Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
10668 replies to this topic

#487
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016

View Postdanielavram, on 12 decembrie 2017 - 15:01, said:

De cateva zile am tot mai multe probleme cu platile la comercianti, nu peste tot dar sunt deja cateva situatii in care POSul spune "tranzactie respinsa", ce poate sa fie? Mentionez ca situatie de genul asta am patiti la plati online doar la Altex dar offline la Penny de exemplu. Ce ar putea sa fie?

Posibil chip deteriorat / defect...asa am patit si eu cand eram la ING cu un jaf de VISA Electron.

#488
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Daca era cip deteriorat trebuia sa functioneze online. Aici ii baiul :)

#489
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,914
  • Înscris: 06.04.2005
Pai si offline merge da nu peste tot. Am facut multe tranzactii in ultima perioada si sunt sume blocate de care stiu dar sunt suficienti bani nu asta e problema. Nu am facut nici o tranzactie nici macar apropiata de limitele setate.

Online am avut probleme doar la Altex dar dupa mai multe incercari a aprobat tranzactia. Cel mai deranjant este offline ca ajungi la casa si zice ca nu merge.

Cardul este VISA Electron iar data de expirare este la mijlocul anului 2018. Cardul e in stare buna la o prima vedere.

La ce numar trebuie sa sun la unu din cele doua de pe spatele cardului?

#490
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Numarul de pe spatele cardului.

Exista un sistem automat de detectare a tranzactiilor frauduloase (care verifica adresa declarata cu adresa contului, IP-uri, locatii, etc)...cateodata mai da kix.

#491
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,914
  • Înscris: 06.04.2005
Am sunat la BT iar dupa jumatate de ora de asteptate mi-au spus sa schimb codul pin de la un bancomat BT iar daca problema persista sa cer schimbarea cardului.

Au spus ca la ei in sistem nu apar tranzactiile esuate ceea ce mi se pare ciudat. Referitor la platile online cu probleme au dat vina pe mine spunand ca am introdus gresit data de expirare a cardului, poate odata greseste omu dar de 5 ori la rand e cam greu.

#492
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 20.08.2004
Cum e și normal, mortul e de vina 😁
Am pățit și eu pe vremea când foloseam BT să-mi dea eroare la POS, foarte neplăcut.

#493
flashxml

flashxml

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 29.05.2010
Banca sta prost rau cu personalul angajat. Un prieten nu a reușit sa faca credit la ei, dupa ce a dus tot ce trebuie.
Personalul total neprofesionist. ..

#494
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Eu am fost sa mut niște bani la alta bancă.  Nu multi, vreo 10.000 de euro si vreo 30.000 lei.
Nici macar nu m au intrebat de ce ii mut si de ce închid contul, daca am nemulțumiri, in ce constau acestea, etc.  Au o abordare total neprofesionista. Am închis card, cont, tot.
Sa nu mai aud in viata mea de ei



#495
davos

davos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 30.03.2007
Salut,  ce banca ai ales? Conteaza mult si sucursala unei banci, dpdv al personalului. Si eu doresc sa migrez catre o alta banca
La BT ma exasperau la telefon cei cu asigurarile de viata, pana i-am luat la intrebari cum si de unde au datele mele de contact. Bineinteles ca de la BT, spunand ca sunt parteneri.


#496
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016
@davos : recomand UniCredit sau BCR

#497
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 23.09.2017
A fost o campanie de Black Friday la BT. Cine si-a facut abonament bt24 ionternet si mobile banking? Pe ce perioada este valabil?

#498
ashtefan

ashtefan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 23.10.2006
Mi-am făcut eu. Mi s-a spus că este valabila 2 ani.

#499
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View Postanarchy78_ro, on 16 decembrie 2017 - 13:54, said:

@davos : recomand UniCredit sau BCR

Doua banci scumpe, cu angajati a caror greata de a servi clientul este mai maredoar la CEC, e inadmisubil sa vina clientul si solicite retragerea banilor din depozit si angajatul sa il intrebe la ce ii trebuiesc! Asta la BCR, la Unicredit ieri in Constanta dupa ora 14:30 pierdusera comunicatiile si nu se putea efectua nicio operatiune. Atat de buni sunt!

#500
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 23.09.2017

View PostMaterium, on 21 decembrie 2017 - 07:51, said:


Doua banci scumpe, cu angajati a caror greata de a servi clientul este mai maredoar la CEC, e inadmisubil sa vina clientul si solicite retragerea banilor din depozit si angajatul sa il intrebe la ce ii trebuiesc! Asta la BCR, la Unicredit ieri in Constanta dupa ora 14:30 pierdusera comunicatiile si nu se putea efectua nicio operatiune. Atat de buni sunt!

Nici cu BT nu imi este rusine. Vroiam sa inchid unul din conturi care oricum era gol. Si tipa de la ghiseu ma intreaba care este motivul. Motivul este personal, nu este treaba bancii de ce inchid contul. Doamne, ce oameni.

#501
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007
Sa-mi spun si eu patania cu astia: merg sa platesc o factura la robotel si dupa aia vroiam sa cumpar cativa euro...in fata mea la coada doar o doamna isi platea rata... nu exagerez, dar cred ca am stata 15 - 20 min sa termine cocoana de la ghiseu (se tot holba in monitor si mai facea cate un click la cateva zeci de secunde, poate le merge soft-ul greu...zic si eu), mai rau ca la posta.
In fine, imi vine randul si ii spun ca vreau sa cumpar euro, ea ma intreaba daca am cont la ei si ii raspund ca nu, apoi imi spune ca nu poate sa-mi opereze daca nu am cont la ei si ii spun ca la alta agentie a lor am schimbat fara probleme si imi spune ca astea sunt regulile interne.
Apoi i-am dat mesaj unei cunostinte de lucreaza la ei si le-am spus ce reguli de 2 lei au...m-a sunat si mi-a zis sa fac electronic platile si ca la situatii de genul sunt ca la stat, bataie de joc... clieti sunt, asa ca vorba aia "are balta peste".
Am mai avut in trecut o faza ca am fost cu cineva sa inchida un cont de-al lor din alt oras, ca se mutase si foaaarte greu s-a reusit, dupa saptamani de probleme. O puneau sa mearga in orasul in care l-a deschis la 300 km departare.
Ma gandeam pe viitor sa trecem cu conturile personale si cel de firma la ei, da cu asa atitudine si reguli stupide "no way".

Edited by gabrolio, 21 December 2017 - 09:10.


#502
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View Postalex342, on 21 decembrie 2017 - 08:05, said:



Nici cu BT nu imi este rusine. Vroiam sa inchid unul din conturi care oricum era gol. Si tipa de la ghiseu ma intreaba care este motivul. Motivul este personal, nu este treaba bancii de ce inchid contul. Doamne, ce oameni.

Consider că este normal să întrebe de ce termini colaborarea cu ei. Poate greșesc ceva și chiar nu realizează ce fac, sau poate pe baza activității trecute pot oferi ceva mai bun decât concurenta la care pleci. Eu le-am pus oferta celorlalți în fața și au zis că nu pot oferi ceva asemănător. Atunci le-am zis bine, pa pa!

#503
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 23.09.2017

View PostMaterium, on 21 decembrie 2017 - 09:23, said:

Consider că este normal să întrebe de ce termini colaborarea cu ei. Poate greșesc ceva și chiar nu realizează ce fac, sau poate pe baza activității trecute pot oferi ceva mai bun decât concurenta la care pleci. Eu le-am pus oferta celorlalți în fața și au zis că nu pot oferi ceva asemănător. Atunci le-am zis bine, pa pa!

Nu am terminat nicio colaborare cu ei. Am inchis un cont deoarece nu mai aveam nevoie de el (valuta). Am in continuare la ei carduri si alte conturi. Ma intreaba duduia, "completati capul cu motivul inchiderii contului" I-am zis ca motivele sunt personale. Dupa cica: "Pai scrieti, domnule, care sunt motivele" Posted Image)) Ce ******

Edited by alex342, 21 December 2017 - 09:44.


#504
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004
Pai si era greu sa scrii acolo "nu imi mai e necesar" si scapai de tot balciul, fara nervi?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate