Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 29 2024 17:45, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
22
#307
Posted 06 October 2019 - 14:19
Am rezolvat pana la urma. Acum cum activez 4g la cartela?
|
#308
Posted 06 October 2019 - 14:22
Aștepți pana se activează singur sau 1234 - relații cu clientii.
|
#309
Posted 30 October 2019 - 09:21
O facilitate a fost eliminata din MyAccount, si anume cea de reincarcare cartela de pe un abonament servicii fixe. O foloseam si astazi vad ca nu mai este. "Multumiri" Telekom !
|
#310
Posted 30 October 2019 - 10:25
#311
Posted 30 October 2019 - 12:56
Varianta WEB. La mine nu mai apare in meniu "Reancarcare cartela", desi am servicii fixe de Internet si TV...
Attached Files |
#312
Posted 30 October 2019 - 15:11
M-am lamurit. La mine nu mai apare optiunea din cauza ca nu mai am abonament la mobil, desi nu foloseam incarcarea cu plata pe factura de mobil...Se pare ca acest serviciu se ofera numai celor care au abonament de telefonie (fix sa mobil).
|
#313
Posted 11 November 2019 - 15:50
Buna ziua.
Cum se poate elimina sau inlocui adresa de email, la care se trimite factura? Mentionez ca adresa de email la care vine acum factura, a fost folosita la un cont ce nu mai este activ, Inainte de a dezactiva contul, s-a optat pentru factura tiparita, dar este trimisa in continuare pe email. Edited by costeld69, 11 November 2019 - 15:50. |
#314
Posted 18 November 2019 - 12:49
Acum in My Account imi apare la sectiunea "Servicii">>Servicii Copper Voice, adica in caz ca am deranjamente cu fixul pe sarma de cupru, pot face sesizare bifand casuta cu abonamentul de 2 euro.
|
#315
Posted 13 January 2020 - 17:49
Azi am primit mail de la defunctul Romtelecom
Am uitat parola (deh, nu folosesc) la myaccount și am primit ceva PIN de verificare prin e-mail de la Romtelecom. Cand te preocupa mai mult imobiliarele decât rețeaua și sistemele cam asa se întâmplă. |
#316
Posted 02 March 2020 - 10:55
Astept cu nerabdare ultima factura dat fiind ca din 12 februarie nu mai am fixul la ei, ultima factura era pe toata luna 9,75 si le-am platit doar 4 lei pt. 12 zile. Le-am sesizat ca nu mai am servicii de la ei si mi-au zis ca se va ajusta la urmatoarea factura.
|
|
#317
Posted 09 March 2020 - 09:22
unde se poate vedea cand expira contractul/abonamentul? stiu ca am dat undeva de informatia asta, din intamplare, si acum nu mai reusesc sa dau de ea...
|
#318
Posted 10 March 2020 - 07:45
Intri pe serviciul de TV sau net și îți apare data expirării contractului ( ma refer la varianta pentru mobil)
|
#320
Posted 05 May 2020 - 13:09
Cum pot proceda daca am avut adresa de email asociata unui cont myaccount inchis si acum mi-am deschis un nou abonament telekom la care nu-mi pot face myaccount?
Am sunat in callcenter si mi-au spus ca singura solutie este reclamatie scrisa si cu raspuns in maxim 30 de zile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users