Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...
 Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...
 Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...
 Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C
 

Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
3694 replies to this topic

#3673
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Astora cu DPF off eu le-as anula permisul de conducere si dreptul de a mai conduce vreodata automobile (pe langa confiscarea masinii si o amenda grasa, de vreo 20K euro).

Edited by ro_explorer, 04 January 2020 - 00:08.


#3674
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Și munca în folosul comunității pentru cei ce au atelierele unde le scot.

#3675
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

View Postro_explorer, on 04 ianuarie 2020 - 00:07, said:

Astora cu DPF off eu le-as anula permisul de conducere si dreptul de a mai conduce vreodata automobile (pe langa confiscarea masinii si o amenda grasa, de vreo 20K euro).
De acord, dar asta e un mizilic.
Sa luam si dreptu de a mai produce vreo masina la VW si pedeapsa aditionala tot profitu de pe ultimii 10 ani sa ii doneze la lumea a treia.
Asa ar fi corect, vw a vandut constient masini defecte de noi, de ce nu-i inchidem definitiv ?
Ii f..em doar pe astia mici, propitarii de tractoare care au remediat un defect dovedit de fabrica (dpf la modele mai vechi de dizal) in detrimentul poluarii. Cat timp nu ies gazele la itp, le-as scoate din circulatie, atat. Nu e vina propitarilor ca producatorul le-a vandut un gunoi !!
Pai sa ii omoram pa aia mari, sa ucidem microbu de la radacina! Ha ??

#3676
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Asa este in UE. Sunt protejate companiile si mai putin consumatorii. De asta aici le-au si dat doar amenzi simbolice iar proprietarii se chinuie sa-si obtina dreptatea singuri pein tribunale. In SUA e invers si de aceea acolo au fost despagubiti proprietarii in primul rand. Stiau ca nu pot castiga impotriva acestora intr-o tara in care se castiga procese si de catre cei care nu sunt atenti si luneca pe podeaua unui restaurant.

PS. ITP-ul nu rezolva nimic deoarece nu masoara noxele. De aceea pot avea DPF-ul scos si sa treaca pe bune ITP-ul daca masina e bine reglata.

#3677
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostOctavian___, on 04 ianuarie 2020 - 10:50, said:

De acord, dar asta e un mizilic.
Sa luam si dreptu de a mai produce vreo masina la VW si pedeapsa aditionala tot profitu de pe ultimii 10 ani sa ii doneze la lumea a treia.
Asa ar fi corect, vw a vandut constient masini defecte de noi, de ce nu-i inchidem definitiv ?
Ii f..em doar pe astia mici, propitarii de tractoare care au remediat un defect dovedit de fabrica (dpf la modele mai vechi de dizal) in detrimentul poluarii. Cat timp nu ies gazele la itp, le-as scoate din circulatie, atat. Nu e vina propitarilor ca producatorul le-a vandut un gunoi !!
Pai sa ii omoram pa aia mari, sa ucidem microbu de la radacina! Ha ??
In primul rand eu i-as beli pe cei care sunt adevaratii vinovati pentru situatia asta.
1. Faptul ca circula masini cu DPF anulat e vina celor care permit asta, anume politicieni care au lasat o legislatie prea relaxata in defavoarea cetatenilor (de aici si multitudinea de firme care isi fac reclama, e suficient sa cauti cu Google dpf off germany - sau orice alta tara si vei vedea site-uri cu adrese fizice directe). Ar fi suficient sa existe o amenda pentru garajul respectiv, impreuna cu retragerea dreptului de practica si a certificatului de inmatriculare, dar nu exista nicaieri astfel de masuri (decat in Uk unde ti se anuleaza asigurarea).
2. Faptul ca e permisa vanzarea de masini la care e atat de simplu de umblat la sistemul de noxe. Producatorii pot face un ECU foolproof la care nu pot umbla decat reprezentantele si la care se poate vedea clar daca s-a schimbat ceva. Dar nu se doreste asta, dupa cum nu s-a dorit nici cu kilometrajul, in defavoarea proprietarilor cinstiti (presupune ca ai o masina pe care ai condus-o doar tu 150000km si la care ai tinut service-ul corect, la vanzare vei vedea ca lumea se inghesuie la masini cu ,,80000km" manariti si pret evident mai mic, dar mult mai mare decat cel meritat; esti pagubit atat tu cat si cumparatorii).
3. Faptul ca producatorii nu sunt responsabili de nimic dupa ce masina a fost omologata si nu exista alta institutie (din alta tara) care sa-i poata verifica sau amenda. E o situatie similara cu ITP-ul cu spaga.

Bun, pe threadul asta vad ca VW e inca bun de plata, dar aia care i-au tinut curul (KBA) n-am vazut pe nici unul care sa fi fost trimis in judecata.

Edited by Hansolo, 04 January 2020 - 12:13.


#3678
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Volkswagen trebuie să plătească o amendă de 150 de milioane de dolari în Canada, după ce a recunoscut că a manipulat emisiile diesel pentru aproximativ 128.000 de mașini. Producătorul german a pledat vinovat pentru 60 de capete de acuzare privind încălcarea legii mediului și furnizarea de informații false.
Volkswagen spune că banii vor fi folosiți de Canada în cadrul unor proiecte de protejare a mediului la nivel național.


Posted Image Posted Image Subventii Tesla

Edited by cata, 23 January 2020 - 13:26.


#3679
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cateva cuvinte înțelepte din partea lui Diess, Torque, Vali, unbrutus, mr_nobody, etc, luati aminte:

Diess, VW Group CEO:

"At the moment, it's more helpful for us that Tesla shows us how it's done,"

"We're still pretty sure that we can keep up if we now ramp up electric mobility quickly and build up the necessary software skills."

"Still" e un cuvânt bine ales, dar poate avea 2 tăișuri.

#3680
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Pai am zis asta cu n timp in urma. Sa fie beta testeri Tesla, sa faca ei inovatii si sa le testeze. Apoi cine vrea va lua totul de.a gata, pe bani evident, sau nu. Dar sa nu fii tu tester.

Am mai zis asta si am sustinut.o.

Edited by Torquemada-666, 24 January 2020 - 11:37.


#3681
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,315
  • Înscris: 23.07.2014

View PostTorquemada-666, on 24 ianuarie 2020 - 11:36, said:

Pai am zis asta cu n timp in urma. Sa fie beta testeri Tesla, sa faca ei inovatii si sa le testeze. Apoi cine vrea va lua totul de.a gata, pe bani evident, sau nu. Dar sa nu fii tu tester.

Am mai zis asta si am sustinut.o.

De ce si-ar vinde testerul know-how-ul? Sau cel putin stadiile finale si nu cele 2-3 generatii mai vechi...

Edited by SorinGT, 24 January 2020 - 11:46.


#3682
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,151
  • Înscris: 19.09.2005
sa vedeti voi manipulari de date referitoare la poluare cand vine vorba de bateriile Tesla.

#3683
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Ai ceva concret sau doar FUD?

Edited by inuendo0, 24 January 2020 - 12:45.


#3684
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Grupul Volkswagen vrea să ofere despăgubiri de 830 de milioane de euro clienților cu mașini diesel din Germania care au fost afectați de scandalul Dieselgate. Oferta vine ca urmare a negocierilor dintre VW și o asociație ce reprezintă interesele clienților.

Edited by cata, 17 February 2020 - 11:41.


#3685
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Ar merita să plătească si cele 830 mil. de euro și apoi să și piardă procesul cu VZB. Oricum clienții trebuie sa fie atenți la mărul otrăvit oferit de VW, fiindcă sunt neîntrecuți in parșivitate.

#3686
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Volkswagen a spus că Dieselgate a provocat, până acum, pierderi totale de 31.3 miliarde de euro. Grupul german se așteaptă la pierderi suplimentare de 2.9 miliarde de euro în 2020, respectiv 1.2 miliarde euro anul viitor.

Edited by cata, 18 March 2020 - 14:07.


#3687
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu spun oare si cate decese premature au cauzat?
Acum in SUA cred ca baga si mai mult CO2 in atmosfera ca acum 5 ani cand ma uit la vanzari pe 2019: SUV pe crestere cu 16% si masinile in jos cu -9%.

Iar caramida de VW Atlas cu V6 emite CO2 cat doua-trei Golfuri.

https://media.vw.com...s/releases/1243

Edited by MembruAnonim, 18 March 2020 - 16:26.


#3688
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Pai n-ați vrut voi F-350 că-i mai verde decât Golf?

#3689
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,980
  • Înscris: 06.04.2007

View Postro_explorer, on 04 ianuarie 2020 - 00:07, said:

Astora cu DPF off eu le-as anula permisul de conducere si dreptul de a mai conduce vreodata automobile (pe langa confiscarea masinii si o amenda grasa, de vreo 20K euro).
Pai cum asa colegule?
Te stiu mai smart, ce zici tu e f subtire. Ca si cu drogurile, ai prins pe unu la colt de strada ca a tras ceva iarba, pac penal/amenda, mare realizare de starpire a drogurilor...rahat pe bat, nici macar nu l-ai prins pe ala care i-a vandut iarba.

Vrei sa elimini cu adevarat cacanariile, mergi la sursa, mergi la aia care fac asta si la aia care dau ok la masina la inspectie, fa-le dosar penal, da-le amenda, inchide-le firma.
Ala cu masina circula bine mersi ca e in regula, ii f.ti si la ala o amenda ca ie cremenal in serie, spovedanie pe viata, dar n-ai rezolvat mai nimic numa cu utilizatoru final.

#3690
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Ce-ti veni asa,deodata? Parca aveai usor alta parere acum 3 luni.

Astia de care zic eu nu sunt consumatori obisnuiti .. astia isi consuma minunile in curtea scolii.

Edited by ro_explorer, 18 March 2020 - 20:37.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate