Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii
Last Updated: May 03 2024 12:40, Started by
cuddles
, Dec 06 2015 11:48
·
182
#451
Posted 28 August 2017 - 14:09
Pai cu Libra cred ca iesi foarte bine, SEPA transfer EURO -> EURO e mokka, apoi la 1000 de euro daca e 0.2% comisionul adica 2 euro, dar dup-aia trebuie sa mergi la o casa de schimb sa ii schimbi in RON, mai pierzi acolo putin ... cred ca prin Western Union tot pe acolo ajungi daca iti trimiti direct in contul de RON, tot la vreo 5 euro total e comisionul ...
Referitor la faza cu SMS-ul si 3D Secure, daca ai putea primi SMS indiferent de credit oriunde in strainatate nu ar fi o problema, dar asa fiind limitat in roaming mai nou chiar si in EU e cam nasol . Eu am platit pana la urma cu un card de afara, dar fiind plata in lei m-a ars. |
#452
Posted 28 August 2017 - 18:42
#453
Posted 28 August 2017 - 19:07
Mi s-a intamplat luna asta, am fost iar dupa vreo 3 saptamani si tot nu-l reparasera, nu imi activa cardul.
|
#454
Posted 29 August 2017 - 17:27
Astute, on 14 august 2017 - 13:50, said:
Chiar mi-am schimbat parerea despre aceasta banca. Saptamana trecuta am.vrut sa cumpar un bilet de avion cu un card de debit BT. Ei.bine tranzactia a fost nefinalizata de wizzair pentru ca la final mi-au cerut acel cod de securitate primit pe sms de la BT, pe care insa nu l-am introdus neavand telefonul la mine. Intru in internet banking si vad ca banii au fost blocati, asa,ca preventiv le scriu un mesaj celor de la banca sa le explic situatia. Primesc mesaj ca vor trimite cererea mea catre cei de la divizia carduri, si astept, astept si iar astept... Pana ieri cand vad ca banii au fost trimisi deja catre cei de la wizz air. Asa ca sunt la call center-ul BT sa ii intreb de ce au aprobat plata, daca nu au primit aprobarea mea prin introducerea codului SMS, mai ales ca pagina wizz mi-a dpusca plata a esuat. Duduia de la call center nu a stiut ce sa zica, si m-a indrumat sa discut cu cei de la wizz, desi era vina bancii facand o plata neatorizata de mine prin acel cod SMS. Daca acea confirmare cu sms nu e respectata, de ce dracu nu o scot pentru a nu mai produce asemenea confuzii ? Nesimtirea BT continua. Dupa ce raspunsul BT la sesizarea mea a fost urmatorul: "In data de 10.08.2017 a fost autorizata cu succes tranzactia in suma de X Ron prin intermediul cardului Visa Electron in favoarea comerciantului WIZZ AIR HUNGARY. Suma aferenta tranzactiei a fost incasata de comerciant in data de 14.08.2017. Va indrumam sa contactati comerciantul pentru a incerca anularea tranzactiei pe cale amiabila. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare e usor sa ne contactati:" Am facut sesizare la wizzair, si azi primesc raspunsul de la ei: "Vă mulțumesc pentru mesajul dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru întârzierea răspunsului. Nu am reușit să localizez plata în sistemul nostru. Din informațiile deținute de noi, această sumă cu siguranță este blocată într-un cont la care Wizz Air nu are acces, ci doar banca are acces la acel cont, numit cont colector. Vă sfătuiesc să luați legătura cu banca. Vă mulțumim pentru cooperare și înțelegere." Deci cei de la Banca Transilvania mint de ingheata apele, si asta plecand de la o tranzactie esuata datorita neintroducerii acelui cod 3D secure. Niste mincinosi ordinari Edited by Astute, 29 August 2017 - 17:27. |
#455
Posted 03 September 2017 - 17:33
Ai putea suna la procesatorul de plăți să le explici situația. Și eu am sunat o data la Romcard acum câțiva ani pentru autorizare de plată fără parolă corectă, cu un card ING. Mi-au confirmat că este posibil să se întâmple acest lucru și tranzacția se va regăsi la furnizor, fapt adeverit.
Acum, tu trebuie să contactezi procesatorul pentru a afla informații detaliate sau să faci refuz de plată și să menționezi "parola 3D Secure neintrodusă, rog verficarea acestui aspect, iar în cazul unui răspuns nefavorabil pentru returnarea banilor, rog dovedirea introducerii parolei 3D Secure cu timestamp-ul tuturor pașilor procedurali care au condus la plata efectuată". Edited by lk1, 03 September 2017 - 17:38. |
#456
Posted 03 September 2017 - 21:24
lk1, on 03 septembrie 2017 - 17:33, said:
Ai putea suna la procesatorul de plăți să le explici situația. Și eu am sunat o data la Romcard acum câțiva ani pentru autorizare de plată fără parolă corectă, cu un card ING. Mi-au confirmat că este posibil să se întâmple acest lucru și tranzacția se va regăsi la furnizor, fapt adeverit. Acum, tu trebuie să contactezi procesatorul pentru a afla informații detaliate sau să faci refuz de plată și să menționezi "parola 3D Secure neintrodusă, rog verficarea acestui aspect, iar în cazul unui răspuns nefavorabil pentru returnarea banilor, rog dovedirea introducerii parolei 3D Secure cu timestamp-ul tuturor pașilor procedurali care au condus la plata efectuată". Am pornit o procedura de refuz la plata, sau ceva de genul. Astept sa vad ce rezolv, am inteles ca dureapa pana la 6 saptamani |
#457
Posted 04 September 2017 - 14:07
Cati bani pot intra pe un card normal la BT ? Din cate stiu exista un prag de 50.000lei nu ? Daca trebuie sa primesc peste 50.000lei , ce trebuie sa fac ?
|
#458
Posted 04 September 2017 - 14:12
Cred ca limita e la echivalentul a 100.000de euro. Nu stiu, depinde de tipul de cont, daca e PJ sau PF.
Deobicei nu sunt limite impuse, doar ca la sume mari, se fac niste verificari suplimentare, sa vada ce-i cu banii. Asta la tranzactii internationale de peste 4-5 zerouri. |
#459
Posted 04 September 2017 - 14:20
TruculMagic, on 04 septembrie 2017 - 14:07, said:
Cati bani pot intra pe un card normal la BT ? Din cate stiu exista un prag de 50.000lei nu ? Daca trebuie sa primesc peste 50.000lei , ce trebuie sa fac ? tranzactiile peste un anumit prag (cred ca 10.000 euro) sunt raportate la Oficiul pentru prevenirea spalarii banilor si e posibil sa te intrebe (ei sau banca) de unde provin banii. |
#460
Posted 13 September 2017 - 11:46
Intel, on 26 august 2017 - 04:50, said:
Alooo mosule, era odata doar cu parola. De ce crezi ca au bagat metoda de securitate in plus? Ca sa te ajute. Dar sigur nu te va ajuta pe tine asa ca data viitoare ia-ti o baterie suplimentara sau ceva care sa-ti dea un reminder sa-ti iei telefonul ca sa poti face o plata 3d secure. O masura de securitate in plus e binevenita si avand in vedere ca nu faci in fiecare zi o plata 3d secure, nu e o mare corvoada. O sa fii surprins sa stii cati la ora actuala se procopsesc cu keyloggere. Ce ar face aia fara 3dsecure? Hai lasa, am deviat rau. S-a introdus 3D shit, adio bani, chiar daca in realitate SMS-ul nu a ajung la tine si nu tu ai introdus acel cod. Nu prea ai cum sa dovedesi. La fel si cu codul PIN. Apropo de 3dshit, am inceput o plata pe Digicare, prin euplatesc si la pagina 3Dshit am dat anulare.... Plata s-a procesat. Edited by easy90rider, 13 September 2017 - 11:55. |
|
#461
Posted 15 September 2017 - 11:55
#462
Posted 15 September 2017 - 11:58
Se ingrasa nenorocitii, cumpara pe altii mai mici.
|
#465
Posted 15 September 2017 - 13:20
Nu au preluat nimic inca, doar au fost selectati de catre Eurobank pentru negocierile finale (adica JC Flowers si Varde sunt out). Am inteles ca la sfarsitul lui octombrie anunta daca au ajuns la o intelegere si preiau Bancpost ori ba.
|
|
#466
Posted 16 September 2017 - 12:09
easy90rider, on 13 septembrie 2017 - 11:46, said:
3Dshit nu te protejeaza pe tine!!! Protejeaza comerciantul! S-a introdus 3D shit, adio bani, chiar daca in realitate SMS-ul nu a ajung la tine si nu tu ai introdus acel cod. Nu prea ai cum sa dovedesi. La fel si cu codul PIN. Apropo de 3dshit, am inceput o plata pe Digicare, prin euplatesc si la pagina 3Dshit am dat anulare.... Plata s-a procesat. Fix asa am patit si eu, doar ca comerciantul (wizzair) nu recunoaste ca i-am facut plata. Acum sunt in procedura de refuz de plata ce dureaza alte 45 zile. Deci care mai e rostul #D secure daca tot ce face e sa creeze confuzii Edited by Astute, 16 September 2017 - 12:09. |
#467
Posted 25 September 2017 - 13:06
@Astute si in cazul meu am stat cu morcovul.... Pe siteul digi aparea ca as mai avea de platit ceva, dar nu mai puteam. Probabil au avut o problema in sistem.
|
#468
Posted 28 September 2017 - 14:21
Am o întrebare și eu. Am făcut o tranzacție imobiliară și banii îmi intră în cont peste un număr de zile.
Problema mea ar fi că am biletul de avion la o dată anume și există posibilitatea să îmi intre banii după ce plec, iar eu am nevoie sa transfer banii in contul meu curent de la banca unde merg eu (in Canada ). Există posibilitatea de a face actele pentru transfer dinainte, astfel încât să nu aștept personal să fac transferul și să pierd plecarea? In ideea că se știe suma ce va intra in cont. Mulțumesc ! PS: Sau orice variantă e posibilă, astfel încât să nu pierd zborul și să pot efectua transferul în cazul că banii îmi vor intra în Transilvania și după data plecării. Edited by ramurel, 28 September 2017 - 14:38. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users