Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Sfat masina SH 12-13k eur

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#19
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

View PostMihai_mb, on 23 septembrie 2016 - 13:02, said:

Sa fiu sincer, nu am mai condus automata pana acum, deci nu pornesc cu pareri preconcepute sau cu mari asteptari. Este si varianta manuala in 6 trepte, dar cred ca si o cutie care schimba mai lent fata de cele cu dublu ambreiaj mi-ar fi suficienta, plus ca mai toate au si mod de schimbare manual cu + si -.

cutia este suficienta, dar este imbatranita moral mult mai mult decat restul masinii. dupa parerea mea, cutia respectiva penalizeaza grav dinamica masinii. inteleg ca probabil n-ai de gand sa te duci la curse cu ea, dar dupa un timp o sa ti se para destul de frustranta.

View PostMihai_mb, on 23 septembrie 2016 - 13:02, said:

Mazda din anii aia nu ma prea convinge, e cam Mondeo cu alta palarie. Versiunii actuale ii pot fi iertate multe doar pt aspect si am inteles ca au cam taiat din colaborarea cu Ford, e splendida, dar si pretul e mult peste cat vreau sa dau momentan pe o masina.
in primul rand, mondeo e de fapt un fel de Mazda 6 cu alta palarie Posted Image   in al doilea rand, din cate stiu eu, modelele respective oricum nu prea au chestii in comun asa cum se crede (doar pt ca ford a avut pana in 2008 o participatie serioasa la mazda, dupa care s-au retras). in al treilea rand, nici mondeo din perioada respectiva nu e o masina deloc rea, in afara de design - spre deosebire de mondeo actual, care e chiar foarte reusit, dar supravireaza si o la parcare laterala.

in alta ordine de idei, pt un c200 (diesel ce-i drept) din 2005 mie mi-au cerut la reprezentanta  (la auto klass in bucuresti) 2200 lei pt o revizie. si asta doar la prima strigare, cand am sunat sa intreb cam la ce sa ma astept. in functie de ce mai gasesc la fata locului, pretul poate creste substantial. asta vis-a-vis de intretinerea in reprezentanta, nu ca ar fi un capat de lume, dar sa stii la ce sa te astepti.

Edited by born2lose, 23 September 2016 - 14:15.


#20
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Sincer e pacat sa nu iei E220 CDI daca vrei musai MB.  Sunt motoare extrem de fiabile iar consumul fata de benzinar e mult mai omenesc. Nici eu nu sunt fan diesel dar sunt unele motoare care merita. Iar in Germania sigur gasesti cu km ok. Am avut in familie un E220 CDi din 2004 care a mers 400.000km in Germania si Romania fara nicio problema.

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Analizeaza,compara, dar ia o masina noua, daca tot ai acei bani.Lasa naibii vechiturile.

#22
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
La reprezentanta MB sunt tarani cu preturile pentru masini vechi, dar nu e nicio problema. Iti faci revizia in multe locuri cu o fractiune din bani. Practic e pacat sa dai banii sa iti schimbe altii filtrul de aer sau de polen, se schimba in 2 minute fiecare. Iesi lejer la o revizie cu maxim 400 de lei, daca nu ai de schimbat decat consumabilele.

#23
Antirsipowermate

Antirsipowermate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 26.08.2012
Chiar ar fi pacat sa nu te uiti la un W211 E220 diesel, chiar si un E320. Sunt motoare bune, usor de intretinut, putere mare in plaja de turatii, consum decent, genul de masina perfecta pentru drumuri lungi.

Totusi, recomand sa nu cheltui tot bugetul, gasesti si sub 10.000 cu tot cu inmatriculare. Anumite piese sunt scumpe la E chiar si aftermarket.

#24
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Posttitacodita, on 23 septembrie 2016 - 11:20, said:

Optiunea mea este asta :
http://autovit.ro/an...orm#xtor=SEC-81
Mai ales ca iesi din anonimat...Posted Image

Da, mai ales cand platesti impozitul la ghiseu 1000 eur/an Posted Image .

Din pacate iar nu ati citit cerinta de recomandati compacte sau qascaiuri, sau masina noua.
Omul vrea o masina mai MARE, adica minim o clasa MEDIE sau chiar mare.
Mihai, singurul meu sfat este sa nu iei masina mai veche de 5 ani si 100K km. De aici, vezi ce gasesti in mintile ei. Am vazut ca vrei premium, e OK dar si achizitia cat si intretinerea va fi mai scumpa. Un Passat Highline sau un Mondeo Titanium ? Oricum daca vrei comoditate cauta ceva cu cutie automata.

#25
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005

View Postmufasa, on 24 septembrie 2016 - 09:29, said:



Da, mai ales cand platesti impozitul la ghiseu 1000 eur/an Posted Image .

E hibrid, deci impoZitul e 5% din vreo 3500 lei. Deci pana in 200 de lei si ai masina de 350cp...
Masina e super, doar ca nu prea are portbagaj din cauza bateriilor. E undeva intre 300 si 400l. Pentru un tanar e mai mult decat suficient.

#26
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postt-balt, on 24 septembrie 2016 - 09:40, said:

E hibrid, deci impoZitul e 5% din vreo 3500 lei. Deci pana in 200 de lei si ai masina de 350cp...
Masina e super, doar ca nu prea are portbagaj din cauza bateriilor. E undeva intre 300 si 400l. Pentru un tanar e mai mult decat suficient.

... n-am vazut ...
Atunci inlocuiesc cu : la anul cand dai (cate mii ?) eur sa inlocuiesti bateriile. Si peste alti 5 ani again.

#27
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postt-balt, on 24 septembrie 2016 - 09:40, said:

E hibrid, deci impoZitul e 5% din vreo 3500 lei. Deci pana in 200 de lei si ai masina de 350cp...
Masina e super, doar ca nu prea are portbagaj din cauza bateriilor.
Vrei sa zici 50%, eu asa am vazut ca e. Am nevoie de portbagaj, merg destul de des cu bagaje si nu-mi prea inspira o senzatie de practic masina, nu am incredere in rezistenta bateriilor, dupa cum a zis si colegul mufasa.
Interiorul bej in schimb e delicios Posted Image

View Postmufasa, on 24 septembrie 2016 - 09:37, said:

Un Passat Highline sau un Mondeo Titanium ?
De Passat ma feresc, DSG-ul nu e foarte renumit ca fiabilitate. Mondeo iau in considerare daca vad ceva care chiar sa-mi placa, singurul lucru care ma deranjeaza e interiorul cam anost. E altfel senzatia aia de soliditate cand te plimbi cu mobila bunicii in jur, imi plac tamplariile pe bord Posted Image  si vad mai multe Titanium-uri decat Ghia (si ultimele au plastic cu imitatie, nu lemn). Plus ca in anii aia nu prea erau cu cutii automate, abia la generatia actuala au incurajat si s-a cumparat in masa powershiftul.

View PostAntirsipowermate, on 23 septembrie 2016 - 22:37, said:

Totusi, recomand sa nu cheltui tot bugetul, gasesti si sub 10.000 cu tot cu inmatriculare. Anumite piese sunt scumpe la E chiar si aftermarket.

Intr-adevar, gasesc, dar doar tunate de pustani cu jante pe 19 si stickere sau la Hassan, Abdul, Murat, Giugiuc sau Vladimir.  De la Hans cu sub 100.000 km si scheckheftgepflegt bei Mercedes Benz ( cu revizii doar la reprezentanta) cam trec de 11500 Eur si nu se prea opresc decat pe la 15000 ( abia acolo mi se pare exagerat). Cam 13000 cu cat ma costa sa o aduc si sa-i fac si o revizie - fara taxa de timbru - este bugetul pe care vreau sa il aloc achizitiei masinii, o sa am un ban in caz ca necesita vreo interventie mai costisitoare. (O vorba buna pe care am auzit-o si pare sa se potriveasca: nimic nu e mai scump ca un Mercedes Benz ieftin)

In rest, sunt de acord ca nu ma va costa foarte mult intretinerea, ma mai bag si eu cu manutele la schimbat una/alta, dar pot sa fac rost si de mana de lucru ieftina si buna in caz de ceva.

Diesel sunt mult mai putine cu rulaje mici, pt ca neamtul nu prea ia diesel sa o tina ca a doua masina / masina de duminica si chiar o foloseste sa-si justifice achizitia prin rulaj/consum. Plus iar EGR DPF DMF, injectoare, garnituri injectoare, bucsi pe fata si tampoane ca e greu motorul, curata EGR, galerie de admisie, bujii incandescente blocate, vezi de furtunul intercooler, reconditioneaza turbina, asteapta sa se raceasca turbina, suceste-o, invarte-o, miroase-o in teava de esapament de 3 ori pe zi, n-o fatai cate 3 km prin oras, baga aditiv, nu mai baga aditiv, baga 3T, sa nu cumva sa bagi 3T,  baga motorina doar de-acolo, de ce suna asa, de ce tremura, parca scoate un tacanit, parca acuma nu mai scoate, parca trage tare, parca acuma trage mai putin, Posted Image  mi-o ajuns pana peste cap si e la fel pt orice diesel de peste 150k km de generatie " noua " - adica de cand au inceput sa aiba puteri decente, nu sa se taraie cu 60cp 1 milion de km - am condus/auzit (chiar si venerabilul 1.9 TDI ALH, am avut unul o perioada), fie turism, fie de transport marfa ( acolo macar se justifica la rulajele respective pt consum), is pline forumurile. Ma lipsesc..

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 10:53.


#28
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostMihai_mb, on 24 septembrie 2016 - 10:32, said:

In rest, sunt de acord ca nu ma va costa foarte mult intretinerea, ma mai bag si eu cu manutele la schimbat una/alta, dar pot sa fac rost si de mana de lucru ieftina si buna in caz de ceva.

Diesel sunt mult mai putine cu rulaje mici, pt ca neamtul nu prea ia diesel sa o tina ca a doua masina / masina de duminica si chiar o foloseste. Plus iar EGR DPF DMF injectoare bucsi pe fata si tampoane ca e greu motorul asteapta sa se raceasca turbina, suceste-o, invarte-o, miroase-o in teava de esapament de 3 ori pe zi, n-o fatai cate 3 km prin oras, de ce suna asa, de ce tremura, parca scoate un tacanit, parca acuma nu mai scoate, parca trage tare, parca acuma trage mai putin, Posted Image  mi-o ajuns pana peste cap

Nu compara un Focus diesel cu un MB diesel. Sunt masini total diferite. Sau altfel spus de ce crezi ca un benzinar supraalimentat e mai putin expus la probleme?

#29
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postdevlin2427, on 24 septembrie 2016 - 10:36, said:

Nu compara un Focus diesel cu un MB diesel. Sunt masini total diferite. Sau altfel spus de ce crezi ca un benzinar supraalimentat e mai putin expus la probleme?
Se poate.
Pt ca nu are jumatate din piesele alea sau cele pe care le are sunt mai putin expuse la uzura. In cazul MB, nu e turbina, ci compresor antrenat de curea, prin care nu trec gaze fierbinti, nu are DPF, nu are volanta cu masa dubla, nu are bujii de aprindere care raman blocate in chiulasa de la depuneri, nu are injectie directa cu injectoarele in cilindru ca sa se uzeze asa repede, nu are motorul asa de greu supunand la uzuri premature suspensia fata, nu are intercooler, prin galeria de admisie nu trece atata cenusa recirculata pt ca pur si simplu nu o produce, deci mai putine depuneri, nu e asa sensibil la drumuri scurte, se incalzeste repede => uzura mai mica.
Si astea in 5 minute cu primele idei care imi vin in cap, daca mai stau, ma mai gandesc la cateva Posted Image . Numai senzorii/sonde lambda/catalizatori pot sa-si faca de cap in el, in rest cu bujii /bobine bune, e cam apa paie si bataie.. ( mai multa apa si paie, desigur, dar sunt dispus la acest compromis)

View Postmufasa, on 24 septembrie 2016 - 09:37, said:

[...] Un Passat Highline [...]
Ca tot mi-ai provocat un exercitiu de imaginatie, singurele masini de la VW care mi-au placut cu adevarat au fost Phaeton si Touareg, dar cu bugetul asta de achizitie nu le-as face dreptate la intretinere la nici una ( deja vorbim de motoare mari, suspensii pneumatice si alte solutii de inginerie)

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 11:29.


#30
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostMihai_mb, on 24 septembrie 2016 - 11:00, said:

Se poate.
Pt ca nu are jumatate din piesele alea sau cele pe care le are sunt mai putin expuse la uzura. In cazul MB, nu e turbina, ci compresor antrenat de curea, prin care nu trec gaze fierbinti, nu are DPF, nu are volanta cu masa dubla, nu are bujii de aprindere care raman blocate in chiulasa de la depuneri, nu are injectie directa cu injectoarele in cilindru ca sa se uzeze asa repede, nu are motorul asa de greu supunand la uzuri premature suspensia fata, nu are intercooler, prin galeria de admisie nu trece atata cenusa recirculata pt ca pur si simplu nu o produce, deci mai putine depuneri, nu e asa sensibil la drumuri scurte, se incalzeste repede => uzura mai mica.
Si astea in 5 minute cu primele idei care imi vin in cap, daca mai stau, ma mai gandesc la cateva Posted Image . Numai senzorii/sonde lambda/catalizatori pot sa-si faca de cap in el, in rest cu bujii /bobine bune, e cam apa paie si bataie.. ( mai multa apa si paie, desigur, dar sunt dispus la acest compromis)

Poate gresesc eu, dar nu erau in Germania majoritatea taxi-urilor E220 CDI? Daca erau atat de vulnerabile la probleme ma gandesc ca alegeau altceva.

#31
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postdevlin2427, on 24 septembrie 2016 - 11:43, said:

Poate gresesc eu, dar nu erau in Germania majoritatea taxi-urilor E220 CDI? Daca erau atat de vulnerabile la probleme ma gandesc ca alegeau altceva.

La un rulaj de taxi si eu as lua Diesel, ca din diferenta de bani pt consum iti ajung si de piese si iti si raman plus ca masina e noua si ai garantie, plus ca privesti masina ca pe o unealta/investitie, produci cu ea.
La 20.000 km/an ai mei 80% extraurban facuti in scopuri personale, adica de placere/plimbare/nevoie de a ajunge undeva nu pt castig , cu 7 l/100 km sa zicem mediu la Diesel 2200cm3 vs 9 la benzina 1800cm3 e o diferenta de 2000 de lei/an in plus fata de vreo 7000 cheltuiti pe diesel - calcul aprox la 5 lei/l fiecare si cu consumuri usor exagerate pt ambele - si avand in vedere costurile ce le implica in general o masina pt mine nu justifica stresul in plus pe care mi-l provoaca sensibilitatea dieselului SH si neplaceri legate de incalzire greoaie sau exploatare mai capricioasa si intretinere mai migaloasa/scumpa. De gustibus, dar destul de Posted Image Posted Image

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 12:56.


#32
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Diferenta se reduce cand iei in calcul si cei peste 600 lei in minus la impozit pt 1800 benzina

L.E.: @devlin2427: era doar de dragul calculului, am zis si mai sus, nici 2000 lei/an diferenta de consum nu ma deranjeaza prea tare, n-oi lua acuma decizia bazata pe un impozit de 600

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 13:28.


#33
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Ești cam optimist cu 9% benzină.  Iar dacă te cramponezi de impozit poate ca un MB sh nu e cea mai ok opțiune. Găsești compacte aproape noi în bugetul tău cu motoare moderne și opțiuni mai ok.

#34
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Am pus un consum mediu. Daca pun 16000 extraurban cu 8l/100 si 4000 urban cu 13l/100 sa zicem daca o apuca setea, iese sub media mea de 9 calculata mai sus, dar oricum fac numai vreo 3000 urban pe an, cu serviciul stau aproape (4 km).
Oricum, ca sa incheiem pe subiect, astea is cifre care nu intereseaza pe nimeni si nici nu-si prea au rostul decat orientativ, imi permit si diesel si benzina, prefer benzina din motive subiective, chiar daca sa zicem as iesi mai ieftin per total cu dieselul

View Postdevlin2427, on 24 septembrie 2016 - 13:07, said:

Găsești compacte aproape noi în bugetul tău cu motoare moderne și opțiuni mai ok.

Cred ca jumatate din polologhia de pe pagina anterioara a fost despre cat de putin imi plac Posted Image . Am una deja in batatura, e varianta facelift, e Ghia cu tot ce vrei pe ea, nu mi-ar fi greu s-o mai coafez si s-o mai tin 100.000 km ca sigur duce, dar nu imi mai satisface pretentiile de confort, spatiu, insonorizare, putere etc cum nu ar face-o nici una noua din aceeasi clasa plus ca am motive sa cred ca is facute din ce in ce mai prost si mai la buget, sa tina cat garantia, mai ales din clasele de volum care se vand cu sutele de mii. Am explicat ca mi-as permite si W212, dar nu ma uit la el, pt ca mi se pare inutil sa dau mai multi bani pe ceva mai putin fiabil, spre deosebire de, spre exemplu, generatia 4 de Mondeo 2010-2011, care e destul de bine pusa la punct fiind capat de linie pt acel model scos in 2007, dar care, desi o iau in calcul, nu ma atrage la fel de mult "pentru ca aspect interior si pentru ca Ford".. Posted Image la fel cu Mazda si Honda Accord, pur si simplu mi-ar placea sa vad o tusa de eleganta in bordul ala si in fetele usilor care is doar gri cu negru. O rama cromata, un lemn, o maslina, ceva acolo.. dar japonezii n-au fost niciodata pe principiul asta, mai degraba pe designul sportiv si avangardist. Functional, e drept, dar cateodata vrei ceva mai mult de la o masina daca nu o iei in scop strict de unealta pt transport din A in B

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 14:07.


#35
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Adica mno, ti le permiti pe toate, in care ai prefera sa te urci zilnic? ( nici n-am pus compactele in discutie, ca le facem de ras) :
Posted Image


[ http://i65.photobucket.com/albums/h201/mdw8019/2010%20Mazda%206/DSC00511.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


[ http://www.cleanmpg.com/photos/data/2/2011_Ford_Mondeo_Interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w211/137316d1218769572-new-e-class-w211-picture-thread-mb-013.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si pun si varianta classic cu stofa ( cea mai slaba echipare) ca sa nu zici ca is partinitor:

[ http://www.parts-specs.nl/photos/0358602-Mercedes-Benz-e-klasse-E220-CDI-Classic-2006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si doar de amuzament, uite la turometrul ala, na, si ia-ti masina noua, ca nu se strica Posted Image Posted Image Posted Image
Probabil exista modificari sa-l faci si altfel, ca nu cred ca doar mie imi sparge retina.
Are garantie, inteleg rationamentul daca iei masina ca o unealta, sa produci cu ea, sa-si scoata banii, nu pt placerea personala..

[ http://www.everymandriver.com/wp-content/uploads/2014/01/2014-Honda-Civic-Sedan-EX-Snowy-Picture-Interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Mihai_mb, 24 September 2016 - 14:38.


#36
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Am condus E classe si conduc Focus 2. Focusul e mult mai fun daca iti place sa sofezi. MB-ul e "amortita" rau.

Mie nu-mi plac insertiile/imitatiile de lemn. Poate dupa vreo 60 de ani o sa ma razgandesc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate