Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Banca Transilvania - opinii , pareri , impresii
Last Updated: Apr 26 2024 23:01, Started by
cuddles
, Dec 06 2015 11:48
·
181
#487
Posted 12 December 2017 - 15:45
danielavram, on 12 decembrie 2017 - 15:01, said:
De cateva zile am tot mai multe probleme cu platile la comercianti, nu peste tot dar sunt deja cateva situatii in care POSul spune "tranzactie respinsa", ce poate sa fie? Mentionez ca situatie de genul asta am patiti la plati online doar la Altex dar offline la Penny de exemplu. Ce ar putea sa fie? Posibil chip deteriorat / defect...asa am patit si eu cand eram la ING cu un jaf de VISA Electron. |
#488
Posted 12 December 2017 - 16:20
Daca era cip deteriorat trebuia sa functioneze online. Aici ii baiul
|
#489
Posted 12 December 2017 - 16:35
Pai si offline merge da nu peste tot. Am facut multe tranzactii in ultima perioada si sunt sume blocate de care stiu dar sunt suficienti bani nu asta e problema. Nu am facut nici o tranzactie nici macar apropiata de limitele setate.
Online am avut probleme doar la Altex dar dupa mai multe incercari a aprobat tranzactia. Cel mai deranjant este offline ca ajungi la casa si zice ca nu merge. Cardul este VISA Electron iar data de expirare este la mijlocul anului 2018. Cardul e in stare buna la o prima vedere. La ce numar trebuie sa sun la unu din cele doua de pe spatele cardului? |
#490
Posted 12 December 2017 - 17:09
Numarul de pe spatele cardului.
Exista un sistem automat de detectare a tranzactiilor frauduloase (care verifica adresa declarata cu adresa contului, IP-uri, locatii, etc)...cateodata mai da kix. |
#491
Posted 13 December 2017 - 10:51
Am sunat la BT iar dupa jumatate de ora de asteptate mi-au spus sa schimb codul pin de la un bancomat BT iar daca problema persista sa cer schimbarea cardului.
Au spus ca la ei in sistem nu apar tranzactiile esuate ceea ce mi se pare ciudat. Referitor la platile online cu probleme au dat vina pe mine spunand ca am introdus gresit data de expirare a cardului, poate odata greseste omu dar de 5 ori la rand e cam greu. |
#492
Posted 13 December 2017 - 19:52
Cum e și normal, mortul e de vina 😁
Am pățit și eu pe vremea când foloseam BT să-mi dea eroare la POS, foarte neplăcut. |
#493
Posted 15 December 2017 - 18:15
Banca sta prost rau cu personalul angajat. Un prieten nu a reușit sa faca credit la ei, dupa ce a dus tot ce trebuie.
Personalul total neprofesionist. .. |
#494
Posted 16 December 2017 - 11:10
Eu am fost sa mut niște bani la alta bancă. Nu multi, vreo 10.000 de euro si vreo 30.000 lei.
Nici macar nu m au intrebat de ce ii mut si de ce închid contul, daca am nemulțumiri, in ce constau acestea, etc. Au o abordare total neprofesionista. Am închis card, cont, tot. Sa nu mai aud in viata mea de ei |
#495
Posted 16 December 2017 - 12:26
Salut, ce banca ai ales? Conteaza mult si sucursala unei banci, dpdv al personalului. Si eu doresc sa migrez catre o alta banca
La BT ma exasperau la telefon cei cu asigurarile de viata, pana i-am luat la intrebari cum si de unde au datele mele de contact. Bineinteles ca de la BT, spunand ca sunt parteneri. |
#497
Posted 19 December 2017 - 06:08
A fost o campanie de Black Friday la BT. Cine si-a facut abonament bt24 ionternet si mobile banking? Pe ce perioada este valabil?
|
#498
Posted 19 December 2017 - 07:35
Mi-am făcut eu. Mi s-a spus că este valabila 2 ani.
|
#499
Posted 21 December 2017 - 07:51
anarchy78_ro, on 16 decembrie 2017 - 13:54, said:
@davos : recomand UniCredit sau BCR Doua banci scumpe, cu angajati a caror greata de a servi clientul este mai maredoar la CEC, e inadmisubil sa vina clientul si solicite retragerea banilor din depozit si angajatul sa il intrebe la ce ii trebuiesc! Asta la BCR, la Unicredit ieri in Constanta dupa ora 14:30 pierdusera comunicatiile si nu se putea efectua nicio operatiune. Atat de buni sunt! |
#500
Posted 21 December 2017 - 08:05
Materium, on 21 decembrie 2017 - 07:51, said: Doua banci scumpe, cu angajati a caror greata de a servi clientul este mai maredoar la CEC, e inadmisubil sa vina clientul si solicite retragerea banilor din depozit si angajatul sa il intrebe la ce ii trebuiesc! Asta la BCR, la Unicredit ieri in Constanta dupa ora 14:30 pierdusera comunicatiile si nu se putea efectua nicio operatiune. Atat de buni sunt! Nici cu BT nu imi este rusine. Vroiam sa inchid unul din conturi care oricum era gol. Si tipa de la ghiseu ma intreaba care este motivul. Motivul este personal, nu este treaba bancii de ce inchid contul. Doamne, ce oameni. |
#501
Posted 21 December 2017 - 09:10
Sa-mi spun si eu patania cu astia: merg sa platesc o factura la robotel si dupa aia vroiam sa cumpar cativa euro...in fata mea la coada doar o doamna isi platea rata... nu exagerez, dar cred ca am stata 15 - 20 min sa termine cocoana de la ghiseu (se tot holba in monitor si mai facea cate un click la cateva zeci de secunde, poate le merge soft-ul greu...zic si eu), mai rau ca la posta.
In fine, imi vine randul si ii spun ca vreau sa cumpar euro, ea ma intreaba daca am cont la ei si ii raspund ca nu, apoi imi spune ca nu poate sa-mi opereze daca nu am cont la ei si ii spun ca la alta agentie a lor am schimbat fara probleme si imi spune ca astea sunt regulile interne. Apoi i-am dat mesaj unei cunostinte de lucreaza la ei si le-am spus ce reguli de 2 lei au...m-a sunat si mi-a zis sa fac electronic platile si ca la situatii de genul sunt ca la stat, bataie de joc... clieti sunt, asa ca vorba aia "are balta peste". Am mai avut in trecut o faza ca am fost cu cineva sa inchida un cont de-al lor din alt oras, ca se mutase si foaaarte greu s-a reusit, dupa saptamani de probleme. O puneau sa mearga in orasul in care l-a deschis la 300 km departare. Ma gandeam pe viitor sa trecem cu conturile personale si cel de firma la ei, da cu asa atitudine si reguli stupide "no way". Edited by gabrolio, 21 December 2017 - 09:10. |
|
#502
Posted 21 December 2017 - 09:23
alex342, on 21 decembrie 2017 - 08:05, said: Nici cu BT nu imi este rusine. Vroiam sa inchid unul din conturi care oricum era gol. Si tipa de la ghiseu ma intreaba care este motivul. Motivul este personal, nu este treaba bancii de ce inchid contul. Doamne, ce oameni. Consider că este normal să întrebe de ce termini colaborarea cu ei. Poate greșesc ceva și chiar nu realizează ce fac, sau poate pe baza activității trecute pot oferi ceva mai bun decât concurenta la care pleci. Eu le-am pus oferta celorlalți în fața și au zis că nu pot oferi ceva asemănător. Atunci le-am zis bine, pa pa! |
#503
Posted 21 December 2017 - 09:42
Materium, on 21 decembrie 2017 - 09:23, said:
Consider că este normal să întrebe de ce termini colaborarea cu ei. Poate greșesc ceva și chiar nu realizează ce fac, sau poate pe baza activității trecute pot oferi ceva mai bun decât concurenta la care pleci. Eu le-am pus oferta celorlalți în fața și au zis că nu pot oferi ceva asemănător. Atunci le-am zis bine, pa pa! Nu am terminat nicio colaborare cu ei. Am inchis un cont deoarece nu mai aveam nevoie de el (valuta). Am in continuare la ei carduri si alte conturi. Ma intreaba duduia, "completati capul cu motivul inchiderii contului" I-am zis ca motivele sunt personale. Dupa cica: "Pai scrieti, domnule, care sunt motivele" )) Ce ****** Edited by alex342, 21 December 2017 - 09:44. |
#504
Posted 22 December 2017 - 12:29
Pai si era greu sa scrii acolo "nu imi mai e necesar" si scapai de tot balciul, fara nervi?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users