Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
407 replies to this topic

#307
Adriano2010

Adriano2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 02.10.2017
Am rezolvat pana la urma. Acum cum activez 4g la cartela?

#308
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 11.02.2016
Aștepți pana se activează singur sau 1234 - relații cu clientii.

#309
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 04.01.2008
O facilitate a fost eliminata din MyAccount, si anume cea de reincarcare cartela de pe un abonament servicii fixe. O foloseam si astazi vad ca nu mai este. "Multumiri" Telekom !

#310
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,123
  • Înscris: 25.02.2007
La mine pare ca inca merge.
Attached File  reincarcare.png   141.26K   66 downloads
Sau tu te referi la aplicatie ?

#311
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 04.01.2008
Varianta WEB. La mine nu mai apare in meniu "Reancarcare cartela", desi am servicii fixe de Internet si TV...

Attached Files



#312
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 04.01.2008
M-am lamurit. La mine nu mai apare optiunea din cauza ca nu mai am abonament la mobil, desi nu foloseam incarcarea cu plata pe factura de mobil...Se pare ca acest serviciu se ofera numai celor care au abonament de telefonie (fix sa mobil).

#313
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,727
  • Înscris: 07.02.2011
Buna ziua.
Cum se poate elimina sau inlocui adresa de email, la care se trimite factura?
Mentionez ca adresa de email la care vine acum factura, a fost folosita la un cont ce nu mai este activ,
Inainte de a dezactiva contul, s-a optat pentru factura tiparita, dar este trimisa in continuare pe email.

Edited by costeld69, 11 November 2019 - 15:50.


#314
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,566
  • Înscris: 20.08.2014
Acum in My Account imi apare la sectiunea "Servicii">>Servicii Copper Voice, adica in caz ca am deranjamente cu fixul pe sarma de cupru, pot face sesizare bifand casuta cu abonamentul de 2 euro.

#315
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Azi am primit mail de la defunctul Romtelecom :lol:
Am uitat parola (deh, nu folosesc) la myaccount și am primit ceva PIN de verificare prin e-mail de la Romtelecom.
Cand te preocupa mai mult imobiliarele decât rețeaua și sistemele cam asa se întâmplă.

#316
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,566
  • Înscris: 20.08.2014
Astept cu nerabdare ultima factura dat fiind ca din 12 februarie nu mai am fixul la ei, ultima factura era pe toata luna 9,75 si le-am platit doar 4 lei pt. 12 zile. Le-am sesizat ca nu mai am servicii de la ei si mi-au zis ca se va ajusta la urmatoarea factura.

#317
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
unde se poate vedea cand expira contractul/abonamentul? stiu ca am dat undeva de informatia asta, din intamplare, si acum nu mai reusesc sa dau de ea...

#318
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,347
  • Înscris: 01.09.2012
Intri pe serviciul de TV sau net și îți apare data expirării contractului ( ma refer la varianta pentru mobil)

#319
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
ms

#320
denisbogdan

denisbogdan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 23.11.2015
Cum pot proceda daca am avut adresa de email asociata unui cont myaccount inchis si acum mi-am deschis un nou abonament telekom la care nu-mi pot face myaccount?
Am sunat in callcenter si mi-au spus ca singura solutie este reclamatie scrisa si cu raspuns in maxim 30 de zile.

#321
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,857
  • Înscris: 26.02.2010
Nici daca pui alta adresa de mail?

#322
denisbogdan

denisbogdan

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 23.11.2015
Nu am alta adresa, asa rezolvam situatia usor. :)

#323
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,857
  • Înscris: 26.02.2010
Atunci așteaptă 30 de zile sa te rezolve de la CC.

#324
Ariu

Ariu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 22.06.2019
Sau faci o alta adresa de mail ca sa nu astepti atat

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate