Impozitul auto raportat la capacitatea cilindrica - aberatie legislativa?!
#91
Posted 07 August 2015 - 13:03
Utilitarele au alt regim de impozitare , chiar daca au motor de 3-4-5l
|
#92
Posted 07 August 2015 - 13:07
Oxigen1234, on 07 august 2015 - 13:01, said:
Una e luxul, alta e nevoia. Sa taxezi luxul e ok, sa taxezi o necesitate e criminal. La munte inca sunt multe ARO-uri cu motor de 3200. Ghici de ce le mai folosesc? Ca nu poti sa care totul la stana cu calul, si n-au bani de altceva mai bun, evident un Logan nu urca pe albia raului. De unde bani pentru un impozit de 1200 Euro pe an??? Sau poate considera un ARO 244 ca bolid de lux??? Nu mai lipseste decat sa puna acciza pe medicamente. Daca e pe carari de munte doar, de ce trebuie sa fie inmatriculat? |
#93
Posted 07 August 2015 - 14:29
tsunnami, on 07 august 2015 - 12:46, said:
Hai sa-ti spun ce vad in jur: Mizerie pentru saraci, si cand spun saraci spun mai saraci ca cei din Romania, lipsa de oportunitati pentru saraci si masini de 6L, TVA de 6% si benzina la 2RON litrul. Hai sa facem un exercitiu La ora actuala presupunem ca un sarac are bani doar pentru un sac de orez pe luna. In pretul ala de orez intrasi logistica, adica sa-i aduca cineva sacul ca el sa il poata cumpara. Mai presupunem ca toti cei care nu sunt saraci, au cate o masina cu motor de 6L In 5 ani pretul la benzina se dubleaza, mediul devine toxic si pentru gandaci Saracul nu mai are bani de orez, si se apuca sa moara ca n-are bani nici de doctor. Odata cu asta creste si criminalitatea, ca saracul nu mai are de pierdut nimic in afara vietii si ii da in cap celui care nu e sarac. Cum e? SAU Pui taxe pe motoarele de 6L si incurajezi motoarele mici, si creezi posibilitati astora saraci sa nu mai fie saraci. Care scenariu ti-ar placea? Si revin la intrebare: De ce e nevoie de motor de 6L sa blochezi zi de zi autostrazile sa circuli cu o medie de 40MPH???? Ce poate face un Hummer si un Logan nu poate? De ce sa nu taxeze pe cel care vrea mai mult decat are nevoie? Daca citeau americanii postul asta acum vreo 25 ani , te arestau direct pentru comunism. Pretul la petrol nu are nici o treaba cu consumul. Inca mai crezi in vrajeala cu "petrolul se termina in 20 ani "( de vreo 50 ani tot se termina in fiecare an) , dupa ce s-a intamplat in ultimii 2 ani (ma refer la ieftinirea de 3 ori a barilului ) ? Ala cu motor de 6 litri plateste mai mult pe masina (adica TVA mai mare), consuma mai multa benzina (adica accize mai multe ), reviziile sunt mai scumpe (adica iar TVA mai mult ). De ce ar plati si impozit de 100 ori mai mare, dupa ce e taxat de 2-3 ori mai mult ca unul cu o masina de 5 ori mai ieftina ? Economia de piata e bazata pe consum, daca si-ar lua toti Logane si ar da faliment vreo 3 mari producatori de masini germane (care din intamplare contribuie vreo 30 % la PIB-ul DE), ar intra Europa in faliment ( s-a vazut in cazul Grexit-ului , cine tine de fapt EU si cine conteaza cand e vorba de bani --> Germania, restul cu gargara si vrajeala socialista ) Atata timp cat in SUA , un diesel Euro 6 , 1.6 TDI e interzis pentru ca vezi doamne polueaza, nu cred ca are rost sa continui discutia. Toata treaba tine de factorul politic de protectia interna a pietei (GM nu stie inca sa faca diesele normale) si firmele care se ocupa cu carburanti ar da faliment daca americanii si-ar lua motoare moderne si eficiente. Cred ca te-ai dat jos din avion in tara gresita, trebuie sa emigrezi in Norvegia, Suedia, Olanda, tari din astea cu socialism galopant. Parca l-am impuscat pe Ceausescu pentru libertatea de opinie si decizie si ca sa nu mai fim toti "egali". Acum ne intoarcem de unde am plecat , in loc de securitate e sistemul de taxe si impozite care produce tot acelasi rezultat. ( impozite mai mult sau mai putin justificate prin teorii de mediu pe care inca se chinuie unii sa le demonstreze -> adica incalzirea globala ) Edited by N62B44, 07 August 2015 - 14:29. |
#94
Posted 07 August 2015 - 14:48
Daca poti merge de la Londra la New York cu $600 cu Airbusul, in 5 ore, de ce sa nu mergi si cu Concordul la pretul ala in 2 ore?
Nu tata, vrei Concorde, platesti de 10 ori pretul. Distractia costa. |
#95
Posted 07 August 2015 - 15:39
tsunnami, on 07 august 2015 - 14:48, said:
Daca poti merge de la Londra la New York cu $600 cu Airbusul, in 5 ore, de ce sa nu mergi si cu Concordul la pretul ala in 2 ore? Nu tata, vrei Concorde, platesti de 10 ori pretul. Distractia costa. Corect. Daca circuli cu motor de 2 cilindri plătești 2 cilindri si 3 litri pe 100 km, daca circuli cu 8 cilindri, plătești 8 cilindri si 15 litri la suta. Problema este ca statul dorește si asta face, ca cel cu 8 cilindri sa plateasca inca vreo 4 cilindri ca sa aibă ei ce fura. |
#96
Posted 07 August 2015 - 17:45
X-plane, on 07 august 2015 - 15:39, said:
Corect. Daca circuli cu motor de 2 cilindri plătești 2 cilindri si 3 litri pe 100 km, daca circuli cu 8 cilindri, plătești 8 cilindri si 15 litri la suta. Problema este ca statul dorește si asta face, ca cel cu 8 cilindri sa plateasca inca vreo 4 cilindri ca sa aibă ei ce fura. taxa aia se utilizeaza pentru cheltuielile bugetarilor daca mareau alta nu era acelasi lucru? puteau baga in benzina asta, dar imi convine mai mult sa ia pe capacitatea cilindrica si sa-i lase p-aia saraci sa circule mai ieftin cu loganul asta am vrut sa spun |
#97
Posted 10 August 2015 - 08:23
Ce nu se intelege e ca prin aceste taxe aberante parcul auto se modifica in cativa ani, toate masinile noi vor fi de 1999 cmc si sumele incasate din acest impozit vor scadea.
Si ghici ce: se vor mari impozitele pentru masinile peste 1000 cmc. Pana la 1000 cmc platesti 100 ron/an, intre 1000 si 1400 cmc cmc platesti 500 ron/an, intre 1400 si 1600 platesti 1500 ron/an, intre 1600 si 1800 platesti 3000 ron/an si intre 1800 si 2000 cmc platesti 6000 ron/an, ca doar astea sunt motoare mari si bolizi de lux, Ce, cu Matizul nu poti merge din punctul A in punctul B? Ce nu se intelege este arbitrarul situatiei, ca toate capacitatile sunt date in primul rand de masinile existente in parcul auto, taxele n-au nici o logica daca aceiasi cmc ii inmultesti de 4 ori daca depasesti plafonul cu 1 cmc. Adica statul are un plan de bani de jupuit de pe populatie, il doar fix in pix cum doar sa iasa banii SI poporul sa fie dezbinat prin orice metoda. Ca daca intelege poporul ca scopul e doar jupuirea si se unesc cu totii... iese naspa... Edited by Oxigen1234, 10 August 2015 - 08:24. |
#98
Posted 10 August 2015 - 09:02
tsunnami, on 07 august 2015 - 14:48, said:
Daca poti merge de la Londra la New York cu $600 cu Airbusul, in 5 ore, de ce sa nu mergi si cu Concordul la pretul ala in 2 ore? Nu tata, vrei Concorde, platesti de 10 ori pretul. Distractia costa. |
#99
Posted 10 August 2015 - 14:32
buntzi, on 10 august 2015 - 09:02, said:
Păi tocmai! Din ce zici tu ar trebui să fie același preț, că doar au tot 4 motoare și unul și celălalt! Problema e ca vrei cu Concorde-ul pentru a ajunge cu 4 ore mai devreme, pentru a avea experienta unui zbor supersonic. Astea costa al dracu. Tradus la situatia noastra, Airbusul are 1,999cm³, Concorde-ul 6,000cm³ |
#100
Posted 10 August 2015 - 14:53
Sau nu, ca desi la Concorde platesti de 4 ori mai mult ambele sunt limitate la 900 km/h viteza legala pe culoar. Tradus 130 km/h.
Platesti al dracu' degeaba ca la Rapid si ai mers de personal. Ca si trenurile pe aici merg cel mai incet din Europa. Poate sa platesti luxul, dar viteza=(timp din propria viata) nu primesti. Si uite asa Concorde a disparut, si asa toate motarele peste 2 litri vor disparea si ele unul cate unul. Problema va fi cand se vor "reaseza" capacitatile in taxe, sa platesti pentru 1999 cmc cat pentru 6000 cmc, ca cineva tot trebuie sa plateasca... Credeti ca motoarele astea noi de 0.9 apar degeaba la 999 cmc??? Edited by Oxigen1234, 10 August 2015 - 14:55. |
|
#101
Posted 10 August 2015 - 15:02
Până atunci se va lansa pe piaţă noul motor FSI/VTI/MPI de 600cmc şi 75CP, precum şi puternicul TDI/HDI/dCI de 800cmc şi 8v (la 2 cilindri). Că vor bâzâi ca bondarii şi trage ca vaca nu mai interesează pe nimeni. (acest post e desigur un pamflet)
|
#102
Posted 10 August 2015 - 15:20
Oxigen1234, on 10 august 2015 - 14:53, said:
Sau nu, ca desi la Concorde platesti de 4 ori mai mult ambele sunt limitate la 900 km/h viteza legala pe culoar. Tradus 130 km/h. Platesti al dracu' degeaba ca la Rapid si ai mers de personal. Ca si trenurile pe aici merg cel mai incet din Europa. Poate sa platesti luxul, dar viteza=(timp din propria viata) nu primesti. Si uite asa Concorde a disparut, si asa toate motarele peste 2 litri vor disparea si ele unul cate unul. Problema va fi cand se vor "reaseza" capacitatile in taxe, sa platesti pentru 1999 cmc cat pentru 6000 cmc, ca cineva tot trebuie sa plateasca... Credeti ca motoarele astea noi de 0.9 apar degeaba la 999 cmc??? N-are rost sa intram in alt domeniu... Exemplul meu s-a vrut doar sa puncteze faptul ca vrei ceva in plus fata de ceea ce ai nevoie? Platesti mult, mai mult decat confortul respectiv Motoarele mai mari de 2000 nu vor disparea SUA nu le lasa, , si cum globalizarea e in toi si a inceput sa functioneze al dracu de bine... in ambele sensuri |
#103
Posted 10 August 2015 - 23:03
tsunnami, on 07 august 2015 - 12:46, said: Care scenariu ti-ar placea? tsunnami, on 07 august 2015 - 14:48, said: Nu tata, vrei Concorde, platesti de 10 ori pretul. Distractia costa. |
#104
Posted 11 August 2015 - 13:26
bladhaund, on 10 august 2015 - 23:03, said:
Mi-are placea scenariul in care bolsevicii de canapea si-ar pune banii acolo unde le e gura si ar lua acasa vreo doi homlesi carora le plang cu lacrimi de crocodil. Demagogie pura. La Concorde plateai carburantul suplimentar consumat si pretul masinii de lux, nu un impozit arbitrar. Cei ca tine au inlesnit aparitia sindicatelor, care sunt INFINIT mai nocive decat o "taxa pe lux" suplimentara |
#105
Posted 23 August 2015 - 15:09
Oxigen1234, on 10 august 2015 - 08:23, said:
Ce nu se intelege e ca prin aceste taxe aberante parcul auto se modifica in cativa ani, toate masinile noi vor fi de 1999 cmc si sumele incasate din acest impozit vor scadea. Si ghici ce: se vor mari impozitele pentru masinile peste 1000 cmc. Pana la 1000 cmc platesti 100 ron/an, intre 1000 si 1400 cmc cmc platesti 500 ron/an, intre 1400 si 1600 platesti 1500 ron/an, intre 1600 si 1800 platesti 3000 ron/an si intre 1800 si 2000 cmc platesti 6000 ron/an, ca doar astea sunt motoare mari si bolizi de lux, Ce, cu Matizul nu poti merge din punctul A in punctul B? Ce nu se intelege este arbitrarul situatiei, ca toate capacitatile sunt date in primul rand de masinile existente in parcul auto, taxele n-au nici o logica daca aceiasi cmc ii inmultesti de 4 ori daca depasesti plafonul cu 1 cmc. Adica statul are un plan de bani de jupuit de pe populatie, il doar fix in pix cum doar sa iasa banii SI poporul sa fie dezbinat prin orice metoda. Ca daca intelege poporul ca scopul e doar jupuirea si se unesc cu totii... iese naspa... |
|
#106
Posted 24 August 2015 - 00:27
Iar un 1.6 e 75 lei, nu 1500 lei/an. Super ieftin, sa vezi taxele in alte tari...
|
#107
Posted 24 August 2015 - 01:35
in sumar, taxele nu au nici o logica decat pentru aia care traiesc din banii facuti de altii, adica socialismul cu fata umana. raul absolut este statul de tipul celui din romania, care dicteaza toate aspectele existentei intr-un fel sau altul. pentru ca poate si oamenii-s complet spalati pe creier.
trendul este la fel peste tot, asa ca stati calmi, nu suntem noi singurii idioti. mihaicozac, on 06 august 2015 - 16:16, said:
Idioţii mor pt. că nu poartă centură, că nu e cool să fii legat ca şi câinele, nu poţi dansa la volan, de aia părăsesc corabia prin parbriz la impact. Impozitul ar trebui să aibă o componentă fixă, că ai, şi una variabilă, dacă foloseşti. Şi pe o casă plăteşti impozit dacă o deţii, şi utilităţi dacă o locuieşti, utilităţi purtătoare de accize. si de ce ti se pare normal sa platesti impozit pe casa? adica chirie, adica nu e proprietatea ta, tu doar ai dreptul sa o utilizezi? test_driver, on 06 august 2015 - 23:13, said:
Ca sa fiu in spiritul unor colegi eu as propune ca aia de au motoare de oeste 2 litri sa faca si munca in folosul comunitatii 7 zile pe an. Iar peste 3 litri sa faca munca la wcurile publice o luna pe an. Iar aia cu peste 5 litri sa fie biciuiti 10 ore pe zi 7 zile pe an si sa faca si ce fac celalalte 2 categorii cumulat. Pai ce ma, nu le ajung 23 CP de la trabant? Mama lor de jeguri ofilite, sa ii vedem murdari de rahat de la wc public si eventual si biciuiti. Aaa si impozite triple la motoarele peste 2 litri fata de ce este acum. Si-au permis masina? Au si bani dai in colo de jigodii. Abia astept sa imi conduc mandru masina mea cu motor de 1 litru si 14 turbine care se va strica din 2 in 2 zile. Pamflet si sila mare de unii romani. Pai noi am inventat proverbul cu "sa moara si capra vecinului", e normal ca nu ne dezmintem nici cand e vorba de taxat chiaburii si mosierii. mihaicozac, on 06 august 2015 - 09:14, said:
Până la urmă cel mai raţional ar fi ca impozitul să intre în preţul carburantului, pt. că nimic nu reflectă mai bine gradul de folosire a maşinii ca şi frecvenţa alimentărilor de carburant. Eventual pusă o taxă fixă modică per maşină, indiferent de cilindree, aşa pt. că o ai, iar restul băgat în preţul la pompă. Te fâţâi toată ziua cu cazanul atunci scoate banul frate... pai asta oricum se aplica acum, cand accizele sunt 50 la suta din pretul carburantului. deci, daca ai V8 platesti de 3 ori mai multe impozite decat un 1.5 dci. dar pentru socialisti nu e suficient. hai sa iti mai dam si o mu*e daca tot ne-am apucat, ca sa nu se prinda fraierii cu 1.5 dci ca platesc o gramada de bani la stat degeaba, sa aiba si ei o bucurie in viata ca aia cu v8 sunt si violati si cu banii luati, ca asa-i in socialism: daca nu ii urasti pe aia care au mai multi bani decat tine nu te-ai realizat in viata. tsunnami, on 06 august 2015 - 06:16, said:
Imi spune si mie cineva, FUNCTIONAL, ce poti face cu o masina de 3L si nu poti face cu Loganul? ca sa iti explic in termenii tai, nu e nici o diferenta. adica, e la fel ca si cand ai fi castorit cu charlize theron sau cu nevasta-ta (daca ai asa ceva). tot femei sunt, tot copii fac...ce atata bataie de cap? roparo, on 05 august 2015 - 14:07, said:
@initiator Impozitele in Romania au o baza socialista (comunista). Se merge pe ideea: de la cei multi si saraci sa luam putin iar de la boieri sa luam foarte mult. Efectul acestei politici sunt impozitele de azi pe auto/imobile. La auto se considera (in termeni comunisti) ca daca ai masina cu cmc multi => esti boier bun de jumulit. La imobile de la a 2-lea imobil se mareste cota de impozitare. La al 4-lea sau pe acolo deja platesti dublu. Asadar, nu au treaba impozitele cu poluarea, greutatea, etc. Ele se bazeaza doar pe identificarea "boierilor buni de jumulit" pentru contributia la pusculitza statului (comunist). Aia e. Iar cum in orice tara e mult mai usor sa gadili sentimentele gloatei cu lozinci anti-chiaburesti, romania e o tara de cacat cu un popor de cacat iar politicienii si situatia in ansamblu este exact ce meritam. Fraierii cred ca daca iti iau tie 1000 ron impozit sau dublu de la anul, o sale faca lor autostrazi sa se dea cu loganele . Mai stati pe aci ca se filmeaza. Edited by gigifenomen, 24 August 2015 - 01:30. |
#108
Posted 24 August 2015 - 05:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users