Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident mortal pe autostrada! A1 Deva-Sibiu
Last Updated: Apr 04 2015 18:01, Started by
Kidore
, Mar 27 2015 13:58
·
0
#199
Posted 28 March 2015 - 23:33
Am citit toate paginile am inteles :
soferul camionului a agatat cu coltul camionului dubita oprita pe dreapta ,dubita era oprita pe banda de urgenta ,nu stim cat de aproape de parapet si soferul bmw-ului era venit la povesti cu soferul dubitei ,discutia avea loc cu usa dechisa la dubita ,nu stim ce a facut initiatorul ,a incalecat putin si banda de urgenta si a acrosat dubita ori dubita era apropiata de banda unu si soferul bmw-ului stationa pe banda 1 ,niste poze cu dubita ajutau ,daca erau urme pe spatele dubitei atunci inseamna ca nu a agatat doar usa deschisa . - mi se pare corecta ideea lui xtreamdriving de mers doar cu 100 la ora noaptea pe autostrada ,la fel cum pe polei,zapada(gheata),carosabil umed ,ceata densa trebuie sa adaptezi viteza pt a evita situatii neprevazute,ziua se poate circula cu 130 la ora pe autostrada . - soferul din spate care dadea flashuri o facea ca sa fie vazut si nu cumva soferul camionului sa schimbe banda si sa ii intre in fata cand el venea lansat ca sa depaseasca ( asta daca povestea este adevarata) -oare tehnologic nu se poate face ceva folie cu substante chimice in ea ori parbrizul care sa absoarba din luminozitatea fazei lungi ca sa nu fi deranjat de farurile autovehiculelor care vin din fata ?si sa poti circula noaptea doar cu faza lunga . |
#200
Posted 29 March 2015 - 00:02
morogan, on 28 martie 2015 - 23:21, said:
Lasati-l pe extreme. A murdarit intreaga arie. RIP de azi inainte hait, tocmai cand voiam sa-i spun ca am ajuns sa cred ca e cel mai prost sofer (autodeclarat) experimentat de pe forumul asta! Ce ocazie am pierdut! Pentru cei care sustineti treaba cu 100 km/h pe autostrada: cand nu puteti folosi faza lunga, ce mama dracului faceti? Franati la 99?! De-aia se merge in tarile cu apa calda cu viteza constanta pe autostrazi (in general undeva la 135 - 145), pentru ca e periculos! Si acolo daca ai uitat juma' de secunda in plus de limita MAXIMA de confort faza lunga, iti iei flashuri in ochi de nu te vezi. Peste tot pe unde am mers se circula extrem de putin cu faza lunga. Si nu mai crapa dracului nimeni din cauza iluminarii, pentru ca tocmai de-aia e autostrada, ca sa se circule in siguranta sensibil marita fata de drumurile nationale sau europene. E drept, daca ai oprit in banda de urgenta la aia, ti-o furi in cateva minute. Cel mai des te dau altii in gat, rapid. De-aia aia nu opresc sa bea o cola si sa o dea la gard pe banda de urgenta, se mai tin 5 minute sa ajunga intr-o parcare. Iar daca sunt nevoiti sa opreasca (tehnic de cele mai multe ori), primul lucru care ii preocupa este sa se faca vizibili (avarii, triunghiuri, veste etc). Nu se opresc sa stea un pic la taclale, eventual mai lasa si o usa deschisa, sa nu se futa balamalele. Vezi cazul de fata. In rest, nici macar initiatorul nu stie exact cum s-a intamplat. Ca a vazut, ca n-a vazut, ca este sau nu vinovat - asta va stabili ancheta. Da, un avocat bun este necesar, ca altfel ancheta aia poate sa o ia razna bine de tot. Stati on topic, lasati faza lunga si alte cacaturi, ca nu din cauza ei s-a intamplat accidentul. |
#201
Posted 29 March 2015 - 00:10
Quote altfel ancheta aia poate sa o ia razna bine de tot. Nu cred ca poate fi vorba de mai mult de omor din culpa (cu pedeapsa cu suspendare) ...dar nu cred nici ca poate fi vorba de mai putin de atat . Desigur ca si avocatul este necesar dar nu vad ce-ar putea face mai mult decat sa se asigure ca se vor retine circumstante atenuante . Edited by Acrisios, 29 March 2015 - 00:11. |
#202
Posted 29 March 2015 - 01:16
Bine, si daca, ipotetic vorbind, ala statea cu portiera deschisa intrand putin pe banda 1 ? Din moment ce distanta pana la parapet e atat de mare.
Fara a-i lua apararea initiatorului, cei 2 care s-au oprit la o sueta pe banda de urgenta, fara un singur mod de atentionare, sunt niste imbecili si poarta raspundere morala. Si-a luat BMW din Germania, da ? Dar un triunghi, o vesta de 5 lei, o avarie, o lumina de orice fel, nene, nimic ?? Ok, sa presupunem ca a avut probleme tehnice, brusc instalatia electrica nu mai functiona. De ce nu s-a pus celalalt cu masina in spatele lui si sa porneasca macar el avariile ? Nu mai rezistau cativa km pana la o benzinarie sau un refugiu sau o iesire de pe autostrada ? "Criminalule!!!" Da? Du-te ba la scoala si invata sa circuli pe strazi inainte sa-ti cumperi bemveu. Ala s-a omorat singur. Pacat si trist, dar sa nu se arunce vina pe altii. Bazandu-ma pe ce am aflat pana acum de la initiator : Stai in mijlocul noptii, fara iluminare, nici macar la marginea extrema a benzii de urgenta, cu portiera deschisa, practic langa traficul de pe autostrada, nu te uiti in oglinzi sa vezi daca vine ceva din spate, nu te pui la adapost de eventuale pericole. Ce se poate intampla ? Edited by bluesnake, 29 March 2015 - 01:25. |
#203
Posted 29 March 2015 - 03:15
Se interzice oprirea nejustificata sau circulatia pe banda de urgenta a autostrazilor sau oprirea pe partea carosabila a drumurilor expres sau a drumurilor nationale europene (E);
Art. 178. - (1) Se interzice conducatorului de autovehicul si pasagerilor ca în timpul opririi sau stationarii sa deschida sau sa lase deschise usile acestuia ori sa coboare fara sa se asigure ca nu creeaza un pericol pentru circulatie. Art. 176. - (1) Orice vehicul care stationeaza pe timp de noapte pe partea carosabila a unui drum public, acolo unde stationarea este permisa, trebuie sa fie semnalizat cu lanterne de pozitie, daca locul de stationare nu este iluminat. Cica daca faci transport de marfa esti obligat sa mergi pe prima banda din dreapta a autostrazii. Daca gasesti si vreo prevedere de lege cu obligativitatea folosirii triunghiului reflectorizant si a vestei e si mai bine. Se poate merge si pe faptul ca aia 2 erau opriti nejustificat. Daca prima masina avea pana/avarie a-2-a nu avea de ce sa opreasca sub nici o forma. (a ajuta pe unu cu problema la motor , etc nu e justificare ). Sau li s-au stricat masinile in acelasi timp si locatie . Cauta un avocat. Edited by N62B44, 29 March 2015 - 03:16. |
#204
Posted 29 March 2015 - 03:41
De acord, dar accidentul nu a fost provocat pentru stateau aia pe banda de siguranta
Acrisios, on 29 martie 2015 - 00:10, said:
Nu cred ca poate fi vorba de mai mult de omor din culpa (cu pedeapsa cu suspendare) ... aia numai judecatorul va spune parerea mea, verifica cu procurorul desfasurarea anchetei si nu mai fii capos si masoara latimea benzii de siguranta la locul respectiv foarte mare importanta o au si urmele de franare. |
#205
Posted 29 March 2015 - 07:44
Aaaa mai era ceva,dar nu pot sa ,,dovedesc'' dar macar pentru constinta mea ...
Cum aveam statie CB pe masina,chiar dupa accident la vreo 2 3 secunde,am auzit vorbind niste colegi : ,,-S1: Ai de penis mea,uitete la ala ca o lovit o masina....Mama ,nici nu i-am vazut pe ala oprit acolo... -S2: Nici eu nu i-am vazut... Dupa care am dat pe statie ,,Colegii care ati vazut accidentu ,va rog sa va opriti " Si nu a mai raspuns nimeni.... Pacat,dar in accelas timp ii inteleg ca nu au vrut sa se complice! Asa sunt multi! |
#206
Posted 29 March 2015 - 09:05
Kidore, on 29 martie 2015 - 07:44, said:
Aaaa mai era ceva,dar nu pot sa ,,dovedesc'' dar macar pentru constinta mea ... Cum aveam statie CB pe masina,chiar dupa accident la vreo 2 3 secunde,am auzit vorbind niste colegi : ,,-S1: Ai de penis mea,uitete la ala ca o lovit o masina....Mama ,nici nu i-am vazut pe ala oprit acolo... -S2: Nici eu nu i-am vazut... Dupa care am dat pe statie ,,Colegii care ati vazut accidentu ,va rog sa va opriti " Si nu a mai raspuns nimeni.... Pacat,dar in accelas timp ii inteleg ca nu au vrut sa se complice! Asa sunt multi! Am un singur cuvant pentru astia, NESIMTITI! Sa fii martor la un accident d-asta si sa nu depui marturie... Daca ce spui e adevarat, nu cred ca erau camionagii. Oricum cuvantul lor nu atarna mult in balanta Problema e ca TU ai lovit Chiar de erau pe banda si nu pe banda de siguranta... Oricum mergi la proces. Asa pentru tine, da filmu-napoi Ce-ai face diferit dca s-ar relua ziua de lucru? Ai mai merge ziua? Ai mai merge cu viteza cu care ai mers? Ce vreau sa spun, ai invatat ceva din treaba asta? Ceea ce te rog eu aici poate avea greutate la proces. Vorbeste si cu avocatul chestia asta. |
#207
Posted 29 March 2015 - 09:12
tsunnami, on 29 martie 2015 - 09:05, said:
Am un singur cuvant pentru astia, NESIMTITI! Sa fii martor la un accident d-asta si sa nu depui marturie... Daca ce spui e adevarat, nu cred ca erau camionagii. Oricum cuvantul lor nu atarna mult in balanta Problema e ca TU ai lovit Chiar de erau pe banda si nu pe banda de siguranta... Oricum mergi la proces. Asa pentru tine, da filmu-napoi Ce-ai face diferit dca s-ar relua ziua de lucru? Ai mai merge ziua? Ai mai merge cu viteza cu care ai mers? Ce vreau sa spun, ai invatat ceva din treaba asta? Ceea ce te rog eu aici poate avea greutate la proces. Vorbeste si cu avocatul chestia asta. Orice avocat normal la cap o sa ii zica sa il ia pe maxim 80 in brate si pe nu am vazut, nu am auzit nimic pana in momentul acrosajului. Doar asa poate sa scape cu pedeapsa minima. Nu prin recunoastere de greseli si promisiuni de a fi mai precaut in viitor. Si da, aia care n-au oprit sunt nesimtiti, dar era dreptul lor sa nu opreasca la 12 noaptea, ca sa ajunga cu marfa la destinatie la prima ora, mai ales cand nu stiau ca a murit un om. Plus ca in jobul asta la 1-2 intarzieri ti-ai pierdut jobul. Nu-l intereseaza pe patron ca ai facut tu pe bunul samaritean. Nu mai sari asa de repede sa dai verdicte, ca sunt sigur ca nici tu nu opreai daca erai cu ochii pe ceas sa ajungi unde aveai treaba. Edited by Groot, 29 March 2015 - 09:14. |
#208
Posted 29 March 2015 - 09:21
Groot, on 29 martie 2015 - 09:12, said:
Orice avocat normal la cap o sa ii zica sa il ia pe maxim 80 in brate si pe nu am vazut, nu am auzit nimic pana in momentul acrosajului. Doar asa poate sa scape cu pedeapsa minima. Nu prin recunoastere de greseli si promisiuni de a fi mai precaut in viitor. Si da, aia care n-au oprit sunt nesimtiti, dar era dreptul lor sa nu opreasca la 12 noaptea, ca sa ajunga cu marfa la destinatie la prima ora, mai ales cand nu stiau ca a murit un om. Plus ca in jobul asta la 1-2 intarzieri ti-ai pierdut jobul. Nu-l intereseaza pe patron ca ai facut tu pe bunul samaritean. Nu mai sari asa de repede sa dai verdicte, ca sunt sigur ca nici tu nu opreai daca erai cu ochii pe ceas sa ajungi unde aveai treaba. Puteau lasa un nr de telefon pentru contact. |
|
#209
Posted 29 March 2015 - 09:39
tsunnami, on 29 martie 2015 - 09:05, said:
. Asa pentru tine, da filmu-napoi 1.Ce-ai face diferit dca s-ar relua ziua de lucru? 2.Ai mai merge ziua? 3.Ai mai merge cu viteza cu care ai mers? Stii cum e?Daca as fi stiut cu o zi inainte ce sar fi putut intampla,plecam cu 1 ora mai repede sau mai tarziu!Nu prea as putea sa iti raspund la asemenea intrebarii! Viteza? E okey 80 la ora avand in vedere ca aveam probleme la EGR (adica ,mai exact ,era limitat la turatie sa protejeze motorul) |
#210
Posted 29 March 2015 - 09:52
sammydo, on 28 martie 2015 - 18:59, said:
Ce drac de vorba e asta, si-a profilul privat? poate are nevoie de intimitate,te-ai gandit si la asa ceva? are o situatie neplacuta pe care trebuie sa o gestioneze, si nu vrea sa isi atraga asupra sa oprobiul unei comunitati mai grea de cap, sa zicem Apropo de asta cu facebook-ul: aici pe forum deseori parerile sint impartite dar macar fiecare judeca in baza a ce citeste si ce stie si ce simte el, fara o legatura directa cu persoana respectiva. Sa vedeti pe facebook absurditati cind vin 150 de prieteni, prieteni ai prietenilor, cunostinte, rude. Daca nu ati citit macar tangential asa ceva nu va puteti imagina cum erup chestiile: amenintari cu moartea pornite dintr-un post in doi peri sau dintr-o paruiala a copiilor prescolari, multi care se ofera sa fie martori falsi pentru orice rahatism, e ceva fantastic. Daca credeti ca e ridicol ca cineva sa aibe o prejudecata fata de vreo personalitate publica in baza a cum arata sau cum vorbeste sa vedeti ce ilogic judeca lumea cind e vorba exact despre persoanele pe care le cunosc. Ionut era un copil foarte dragalas la 5 ani, nu cred ca acum [aici urmeaza orice afirmatie, de la a facut galagie in bloc noaptea la a intrat beat cu masina intr-un pom]. |
#211
Posted 29 March 2015 - 12:23
N62B44, on 29 martie 2015 - 03:15, said:
Cica daca faci transport de marfa esti obligat sa mergi pe prima banda din dreapta a autostrazii. dar, pe A1 ( in zona respectiva) intre 22 si 6 dimineata (parca) nu au interzisa depasirea le: http://goo.gl/maps/oA68S Edited by Iuda_zaRoadrunner, 29 March 2015 - 12:27. |
#212
Posted 29 March 2015 - 12:27
#214
Posted 29 March 2015 - 12:38
Imi arati un drum cu doua benzi pe sens care urmeaza sa se reduca la o singura banda. Si mai si razi.
|
#215
Posted 29 March 2015 - 14:34
Va rog eu ,nu va mai certati,am deschis topic-ul pentru ajutor ,nu sa provoc vreun razboi!...
|
#216
Posted 29 March 2015 - 14:51
Mai mult ne ajuți tu pe noi, amintindu-ne să fim atenți, pentru că din păcate în viața reală nu poți să dai restart.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users