Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Impozitul auto raportat la capacitatea cilindrica - aberatie legislativa?!

- - - - -
  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#73
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
De aia e acciza in pretul benzinei, ca asa gandesc si guvernantii. Si peste acciza mai e si taxa de drum.
Masina nu e lux.

#74
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postyonut_a, on 06 august 2015 - 07:13, said:

cu Loganu nu te poti sparge in figuri
In figuri nu te poti sparge, dar te poti sparge in orice altceva.
A innebunit lumea hipsterimea cu ligheanele astea in care mor toti si cand te loveste o Fabia, iar aia din Fabia n-au nici pe dracu.
A, sa mai spun ca scaunele alea sunt cele mai proaste scaune pe care am stat vrodata? Pana si scaunele din cele mai ieftine autobuze publice sunt mult mai bune.

View PostKarhu, on 06 august 2015 - 08:34, said:

Ca sa revenim on topic, daca se doreste o impozitare auto bazata pe logica, singurele variante ar fi:
- eliminarea taxelor

View PostAdm, on 05 august 2015 - 23:09, said:

Daca esti destept, iti iei o cilindree mare si hibrid => -95% impozit!
Nu mai exista.

Edited by Friskey, 06 August 2015 - 16:32.


#75
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,606
  • Înscris: 05.12.2005
Idioţii mor pt. că nu poartă centură, că nu e cool să fii legat ca şi câinele, nu poţi dansa la volan, de aia părăsesc corabia prin parbriz la impact.
Impozitul ar trebui să aibă o componentă fixă, că ai, şi una variabilă, dacă foloseşti. Şi pe o casă plăteşti impozit dacă o deţii, şi utilităţi dacă o locuieşti, utilităţi purtătoare de accize.

Edited by mihaicozac, 06 August 2015 - 16:19.


#76
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
N-are treaba centura aici, cand ligheanul e facut la propriu acordeon de o Fabia sau un BMW pisicuta din toamna secolului trecut poti tu sa ai mama centurilor (nu ca ligheanul le-ar avea) ca te faci sarmale.
Voi ati vazut accidentele alea cu Loganele BGS-ului? 7 oameni intr-un MCV au murit ca au fost loviti frontal de un Bmw pisicuta de acum 20 de ani care poate nici 2* n-are. Aia din coaja aia de Bmw s-au dat jos pe picioarele lor, aia 7 din minunea nationala lu' peste prajit au crapat toti pe loc. Case closed.

#77
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostKarhu, on 06 august 2015 - 14:43, said:

Am mai spus pe undeva, eu cand plec iarna la schi (si fac asta in fiecare an) cu tot familionul in masina, la mama drak'lui sute de km dincolo de Arctic Circle, pe noapte polara si viscol, nu mi-as dori chiar deloc sa fiu intr-un Logan sau altceva de genul.

Presupunem ca ai Logan si o saptamana pe an inchiriezi un SUV pentru ski.
Care-o fi mai ieftin?

#78
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002
N-as baga mana in foc. Uite aici rapoartele de test.
http://euroncap.blob...rikethrough.pdf
Deformat pana la stalpul B, doar usile pasagerilor au ramas nedeformate. Ce e marcat cu rosu cu rosu pe manechin in raport inseamna nashpa rau.

Si ultimul test Logan (atentie, sistemul de testare 2014 a devenit muult mai dur, majoritatea masinilor au luat doar 3-4 stele).
http://euroncap.blob...2014_3stars.pdf
si video http://www.euroncap..../logan-mcv/7865
Daca vizionezi video, deformarea are loc in special la compartimentul motor, habitaclul ramane relativ intact. Dar daca nu porti centura nu prea te ajuta.
http://euroncap.blob...2014_3stars.pdf
Atentie, la BMW-ul ala din 1997 obtii amarata aia de o stea jumate, daca calculatorul, senzorii si airbagurile functioneaza impecabil dupa 18 ani de reparatii facute in spatele blocului... Sa nu uitam ca la multe din masinile aduse avariate nu s-a pus un alt airbag, ci s-a scos becul din bord sa nu se vada eroarea.
Chestia asta cu masinile vechi si bune e doar un mit urban...

Edited by Wotan, 06 August 2015 - 17:27.


#79
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostFriskey, on 06 august 2015 - 16:12, said:

In figuri nu te poti sparge, dar te poti sparge in orice altceva.
A innebunit lumea hipsterimea cu ligheanele astea in care mor toti si cand te loveste o Fabia, iar aia din Fabia n-au nici pe dracu.


Daca faptul ca traiesti se datoreaza unui punct NCAP, e numai o chestie de timp pana dai coltul

Si Volvo si Loganul au omologare europeana la siguranta. Asta nu e un motiv
Daca Fabia te loveste cand esti pieton sau cu bicicleta, cum o fi mai avantajos? Pieton sau in Logan?

View PostWotan, on 06 august 2015 - 17:05, said:

N-as baga mana in foc. Uite aici rapoartele de test.
http://euroncap.blob...rikethrough.pdf
Deformat pana la stalpul B, doar usile pasagerilor au ramas nedeformate. Ce e marcat cu rosu cu rosu pe manechin in raport inseamna nashpa rau.

Si ultimul test Logan (atentie, sitemul de testare 2014 a devenit muult mai dur, majoritatea masinilor au luat doar 3-4 stele).
http://euroncap.blob...2014_3stars.pdf
si video http://www.euroncap..../logan-mcv/7865
Daca vizionezi video, deformarea are loc in special la compartimentul motor, habitaclul ramane relativ intact. Dar daca nu porti centura nu prea te ajuta.
http://euroncap.blob...2014_3stars.pdf
Atentie, la BMW-ul ala din 1997 obtii amarata aia de o stea jumate, daca calculatorul senzorii si airbagurile functioneaza impecabil dupa 18 ani de reparatii facute in spatele blocului... Sa nu uitam ca la multe din masinile aduse avariate nu s-a pus un alt airbag, ci s-a scos becul din bord sa nu se vada eroarea.
Chestia asta cu masinile vechi si bune e doar un mit urban...

Are omologare?
E suficient de sigura.
Eu merg de zeci de ani pe motocicleta si nu m-a ucis nici o fabie

#80
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Eu zic ca trebuie sa mai crezi inca in Mos Craciun ca sa pui baza pe stelute NCAP (cel putin in ultima vreme se dau pentru cat de moale e tabla la capota, daca e plastic e si mai bine, beculete care se aprind la centura , etc. Nu iese testul vin peste 2-3 luni si repeta, evident cu reparatiile de rigoare ca sa iasa bine, etc).
In viata asta de obicei cati bani dai atata face un lucru. (evident cu unele exceptii)
Dupa unii, un Logan/Renault de 4 stele si 1000 kg e la fel de sigur ca un E-Classe/ Seria 5 de 1600 kg ca si alea au avut 4 stele acum vreo 5 ani. Diferenta de 600 kg  vine din tapiteria de piele si cruciulitele de la oglinda, nu din ramforsari, rigiditate sasiu, etc.
Sa inteleg ca la un impact frontal intre un BMW E60 (parca 4 stele avea) si un Megane (de 5 stele), aia din Renault se dau jos fara nici o zgarietura si in "bolid" ii cauta aia de la ISU pe pasageri cu penseta printre alea 10-12 airbaguri ?
Sunt la fel de bune testele alea NCAP ca si cele de consum din cartea tehnica a masinilor. ( tot asa facute in conditii de laborator, ideale, masinile pregatite ca sa dea bine la test, etc ). In SUA au proceduri mult mai realiste de test/consum, dar din pacate nu testeaza multe marci europene.

Edited by N62B44, 06 August 2015 - 17:35.


#81
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,772
  • Înscris: 01.10.2002

View PostKarhu, on 06 august 2015 - 14:43, said:

Am mai spus pe undeva, eu cand plec iarna la schi (si fac asta in fiecare an) cu tot familionul in masina, la mama drak'lui sute de km dincolo de Arctic Circle, pe noapte polara si viscol, nu mi-as dori chiar deloc sa fiu intr-un Logan sau altceva de genul.
Eu urc in fiecare an pe drumuri de munte neasfaltate si inzapezite prin Parang si Retezat cu Loganul. Ma simt mult mai in siguranta in zapada cu o masina cu garda inalta si scut metalic, decat cu una joasa si fara scut metalic, la care daca lovesti ceva ramai in padure cu radiatorul sau baia de ulei sparta. Iar un motor mai puternic nu te ajuta, ca oricum rupi aderenta si patinezi daca ambalezi fara simt. Cauciucurile bune sunt mai importante. Pe de alta parte, nu poti compara drumurile de la cercul polar cu ce faci in mod normal in Romania. Dacat la frecventa gropilor probabil.

#82
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostN62B44, on 06 august 2015 - 17:34, said:

. In SUA au proceduri mult mai realiste de test/consum, dar din pacate nu testeaza multe marci europene.

de cand lucrez cu americanii am destul de multe de comentat in comparatie cu europenii cu care am lucrat deja
oricum, repet. un test nu-ti garanteaza ca in cazul unui impact frontal scapi
diferenta o poate face un unghi de lovire, 3km/h, etc
daca te bazezi pe asta esti oricum mort

#83
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,695
  • Înscris: 30.01.2006
Ca sa fiu in spiritul unor colegi eu as propune ca aia de au motoare de oeste 2 litri sa faca si munca in folosul comunitatii 7 zile pe an. Iar peste 3 litri sa faca munca la wcurile publice o luna pe an. Iar aia cu peste 5 litri sa fie biciuiti 10 ore pe zi 7 zile pe an si sa faca si ce fac celalalte 2 categorii cumulat.

Pai ce ma, nu le ajung 23 CP de la trabant? Mama lor de jeguri ofilite, sa ii vedem murdari de rahat de la wc public si eventual si biciuiti. Aaa si impozite triple la motoarele peste 2 litri fata de ce este acum. Si-au permis masina? Au si bani dai in colo de jigodii.

Abia astept sa imi conduc mandru masina mea cu motor de 1 litru si 14 turbine :) care se va strica din 2 in 2 zile.

Pamflet si sila mare de unii romani.

Edited by test_driver, 06 August 2015 - 23:14.


#84
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Buey, mergeti buey cu transportul in comun, ca nu v-ati nascut in masina...
Lasati-i sa aiba masina doar pe cei care isi permit, cu salarii de minim 3000 euro, altfel autobuz si metrou scrie pe voi, parlitilor!
Daca nu aveti bani sa platiti 2000 lei pe an impozitul e vina voastra bai, ca nu v-ati gasit loc de munca bine platit, si-atunci ce pretentii mai aveti sa mergeti cu masina? Mergeti cu bicicleta dar poate ca nici pe-aia nu v-o permiteti bai...

Loganu' e lux dar ce stiti voi, vreti masini de 3000 cc de parca 900cc de la Dacia nu va ajung.

Huooo ca emiteti pretentii de genul asta!! Vai de voi bai, parca 20 secunde de la 0 la 100 nu va ajung, vreti voi neaparat sa faceti suta in 5 secunde.

Grabitilor!!!

PS: Serios vorbind, astia care traiesc pe salariul minim pe economie macar au o bucurie: rade inima in ei cand vad pe unu cu seria 7 de 6 litri si se gandesc ca plateste impozit anual cat 8 salarii de-ale lor :))

#85
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postalex2010, on 07 august 2015 - 00:12, said:


PS: Serios vorbind, astia care traiesc pe salariul minim pe economie macar au o bucurie: rade inima in ei cand vad pe unu cu seria 7 de 6 litri si se gandesc ca plateste impozit anual cat 8 salarii de-ale lor Posted Image)

si ce e rau in asta?

#86
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,695
  • Înscris: 30.01.2006
Pe bune?? E rau ca ii voteaza pe aia mai buni pentru ei. Si astia sunt multi. Si prostia fara margini.

#87
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006

View Postmatrwe, on 05 august 2015 - 14:50, said:

Sunteti constienti ca boborul are drept de initiativa legislativa si ca va puteti aduna (ma refer la nemultumitii de taxarea suplimentara a motoarelor de peste 2 litri) si pune de-o lege noua, nu?


Nu si in domeniul taxelor. Mai citiți si voi niște "almanahe".

View Postyonut_a, on 06 august 2015 - 14:28, said:

Stii , 200 km poti face si cu un golf si cu un Volvo si cu un BMW si cu un Audi si cu un Mercedes .... si toate cu motor pana in 2L si iti garantez eu ca iti simti spatele. Care e corelatia intre motor v8 si comfort ? Plus daca faci 200 km pe zi nu te ar tenta totusi ceva care sa iti aduca economii serioase la consum ?

Cand o sa circuli frecvent cu mașini diferite cu motoare V8 vei afla cu siguranta.

#88
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Posttsunnami, on 07 august 2015 - 03:15, said:

si ce e rau in asta?
E rau ca unii sunt furati, iar gloata se bucura. Tu pe acolo prin america esti membru in partidul comunist sau nu vezi nimic din ce e in jur?

#89
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postbladhaund, on 07 august 2015 - 09:48, said:

E rau ca unii sunt furati, iar gloata se bucura. Tu pe acolo prin america esti membru in partidul comunist sau nu vezi nimic din ce e in jur?

Hai sa-ti spun ce vad in jur:
Mizerie pentru saraci, si cand spun saraci spun mai saraci ca cei din Romania, lipsa de oportunitati pentru saraci si masini de 6L, TVA de 6% si benzina la 2RON litrul.

Hai sa facem un exercitiu
La ora actuala presupunem ca un sarac are bani doar pentru un sac de orez pe luna.
In pretul ala de orez intrasi logistica, adica sa-i aduca cineva sacul ca el sa il poata cumpara.
Mai presupunem ca toti cei care nu sunt saraci, au cate o masina cu motor de 6L
In 5 ani pretul la benzina se dubleaza, mediul devine toxic si pentru gandaci
Saracul nu mai are bani de orez, si se apuca sa moara ca n-are bani nici de doctor.
Odata cu asta creste si criminalitatea, ca saracul nu mai are de pierdut nimic in afara vietii si ii da in cap celui care nu e sarac.

Cum e?

SAU

Pui taxe pe motoarele de 6L si incurajezi motoarele mici, si creezi posibilitati astora saraci sa nu mai fie saraci.

Care scenariu ti-ar placea?

Si revin la intrebare:
De ce e nevoie de motor de 6L sa blochezi zi de zi autostrazile sa circuli cu o medie de 40MPH????
Ce poate face un Hummer si un Logan nu poate?

De ce sa nu taxeze pe cel care vrea mai mult decat are nevoie?

#90
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Una e luxul, alta e nevoia.
Sa taxezi luxul e ok, sa taxezi o necesitate e criminal.
La munte inca sunt multe ARO-uri cu motor de 3200. Ghici de ce le mai folosesc? Ca nu poti sa care totul la stana cu calul, si n-au bani de altceva mai bun, evident un Logan nu urca pe albia raului.
De unde bani pentru un impozit de 1200 Euro pe an??? Sau poate considera un ARO 244 ca bolid de lux???
Nu mai lipseste decat sa puna acciza pe medicamente.

Edited by Oxigen1234, 07 August 2015 - 13:03.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate