Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Impozitul auto raportat la capacitatea cilindrica - aberatie legislativa?!

- - - - -
  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#37
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,946
  • Înscris: 03.08.2008
Cand o sa se cumpere Tesla in masa atunci sa ai o problema , pana atunci nu te mai agita atat , nu e Romania capul ****

#38
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postalex2010, on 05 august 2015 - 16:48, said:

Sunt cativa pe-aici care zic ca n-are treaba impozitul cu poluarea - atunci cum isi explica faptul ca masinile electrice sunt exceptate de la plata impozitului; ca si cele hibrid,unde se plateste mai putin

e o incurajare si poate fii temporara, e ca si mcum guvernul ar plati taxa in locul proprietarului

#39
scutarovik

scutarovik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 30.06.2009

View Postmihaicozac, on 05 august 2015 - 13:37, said:



Dacia lu tataitza emana CO2 cam 220-250 g/km, in timp ce masina mea cu motor mare dar de generatie noua, 169 g/km.
Mai mult, daca luam o masina de generatie noua, sa zicem un Opel Astra cu motor tot de 1.4 cat are si Dacia, aceasta emana 129 g/km.

Deci numai daca facem comparatie intre doua masini de aceeasi generatie, Opelul cu motor de 1.4 si BMW Seria 5 cu motor de 3000, vedem ca diferenta nu e asa mare, de la 129 g/km la 169 g/km. Diferenta de impozit este imensa, de 38.5 ori !!!

Nu ar fi fost mult mai logic sa taxeze masinile in functie de cat polueaza? Sa spunem, ce este sub 100 g de CO2/km nu se plateste, iar ce depaseste 100g/km, pretul este X per gram de CO2.


Da, dar daca bunicul merge cu masina de 2 ori pe an cate 30 km ca sa care ingrasamant sa zicem , si tu faci 10.000km pe an, cine polueaza mai mult?

#40
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Dar daca bunicul face piata in fiecare zi cu masina si eu sunt plecat un an din tara si "abandonez"  masina aici, cine polueaza mai mult? Impozitul tot il platesc, chiar si la 0 km facuti...

#41
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005

View Postscutarovik, on 05 august 2015 - 18:34, said:

Da, dar daca bunicul merge cu masina de 2 ori pe an cate 30 km ca sa care ingrasamant sa zicem , si tu faci 10.000km pe an, cine polueaza mai mult?
Nu cred că citatul respectiv îmi aparţine...

#42
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postalex2010, on 05 august 2015 - 18:44, said:

Dar daca bunicul face piata in fiecare zi cu masina si eu sunt plecat un an din tara si "abandonez"  masina aici, cine polueaza mai mult? Impozitul tot il platesc, chiar si la 0 km facuti...

Ai intrebat asta pe parlamentarul tau?
Stii cel putin cine e?

#43
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Huh? Parlamentar? Sunt proprietar de parlamentari si nu stiu eu? Sau de ce e  "al meu"?

#44
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postalex2010, on 05 august 2015 - 20:13, said:

Huh? Parlamentar? Sunt proprietar de parlamentari si nu stiu eu? Sau de ce e  "al meu"?

Da, stii de ce votezi?
Stii ce trebuie sa faca fiecare parlamentar?
Ai auzit de deputat de zona, ala de l-ai votat
Il identifici si ii trimiti email
Cand locuiam in Romania deputatul meu era Ludovic Orban

#45
scutarovik

scutarovik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 30.06.2009
@mihaicozac this topic is getting wierd, scuze, nu inteleg de ce te-a citat pe tine, eu dadusem citat din initiator....

Edited by scutarovik, 05 August 2015 - 20:39.


#46
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Sincer nu cred ca exista interesul de a face vreo schimbare in domeniul asta. Dar e pacat, o sa ajungem sa conducem numai smarturi/107/c1 cu motoare de 800 cc.
Se duce naiba placerea condusului...

Oare cum o fi sa conduci un V12 aspirat? Cam la fel ca un Logan de 0.9 Tce, zic si eu...

#47
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,946
  • Înscris: 03.08.2008
o zici de parca toata lumea si ar cumpara maine v12 si motoare de 3-4l daca s ar scoate impozitul.
sunt lucruri mult mai aberante in tara asta decat impozitul asta care afecteaza 3-4% din populatie

#48
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
Pt ca afecteaza putina populatie, isi permit sa faca abuzuri.

Romanul de rand nu o sa treaca de la Logan pe V8, dar gaseste niste V6 foarte apetisante la SH, iar motoarele alea nu au moarte!

Cand dai 2000 eur impozit/an si fii sigur ca nu mergi prea multi km cu ele, avand in vedere cat consuma + deprecierea MASIVA, iti dai seama ca e jecmaneaza la drumul mare peste 3l.

Pana la 2999 cmc mai injuri, mai inghiti. Traiasca BMW cu 3l diesel si 381 CP sau AMG cu 2l benzina si 380 CP!
Daca esti destept, iti iei o cilindree mare si hibrid => -95% impozit!

Sa stii ca poti prinde 200 Km/h si cu 2l diesel, ce e drept in 25 de secunde, dar daca vre sa fii "viteaza", cilindreea e cea mai mica problema.

Oricum, la TV, orice BMW e bolid, chiar daca e 318d! Posted Image

#49
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Dpdv al calitatii, motoarele mai mari sunt mai rezistente si masina se "simte" altfel. E mai echilibrat motorul V6 decat un V4 de ex.
Am un prieten cu BMW seria 5 din '89, merge bine si acum.
Mi-as lua un seria 7 cu 12.000 euro de s-ar invarti dupa soare, daca n-ar fi impozitul nesimtit de mare. Nu mi-as face griji pt. piese, consumabilele tot la fel costa, uleiul ce-i drept costa mai mult, ca intra mai multi litri in motor...


Nu stiu de unde s-a impamantenit ideea ca daca ai masina cu motor de 3L, automat e lux/fita/samd.

Mai degraba sa ne facem griji de motorasele astea de 1L supra-alimentate pe care ni le baga pe gat producatorii europeni.
Ascultati la mine, in ritmul asta, nu o sa mai existe piata de SH-uri din Germania in viitorul apropiat, pentru ca masinutele astea sunt facute sa tina fix cat au garantie  Posted Image)

PS: Si faza trista e ca daca in prezent, sa zicem ca e decent sa platesti 2100 lei pt. motor de 3000cc, peste 2-3 ani nu mai poti fii sigur, te trezesti ca fac impozitul 8000 lei si atunci plangi ca nu ai cui sa mai vinzi masina... o duci la Remat direct..

Edited by alex2010, 05 August 2015 - 23:49.


#50
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Unele motoare de 1L actuale au putere/cuplu comparabile cu cele de generaţie mai veche de 2-2,5L. Senzaţia de jucărie e mai mult psihologică, într-adevăr nu îl mai simţi mugind sub capotă, dar te saltă de pe loc la fel de agresiv, iar ca fiabilitate, poate taximetriştii cu hoarde de Loganuri 1,4MPI trecute de 300.000km ar fi mai îndrituiţi să comenteze. Peugeot are motoare HDI la care prima schimbare de curea de distribuţie se face la 240.000km.

#51
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Pai Loganul de 1.4 MPI nu e fortat. Are 75 cai daca nu ma insel...

Ma refer la motoare gen 0.9L - 90 cp(tce-dacia), 1L - 125 cp(ecoboost-ford), 1.0 - 105 cp(Opel Astra K)...

Astea sunt motoare stresate, nu 1.4L 75 cp :)

#52
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Ca pe multe alte topicuri, remarc ca cei care nu au acces la asa-zisul "lux" considera ca e "normal' sa se impoziteze "luxul". La fel, aceleasi personaje considera ca "nu ai nevoie" ce nu au ele. E amuzant inclusiv "americanul" caruia nu-i trebuie in tara unde nu exista impozit auto. Pacat ca nu s-a lipit de el nimic din ce-l inconjoara.

Cred ca orice disputa/discutie/dezbatere din Romania poate fi sumarizata prin doua notiuni gemene: "invidie" si "capra vecinului".

#53
alex2010

alex2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 29.09.2008
Pai asta ziceam si eu, poate mi-a placut cartea si am reusit sa-mi gasesc un job decent in tara asta si sa ajung sa castig suficient ca sa-mi permit o masina de 20-30.000 euro.
De ce pe mine ma jupoaie de bani, in schimb vecinu' Ion care munceste pe salariul minim pe economie( dar are o Dacie 1310 care scoate fum negru) plateste 60 lei impozitul, ca are motor mic.

Nu e de ajuns ca in tara asta, nici daca ai bani, nu reusesti sa te bucuri de ei. Iti cumperi un BMW si a doua zi iti fura oglinzi/antena samd.
Dupa ce scapi de hoti, te mai fura si statul. Si statul chiar baga mana adaaanc in buzunar.

Cred ca ar merge o sesisare la Curtea Constitutionala... sau CNCD(desi nu bag mana in foc ca se ocupa cu asa ceva, e prea tarziu sa mai caut acum).
Pana la urma tot o masina e, da-o draq, nu e avion. Adica de la 2L la 3L, platesti diferenta de 12 ori, ce pana mea, doar iti permiti, daca nu iti iei Logan, ca tot omu'...

#54
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
Imi spune si mie cineva, FUNCTIONAL, ce poti face cu o masina de 3L si nu poti face cu Loganul?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate