Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Oprire motor in mers iar turometrul indica 0 (Ford Focus MK1 1,6 L benzina)
Last Updated: Oct 08 2016 13:49, Started by
LeopardSurd
, Oct 01 2016 22:55
·
0
#1
Posted 01 October 2016 - 22:55
Are cineva idee de ce in mers, dupa o vreme (cand motorul e cald), are tendinta motorul sa se opreasca sau sa nu mai reactioneze vreo 10 secunde? In momente ca astea indica turometrul 0 (nu urca acul deloc). Martori aprinsi in bord nu apar. Si temperatura motorului e in plaja normala.
E un benzinar de 1,6 L de pe un Ford Focus MK1 (Facelift, din 2004). Cand e rece sau relativ rece nu sunt probleme. Ce ar putea fi? Va ajunge in service dar vreau sa am o idee. Mersi! |
#2
Posted 01 October 2016 - 23:34
Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0.
A fost de la benzina proasta de la P... Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema Edited by Prien, 01 October 2016 - 23:35. |
#3
Posted 01 October 2016 - 23:41
Prien, on 01 octombrie 2016 - 23:34, said:
Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0. A fost de la benzina proasta de la P... Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema |
#5
Posted 02 October 2016 - 07:06
pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"?
in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit. |
#6
Posted 02 October 2016 - 07:23
Prien, on 01 octombrie 2016 - 23:34, said:
Eu pateam o faza dupa ce mergeam macar 15 minute si opream motorul, repornea foarte greu si normal, turometrul imi indica 0. A fost de la benzina proasta de la P... Dupa ce nu am mai bagat decat de la O sau M..am uitat problema |
#7
Posted 02 October 2016 - 07:34
Verifisa senzorul de arbore cotit , de regula acela are aceste simptome .
|
#8
Posted 02 October 2016 - 07:39
_Smiley_, on 02 octombrie 2016 - 07:06, said:
pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"? in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit. Și cum ziceam, fără martori în bord. Absolut deloc. |
#9
Posted 02 October 2016 - 07:41
senzor vibrochen [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/U5viptVcV5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
sau senzor ax cu came [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1_xwK3lp_2Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , dar prima data verifica pe cel de la vibrochen |
#10
Posted 02 October 2016 - 07:42
Deci voi sunteți mai mult de părere că tine se partea electrică (senzori, valve) poate pompa.
Benzina proasta oricum nu cred că e cauza. |
|
#11
Posted 02 October 2016 - 08:04
#12
Posted 02 October 2016 - 08:27
Benzina proasta de la Petrom dauneaza motorului numai daca e Diesel.
|
#13
Posted 02 October 2016 - 08:31
LeopardSurd, on 02 octombrie 2016 - 07:42, said:
Deci voi sunteți mai mult de părere că tine se partea electrică (senzori, valve) poate pompa. Benzina proasta oricum nu cred că e cauza. Nu prea poate nimeni sa-ti puna un diagnostic pe forum, eventual numa povesti din intamplarile lor. Nu demonta nimic, nu inlocui nici o componenta despre care nu stii sigur ca ii defecta sau functionala, nu repara ce ii bun. Trebuie facuta diagnoza, vazut ce erori critice exista, verificarea componentelor cu posibile defecte, eventual daca ii cazu verificarea instalatie de alimentare (rezervor, pompa, regulator de presiune, conducte, infectoare). Is zeci sau sute de defecte care iti pot da simptomele astea. Ma cam sparge in ultima vreme cand vad calculatoare de pe masini (ECU, EDC, etc) cu capace rupte de "mecanici" sau "electronisti". Daca ii intrebi dc l-a desfacut, o sa-ti zica ca asa a vazut pe youtube ca au facut altii. Mare grija unde duci masina la reparat, ca ii plin de incompetenti care viseaza numa la cati bani pot beli de pe client. Edited by gabyxm, 02 October 2016 - 08:32. |
#14
Posted 02 October 2016 - 08:44
gabyxm, on 02 octombrie 2016 - 08:31, said:
Nu prea poate nimeni sa-ti puna un diagnostic pe forum Ar putea face o mica verificare la senzorul de turatie fara sa aiba nici un risc , daca dispune de un multi metru , sa verifice rezistenta (in jur de 1000 ohm ) senzorului de la vibrochen la rece si apoi sa verifice daca are aceasi rezistenta sau apropiata la cald cand ii face probleme , ( daca este dus n-o sa-i afiseze nici o rezistenta la cald ) . Dar initiatorul nu doreste asta , vrea sa aiba si el o idee care ar fi problema cand se duce la service . |
#15
Posted 02 October 2016 - 09:01
bogdan0y, on 02 octombrie 2016 - 08:44, said:
Ar putea face o mica verificare la senzorul de turatie fara sa aiba nici un risc , daca dispune de un multi metru , sa verifice rezistenta (in jur de 1000 ohm ) senzorului de la vibrochen la rece si apoi sa verifice daca are aceasi rezistenta sau apropiata la cald cand ii face probleme , ( daca este dus n-o sa-i afiseze nici o rezistenta la cald ) . Dar initiatorul nu doreste asta , vrea sa aiba si el o idee care ar fi problema cand se duce la service . Da, numa ar trebui sa se miste foarte foarte rapid, ca zicea initiatorul ca dupa 10 secunde porneste iara. Asa cauti acu in caru cu fan. Oricum, un senzor cu intrerupere la incalzire nu se raceste in 10 secunde si se restabileste contactul electric dupa care motorul sa mearga normal minute sau zeci de minute. Exact din cauza asta ziceam ca nu se repara masina de pe youtube. Cand vrei sa vezi ce "boala" are cauti toate simptomele, faci diagnoza si masuratori, tragi o concluzie pe baza datelor pe care le ai pana in momentul respectiv si vezi ce componenta ii defecta. O inlocuiesti si repeti procesul. Nu alegi o componeta care presupui ca ii defecta si pui diagnostic pe baza presupunerii tale bune sau grasite, mai ales ca aici ii vorba de un posibil defect intermitent. Edited by gabyxm, 02 October 2016 - 09:01. |
|
#16
Posted 02 October 2016 - 09:15
intradevar sunt de acord cu gabyxm , cel mai bine este o verificare in service , poate sa faca aceste probleme din multe cauze , poate sa fie si potentiometru din pedala de acceleratie daca motorul merge normal dar nu se mai tureaza , poate sa fie si din pompa de benzina sau un gunoi in benzina , poate sa fie si centrala ECU , poate s fie un simplu fir sau un contact inperfect, o lipitura rece s.a.m.d , dar cel mai probabil senzorul de vibrochen , cel mai bine este sa faca o diagnoza la un service , dar sunt satul de mecanici care iti schimba jumatate de motor pe bani tai pentru un senzor sau s.a.m.d , de acea nu strica nici o mica informare pe forum sau sa incerce singur o mica diagnoza ca cea cum am specificat mai sus .
Un coleg de servici , a fost la service si sa ales cu buji , fise , bobine de inductie , toate schimbate si in cele din urma senzorul de rpm , la un Audi a4 din 99 , doar pentru ca senzorul se afla intr-o pozitie mai inaccesibila si mecanicul a preferat sa le ia prin eliminare . si uite asa sa ales cu o factura unflata degeaba . |
#17
Posted 02 October 2016 - 09:24
_Smiley_, on 02 octombrie 2016 - 07:06, said:
pai se opreste, sau "are tendinta sa se opreasca"? in primul caz e perfect normal ca turometrul sa indice 0. fix atatea rotatii pe minut are un motor oprit. Pe langa senzorul de turatie verifica si bornele bateriei. Stiu ca mai era cineva pe aici caruia i se slabea o borna si avea probleme asemanatoare. |
#18
Posted 02 October 2016 - 10:51
Ok! E planuita diagnoza pe marti oricum. Luni nu se poate. Sper sa nu fie ceva extraordinar de complicat de reparat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users