Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

PSA este pe punctul de a cumpara Opel

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#37
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:

Aha, deci francezii de la PSA vor sa puna mana pe tehnologia warp, detinuta in exclusivitate de Opel.
Era clar, dar mi-a scapat chestia asta. Posted Image

Probabil ca  sunt tampiti sau mistocari aia de la PSA si au afirmat doar sa se afle in treaba ca vor tehnologia Opel in domeniul vehiculelor electrice.Pana la urma tu stii mult mai bine care este situatia la PSA sau Opel.
Din subiectivism si ignoaranta, tie iti scapa foarte multe dar este ok.Nu este stres.

View Postericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:

1. Niciodata Opel nu a fost peste PSA.

Asta este opinia ta.Nu inseamna ca este adevarata aceasta opinie.Fara suparare.
Si acuma fac o afirmatie fara rautate.Cred ca Mazda este marca auto cea mai chemata in service-uri de fabricant.Google va ajuta sa vedeti de cate ori au fost rechemate in service-uri anumite marci auto.

Edited by max_01, 15 February 2017 - 21:40.


#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View Postedi10000, on 14 februarie 2017 - 17:29, said:

Eu nu cred ca se va concretiza. PSA nu a trecut peste problemele financiare, in plus vanzarile celor doua grupuri sunt ff. apropiate. Ar fi o lovitura de teatru sa se uneasca cu al treilea producator auto cu probeme majore- Fiat.
FIAT  a facut parteneriat cu Chrysler de cativa ani.

#39
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Miscarea asta a celor de la PSA imi aminteste tot mai mult de miscarea facuta anul trecut de Nissan... ma rog, Renault-Nissan, in privinta lui Mitsubishi. Pe hartie Mitsubishi ii era inferior lui Nissan sau Renault. Si totusi Nissan spunea ca tehnologiile lui Mitsu, ii va ajuta pe viitor. Ca tehnologii moderne unde Opel sta bine, eu cred ca ar fi cele electrice. Aici PSA ar avea ce analiza. Deci chestia asta cu PSA si Opel, parca seamana tot mai mult cu Renault-Nissan si Mitsu. Desi acolo preluarea Mitsu s-a facut atat de rapid, incat a batut la ochi. In fine. Recunosc insa ca mi-as fi dorit ca Mitsu sa ajunga la PSA. Chiar am zis de cativa ani ca o colaborare cat mai solida sau o alianta precum Renault-Nissan, ar fi de bun augur pentru cei doi. Si faptul ca PSA nu au avut ragaz nici macar sa analizeze treaba cu Mitsu (pentru ca oricum cartile erau jucate de Nissan - nu noaptea ca ai nostri din Guvern, dar ceva de genu'), poate ca i-a facut sa se ambitioneze in problema cu Opel si, cine stie, preluarea asta sa fie un "raspuns" la adresa Aliantei Renault-Nissan.

#40
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmax_01, on 15 februarie 2017 - 21:37, said:

1.Probabil ca  sunt tampiti sau mistocari aia de la PSA si au afirmat doar sa se afle in treaba ca vor tehnologia Opel in domeniul vehiculelor electrice.Pana la urma tu stii mult mai bine care este situatia la PSA sau Opel.
Din subiectivism si ignoaranta, tie iti scapa foarte multe dar este ok.Nu este stres.


2.Asta este opinia ta.Nu inseamna ca este adevarata aceasta opinie.Fara suparare.
Si acuma fac o afirmatie fara rautate.Cred ca Mazda este marca auto cea mai chemata in service-uri de fabricant.Google va ajuta sa vedeti de cate ori au fost rechemate in service-uri anumite marci auto.
1. Tu chiar crezi ca PSA nu are masini electrice la vanzare? Sau chiar crezi ca pe segmnentul electric doar Tesla exista?
2. Ma doare la basca de rechemarile lor. Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Și de ce ar fi ceva rău la rechemările în service? Opelul meu din 2011 a fost rechemat până acum de 5 ori: 1 resoftare ecu, 1 resoftare frână parcare electrică și 3 din fiind pentru aceeași problemă - incendiu pornit de la instalația electrică. La ultima din cele 3 au schimbat o parte a instalației electrice de sub capotă.

Edited by MembruAnonim, 16 February 2017 - 06:40.


#42
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postericmario, on 16 februarie 2017 - 00:48, said:

Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km.
Eu zic ca te-a tinut suficient.De regula, zic mecanicii auto, ambreiajul se duce intre 200.000-250.000km.La destule persoane li s-a dus ambreiajul pana la 100.000km.Conteaza calitatea kitului de ambreiaj insa si mai mult conteaza modul cum este exploatat autoturismul.

#43
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005

View Postmax_01, on 15 februarie 2017 - 19:27, said:

Chiar asa?Stii si tu foarte bine ca la Peugeot, aripile din fata sunt din fibra de sticla asa ca nu te iau cu grosimea tablei.Hai sa nu tragem concluzii pripitePosted Image

Fraza asta dovedeste gradul tau de cultura auto, ca sa nu zic incultura...
Ai pierdut orice fel de credibilitate ai fi putut avea.
Aripile alea sunt facute din compozit cu scop anume, nu ca sa poata veni posesoru' de Opel sa-ti bata-n ele si sa rada ca nu-s de tabla.

#44
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004

View Postedi10000, on 15 februarie 2017 - 19:56, said:

Dpmdv:
1. Opel in ansamblu este peste PSA. Sigur ca apar diferente in functie de motorizare, nivel de dotari etc. La fiabilitate sunt cam pe acolo (adica in medie slaba la amandoua).
2. In cadrul PSA, Citroen este sub Peugeot. Pentru ca nu au succes la vanzari au repozitionat Citroen ca marca inovatoare, cu design mai futurist ca sa incerce sa ocupe nise de piata, pentru segmentul mainstream Peugeot facand legea in cadrul grupului.
3. Atat PSA cat si Opel au mari probleme financiare. Opel de 16 ani este pe pierdere, dar GM a tot investit in ei si sunt cu tehnologiile la zi (vorbesc de ultimele generatii lansate, la restul este jale). PSA a avut probleme mari, daca nu intervenea statul francez si chinezi, erau in pericol de faliment. Acum si-au revenit temporar dar marele semn de intrebare este legat de cota de piata care este in continua scadere. Practic au renuntat la modele cu vanzari slabe si s-au concentrat pe zonele de succes. Asta aduce profitabilitate dar nu si cota de piata...ceea ce pe termen lung le va crea sigur probleme.
1. Dacă Opel este peste PSA, dar nu la fiabilitate, atunci la ce? La design sigur nu, la confort iarăși nu, nici la siguranță, și nici la performanțe tehnice. Mai rămâne vreun capitol la care să fie superiori?
2. Pe vremea când Citroen inova în materie de tehnologie și design, era la ani distanță față de unirea cu Peugeot.
3. Problema este să fii prima dată profitabil, pe urmă te uiți și la cota de piață. Degeaba vinzi la juma' de glob dacă dai faliment în curând. Din punctul ăsta de vedere PSA este evident pe drumul cel bun, atât ca date financiare din ultimii ani, cât și ca perspectivă (dorință de a cumpăra GM Europa arată o bază destul de solidă)

Edited by retele, 16 February 2017 - 11:25.


#45
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostJohnSmith, on 16 februarie 2017 - 10:10, said:



Aripile alea sunt facute din compozit cu scop anume, nu ca sa poata veni posesoru' de Opel sa-ti bata-n ele si sa rada ca nu-s de tabla.
Doar cei de la PSA le fac din acel material.Probabil din cauza scaderii costurilor de fabricatie.Daca ar fi vorba si de siguranta la impact cred ca toti producatorii auto ar adopta materialele folosite de PSA.

#46
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
Si Renault le face din plasticul ala din 2002.

Si BMW [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dWt7qKlT0gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Americanii fac ce stiu ei mai bine: Se caca si pleaca. Au facut praf Saab, acum scapa de Opel. Bine, nu or sa scape usor, pentru ca nemtii nu or sa-i lase sa scape asa usor, au mii de angajati in germania, sindicate, actionari, etc.

#48
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postuhu10uhu, on 16 februarie 2017 - 11:38, said:

Americanii fac ce stiu ei mai bine: Se caca si pleaca. Au facut praf Saab, acum scapa de Opel. Bine, nu or sa scape usor, pentru ca nemtii nu or sa-i lase sa scape asa usor, au mii de angajati in germania, sindicate, actionari, etc.
Pai daca GM vinde Opelul, problemele acestei firme raman la cumparator.Vanzatorul se spala pe maini.

#49
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostJohnSmith, on 16 februarie 2017 - 11:23, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dWt7qKlT0gw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][/media]
Ala care filmeaza e incredibil de prost.
"Daca aripa se sparge, distruge motorul." M-am spart de ras! Posted Image

#50
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@retele:
1. "Dacă Opel este peste PSA, dar nu la fiabilitate, atunci la ce?" Pentru mine: design- Opel, confort- PSA, siguranta- Opel, performante tehnice- egalitate, plastice si imbinari- Opel, suspensii- PSA.
2. "Pe vremea când Citroen inova în materie de tehnologie și design, era la ani distanță față de unirea cu Peugeot." Corect, dar asta era acum zeci de ani. Crede-ma, am avut de-a face cu PSA, am lucrat in virtutea meseriei cu manageri din grup si opinia lor este ca Citroen este ruda saraca a grupului.
3. "Din punctul ăsta de vedere PSA este evident pe drumul cel bun, atât ca date financiare din ultimii ani, cât și ca perspectivă (dorință de a cumpăra GM Europa arată o bază destul de solidă". PSA a renuntat la o serie de modele care nu le aduceau venituri anticipate, dar au pierdut cota de piata. Au ales solutia manageriala cea mai simpla dar si costisitoare: rezultate bune pe termen scurt sacrificand viitorul. Asta este mentalitate americana si nu trebuie felicitati pentru asta pentru ca vor trebui altii sa scoata castanele din foc pentru greselile trecutului.

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postericmario, on 16 februarie 2017 - 00:48, said:


1. Tu chiar crezi ca PSA nu are masini electrice la vanzare? Sau chiar crezi ca pe segmnentul electric doar Tesla exista?
2. Ma doare la basca de rechemarile lor. Eu sunt suparat ca m-a lasat ambreiajul la 205k km.

Ca idee, cand PSA avea IN SERIE masini electrice, Tesla nici nu exista, iar ZOE era in faza de prototip. Le stiti sub denunirile de iOn, C-Zero... i-Miev. Acela a fost in opinia mea momentul reorientarii industriei auto, spre electrice. Masinutele alea i-au facut pe multi sa creada ca electricele pot fi viitorul, chiar si in locul hibrizilor. Desi masinile alea nu s-au vandut bine niciodata, curajul avut de PSA si Mitsu, cred ca a fost extraodinar. A urmat apoi Zoe, Ampera si Volt si Tesla.
Sunt capitole la care PSA inca sta bine. Motoarele turbo si HDI-urile inca sunt de top. Au unele dintre cele mai bune sisteme hibrid de pe piata. Stiu cu ce se "mananca" si electricele. Si apropo de electrice. Colaborarea dintre Mitsubishi si PSA a foat una foarte buna pentru amebele tabere. Si cred ca PSA a pierdut foarte mult cand Mistu a ajuns la Reno-Nissan. Sincer mi-as fi dorit un Lancer facut de cei doi. De-asta zic ca achizitia Opel ar putea fi si o ambitie a PSA, mai ales la adresa lui Reno.
Dar in cazul Opel, eu nu pot sa inteleg ceva. Mai mereu Opel a fost una dintre cele mai vandute marci din Europa. Asa e si acum. Gama de modele se ridica la nivelul concurentei. Apropo. Turbinele de la motoarele turbo de mic litraj de la Opel, sunt facute de Mitsubishi. Vedeti pe youtube testul cu Astra J facut de Turatii.  Si totusi GM se plange ca nu aduce bani. E cumva un paradox... poate doar de GM inteles. La ce harababura era pe-acolo acum 10-15 ani. Chiar, va mai amintiti de Saturn?

#52
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostLauCalin, on 14 februarie 2017 - 15:38, said:

Pai daca e marca lor si pot face ce vor cu ea, eu zic sa traga apa dupa ea si sa place in State. Nu vorbi ca o vanzatoare de cartofi...

Drept dovada ca GM si Ford nu pot face fata unor crize
Te vad foarte priceput in domeniul auto... te-ai gasit sa dai sfaturi unor firme globale care au peste 100 de ani fiecare......

View Postericmario, on 15 februarie 2017 - 20:43, said:

1. Niciodata Opel nu a fost peste PSA.

3. GM a investit in ei? Eu zic ca au supt de la ei.    Esti ilar...  Adica s-au supt pe ei insisi, sau cum?! :D  Daca GMC nu a investit in Opel, pierderile cine le-a suportat, ma-mare?
Intotdeauna Opel a fost peste PSA la tehnologie si fiabilitate. Daca nu realizezi asta... esti ca cel care zicea ca Citroen e mult peste Peugeot, care la randul lui e peste... Posted Image
PSA vrea Opel  pentru tehnologie, piata si profit.

#53
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostQuantum, on 17 februarie 2017 - 06:16, said:


PSA vrea Opel  pentru tehnologie, piata si profit.
Ok. Posted Image

#54
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postmax_01, on 14 februarie 2017 - 22:27, said:

Cu siguranta ca vor fi fabricate foarte putine autoturisme marca Opel care vor avea majoritatea componentelor, inclusiv platforma, identica cu cele ale grupului PSA.Va diferi doar aspectul si sigla.

Nu asta face si VW?Nu asta face Nissan si Renault? De ce PSA ar fi diferit?
Toate marcile care sunt sub o "umbrela" comuna inceraca sa isi uniformizeze productia de piese, intrucat e mult mai eficient asa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate