilor europene ale General Motors (GM), potrivit unor surse apropiate, citate de Bloomberg.

Potrivit Bloomberg, înţelegerea ar transforma peisajul auto din regiune.
O achiziţie de succes ar crea un producător care ar deţine aproape 16% din piaţa auto europeană, întrecând Renault SA şi devenind al doilea cel mai mare grup auto după Volkswagen AG, conform sursei citate.
http://www.zf.ro/bus...enault-16160401

,,Producătorul auto francez discută preluarea Opel şi a brandului britanic Vauxhall de la grupul american GM, iar acordul ar putea fi convenit în următoarele câteva săptămâni, au spus persoanele, care au adăugat însă că discuţiile ar putea să nu ducă la un rezultat.
PSA a anunţat că este în discuţii cu Opel pentru extinderea unor proiecte de cooperare.
Un purtător de cuvânt al Opel a refuzat să comenteze imediat.
Acţiunile PSA au urcat în urma informaţiilor cu 5,9%, la 18,99 euro pe unitate, evaluând compania la 16,5 miliarde de euro.
Combinarea celor două companii ar crea un producător auto cu o cotă de piaţă de circa 16% în Europa, depăşind Renault ca al doilea mare producător de automobile din regiune după Volkswagen.
Acordul ar fi a doua tentativă de combinare a celor doi constructori. GM a vândut o participaţie de 7% la grupul francez în 2013, după ce economiile rezultate în urma colaborării au fost sub aşteptări.
PSA analizează preluarea pentru a se extinde şi a dobândi tehnologia Opel în domeniul vehiculelor electrice şi pentru a face economii din achiziţii comune şi eventuale reduceri de costuri, a spus una dintre persoane.
Pentru GM, vânzarea ar marca ieşirea din Europa, în special după ce votul britanicilor pro-Brexit a dus la devalorizarea lirei sterline şi scăderea profitului, a arătat persoana.
Eşecul colaborării cu GM a obligat PSA să solicite în 2014 sprijin financiar din partea guvernului francez şi a companiei chineze Dongfeng Motor, care deţin fiecare câte 14% la grup, alături de familia Peugeot.
Sub conducerea directorului general Carlos Tavares, PSA a revenit la profit prin concentrarea pe modele mai puţine, dar profitabile.
GM, pe de altă parte, a fost obligat să amâne planurile de oprire a pierderilor în Europa, din cauza costurilor provocate de Brexit.
Operaţiunile europene ale GM au înregistrat pierderi de 257 de milioane de dolari în 2016, după un rezultat negativ de 813 milioane de dolari în anul precedent.
Opel nu reuşeşte de ani de zile să obţină profit, pe fondul concurenţei din partea unor companii precum Hyundai Motor şi Skoda, divizie a VW, care au costuri mai mici decât producătorul din Germania.
După falimentul GM, grupul american a fost aproape de vânzarea Opel în 2009, dar până la urmă a păstrat divizia pentru a-şi asigura o prezenţă considerabilă în Europa.
Importanţa Opel a crescut după ce GM a retras brandul Chevrolet din Europa.''

http://www.digi24.ro...de-la-gm-669769

View PostLauCalin, on 14 februarie 2017 - 22:40, said:

Dacia se vinde bine pentru ca a fost BINE promovata si BINE plasata pe piata. De-asta zic. Francezii in general se pricep la marketing cu masini. Au avut destule modele slabe de-a lungul timpului. Si cu toate astea, vanzarile mai mereu au fost bune.
Ca Dacia ne asa scumpa de produs, e alta treaba.
Asa si cu Opel. Eu nu cred ca PSA nu are deja o strategie pentru Opel. Au ei pentru DS care din nou, acum 10 ani era un no name.
Partial ai dreptate insa succesul Daciei in Europa de vest s-a datorat exclusiv pretului sau de achizitie.
Majoritatea masinilor franceze au fost vandute in Franta si Belgia iar in spatele fabricantilor auto  francezi s-a aflat statul francez care a suportat din propriul buzunar pierderilor companiilor, mai ales a Renaultului.
Ce sa zic.Sa fie intrun ceas bun.Decat marca Opel sa intre in insolventa pe mana americanilor mai bine sa supravietuiasca pe mana francezilor care au nevoie de tehnologia celor de la Opel.Practic PSA vrea sa cumpere tehnologie si cota de piata in Europa.
Daca americanii se retrag cu GM si Ford din Europa, cred ca datorita lui Trump, constructorii auto europeni care vor vrea sa isi vanda masinile in SUA vor fi obligati sa le fabrice exclusiv in SUA, folosind componente fabricate doar in SUA.

Edited by max_01, 14 February 2017 - 23:00.


#21
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Pai normal ca PSA are un interes in toata treaba asta. Doar nu credeai ca va da o gramada de bani pentru Opel, asa... "pe ochi frumosi". Asa a fost si cu Mitsubishi si Reno-Nissan. Mai intai Nissan i-a... asa, dupa care i-a cumparat. Asta e. Interesul poarta fesul.

#22
_NeXUS-

_NeXUS-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 693
  • Înscris: 05.02.2017
Nu cred, pare ceva de imagine si doar de imagine, nu cred ca or sa cumpere.

#23
Darkage_

Darkage_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 588
  • Înscris: 18.07.2016
PSA nu e doar Peugeot, mai inseamna si Citroen, o marca mult mai buna calitativ ( asamblare, finisaje, dotari, confort, aspect ). Nu stiu ce ar putea fi mai bun la un Opel ( care de ani buni nu mai are nemtesc in el decat numele ) fata de un citroen sau peugeot. Bineinteles ca vorbim de modele atuale, nu comparam astra a cu pug 405 si citroen bx.

Edited by Darkage_, 15 February 2017 - 07:35.


#24
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDarkage_, on 15 februarie 2017 - 07:35, said:

PSA nu e doar Peugeot, mai inseamna si Citroen, o marca mult mai buna calitativ ( asamblare, finisaje, dotari, confort, aspect ). Nu stiu ce ar putea fi mai bun la un Opel ( care de ani buni nu mai are nemtesc in el decat numele ) fata de un citroen sau peugeot. Bineinteles ca vorbim de modele atuale, nu comparam astra a cu pug 405 si citroen bx.
Calitativ, per ansamblu, daca iei ultima generatie de modele Opel si ultima de la PSA, Opel este nr.1.
Fiind in proprietatea GM, o firma cu mari probleme inca de la finele anilor 1980, marca Opel nu putea sa fie altfel decat firma mama.Daca ar fi apartinut unei companii auto eficiente, in genul celor premium mentionate de mine atunci ar fi avut alt viitor.Firmele premium auto din Germania nu vor batai de cap suplimentare asa ca nu au fost interesate sa achizitioneze o marca auto non premium.

#25
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Poate parea offtopic,dar daca imi amintesc bine,marca Opel este un pariu facut de Frau Merkel cu poporul german,in sensul mentinerii marcii in cadrul Vaterland-ului.Gresesc?

View Postmax_01, on 14 februarie 2017 - 22:58, said:

Partial ai dreptate insa succesul Daciei in Europa de vest s-a datorat exclusiv pretului sau de achizitie.

Nu cred ca vanzarile Dacia in Europa de Vest se pot numi neaparat succes.Succes este vanzarea in Romania.
Afara nu-i cazul.

#26
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Pentru o marca noua, pentru ca Dacia de nici 15 ani a iesit in lumea buna a Europei, eu cred ca este un succes. Si ca sa ai succes sau vanzari bune, nu trebuie neaparat sa vinzi ca VW. Scuze de off topic.

#27
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postadisz, on 15 februarie 2017 - 11:02, said:

Nu cred ca vanzarile Dacia in Europa de Vest se pot numi neaparat succes.Succes este vanzarea in Romania.
Afara nu-i cazul.
Daca ti-ar fi spus cineva  prin anul 2003 ca prin toata Europa de vest, inclusiv Germania, intalnesti pe autostrada destule Dacii, de toate modelele, te-ar fi umflat rasul crezand ca omul ala are glume in program cu tine sau ai fi crezut ca incearca sa te ia la bascalie.Datorita cresterii calitatii produsului fata de Dacia 1300, 1310, Nova Super Nova, Solenza, Loganul sau Golanul, cum ii mai zic unii, a ajuns sa fie preferat de occidentalii cu venituri ceva mai modeste.Decat un Golf III, frecat bine, cu sute de mii de km la bord, euro 2, mai bine o Dacia noua, in garantie, euro 4, la inceput, pe care o cumperi folosind si cei 2000 de euro, parca, acordati de statul german pentru cei care isi cumparau masini noi, in urma cu cativa ani, folosesti masina noua cat este in garantie apoi  iti cumperi alta noua.

Edited by max_01, 15 February 2017 - 11:22.


#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmax_01, on 14 februarie 2017 - 22:58, said:

Practic PSA vrea sa cumpere tehnologie si cota de piata in Europa.

Care e tehnologia aia? Ce tehnologie superioara are Opel fata de PSA?

Edited by ericmario, 15 February 2017 - 13:12.


#29
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,019
  • Înscris: 07.11.2006
Cum care tehnologie.
Tehnologia de varf,fara egal,tehnologia germana.

#30
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
Nu-l complica. Are Opel :)
Daca te ia cu x este peste y nici nu merita sa-ti mai bati capu' sa formulezi un raspuns.
Daca-l pui sa cuantifice cumva peste ala habar n-are...
Simte el! Acu'ti spune ca e tabla mai groasa la Opel :))))

Edited by JohnSmith, 15 February 2017 - 13:23.


#31
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Crezi ca are Opel? Eu zic ca nu are masina. Posted Image

#32
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postericmario, on 15 februarie 2017 - 13:12, said:

Care e tehnologia aia? Ce tehnologie superioara are Opel fata de PSA?
Tehnologia Opel în domeniul vehiculelor electrice.

View Postericmario, on 15 februarie 2017 - 13:31, said:

Crezi ca are Opel? Eu zic ca nu are masina. Posted Image
Ai dreptate, deoarece nu am Mazda, nu am masina.Posted ImageRecunosc, cu toata sinceritatea, ca ultima generatie de Mazda 3 si 6 imi place ca si aspect.Asta este.

View PostJohnSmith, on 15 februarie 2017 - 13:22, said:

Nu-l complica. Are Opel Posted Image
Daca te ia cu x este peste y nici nu merita sa-ti mai bati capu' sa formulezi un raspuns.
Daca-l pui sa cuantifice cumva peste ala habar n-are...
Simte el! Acu'ti spune ca e tabla mai groasa la Opel Posted Image)))
Chiar asa?Stii si tu foarte bine ca la Peugeot, aripile din fata sunt din fibra de sticla asa ca nu te iau cu grosimea tablei.Hai sa nu tragem concluzii pripitePosted Image

Edited by max_01, 15 February 2017 - 19:28.


#33
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Dpmdv:
1. Opel in ansamblu este peste PSA. Sigur ca apar diferente in functie de motorizare, nivel de dotari etc. La fiabilitate sunt cam pe acolo (adica in medie slaba la amandoua).
2. In cadrul PSA, Citroen este sub Peugeot. Pentru ca nu au succes la vanzari au repozitionat Citroen ca marca inovatoare, cu design mai futurist ca sa incerce sa ocupe nise de piata, pentru segmentul mainstream Peugeot facand legea in cadrul grupului.
3. Atat PSA cat si Opel au mari probleme financiare. Opel de 16 ani este pe pierdere, dar GM a tot investit in ei si sunt cu tehnologiile la zi (vorbesc de ultimele generatii lansate, la restul este jale). PSA a avut probleme mari, daca nu intervenea statul francez si chinezi, erau in pericol de faliment. Acum si-au revenit temporar dar marele semn de intrebare este legat de cota de piata care este in continua scadere. Practic au renuntat la modele cu vanzari slabe si s-au concentrat pe zonele de succes. Asta aduce profitabilitate dar nu si cota de piata...ceea ce pe termen lung le va crea sigur probleme.
4. Opel are un mare atu prin faptul ca au accelerat R&D pe zona de electrice. Aici francezii au o oferta doar cu numele, sa fie, zona lor de vanzari era diesel-ul care va fi puternic afectat in vanzari in urmatorii ani in Europa.
5. Eu NU CRED ca cele doua grupuri se vor uni. Vor fi presiuni foarte mari pe Merkel din partea sindicatelor germane, iar in Franta PSA are un acord incheiat cu sindicatele si guvernul in ceea ce priveste reducerea concedierilor. Financiar PSA nu are bani sa cumpere Opel, probabil ca statul german va ajunge la un acord cu GM sa cumpere o parte din actiuni sau s-ar putea ca firma chineza ce a cumparat deja o parte din Opel sa vrea sa-si extinda participatiunea.

Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmaio- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/

Edited by edi10000, 15 February 2017 - 20:00.


#34
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmax_01, on 15 februarie 2017 - 19:27, said:

Tehnologia Opel în domeniul vehiculelor electrice.

Aha, deci francezii de la PSA vor sa puna mana pe tehnologia warp, detinuta in exclusivitate de Opel.
Era clar, dar mi-a scapat chestia asta. Posted Image

View Postedi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said:

Dpmdv:
1.
2.
3.
4.
5.

Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmario- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/
1. Niciodata Opel nu a fost peste PSA.
2. Nu comentez, e treaba lor, in bucataria lor.
3. GM a investit in ei? Eu zic ca au supt de la ei.
4. Opel are un succes teribil pe zona de electrice, comparabil cu masinile electrice Dacia.
5  Nu depinde de noi, sau de ceea ce credem noi. Pentru achizitii de genul asta exista banci.

Am M6, dar a mea e atat de veche incat nu e afectata de treaba aia. Posted Image

Edited by ericmario, 15 February 2017 - 20:43.


#35
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postedi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said:



Ca sa fiu rautacios si offtopic- @ericmaio- daca ai M3 sau M6 ai probleme: http://0-100.hotnews...-uri-la-a-doua/
Pfuaii , multam de info ! Am zis io ca trebuie sa raman la Suzuki dar aveam un dubiu cu Mazda . Amu nici ca-mi mai pasa de Mazda . Multam fain de tot !

#36
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
cobi1, vezi ca poate au acelasi producator de "airbleguri", am vazut ca aia de la Takata sunt cam peste tot. Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate