Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: Apr 25 2024 20:25, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
193
#4519
Posted 13 February 2018 - 19:01
Eu am un Loncin (ideia nu e marca...toate-s chinezoaice) din primăvară anului trecut și am lucrat cu el în jur de 150 de ore(aproximativ), i-am făcut primul schimb imediat după rodaj...și al doilea după aproximativ 100 de ore...ideia este că după primul rodaj l-am făcut pentru a ști ce am în motocultor (eu l-am luat asamblat...șicu ulei în el din magazin) și am băgat Honda 10W-40 ...ce mi s-a părut că își păstrează cât de cât vâscozitatea.
Recomandat este ca să faceți schimbul dacă o cumpărați asamblată și cu ulei în ea, imediat după rodaj... T 90 la fel mi-am propus să-l schimb de câte ori schimb uleiul la motor...dar nu mai repede de 150 de ore. Un secret cu aceste modele trebuie să lucrezi în turație pentru că ungerea este prin barbotare... |
#4520
Posted 13 February 2018 - 19:22
iuliandumitrescu, on 13 februarie 2018 - 18:33, said:
Schimb în fiecare an primăvara, nu țin cont de ore. Mario011, on 13 februarie 2018 - 19:01, said:
Eu am un Loncin (ideia nu e marca...toate-s chinezoaice) din primăvară anului trecut și am lucrat cu el în jur de 150 de ore(aproximativ), i-am făcut primul schimb imediat după rodaj...și al doilea după aproximativ 100 de ore...ideia este că după primul rodaj l-am făcut pentru a ști ce am în motocultor (eu l-am luat asamblat...șicu ulei în el din magazin) și am băgat Honda 10W-40 ...ce mi s-a părut că își păstrează cât de cât vâscozitatea. Recomandat este ca să faceți schimbul dacă o cumpărați asamblată și cu ulei în ea, imediat după rodaj... T 90 la fel mi-am propus să-l schimb de câte ori schimb uleiul la motor...dar nu mai repede de 150 de ore. Un secret cu aceste modele trebuie să lucrezi în turație pentru că ungerea este prin barbotare... Si culoarea uleiului dupa 100h? Presupun ca e pe benzina... |
#4522
Posted 13 February 2018 - 21:38
#4523
Posted 13 February 2018 - 21:44
Nea jon era la modul general...nu am citat pe nimeni...mai citește o dată...
|
#4524
Posted 13 February 2018 - 22:10
boby19166, on 12 februarie 2018 - 00:02, said: Salutare colegi! Pana la urma mi-am luat o motosapa O-MAC modelul 2018(cica) 750-S 7CP. Bun venit în familia O-Mac! driver_host, on 12 februarie 2018 - 10:32, said:
Au șters inclusiv comentariile negative de pe site. Tu ai văzut cum se prind șoarecii în capcană? După ce îl înlături pe acela prins, capcana trebuie opărită ! Altfel altul nu mai intră în ea. Păi și O-Mac-ul cum să prindă alt fraier, dacă lasă comentariul tău, negativ, pe site-ul lor ? Bă, ce fraier ești ! Dar nu te întrista ! Nu ești singurul ! Și nici primul, nici ultimul ! Mai posta cineva anul trecut o poveste similară (dacă nu mă înșel Grifonul). Capul sus ! Viața merge înainte. til, on 12 februarie 2018 - 10:44, said:
Dar sa stii ca nici accesoriile de la altii nu-s cine stie ce. Cel putin astea de le am de la bsr sunt... discutabile. Parca accesoriile d ela Ruris ar fi cele mai zdravene. Eu am luat de la Rotakt, frezele și "frîna". Am fost FOARTE mulțumit. Super-calitate ! Edited by mcjohn, 13 February 2018 - 22:15. |
#4525
Posted 13 February 2018 - 22:39
Mersi de primire. Sa fie intr-un ceas bun.
Eu cam stiam ca accesoriile sunt slabe, am avut posibilitatea sa le schimb cu ceva mai bune, una am schimbat, parca plugul de bilonat si la restul ma gandesc sa le intaresc cumva. Cu timpul/folosinta utilajului o sa-mi fac o idee cam ce caut si ce imi trebuie. |
#4526
Posted 13 February 2018 - 23:21
Teorie ca teorie ...dar practica ne omoară...doar muncind îți vei da seama de ce ai nevoie.
Ce Dumnezeu ,suntem români și imediat adaptăm... |
#4527
Posted 15 February 2018 - 23:02
Va salut,
Revin cu un update legat de marele "fabricant" Ruris. In legatura cu piesele pentru motosapa Ruris 1001 KSD, diesel. Am sunat luni la serviciul clienti de la Ruris si ii intreb de piese... -Piston? -Da, avem. -Cuzineti? -Da, avem, dar nu stiu daca vin la set sau doar unu. -Sergmenti? Da, si din astia avem. -Garnitura chiulasa? Da... Toate bune pana aici. Apoi vine intrebarea capcana: -Garniturile dintre transmisie si motor (sunt 2)? -Ah....ce garnituri? -Dintre transmisie si motor...sunt din prespan sau ceva de genul. -Nu am auzit de ele. (asta a fost raspunsul de la serviciul clienti Ruris). Bun... Cum nu poti comanda direct la "producator", fac comanda la un service din Bucuresti care lucreaza cu ei: piston, segmenti, cuzineti, garnitura chiulasa. Ieri m-au sunat oamenii sa imi spuna ca au venit piesele. Am fost asta fuguta sa iau piesele. Iu-hu...au venit piesele mult asteptate. Cand colo, surpriza: garnitura de chiulasa era/u de fapt doua garnituri folosite. Oamenii de la service mi-au spus ca asa le-au primit si ca lor nu le apareau pe aviz si ca la comanda asta (454 lei) mi le dau pe degeaba, ca oricum nu au ce face cu ele. Acum eu ce fac? Pun una din cele 3 garnituri de chiulasa existente (folosite) sau ma rog sa imi trimita alta (sper ca buna de data asta)!? P.S.: Cand am intrebat: cum fac rodajul dupa schimbul de piston? Ei: stati sa intreb un coleg. Si raspunsul: 5h. Eu: la relanti, in sarcina normala, usoara? Ei: in sarcina. P.S.: Ati folosit la motosape garnituri de chiulasa deja utilizate? Etansaza ok? |
#4528
Posted 15 February 2018 - 23:19
Va salut ,
Doresc sa achizitionez si eu o motosapa. Suma de care dispun este limitata la 2000 lei. Am vazut la Brico Depot pachetul acesta : ZIMBRU 6559 ACC 7CP + plug +rarita +freze +roti cauciuc. merita achizitionarea lui ? Multumesc. |
|
#4529
Posted 16 February 2018 - 00:15
Ah, si mai am un detaliu... pistonul este diferit de cel original: are camera de ardere diferita si nu are "stantele" (ca nu stiu cum se numesc) pentru supape...
|
#4530
Posted 16 February 2018 - 19:50
geo_r, on 15 februarie 2018 - 23:02, said: Cand colo, surpriza: garnitura de chiulasa era/u de fapt doua garnituri folosite. Oamenii de la service mi-au spus ca asa le-au primit si ca lor nu le apareau pe aviz si ca la comanda asta (454 lei) mi le dau pe degeaba, ca oricum nu au ce face cu ele. Acum eu ce fac? Pun una din cele 3 garnituri de chiulasa existente (folosite) sau ma rog sa imi trimita alta (sper ca buna de data asta)!? P.S.: Cand am intrebat: cum fac rodajul dupa schimbul de piston? Ei: stati sa intreb un coleg. Si raspunsul: 5h. Eu: la relanti, in sarcina normala, usoara? Ei: in sarcina. P.S.: Ati folosit la motosape garnituri de chiulasa deja utilizate? Etansaza ok? daca ai platit garnituri noi si ti-au trimis vechi, e problema.... daca nu ai platit si cele folosite ti-au venit bonus, asta e... calul de dar nu se cauta la dinti.... data viitoare stii de unde sa comanzi piese..... daca garnitura veche nu este rupta, gaurita, deformata etc, o poti refolosi cu succes curata bine resturile de etansant de pe suprafetele de contact (mira-m-as sa fi avut asa ceva...) desigur ca e mai bine cu piese noi, dar in lipsa.... cat despre garniturile dintre transmisie si motor, nu poti face altele din clingherit ? e ceva de munca dar decat sa astepti dupa ele cine stie cat sau sa nu le gasesti.... |
#4531
Posted 16 February 2018 - 20:34
garnitura de chiulasa in principiu nu se folosește a doua oara. poti incerca sa o folosești cu silicon. eu le fac din tabla de aluminiu cu care se inveleste casa. tine bine.
|
#4532
Posted 16 February 2018 - 21:37
Niciodată ,Sile nu se folosește silicon în astfel de situații...
Mă refer la chiuloasă... |
#4533
Posted 16 February 2018 - 22:22
silesax, on 16 februarie 2018 - 20:34, said:
garnitura de chiulasa in principiu nu se folosește a doua oara. poti incerca sa o folosești cu silicon. eu le fac din tabla de aluminiu cu care se inveleste casa. tine bine. bine spus "in principiu"... si manualul spune la fel, se pun piese noi practica insa mi-a demostrat (cel putin mie....) ca merge si altfel... acum vreo 10-11 ani, (cand piesele de motocicleta veneau dupa cel putin o luna de la comanda) in lipsa de garnitura de chiulasa noua, am refolosit garnitura veche (motor racit cu aer, 4 cilindri, 600 cmc, 70 de cai) dupa treaba asta, m-a dus vreo cativa ani fara probleme in tara si in afara ei, pana cand am vandut-o si, din cate stiu, merge si acum cu aceeasi garnitura.... e drept ca garnitura nu era o simpla tabla, ci erau 3 straturi de tabla suprapuse |
|
#4534
Posted 17 February 2018 - 09:08
draku, on 16 februarie 2018 - 19:50, said:
daca ai platit garnituri noi si ti-au trimis vechi, e problema.... daca nu ai platit si cele folosite ti-au venit bonus, asta e... calul de dar nu se cauta la dinti.... data viitoare stii de unde sa comanzi piese..... daca garnitura veche nu este rupta, gaurita, deformata etc, o poti refolosi cu succes curata bine resturile de etansant de pe suprafetele de contact (mira-m-as sa fi avut asa ceva...) desigur ca e mai bine cu piese noi, dar in lipsa.... cat despre garniturile dintre transmisie si motor, nu poti face altele din clingherit ? e ceva de munca dar decat sa astepti dupa ele cine stie cat sau sa nu le gasesti.... Si nu stiu de unde sa comand piese... Zicea si mecanicul ca pot pune doua garnituri vechi si ca se vor forma prin presare pentru etansare. Pentru garniturile dintre transmisie si motor am luat prespan de 0.5mm - din asta am gasit. Si cele vechi erau tot din prespan, dar cred ca era de 0.25mm sau chiar mai subtiri (erau transparente dupa ce s-au impregnat cu ulei. Ideea este ca nu stiu ce sa fac cu pistonul nou...diferit de cel vechi. Tinand cont ca mecanicul trebuia sa o repare astazi, dar a trebuit sa plece din localitate si treaba se amana, o sa sun la o firma la care am vazut piston identic cu cel "original" si o sa cer mai multe detalii. Sper sa fie pe stoc si sa fie la fel ca cel vechi... Edited by geo_r, 17 February 2018 - 09:21. |
#4535
Posted 17 February 2018 - 09:20
Intre transmisie si motor merg si din carton. Uns cu putin silicon pe ambele parti si gata.
Daca erau transparente e posibil sa fi fost tot de carton. La Dacia 1300 faceam garnituri din coperta de caiet la capacul pompei de apa. Ungeam cu putina vaselina si montam capacul. La o motocoasa nu am gasit garnitura de la carburator. Aia dintre cilindru si carburator. Am gasit o firma care taie pe model si mi-au facut din teflon ca altceva nu aveau la asa grosime mica. Inca merge si acum. Vezi ca sunt firme specializate pe garnituri. Taie orice dupa model sau dupa desen. In Cluj sunt cei de la Perfect Seal. Edited by PoeOvidiu, 17 February 2018 - 09:27. |
#4536
Posted 17 February 2018 - 10:25
Si preşpanul este tot un carton impregnat cu diverse...teoretic rezista pana la 120°C, temperatura la care nu cred ca se ajunge intre transmisie si motor.
O sa merg pe taietura la foarfeca...nu este un model complicat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users