Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
403 replies to this topic

#271
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Stai relax ca nu e un capat de lume, poti incarca si maine.
Apropo, mai vorbesti 11000 de minute internationale pe mobil cu soacra? Posted Image

Edited by danutz34, 16 December 2018 - 15:10.


#272
boy4ever

boy4ever

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,640
  • Înscris: 21.07.2010
Nu eu vorbeam, ci ea. Si nu mai imi este soacra acum :)) Insa, din cauza ei, am ramas si acum in blacklist la Digi. Asta e.

Vreau sa incarc la Telekom pentru bunica mea, si sa ii activez o optiune. De ieri tot incerc.

#273
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010
E varza MyAccount , am transferat fratelui meu 3 euro și nu l-a primit.A scris Reincarcarea nu a putut fi efectuată dar creditul mi-a dispărut din cont.Aveti grijă.

#274
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,580
  • Înscris: 26.06.2010

 andupustiu, on 18 ianuarie 2019 - 19:41, said:

E varza MyAccount , am transferat fratelui meu 3 euro și nu l-a primit.A scris Reincarcarea nu a putut fi efectuată dar creditul mi-a dispărut din cont.Aveti grijă.

Și la istoric acțiuni din contul online apare că am transferat 3 euro și a dispărut creditul cu eroare.

#275
MariuSsss1

MariuSsss1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 08.02.2015
De 4 ore tot incerc sa reincarc o cartela cu 5 euro, iar de fiecare data primesc eroarea asta:

Attached Files



#276
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,352
  • Înscris: 03.04.2004
Sunt o tona de site-uri care ofera reincarcare pentru cartele la orice operator, daca nu merge de pe site-ul T nu-i bai.

#277
kienny2003

kienny2003

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,054
  • Înscris: 03.04.2007
Nicu la mi e nu merge My Acount la un abonament pe firma dar m am.lasat păgubaș să mai sun


#278
Henix

Henix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 11.12.2017
Noroc. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar puteti sa-mi spuneti daca voi puteti sa reincarcati online? Am incercat si pe browser si in aplicatie dar la ambele primesc aceeasi eroare "serviciu momentan indisponibil".

#279
Buxelm

Buxelm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,185
  • Înscris: 21.12.2015

 Henix, on 07 iunie 2019 - 19:04, said:

Noroc. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar puteti sa-mi spuneti daca voi puteti sa reincarcati online? Am incercat si pe browser si in aplicatie dar la ambele primesc aceeasi eroare "serviciu momentan indisponibil".
Ai încercat acum cu noul app? Poate nu mergea din cauza schimbării de aplicație.

#280
emgd2me

emgd2me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2008

 emanu900, on 31 martie 2019 - 12:24, said:

Sunt o tona de site-uri care ofera reincarcare pentru cartele la orice operator, daca nu merge de pe site-ul T nu-i bai.
Da, dar daca incarci din MyAccount de pe un cont de fix, pentru 5e, primesti 6e pe cartela !

Edited by emgd2me, 17 June 2019 - 10:56.


#281
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Orice reîncărcare de minim 5 euro facuta de un abonat Telekom mobil sau fix aduce 1 euro in plus, practic primesti inapoi TVA-ul! :)

#282
Buxelm

Buxelm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,185
  • Înscris: 21.12.2015
Acum în noul app nu mai găsesc datele despre valabilitate, perioada de gratie. Sau poate nu stiu eu sa caut?

#283
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu stiu cum apare la prepaid, eventual pune niste capturi cu informatiile sensibile taiate si gasim.

Am reusit sa intru de pe un prepaid, sincer nici eu nu gasesc informatia asta... :D

#284
Buxelm

Buxelm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,185
  • Înscris: 21.12.2015
In my account pe web totul e clar si complet. Doar in android app au simplificat la maximum, acum poti doar selecta optiuni, incarca (sper sa mearga) si arata doar cate zile creditul mai e valabil.

Edited by Buxelm, 17 June 2019 - 13:16.


#285
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ceva nou in app: Daca alegi din cont unul din numerele personale (daca e cazul) sa aiba acces direct, telefonul cu respectiva cartela SIM se poate autentifica automat, fara sa mai intru cu username si parola, pur si simplu il gaseste reteaua si daca numarul de telefon corespunde te logheaza direct.

Partea buna e ca doar daca ii dai tu acces face asta.

#286
polar006140

polar006140

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 05.10.2007
Aplicatia de ios e tot cea veche

#287
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, am vazut. :)

#288
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,190
  • Înscris: 22.03.2008
Mi-am portat numărul la orange luna asta și am plătit ultima factura când s-a emis din aplicația Telekom. Toate bune și frumoase pentru câteva zile. Acum vad ca apare ca fiind neachitata ultima factura. Am fost pe la Germanos și am dat numai peste anagajti plictisiți sau proști. Chiar în fata am văzut cum umileau un bătrânel sa se ducă pe la Dorobanți sau Dimitrov și când a cerut sa ii dea adresa i-au răspuns sa bage adresa pe waze. Cert este la Germanos cât și la serviciul clienți apare ca fiind neachitata factura. Am trimis și un email la [email protected] cu dovada plății dar niciun rezultat pana acum. Aveam de gând sa ma întorc la Telekom pe viitor dar m-au lăsat cu un gust amar.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate