Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
PSA este pe punctul de a cumpara Opel
#37
Posted 15 February 2017 - 21:37
ericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:
Aha, deci francezii de la PSA vor sa puna mana pe tehnologia warp, detinuta in exclusivitate de Opel. Era clar, dar mi-a scapat chestia asta. Din subiectivism si ignoaranta, tie iti scapa foarte multe dar este ok.Nu este stres. ericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:
1. Niciodata Opel nu a fost peste PSA. Si acuma fac o afirmatie fara rautate.Cred ca Mazda este marca auto cea mai chemata in service-uri de fabricant.Google va ajuta sa vedeti de cate ori au fost rechemate in service-uri anumite marci auto. Edited by max_01, 15 February 2017 - 21:40. |
#38
Posted 15 February 2017 - 22:54
edi10000, on 14 februarie 2017 - 17:29, said: Eu nu cred ca se va concretiza. PSA nu a trecut peste problemele financiare, in plus vanzarile celor doua grupuri sunt ff. apropiate. Ar fi o lovitura de teatru sa se uneasca cu al treilea producator auto cu probeme majore- Fiat. |
#39
Posted 15 February 2017 - 23:35
Miscarea asta a celor de la PSA imi aminteste tot mai mult de miscarea facuta anul trecut de Nissan... ma rog, Renault-Nissan, in privinta lui Mitsubishi. Pe hartie Mitsubishi ii era inferior lui Nissan sau Renault. Si totusi Nissan spunea ca tehnologiile lui Mitsu, ii va ajuta pe viitor. Ca tehnologii moderne unde Opel sta bine, eu cred ca ar fi cele electrice. Aici PSA ar avea ce analiza. Deci chestia asta cu PSA si Opel, parca seamana tot mai mult cu Renault-Nissan si Mitsu. Desi acolo preluarea Mitsu s-a facut atat de rapid, incat a batut la ochi. In fine. Recunosc insa ca mi-as fi dorit ca Mitsu sa ajunga la PSA. Chiar am zis de cativa ani ca o colaborare cat mai solida sau o alianta precum Renault-Nissan, ar fi de bun augur pentru cei doi. Si faptul ca PSA nu au avut ragaz nici macar sa analizeze treaba cu Mitsu (pentru ca oricum cartile erau jucate de Nissan - nu noaptea ca ai nostri din Guvern, dar ceva de genu'), poate ca i-a facut sa se ambitioneze in problema cu Opel si, cine stie, preluarea asta sa fie un "raspuns" la adresa Aliantei Renault-Nissan.
|
#40
Posted 16 February 2017 - 00:48
max_01, on 15 februarie 2017 - 21:37, said:
1.Probabil ca sunt tampiti sau mistocari aia de la PSA si au afirmat doar sa se afle in treaba ca vor tehnologia Opel in domeniul vehiculelor electrice.Pana la urma tu stii mult mai bine care este situatia la PSA sau Opel. Din subiectivism si ignoaranta, tie iti scapa foarte multe dar este ok.Nu este stres. 2.Asta este opinia ta.Nu inseamna ca este adevarata aceasta opinie.Fara suparare. Si acuma fac o afirmatie fara rautate.Cred ca Mazda este marca auto cea mai chemata in service-uri de fabricant.Google va ajuta sa vedeti de cate ori au fost rechemate in service-uri anumite marci auto. 2. Ma doare la basca de rechemarile lor. Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km. |
#41
Posted 16 February 2017 - 06:39
Și de ce ar fi ceva rău la rechemările în service? Opelul meu din 2011 a fost rechemat până acum de 5 ori: 1 resoftare ecu, 1 resoftare frână parcare electrică și 3 din fiind pentru aceeași problemă - incendiu pornit de la instalația electrică. La ultima din cele 3 au schimbat o parte a instalației electrice de sub capotă.
Edited by MembruAnonim, 16 February 2017 - 06:40. |
#42
Posted 16 February 2017 - 09:34
ericmario, on 16 februarie 2017 - 00:48, said:
Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km. |
#43
Posted 16 February 2017 - 10:10
max_01, on 15 februarie 2017 - 19:27, said:
Chiar asa?Stii si tu foarte bine ca la Peugeot, aripile din fata sunt din fibra de sticla asa ca nu te iau cu grosimea tablei.Hai sa nu tragem concluzii pripite Fraza asta dovedeste gradul tau de cultura auto, ca sa nu zic incultura... Ai pierdut orice fel de credibilitate ai fi putut avea. Aripile alea sunt facute din compozit cu scop anume, nu ca sa poata veni posesoru' de Opel sa-ti bata-n ele si sa rada ca nu-s de tabla. |
#44
Posted 16 February 2017 - 11:01
edi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said:
Dpmdv: 1. Opel in ansamblu este peste PSA. Sigur ca apar diferente in functie de motorizare, nivel de dotari etc. La fiabilitate sunt cam pe acolo (adica in medie slaba la amandoua). 2. In cadrul PSA, Citroen este sub Peugeot. Pentru ca nu au succes la vanzari au repozitionat Citroen ca marca inovatoare, cu design mai futurist ca sa incerce sa ocupe nise de piata, pentru segmentul mainstream Peugeot facand legea in cadrul grupului. 3. Atat PSA cat si Opel au mari probleme financiare. Opel de 16 ani este pe pierdere, dar GM a tot investit in ei si sunt cu tehnologiile la zi (vorbesc de ultimele generatii lansate, la restul este jale). PSA a avut probleme mari, daca nu intervenea statul francez si chinezi, erau in pericol de faliment. Acum si-au revenit temporar dar marele semn de intrebare este legat de cota de piata care este in continua scadere. Practic au renuntat la modele cu vanzari slabe si s-au concentrat pe zonele de succes. Asta aduce profitabilitate dar nu si cota de piata...ceea ce pe termen lung le va crea sigur probleme. 2. Pe vremea când Citroen inova în materie de tehnologie și design, era la ani distanță față de unirea cu Peugeot. 3. Problema este să fii prima dată profitabil, pe urmă te uiți și la cota de piață. Degeaba vinzi la juma' de glob dacă dai faliment în curând. Din punctul ăsta de vedere PSA este evident pe drumul cel bun, atât ca date financiare din ultimii ani, cât și ca perspectivă (dorință de a cumpăra GM Europa arată o bază destul de solidă) Edited by retele, 16 February 2017 - 11:25. |
#45
Posted 16 February 2017 - 11:06
JohnSmith, on 16 februarie 2017 - 10:10, said: Aripile alea sunt facute din compozit cu scop anume, nu ca sa poata veni posesoru' de Opel sa-ti bata-n ele si sa rada ca nu-s de tabla. |
#46
Posted 16 February 2017 - 11:23
Si Renault le face din plasticul ala din 2002.
Si BMW [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dWt7qKlT0gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#48
Posted 16 February 2017 - 14:49
uhu10uhu, on 16 februarie 2017 - 11:38, said:
Americanii fac ce stiu ei mai bine: Se caca si pleaca. Au facut praf Saab, acum scapa de Opel. Bine, nu or sa scape usor, pentru ca nemtii nu or sa-i lase sa scape asa usor, au mii de angajati in germania, sindicate, actionari, etc. |
#49
Posted 16 February 2017 - 15:46
JohnSmith, on 16 februarie 2017 - 11:23, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dWt7qKlT0gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][/media] "Daca aripa se sparge, distruge motorul." M-am spart de ras! |
#50
Posted 16 February 2017 - 15:59
@retele:
1. "Dacă Opel este peste PSA, dar nu la fiabilitate, atunci la ce?" Pentru mine: design- Opel, confort- PSA, siguranta- Opel, performante tehnice- egalitate, plastice si imbinari- Opel, suspensii- PSA. 2. "Pe vremea când Citroen inova în materie de tehnologie și design, era la ani distanță față de unirea cu Peugeot." Corect, dar asta era acum zeci de ani. Crede-ma, am avut de-a face cu PSA, am lucrat in virtutea meseriei cu manageri din grup si opinia lor este ca Citroen este ruda saraca a grupului. 3. "Din punctul ăsta de vedere PSA este evident pe drumul cel bun, atât ca date financiare din ultimii ani, cât și ca perspectivă (dorință de a cumpăra GM Europa arată o bază destul de solidă". PSA a renuntat la o serie de modele care nu le aduceau venituri anticipate, dar au pierdut cota de piata. Au ales solutia manageriala cea mai simpla dar si costisitoare: rezultate bune pe termen scurt sacrificand viitorul. Asta este mentalitate americana si nu trebuie felicitati pentru asta pentru ca vor trebui altii sa scoata castanele din foc pentru greselile trecutului. |
#51
Posted 16 February 2017 - 23:42
ericmario, on 16 februarie 2017 - 00:48, said: 1. Tu chiar crezi ca PSA nu are masini electrice la vanzare? Sau chiar crezi ca pe segmnentul electric doar Tesla exista? 2. Ma doare la basca de rechemarile lor. Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km. Ca idee, cand PSA avea IN SERIE masini electrice, Tesla nici nu exista, iar ZOE era in faza de prototip. Le stiti sub denunirile de iOn, C-Zero... i-Miev. Acela a fost in opinia mea momentul reorientarii industriei auto, spre electrice. Masinutele alea i-au facut pe multi sa creada ca electricele pot fi viitorul, chiar si in locul hibrizilor. Desi masinile alea nu s-au vandut bine niciodata, curajul avut de PSA si Mitsu, cred ca a fost extraodinar. A urmat apoi Zoe, Ampera si Volt si Tesla. Sunt capitole la care PSA inca sta bine. Motoarele turbo si HDI-urile inca sunt de top. Au unele dintre cele mai bune sisteme hibrid de pe piata. Stiu cu ce se "mananca" si electricele. Si apropo de electrice. Colaborarea dintre Mitsubishi si PSA a foat una foarte buna pentru amebele tabere. Si cred ca PSA a pierdut foarte mult cand Mistu a ajuns la Reno-Nissan. Sincer mi-as fi dorit un Lancer facut de cei doi. De-asta zic ca achizitia Opel ar putea fi si o ambitie a PSA, mai ales la adresa lui Reno. Dar in cazul Opel, eu nu pot sa inteleg ceva. Mai mereu Opel a fost una dintre cele mai vandute marci din Europa. Asa e si acum. Gama de modele se ridica la nivelul concurentei. Apropo. Turbinele de la motoarele turbo de mic litraj de la Opel, sunt facute de Mitsubishi. Vedeti pe youtube testul cu Astra J facut de Turatii. Si totusi GM se plange ca nu aduce bani. E cumva un paradox... poate doar de GM inteles. La ce harababura era pe-acolo acum 10-15 ani. Chiar, va mai amintiti de Saturn? |
|
#52
Posted 17 February 2017 - 06:16
LauCalin, on 14 februarie 2017 - 15:38, said:
Pai daca e marca lor si pot face ce vor cu ea, eu zic sa traga apa dupa ea si sa place in State. Nu vorbi ca o vanzatoare de cartofi... Drept dovada ca GM si Ford nu pot face fata unor crize ericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:
1. Niciodata Opel nu a fost peste PSA. 3. GM a investit in ei? Eu zic ca au supt de la ei. Esti ilar... Adica s-au supt pe ei insisi, sau cum?! Daca GMC nu a investit in Opel, pierderile cine le-a suportat, ma-mare? PSA vrea Opel pentru tehnologie, piata si profit. |
#53
Posted 17 February 2017 - 07:36
#54
Posted 17 February 2017 - 10:53
max_01, on 14 februarie 2017 - 22:27, said:
Cu siguranta ca vor fi fabricate foarte putine autoturisme marca Opel care vor avea majoritatea componentelor, inclusiv platforma, identica cu cele ale grupului PSA.Va diferi doar aspectul si sigla. Nu asta face si VW?Nu asta face Nissan si Renault? De ce PSA ar fi diferit? Toate marcile care sunt sub o "umbrela" comuna inceraca sa isi uniformizeze productia de piese, intrucat e mult mai eficient asa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users