Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Accident mortal pe autostrada! A1 Deva-Sibiu

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
251 replies to this topic

#235
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

View Postf300, on 30 martie 2015 - 10:04, said:

Nu e nici o rusine sa mergi cu 80 km/h.

Pai nu, dar nu pe banda a 2-a :)

#236
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postf300, on 30 martie 2015 - 10:04, said:

In alte tari se insista sa poti intotdeauna frina in spatiul pe care il vezi, din motive evidente (cautati "overdriving your headlights", nu, nu se refera la a-ti face farurile mai luminoase).

de regula vezi mai mult decat duc farurile (faza mica) si te folosesti de situatia de la un moment dat. in speta stopurile masinii din fata ta, faza lunga, atat cat iti permite situatia, daca nu poti, reduci. se poate circula in conditiile astea cu viteze mai mari de 80km/h, daca stii sa te folosesti de configuratia traficului.
asa fac toti soferii care traiesc si n-au avut accidente, nu merg orbeste.
daca mai apar dpastia de sustin ca se merge orbeste, masurati viteza traficului noaptea, cand e senin vs viteza traficului, chiar ziua, cand e ceata deasa.
daca insa noaptea, 80 e prea mult, si in cazul initiatorului, A FOST, atunci o lasi mai moale, pana la limita TA de confort. pana la viteza in care pregatirea ta ca sofer iti permite evitarea unui accident


el nu a produs accidentul pentru ca aia erau pe banda de circulatie, ci pentru ca NU I-A OBSERVAT.
nu "nu i-a observat la timp", ci, "NU I-A OBSERVAT",
de unde stiu?
Pai intai a fost zgomotul si geamul spart...si frana DUPA accident

de asta i-am spus sa revizuiasca PROBELE pe care le are procuratura pentru proces. daca se duce la proces si o banguie ca i-a lovit p-aia pe banda a 3-a, iar aia erau la coada la mac donalds, a pierdut cazul din start.

dupa proces e foarte important sa se intrebe EL, si EU pe EL, "CE A INVATAT" din experienta asta, si ce poate face sa nu o repete.
nu pentru mine, nu ca o aroganta, ci pentru el, nu ma intereseaza sa-mi spuna mie, caci el singur stie ce s-a intamplat atunci, a adormit, se juca pe telefon, a avut viteza mai mare etc, e treaba lui, sunt lucruri care nu mi le poate spune mie
daca raspunsul e "nimic" sa caute altceva de lucru
mersul la 80 noaptea sa nu poata observa decat dupa impact ca ceva a fost pe drum, e destul de grav, nu pentru mine, ci pentru el

#237
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Posttsunnami, on 30 martie 2015 - 12:46, said:

asa fac toti soferii care traiesc si n-au avut accidente, nu merg orbeste.

Soferii care traiesc fie au fost atenti fie au avut noroc. Daca n-ai avut accident nu inseamna ca esti super-precaut, vezi chiar initiatorul. Dupa logica ta pina acum o saptamina nu mergea orbeste dar o data a mers. Eu zic ca a mers destul de des asa doar ca a avut noroc (sau daca vrei n-a avut ghinion).

#238
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,607
  • Înscris: 05.12.2005
În orice caz dacă are cunoştinţele de şofat la fel de profunde ca cele de mecanică auto nu e de mirare că s-a întâmplat ce s-a întâmplat...
Declară mai sus undeva: "aveam turaţia limitată din EGR"...  poate din ECU, EGR-ul foloseşte la alte lucruri.

#239
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006
unele masini, cand detecteaza anumite probleme (gen EGR care nu raspunde in parametri, sau filtru DPF infundat) intra in "limp mode" si limiteaza turatia (la diesel de obicei la 3000 RPM)

Edited by _Smiley_, 30 March 2015 - 14:24.


#240
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postf300, on 30 martie 2015 - 13:19, said:


Soferii care traiesc fie au fost atenti fie au avut noroc. Daca n-ai avut accident nu inseamna ca esti super-precaut, vezi chiar initiatorul. Dupa logica ta pina acum o saptamina nu mergea orbeste dar o data a mers. Eu zic ca a mers destul de des asa doar ca a avut noroc (sau daca vrei n-a avut ghinion).

Faptul ca a simtit accidentul si nu l-a vazut chiar si o fractiune de secunda inainte sa se intample, daca spune adevarul, inseamna mult.

Un sofer precaut intra intr-un accident numai daca are ghinion
E vorba despre risk management aici

Si eu merg luand in considerare ca un vehicul de pe banda de contrasens, sau o roata desprinsa nu poate veni peste mine, probabilitatea sa se intample e foarte mica. In toata viata mea am avut numai un exemplu d-asta, dar probabilitatea ca un nebun sa opreasca pe banda de siguranta e mult mai mare.

View Postmihaicozac, on 30 martie 2015 - 14:15, said:

În orice caz dacă are cunoştinţele de şofat la fel de profunde ca cele de mecanică auto nu e de mirare că s-a întâmplat ce s-a întâmplat...
Declară mai sus undeva: "aveam turaţia limitată din EGR"...  poate din ECU, EGR-ul foloseşte la alte lucruri.

Nu-mi fac probleme ca ar fi un sofer prost. Merge si cred ca nu o face rau. Doar ca a subestimat riscul si nu a foat atent, vorbea la telefon, sau text, sau il lua somnul, asta e parerea mea, dar, nu are importanta.
Important e sa scape acum, iar mai apoi, sa isi revizuiasca riscurile cand e la volan

#241
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,607
  • Înscris: 05.12.2005

View Post_Smiley_, on 30 martie 2015 - 14:24, said:

unele masini, cand detecteaza anumite probleme (gen EGR care nu raspunde in parametri, sau filtru DPF infundat) intra in "limp mode" si limiteaza turatia (la diesel de obicei la 3000 RPM)

Vrei să spui că circula la ora 12 noaptea pe autostradă cu maşina având probleme tehnice?  asta nu sună deloc bine pt. anchetă.

#242
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postmihaicozac, on 30 martie 2015 - 15:35, said:

Vrei să spui că circula la ora 12 noaptea pe autostradă cu maşina având probleme tehnice?  asta nu sună deloc bine pt. anchetă.

Nu are nici o treaba, la expertiza se uita doar la directie/frine si alte alea (poate lumini, mai nou caucioace). De obicei o platesti tot tu chiar daca teoretic statul face ancheta, mai ales in situatiile cu victime. Ca idee de obicei masina trece daca nu-i ultima cazatura. Am prieteni care au facut accident cu masini care aveau nevoie de cinci ani de reparatii la suspensii si frine, ca bate acolo, ca vibreaza cind frinezi, ca pe spate nu mai exista suspensie, etc, etc. Nici o problema, fara spaga nimic.

#243
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006

View Postmihaicozac, on 30 martie 2015 - 15:35, said:

Vrei să spui că circula la ora 12 noaptea pe autostradă cu maşina având probleme tehnice?  asta nu sună deloc bine pt. anchetă.
nu, vreau sa spun ca e amuzant cum tu iti dai cu parerea despre cunostintele lui de mecanica auto desi nu pari sa stapanesti domeniul
legat de starea tehnica a masinii, a spus deja ca a fost cu ea la verificare si totul a iesit ok.

Edited by _Smiley_, 30 March 2015 - 15:43.


#244
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,607
  • Înscris: 05.12.2005
Eu văd totuşi o contradicţie, dacă era OK tehnic ce era cu limitarea aia? la verificare ieşeau erorile din ECU la iveală.

#245
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
realizezi de ce amanunte penibile te agati ?

#246
Kidore

Kidore

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 16.05.2014
la Inspectia tehnica ,nu iti verifica ce probleme ai tu la motor...gen erori,ci starea tehnica ....frane ,directie ,cauciucuri, probleme TEHNICE!

#247
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
omule du-te la avocat  si concentreaza-te pe problema nefericita, nu pierde vremea pe forum , aici nu vei gasi nici o rezolvare, aici 90% iti vor repara egr-ul sau ecu, iti vor spune ce lumini aprind ei pe strada , sau cati cm trebuie sa lasi in dreapta sau stanga benzii

#248
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Eu am venit in "limp mode" din Corfu pana acasa.
Nu are legatura cu directia, franarea sau iluminarea, asa ca e irelevant pentru ancheta.
Daca se poate demonstra cumva ca usa deschisa a masinii oprite ajungea pe banda 1, s-ar putea sa se dea NUP (cred ca e singura sansa sa scapi fara nici o pata).
In celelalte scenarii va fi, cel mai probabil, condamnare cu suspendare pentru omor din culpa.

#249
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,350
  • Înscris: 14.04.2010
1. Atata timp cat nu exista martori sau un mod de a demonstra ca un nene cu BMW-ul te-a orbit cu flash-uri declaratia ta nu poate fi considerata ca proba atenuanta... apropo la viteza la care s-au desfasurat lucrurile imi vine greu sa cred ca ai vazut ce marca era masina cu flash-urile. Dar oricum e poveste ce nu are sustinere.

2. Indiferent de probe, dovezi etc. acuzatia de omor din culpa va exista, nu ai cum sa scapi deoarece in mod evident nu ai adaptat condusul la conditiile de drum. Punct. Tot ce se poate lucra este atenuarea numarului de ani care oricum vor fi cu suspendare daca nu sunt alte antecedente (s-a mai spus pe aici)

3. Dupa multi ani de condus pe autostrazi in afara pot spune cu mana pe inima ca in Romania lumea nu stie ce inseamna sa conduci pe o autostrada: eu unul nu am vazut pe unde am fost prin Europa ca cineva sa isi puna triunghi reflectorizant, este prea periculos sa ramai pe carosabil si daca ai o problema care te forteaza sa stationezi pe banda de urgenta se recomanda sa parasesti vehiculul si sa stai dincolo de parapet nu langa masina!!!! Este o chestie care mereu o vad aici in Anglia in timp ce in Ro oamenii traiesc cu impresia cineva le va fura masina. Si daca se face o pana pe autostrada nu se recomanda ca tu sa iti schimbi roata ci sa chemi asitenta sa o faca ei deoarece ei au mijloacele de semnalizare corespunzatoare.

Este clar ca anumite chestii lipsesc/nu se leaga in declaratia initiatorului si cea mai mare parte din vina o are el dar nu poti nici sa inchizi ochii la cei opriti sa discute noaptea pe o autostrada... imi e greu sa inteleg cum anumiti oameni nu pot intelege pericolul la care se expun uneori chiar si daca ar fi fost bine semnalizati...

#250
ARPA

ARPA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,603
  • Înscris: 05.10.2013

View Posttsunnami, on 30 martie 2015 - 12:46, said:

el nu a produs accidentul pentru ca aia erau pe banda de circulatie, ci pentru ca NU I-A OBSERVAT.
nu "nu i-a observat la timp", ci, "NU I-A OBSERVAT",
de unde stiu?
Pai intai a fost zgomotul si geamul spart...si frana DUPA accident

caci el singur stie ce s-a intamplat atunci, a adormit, se juca pe telefon, a avut viteza mai mare etc, e treaba lui, sunt lucruri care nu mi le poate spune mie

Exact ,chiar el spune ca s-a trezit ca a lovit ceva ,nu i-a observat din timp .pot fi mai multe cauze dupa cum ai spus ,a adormit ,se juca pe telefon ,se uita in oglinda la masina din spate in loc sa se uite in fata .Accidentul putea fi evitat si de accidentati ,care in primul rand trebuiau sa fie mai atenti si sa opreasca intr-o benzinarie (parcare) dar si de autorul accidentului ,eu cred ca masinile erau oprite pe banda de urgenta si initiatorul mergea cu o parte din camion pe banda 1 si cu jumate de camion pe banda de urgente ,daca luam explicatia lui cu masina care venea din spate si dadea flash-uri e posibil ca el sa fi tras de volan dreapta "ca sa faca loc " si s-a urcat pe oamenii aia ,asta daca nu a adormit .

Edited by ARPA, 31 March 2015 - 23:52.


#251
Kidore

Kidore

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 16.05.2014
Asta este,acuma a trecut...o parte!
Nu am vazut ce marca de masina si nici numerele,sau ceva,doar ca era neagra...

Cei care erau opriti: un BMW si un Peugeot (Dubita gen 1998) tip vechi!

Si daca e sa ma gaseasca de vina ,cu permisu cum ramane ca nu stiu! Il anuleaza?Pe cat timp? Pot sa mai dau de permis?

#252
Cami1981

Cami1981

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 03.01.2015
Daca se va dispune trimiterea in judecata si , totodata , in urma constatarii vinovatiei , condamnarea dumneavoastra , chiar prin individualizarea pedepsei cu suspendarea conditionata a executarii acesteia (conform art... din Codul penal ) , permisul va fi anulat , in mod obligatoriu (e o pedeapsa complementarea , iar ratiunea instituirii acestei sanctiuni e chiar nerespectarea normelor privind circulatie pe drumurile publice ).
In atare situatie , veti putea redobandi dreptul de a conduci , prin sustinerea unui examen , in termen de 1 an de la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti.
Daca pedeapsa va fi una cu inchisoarea , insa neindividualizata in acest mod , si veti fi supus privarii de libertate , permisul va fi dobandit in termen de 6 luni de la data executarii acestei pedepse.

Asta era acum 2. 3 ani .
Nu cred ca s a schimbat mare lucru .

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate