Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Vexio - pareri despre magazin
Last Updated: May 12 2023 16:10, Started by
Fantasy89
, Jul 04 2016 07:40
·
11
#73
Posted 29 October 2022 - 19:42
Fantasy89, on 04 iulie 2016 - 07:40, said:
A cumparat cineva de la acest magazin? Vreau sa cumpar un telefon de la ei si nu stiu daca sunt seriosi in ceea ce priveste returul si garantia produselor. In restu au preturi bune la unele produse, si nu stiu daca sa cumpar de la ei sau la un magazin mai mare unde este o diferenta de 300-400 ron la un telefon de ex. UN MAGAZIN ONLINE DE EVITAT. Pacat ca nu am intrat sa citesc recenziile inainte de a comanda deoarece constat ca sunt destul de multe cazuri similare cu al meu. Enumar aspectele negative: - livrare cu intarziere (multe din produse de pe site se afla in stoc furnizor - adica ei le cumpara de pe alte site-uri din afara / personal am facut comenzi pe alte siteuri si au ajuns produsele mult mai repede pana la 5 zile inre 7-14 zile ca in cazul lor) - comunicare defectuasa sau aprope deloc a celor de la service - politica de refuz al returului pentru produsele facturate catre persoane juridice (pentru ca legea si Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului nu ii obliga) |
#74
Posted 31 October 2022 - 21:11
Eu am avut experienta pozitiva cu Vexio.
A fost prima comanda - deci nu pot sa generalizez; dar in cazul meu pretul a fost foarte bun si livrarea in 24 ore. Produsul ajuns sigilat de producator, nici o problema. |
#75
Posted 07 November 2022 - 13:47
NU CUMPARATI DE PE VEXIO!
mi sa trimis un ram defectuos, (da eroare in prime95), le am trimis o inapoi de o saptamana si la telefon mi se zice sa scriu mail uri, ba sa astept, ba nu mi raspund. Aveti aici o conversatie de chat https://i.gyazo.com/...cf35b089f9e.mp4 Am sa fac probabil in zilele urmatoare reclamatie la anpc de asemenea. Nu credeam ca in 2022 mai exista magazine de scamatori. Daca nu se rezolva, am sa platesc reclame de facebook ca sa fac sigur faptul ca majoritatea stiu sa nu cumpere de la ei. |
#76
Posted 17 November 2022 - 00:37
Eu am vrut sa comand prize wifi. Exista 2 modele, atat compatibile Apple Homekit (mai scumpe) cat si varianta simpla. Ei zic ca vand cea cu Homekit, insa pretul e similar cu varianta simpla - am verificat peste tot, la ei apare cel mai mic pret.
La fel cu un switch usb - pret suspect de mic, nici pe Amazon nu e atat. Astept un raspuns de la ei, dar nu prea stiu sa existe pomeni |
#77
Posted 15 December 2022 - 11:01
Am cumparat de cateva ori de la Vexio, de regula direct, odata de pe Emag. Intotdeauna am platit cu cardul. Intotdeauna au fost foarte prompti, expediind produsele in aceeasi zi, nici cea mai mica problema. Am avut nevoie de lamuriri referitor la un produs, am fost sunat si mi s-a explicat tot ce am dorit. Am facut si un retur, un monitor de ~1800 lei, totul a mers la fel ca la Emag, cu exceptia platii curierului, care a cazut in sarcina mea, dar asta era precizat in conditiile de retur. In ziua in care au primit produsul returnat, a fost emisa factura de stornare, iar a doua zi am primit mesaj de la procesator referitor la initierea platii. Eu am fost foarte multumit, si voi mai comanda de la ei.
|
#78
Posted 09 January 2023 - 15:50
Am 5 comenzi date la ei (a 6 a pe drum).
Prima in 2015 - un cuptor incorporabil...merge si acum... Celelalte...un espressor, tonere, SSD-uri, RAM-uri si alte maruntisuri...si cu card si cu ramburs... Pana acum nu am avut probleme cu produsele...ambalaj original sigilat, factura printabila in cont, statusuri de urmarire a comenzii, AWB-uri... Intradevar, termenul de livrare e cam mare ( 5-10 zile pentru produse in stoc depozit), insa daca iti convine pretul, asta e, accepti timpul de livrare. Mi se par OK si prin faptul ca, in cazul unui timp de livrare mare, te suna sa te informeze si sa se te intrebe daca vrei sa-ti mentii comanda. Eu nu sunt genul impulsiv...cantaresc mult daca-mi doresc cu adevarat un produs, asa ca nu ma deranjeaza timpii de livrare. |
#79
Posted 09 February 2023 - 08:28
Mda, am patit-o si eu. Placa video Gigabyte, model bun si ieftina. Dimineata m-au sunat sa imi spuna ca va dura 7-10 zile, seara la 6 m-au sunat ca nu exista nicaieri in stoc si sa imi aleg alta.
Le-am spus ca nu mai am ce sa aleg la banii aia sa fie ok pentru mine si mi-au dat banii inapoi. Partea buna este ca au anulat tranzactia online, deci banii au venit in aceeasi seara. Nu sunt suparat pe ei, inteleg modul asta de business, insa intradevar nu il avantajeaza pe client. E un fel de loterie, ai sau nu ai noroc. Cu garantia insa sunt mai sceptic, daca chiar se ocupa ok sa trimita placa dupa aia inapoi la distribuitor. E clar ca ei cumpara de la niste distribuitori din EU si ca nu se ocupa direct de garantie cu producatorul. Deci pot cauta motive sa te refuze, gen la noi merge sau i-ai facut tu ceva. Intrucat nu am nici un produs de la ei insa, nu ma pot pronunta legat de garantie. |
#80
Posted 26 February 2023 - 23:20
Astazi le-am trimis mail cu intrebarea:
"Imi puteti confirma 100% ca incarcatorul Qoltec Alimentator pentru notebook Dell | 90W | 19.5V | 4.62A | 4.5*3.0+pin Cod: 51516 Cod intern: #301317 e compatibil cu Dell inspiron 5559?" Culmea am primit raspuns de la Simona Sirbu. Wow astia lucreaza si duminica !!! Raspuns: "Buna ziua, Bateria nu este compatibila cu laptop-ul dvs. si nu avem ceva compatibil cu acesta. Aveti nevoie de: Replacement for Dell Inspiron 5559 battery - 40Wh,4 cells" M-au lamurit!!!! Am avut o presimtire si special am adaugat la mail si codul produsului ca sa nu faca vreo confuzie. Edited by mariusixy, 26 February 2023 - 23:18. |
#81
Posted 27 February 2023 - 08:22
vasile_cida, on 29 octombrie 2022 - 19:42, said:
- politica de refuz al returului pentru produsele facturate catre persoane juridice (pentru ca legea si Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului nu ii obliga) Eu nu văd care e problema cu magazinul aici? Adică tu ești supărat pentru că Vexio funcționează în cadrul legal sau cum? Există legi pentru persoane fizice și există legi pentru companii. |
#82
Posted 27 February 2023 - 08:39
Prin EMAG mi-au trimis un produs pe care l-au deteriorat (ambalajul exterior) ca sa intre in cutia de transport (el fiind mai mare decat cutia). N-am avut nevoie de ambalaj asa ca am pastrat produsul.
Am mai comandat direct de la ei un produs resigilat (direct de pe site deoarece pretul era la jumatate fata de ce era pe piata) si a fost ok. N-as mai cumpara totusi de la ei! Edited by cucur, 27 February 2023 - 08:40. |
|
#83
Posted 05 May 2023 - 10:23
Mie mi-au trimis un ceas resigilat (resigilat prost) fara sa mentioneze asta, deci vandut ca nou. Daca stiam nu as fi cumparat. A fost cu 100 de lei mai ieftin decat la altii. Le-am transmis ca produsul primit a fost resigilat. Ei mi-au raspuns ca nu a fost purtat. Cool "m-am linistit" acuma.
Edited by rauls_s, 05 May 2023 - 10:25. |
#84
Posted 05 May 2023 - 10:43
mihaib123, on 18 septembrie 2022 - 21:43, said:
Salutare, as vrea sa cumpar si eu o placa video de la Vexio, dar vad ca parerile sunt impartite. Nu este o problema daca astept o saptamana dupa colet, nu sunt atat de grabit. Sunt mai interesat de garantie / comportament post-vanzare. Sunt ok? Multumesc! La magazinele mici de cartier vei avea probleme cu returul si garantia. Nu au nimic pe stoc, daca pentru ce ai comandat tu merge Dorel la furnizor, mai pune 50 de euro sa nu moara de foame si iti vinde tie, apoi te poti astepta sa incerce diverse tertipuri sa te descurajeze in caz de retur sau garantie. Cel mai bine e sa iei doar maruntisuri de la ei. Au si ei un rol pe piata, mai fac concurenta magazinelor mari cu preturile. |
#85
Posted 12 May 2023 - 16:10
bv01, on 27 februarie 2023 - 08:22, said:
Eu nu văd care e problema cu magazinul aici? Adică tu ești supărat pentru că Vexio funcționează în cadrul legal sau cum? Există legi pentru persoane fizice și există legi pentru companii. Indiferent ce legi exista Vexio va cauta sa le ocoleasca, tocmai asta este problema. Eu am comandat de la ei, ca persoana juridica, o tableta Nokia, despre care ei spuneau ca are NFC. Bineinteles ca nu avea, cu toate ca i-am sunat inainte de a pune comanda si m-au asigurat ca are. Am specificat asta si in comanda, dar degeaba. cand am sunat pt retur, ca fiind neconforma mi-au spus initial ca la juridice nu se accepta returul. Abia cand am amintit de observatia din comanda au acceptat returul dar, doar ca sa o trimita la producator sa o verifice si eventual sa o repare, pt ca, sustineau ei, tablet are NFC, dar nu stiu eu sa il activez. Dupa 14 zile nu primisem nici-un raspuns asa ca lea-m trimis notificare si le-am dat un ultimatum. Mi-au raspuns in ultima zi si mi-au spus ca nu poate fi reparata asa ca mia- facut factura de retur. Acum urmeaza partea cu banii, conform conditiilor de pe site, trebuie sa astept alte 14 zile. Au trecut 18 si tot n-am vazut vre-un ban. Probabil o sa ajung in instanta, pt ca nu exista alta solutie, dar cel putin avand factura e mai simplu sa castig si sa cer si ceva penalitati. Pnetru aceeasi operatiune cu aceeasi tableta, cumparata de la Emag, bineinteles ca nici la ei nu avea NFC, desi scria ca are, am facut returul si am primit banii in cont in 4 zile. Asadar in ce priveste Vexio e cel mai bine sa ii eviti, cel putin pentru lucruri mai scumpe. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users