Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#271
Posted 16 December 2018 - 15:10
Stai relax ca nu e un capat de lume, poti incarca si maine.
Apropo, mai vorbesti 11000 de minute internationale pe mobil cu soacra? Edited by danutz34, 16 December 2018 - 15:10. |
#272
Posted 16 December 2018 - 17:42
Nu eu vorbeam, ci ea. Si nu mai imi este soacra acum ) Insa, din cauza ei, am ramas si acum in blacklist la Digi. Asta e.
Vreau sa incarc la Telekom pentru bunica mea, si sa ii activez o optiune. De ieri tot incerc. |
#273
Posted 18 January 2019 - 19:41
E varza MyAccount , am transferat fratelui meu 3 euro și nu l-a primit.A scris Reincarcarea nu a putut fi efectuată dar creditul mi-a dispărut din cont.Aveti grijă.
|
#274
Posted 18 January 2019 - 22:37
andupustiu, on 18 ianuarie 2019 - 19:41, said:
E varza MyAccount , am transferat fratelui meu 3 euro și nu l-a primit.A scris Reincarcarea nu a putut fi efectuată dar creditul mi-a dispărut din cont.Aveti grijă. Și la istoric acțiuni din contul online apare că am transferat 3 euro și a dispărut creditul cu eroare. |
#275
Posted 31 March 2019 - 11:43
De 4 ore tot incerc sa reincarc o cartela cu 5 euro, iar de fiecare data primesc eroarea asta:
Attached Files |
#276
Posted 31 March 2019 - 12:24
Sunt o tona de site-uri care ofera reincarcare pentru cartele la orice operator, daca nu merge de pe site-ul T nu-i bai.
|
#277
Posted 21 April 2019 - 10:35
Nicu la mi e nu merge My Acount la un abonament pe firma dar m am.lasat păgubaș să mai sun
|
#278
Posted 07 June 2019 - 19:04
Noroc. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar puteti sa-mi spuneti daca voi puteti sa reincarcati online? Am incercat si pe browser si in aplicatie dar la ambele primesc aceeasi eroare "serviciu momentan indisponibil".
|
#279
Posted 17 June 2019 - 09:54
Henix, on 07 iunie 2019 - 19:04, said:
Noroc. Nu stiu daca am postat unde trebuie dar puteti sa-mi spuneti daca voi puteti sa reincarcati online? Am incercat si pe browser si in aplicatie dar la ambele primesc aceeasi eroare "serviciu momentan indisponibil". |
#280
Posted 17 June 2019 - 10:55
|
#281
Posted 17 June 2019 - 11:06
Orice reîncărcare de minim 5 euro facuta de un abonat Telekom mobil sau fix aduce 1 euro in plus, practic primesti inapoi TVA-ul!
|
#282
Posted 17 June 2019 - 11:23
Acum în noul app nu mai găsesc datele despre valabilitate, perioada de gratie. Sau poate nu stiu eu sa caut?
|
#283
Posted 17 June 2019 - 11:43
Nu stiu cum apare la prepaid, eventual pune niste capturi cu informatiile sensibile taiate si gasim.
Am reusit sa intru de pe un prepaid, sincer nici eu nu gasesc informatia asta... |
#284
Posted 17 June 2019 - 13:16
In my account pe web totul e clar si complet. Doar in android app au simplificat la maximum, acum poti doar selecta optiuni, incarca (sper sa mearga) si arata doar cate zile creditul mai e valabil.
Edited by Buxelm, 17 June 2019 - 13:16. |
#285
Posted 17 June 2019 - 17:47
Ceva nou in app: Daca alegi din cont unul din numerele personale (daca e cazul) sa aiba acces direct, telefonul cu respectiva cartela SIM se poate autentifica automat, fara sa mai intru cu username si parola, pur si simplu il gaseste reteaua si daca numarul de telefon corespunde te logheaza direct.
Partea buna e ca doar daca ii dai tu acces face asta. |
|
#288
Posted 18 June 2019 - 16:11
Mi-am portat numărul la orange luna asta și am plătit ultima factura când s-a emis din aplicația Telekom. Toate bune și frumoase pentru câteva zile. Acum vad ca apare ca fiind neachitata ultima factura. Am fost pe la Germanos și am dat numai peste anagajti plictisiți sau proști. Chiar în fata am văzut cum umileau un bătrânel sa se ducă pe la Dorobanți sau Dimitrov și când a cerut sa ii dea adresa i-au răspuns sa bage adresa pe waze. Cert este la Germanos cât și la serviciul clienți apare ca fiind neachitata factura. Am trimis și un email la [email protected] cu dovada plății dar niciun rezultat pana acum. Aveam de gând sa ma întorc la Telekom pe viitor dar m-au lăsat cu un gust amar.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users