Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Sfat masina SH 12-13k eur

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#91
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Felicitari, nu sunt fan Mercedes, dar aceasta arata bine. Deschide si tu un jurnal de bord. Ar fi interesant pentru cei care i-ar tenta un Mercedes dar nu au bani decat pentru unul cu vechime mai mare, sa stie cu ce probleme se pot confrunta, caci probleme pot fi chiar si la cele noi.

#92
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Foarte frumoasa masina Mihai!Felicitari de achizitie,e o masina asa cum trebuie.Pretul ei pana la urma e relativ,unii zic ca e mare,altii ca e ok,ma rog,nu conteaza daca asta e masina care-ti place.Am cugetat si eu mult in vederea achizitiei unui w211 si am citit pe forumul dedicat din Romania.Iti recomand sa o faci si tu.Una peste alta,se pare ca modelul facelift e de luat in calcul fiindca s-au rezolvat o serie de probleme care le avea modelul de inceput.Masina imi place mai mult fata de cele ce au urmat,imi pare mai eleganta si facuta cu simt de raspundere.Cum era odata...Modelul de dupa,are interior plasticos si ma deranjeaza,iar cel actual,mi se pare chiar gluma proasta.M-am urcat in el si stiu ce vorbesc.Bordul este finisat exemplar,pacat de tabletele alea care ocupa 60% din el.

#93
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Cre snob e romanul nostru....are Mertz  de 10 ani si e mare om.La un model mai ieftin nou nu poate,pai 14k de coco nu-i dadea nimeni in DE pe ea,aia e masina de max 12k de coco,la asa scula fiabila de Mertz mai conteaza ca are 70k de km sau 150k de km?nemtii cumpara in draci Logane si Dustere noi  dar romanashul snob  vrea premium de 10 ani.

#94
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Rog un admin sa inchida topicul.
Nu am nevoie de confirmarea nimanui ca am luat o decizie buna si nu vad rostul postarii de deasupra, doar am vrut sa va prezint concluzia la care am ajuns eu personal, cu cerintele, nevoile si posibilitatile mele, dupa ce am studiat piata auto o vreme. Tocmai, pentru ca iau un Mercedes, nu mi-a pasat ca dau 12k "coco" sau 14k "coco" avand in vedere conditia, deci am bani si sa-l intretin. Am zis ca aveam bani si de unul mai nou, dar pe asta l-am ales pe considerente personale, detaliate in paginile anterioare, nu mi-am luat masina ca sa ma defineasca in vreun fel, sa fiu "mare om" sau ca sa o plimb pe maidane bagand benzina din canuta, ca asa luam una la 10.000 care a facut taxi sau drifturi prin parcari. Si da, pentru mine, diferenta intre 70k km si 150k km a contat, deoarece nu vroiam sa fie trecuta prin prea multe maini si " tehnici de mentenanta " . Daca vroiam de banii astia 2 Loganuri si aveam ce sa fac cu ele, le luam, daca o sa am nevoie de ele in viitor, in continuare pot sa le iau, dar asa sunt unii, se pricep sa comenteze la orice.

Multumesc celorlalti, as deschide si jurnal de bord, dar ma oboseste sa dau explicatii gen cele de mai sus, prefer sa povestesc despre masina.

Edited by Mihai_mb, 22 March 2017 - 12:23.


#95
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Rambo,gusturile nu se discuta.Ideea e ca intre Logan sau Sandero,prefer oricand Mercedesul asta,dar asta nu inseamna ca ma face snob,sa fim seriosi.Snobism era daca era o troaca,sau daca o lua si nu avea bani de intretinere.

P.S.-Mihai,te rog si te incurajez sa deschizi jurnal,lasa-i pe altii sa ramana la parerea lor,nu te enerva!Asta e.

Edited by dantt, 22 March 2017 - 12:18.


#96
silviu03

silviu03

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,468
  • Înscris: 07.01.2011
Mihai_mb,te stresezi prea mult,si daca iti luai avion se gasea vreunu sa ti zica ceva,sunt banii tai munciti de tine si ii dai pe ce crezi tu de cuviinta..
Sa o stapanesti sanatos,este superba masina!

Edited by silviu03, 22 March 2017 - 12:40.


#97
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 RamboX, on 22 martie 2017 - 10:40, said:

Cre snob e romanul nostru....are Mertz  de 10 ani si e mare om.La un model mai ieftin nou nu poate,pai 14k de coco nu-i dadea nimeni in DE pe ea,aia e masina de max 12k de coco,la asa scula fiabila de Mertz mai conteaza ca are 70k de km sau 150k de km?nemtii cumpara in draci Logane si Dustere noi  dar romanashul snob  vrea premium de 10 ani.

Nemtii care cumparau in 2007 un Mercedes ca ala nu au acum in curte nici Logan, nici Duster. Nu stiu de ce iti permiti sa il cataloghezi pe om ca fiind snob, eu cred ca a cautat masina adevarata.

 fortzoso, on 22 martie 2017 - 09:21, said:

Felicitari, nu sunt fan Mercedes, dar aceasta arata bine. Deschide si tu un jurnal de bord. Ar fi interesant pentru cei care i-ar tenta un Mercedes dar nu au bani decat pentru unul cu vechime mai mare, sa stie cu ce probleme se pot confrunta, caci probleme pot fi chiar si la cele noi.

Eu zic ... mai ales la cele noi.

#98
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Ca tot nu s-a inchis topicul, fac o mica paranteza despre ce am intalnit prin oraselele mici din vestul Germaniei in care m-am plimbat. Se vede ca sunt pasionati de masini:
Pe langa exotice ( Maseratti, Porsche sau importuri americane - am vazut un Charger cu Hemi V8 care parea ca-si face veacul intr-un Shell Posted Image ):
o sumedenie de BMW E39 Seria 5 ( cred eu cea mai reusita de la bavarezi ) , E46, Mercedes W211, W124 , W123 ( cobra ) , foarte multe C-classe W203 si W202,  cateva bot de cal si coada de randunica plimbandu-se nestingherite pe strazi si lucind la toate colturile. - W210 nu prea sunt, probabil le-a cam mancat rugina ca au fost o generatie cu defect de fabricatie si nu prea treci TUV-ul la ei cu asa ceva..
Golf-uri 2,3, VW Transporter din primele generatii, Audi A4 si A6 primele generatii, Volvo-uri de prin anii 80-90 , un Ford Escort de generatie veche etc - masinile astea nemtii le tin de pasiune si mesteresc la ele si se plimba, ca nu se pune problema la ce conditie au si cat inghit masinile ( nici una nu merge cu fum dupa ea sau nu troncane pe strada ) ca nu ar avea bani sa ia altele.

In rest, cele noi ( inclusiv Logan/Duster ) sunt de frecus, cu zgarieturi, indoituri, ciobituri sau ceva rugina nebagate in seama - astea se tin de naveta si se schimba la cativa ani / cateva sute de mii de km si se dau pe trailer spre romani/bulgari/unguri. Dintre trailer-urile ce veneau spre tara, rar am vazut vreunul cu masini care sa nu fie pocnite destul de zdravan sau din gama ieftine ( Corsa , Focus, Golf de pe la inceput de 2000). Dintre cele care veneau pe roti, m-a distrat tare unul cu un BMW X5 care-si luase numere galbene pe 5 zile ( ilegale in Ungaria ) si a traversat Ungaria pe noapte varat intre 2 tiruri ca sa nu-l vada probabil la camere pe autostrada - stiu ca am trecut pe langa el, am ras, am oprit la un peco, apoi l-am depasit iar si era tot in aceeasi configuratie, in vama ma ajunsese ca am facut o pauza mai lunga si cred ca avea o pila ca sa treaca. E amuzant sa iei X5 si sa n-ai 300 de euro in plus pentru numere rosii, dar incearca si samsarul sa mulga cat poate - oricum, daca se zgarceste la asta, e clar cat ii pasa de criteriile pe care alege masina. ($)

Per total, piata auto e tanara, dar cele tinere sunt caii de povara, masinile de suflet sunt tot cele din generatiile trecute, scoase la promenada pe seara sau in zile de weekend.

Edited by Mihai_mb, 23 March 2017 - 14:11.


#99
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Ai vazut acele masini ingrijite pentru ca sunt multi pasionati,isi permit si mai ales pentru ca au un sistem de taxe rezonabil,cu mari reduceri pentru a 2a sau a 3a masina.
Eu de ex pt a 2a masina,motor 2.7 ,am asigurarea redusa cu vreo 50% iar la un oldtimer de 28 de ani am taxe vreo 200E.La toate astea adaugam ca nu ai nevoie de luni de zile sa inmatriculezi sau radiezi o masina,totul se rezolva in cateva ore.

Acel x5 a scos nr galbene pentru ca nu mai avea TUV si nu primea rosii...

#100
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Mihai,astept cu interes deschiderea unui jurnal de bord.Ma intereseaza si modul in care se simte in oras.Cat de mare e raza de bracare,daca reusesti sa te strecori usor in trafic si cat de repede o poti parca!Sper sa-l deschizi si sa scrii impresii acolo.

#101
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Dureaza, pana ii fac RAR-ul nu prea umblu cu ea, am invartit-o doar prin oras. Probabil dupa Pasti o sa deschid si un topic. Raza de bracare e super ok, am intors pe drum cu o singura banda pe sens dintr-o miscare, cand m-am trezit din greseala in Elvetia ( incercam sa ies din Konstanz ), era totusi un pic mai lat drumul, dar dpdv al directiei e foarte manevrabila. Vizibilitate f buna in jur, nu te incurca stalpii, nimic, oglinzile laterale sunt putin micute, dar e un compromis ok pentru ca nu vajaie la vant; senzorii de parcare, zic eu, sunt necesari, ma ajuta foarte mult la manevre pana ii invat dimensiunile. In fata e usor de estimat, in spate, vin de pe break si is obisnuit ca unde se termina geamul se termina si masina. Bine, nu ma bazez 100% pe ei, dar ajuta ff mult. In trafic nu simt nevoia sa ma strecor pentru ca plutesc relaxat, dar, spre exemplu, in situatie de 4 benzi ( 2 pe un sens, 2 pe altul ) , cu 3 din ele ocupate si cu mine al 4-lea, daca una din ele e duba, deja ma gandesc sa mai astept. Masina te face totusi foarte rabdator Posted Image , o calc pe coada mai mult de curiozitate, dar in general o conduc foarte relaxat. Are totusi putere suficienta, ajung sa plec deobicei primul la semafor fara macar sa vreau Posted Image . Nu e alegerea optima daca circuli doar in oras, dar se descurca cu brio, nu am intampinat probleme pana acum, directia e moale, vizibilitatea buna, franele foarte prompte si usor de dozat.

Cutia automata e o placere, o fi perimata sau mai stiu eu cum, dar cum n-am termen de comparatie, pentru mine e perfecta si nu simt nici un dezavantaj. Credeam ca o sa mai dau eu cu + si cu - din bat, dar pur si simplu nu ai de ce sa intervii, din acceleratie inveti sa controlezi tot si sa schimbi exact cand / cat si cum ai nevoie.
Ai si functie de hold la semafor, iarasi foarte comoda,  o tii in drive, "pisti" frana si sta pe Hold pana pleci, nu mai ai de apasat nimic.

Consumul prin oras 11-12 cand e liber, 14-15 la frecus, gen pornit, mers 1 km in coloana, prins vreo 3 semafoare, oprit. Mediu, cam 12 in Suceava, ma astept la 13-14 in Bucuresti, dar n-o sa vada ea multa invarteala de genul.

Oricum, is uimit de fiecare data cat de repede ajunge apa la 90 ( 2-3 minute ) comparativ cu 1.6 Tdci-ul anterior, care era printre diesel-urile care se incalzeau repede.
Plus ca la relanti, nici nu-ti dai seama ca motorul e pornit, asa de finut merge ( parca ar avea start - stop Posted Image ). Cel mai mult imi place ca are cuplu si de jos, datorita kompressorului, deci pt mers alert prin oras nici nu e nevoie sa depasesti 3000 de turatii decat daca vrei sa le auzi ( si nu suna matait deloc cand o calci, s-au jucat cei de la Mercedes sa ii dea un racnet placut, parca n-ar avea doar 4 cilindri).

Deja are fani pe unde mai umblu, cred ca au intrebat 4 oameni pana acum ( incluzand in vama) cat am dat, de cand e , cati km si Posted Image  cascau ochii mari la ea cand aflau. Unul a intrebat daca e noua Posted Image  .

Edited by Mihai_mb, 27 March 2017 - 12:42.


#102
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
https://forum.softpe...ompressor-mopf/

Am deschis aici topic de jurnal de bord si am mai adaugat cateva impresii.

Edited by Mihai_mb, 27 March 2017 - 13:01.


#103
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Ai dat pe ea pret de CLK de prin 2010,daca luai una din asta cati te intrebau de ea pe la tara....boierie tata.

#104
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Tot acolo is ca pret si an (+/- 1 ) si CLK-uri ingrijite pe benzina sub 100.000 de km. Daca vroiam CLK luam CLK, fii fara grija. Daca vroiam W212, iarasi puteam sa fac un compromis de km/transmisie/istoric sau pur si simplu suplimentam bugetul si luam din ala. Fiecare cu ce-l doare. Astept cu interes si de la tine un jurnal de bord, poate alegerea ta e mai inspirata si invat ceva si de acolo.

Pe la tara am drum mai rar, dar ma intreaba si pe la oras si o lauda, numai ca laudele alea le primeste masina si echipa de ingineri de la Stuttgart de au proiectat-o, eu is doar un utilizator care o sa isi faca treaba cu ea, cu nimic mai presus fata de unul care a luat orice alta masina in acesti bani care i se potriveste mai bine lui. Trolleala placuta ! Posted Image

Edited by Mihai_mb, 29 March 2017 - 11:20.


#105
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,620
  • Înscris: 15.01.2017

 RamboX, on 22 martie 2017 - 10:40, said:

Cre snob e romanul nostru....are Mertz  de 10 ani si e mare om.La un model mai ieftin nou nu poate,pai 14k de coco nu-i dadea nimeni in DE pe ea,aia e masina de max 12k de coco,la asa scula fiabila de Mertz mai conteaza ca are 70k de km sau 150k de km?nemtii cumpara in draci Logane si Dustere noi  dar romanashul snob  vrea premium de 10 ani.

Si mai ales unii romanes care mor de grija altora precum calul de drum lung.


#106
mannyx92

mannyx92

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 15.04.2017

 RamboX, on 29 martie 2017 - 10:44, said:

Ai dat pe ea pret de CLK de prin 2010,daca luai una din asta cati te intrebau de ea pe la tara....boierie tata.
Voi astia care o luati cu 2-3 mii mai ieftina si in aceeasi stare, cu aceleasi dotari sunteti peste toti bai frate: forum, targ, in spatele blocului, la gratar etc. Oricum este o loterie in domeniul asta si mai ales la noi in RO, tot ce este ieftin are ceva de ascuns. Eu mi-am cautat masina 4 luni, pana sa gasesc ceva ok.
In loc sa va bucurati de achizitia omului aruncati cu c***t aiurea. Chiar sunt curios ce masina detii RamboX.
In plus, nu-mi spune tu mie ca poti compara vreodata un Mercedes chiar si C Klasse vechi de maxim 10 ani cu un Logan nou sau Skoda Rapid (astea s-ar incadra in buget); Niciodata, nici la dotari si nici la confort/stabilitate etc.
Ce rost are sa iti iei masina noua doar ca sa fie noua si eventual cu dotari minimale cand poti sa iei SH cu dotari de bun simt si la care nu pierzi atat de mult pe parcursul timpului.

Edited by mannyx92, 16 April 2017 - 11:17.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate