Motor benzina supraalimentat CU vs FARA probleme
Last Updated: Apr 10 2015 20:10, Started by
mufasa
, Apr 01 2015 17:26
·
0
#37
Posted 07 April 2015 - 21:08
Fratilor, sunt de acord cu tot ceea ce ziceti turatie vs sarcina.
Doar spun ca in acceptiunea romanului (asa cum zicea si ValiTudor) cuvantul "subturata" a fost folosit si inca mai este, strict pentru o masina care merge cu o turatie mica (sub 2000-2500 rot/min). Si eu tot asa am invatat si-l foloseam in aceeasi maniera. Numai ca de cand cu automatele am realizat ca daca sarcina e mica, masina merge subturata (in acceptiunea invatata) fara sa-i cauzeze. Ca sa fiu mai clar, X zice ca la sarcina mica 1200 rot/min e turatia normala si e OK, iar Y zice ca e subturata dar este de asemenea OK. Paultt, exact asa cum zici, cifric fiind foarte mica (turatia) o consider subturata, dar fara sa fie patologic. f300, nu vad relevanta dar nu-i secret, Touareg V6 TDI. Edited by mufasa, 07 April 2015 - 21:12. |
#38
Posted 07 April 2015 - 21:21
Pai este relevant, ca acum o sa spuna ca motorul este destul de puternic pentru masina aia ca sa mearga in turatie mica .
|
#39
Posted 08 April 2015 - 20:43
curentelectric, on 07 aprilie 2015 - 21:21, said:
Pai este relevant, ca acum o sa spuna ca motorul este destul de puternic pentru masina aia ca sa mearga in turatie mica . M-am gandit ca d-asta intreaba si d-aia i-am spus capacitatea in primul post. N-am inteles ce importanta are sigla de pe capota, dar i-am satisfacut curiozitatea. Acu' sunt curios sa ma lumineze si pe mine la acest aspect (daca mai revine....). |
#40
Posted 09 April 2015 - 21:53
Masina mea merge subturat la relanti, are cam 750 rotatii pe minut. Ce as putea sa ii fac sa nu mai mearga subturat?
|
#41
Posted 09 April 2015 - 22:01
#42
Posted 09 April 2015 - 22:12
Incercam sa fac putina bascalie . Subturat pentru mine inseamna sa se opreasca motorul in mers, intr-un deal, chiar am patit asta odata.
|
#43
Posted 09 April 2015 - 22:17
#44
Posted 10 April 2015 - 18:18
mufasa, on 08 aprilie 2015 - 20:43, said:
N-am inteles ce importanta are sigla de pe capota, dar i-am satisfacut curiozitatea. Acu' sunt curios sa ma lumineze si pe mine la acest aspect (daca mai revine....). Este cea mai simpla metoda de a da toate caracteristicile fara sa stai sa ghicesti. Da, e posibil sa fie ok a sasea la 50km/h. E mai simplu sa spui direct ca doar nu e unicat decit sa stam sa jucam noi "20 de intrebari". Hm, motorul e relativ ok dar depinde la ce masina. Cit de grea e? Coeficient de aerodinamicitate? Avem capacitatea si caii dar la turatii mici conteaza si alte detalii. Are turbo? Ce rapoarte are cutia? Si asa mai departe. |
#45
Posted 10 April 2015 - 20:10
f300, on 10 aprilie 2015 - 18:18, said:
Este cea mai simpla metoda de a da toate caracteristicile fara sa stai sa ghicesti. Da, e posibil sa fie ok a sasea la 50km/h. Eu sunt sigur ca e OK ! E mai simplu sa spui direct ca doar nu e unicat decit sa stam sa jucam noi "20 de intrebari". Hm, motorul e relativ ok dar depinde la ce masina. Cit de grea e? Coeficient de aerodinamicitate? Avem capacitatea si caii dar la turatii mici conteaza si alte detalii. Are turbo? Ce rapoarte are cutia? Si asa mai departe. Edited by mufasa, 10 April 2015 - 20:10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users