Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#1
Posted 20 September 2015 - 13:31
Salutare!
Am servicii Fixe si mobile De la Telekom. La Mobil nu pot descarca facturile.Nu am factura electronica o am printata. La Fix tot printata dar pot sa descarc si factura si anexa. Ce sa fac? Este normal sa nu apara? Attached Files |
#4
Posted 20 September 2015 - 17:34
#5
Posted 20 September 2015 - 17:38
#6
Posted 25 September 2015 - 19:37
Cand iti faci cont pe My Account nu trebuie sa primesti un sms pe numarul de abonamet? Sau merge si fara?
Edited by tudor75, 25 September 2015 - 19:47. |
#8
Posted 17 October 2015 - 12:47
[ https://i.imgur.com/upRJ9eD.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
ta daaaam Edited by xtremealex15, 17 October 2015 - 12:48. |
#9
Posted 17 October 2015 - 12:55
#10
Posted 17 October 2015 - 13:03
am sters ...am schimbat browserul ...nimic
am facut sesizare la telekom si degeaba au inchis sesizarea din timpul apelului ....lucru verificat personal in aplicatie .... |
|
#12
Posted 17 October 2015 - 13:08
[ https://i.imgur.com/9cvAXbg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
same shit Edited by xtremealex15, 17 October 2015 - 13:08. |
#13
Posted 17 October 2015 - 13:09
#14
Posted 17 October 2015 - 14:41
văd că îți dă eroare certificatul.
Ceasul e setat bine? Ai ultima versiune de chrome? |
#15
Posted 17 October 2015 - 15:12
ultima verisune de chrome...ceasul ok
am sunat la telekom si surprinzator nu am avut nevoie de extraveral ) in 2 minute mi-au si raspuns (mai mult am stat sa intru in meniul corect) in 20 de minute cu tot cu timpul de asteptare am cam rezolvat 2 probleme la myaccount trebuie sa ma loghez cu un mail mai vechi pe care l-am avut legat de myaccount la romtelecom si am facut si reclamatie cu privire la voyo au un script automat care mi-a dezactivat voyo din cate am citit in contract voyo e discountat 100% pe toata perioada contractuala contractul expira anul viitor ...sper sa se rezolve cat mai curand. |
|
#16
Posted 18 October 2015 - 19:05
Cei care au factura tiparita va apare la rapoarte asa?
Attached FilesEdited by Nimcid25, 18 October 2015 - 19:06. |
#17
Posted 19 October 2015 - 19:38
Inseamna ca nu ai factura electronica activata de iti apare "pentru a avea acces...".
|
#18
Posted 19 October 2015 - 19:40
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users