Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Sfat achizitie 4x4

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
fenomenu

fenomenu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.07.2014

 dorinpopa, on 06 martie 2015 - 09:20, said:

Benzinarele la 2 litri sunt extrem de leneșe și deloc economice.

Daca ii montezi o instalatie GPL reduci simtitor costurile cu carburantul. Sunt instalatii din ce in ce mai performante pe piata care ofera performante sensibil egale cu cele obtinute prin utilizarea benzinei. Daca motorul ales de producator nu furnizeaza o putere suficient de mare (e lenes) atunci e de preferat sa optezi pentru o cilindree mai mare.

#20
kingoban

kingoban

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 14.06.2014

 fenomenu, on 08 martie 2015 - 12:04, said:


Daca ii montezi o instalatie GPL reduci simtitor costurile cu carburantul. Sunt instalatii din ce in ce mai performante pe piata care ofera performante sensibil egale cu cele obtinute prin utilizarea benzinei. Daca motorul ales de producator nu furnizeaza o putere suficient de mare (e lenes) atunci e de preferat sa optezi pentru o cilindree mai mare.

Sau scapi de benzina si iti montezi kit cu injectie lichida pe gaz. Face Agr romania montaje de acest gen

#21
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 fenomenu, on 08 martie 2015 - 12:04, said:

Daca ii montezi o instalatie GPL reduci simtitor costurile cu carburantul. Sunt instalatii din ce in ce mai performante pe piata care ofera performante sensibil egale cu cele obtinute prin utilizarea benzinei. Daca motorul ales de producator nu furnizeaza o putere suficient de mare (e lenes) atunci e de preferat sa optezi pentru o cilindree mai mare.

Si in banii astia cu putin "noroc" ai parte si de o explozie cu ceva artificii de Craciun.
N-as merge cu butelia in spate....
Asta e ultimul incident dintr-o gramada de acest gen :

http://stirileprotv....i-accident.html

Edited by mufasa, 11 March 2015 - 22:17.


#22
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta...
Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea!
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze,  echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda.
In acest moment am demarat discutiile de returnare a lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule!
Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati.
In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiimd dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule.
O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule!
Nimeni  de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte... In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le...
Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine...
In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva...
Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor.
Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si vza promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua...
Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!!

Bafta tuturor!

#23
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

 mufasa, on 11 martie 2015 - 22:14, said:

Si in banii astia cu putin "noroc" ai parte si de o explozie cu ceva artificii de Craciun.
N-as merge cu butelia in spate....
Asta e ultimul incident dintr-o gramada de acest gen :

http://stirileprotv....i-accident.html
Ăla e un accident stupid, cu actori idioți. Instalația GPL trebuie verificată periodic.

#24
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Vad o gramada de mituri cu gpl-ul. Aici e un test intre gpl si benzina, cum eplodeaza.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AG4JwbK3-q0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De la minutul 4 50 verifica ce se inrampla in caz de explozie.

#25
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 ovidiun, on 31 iulie 2015 - 10:30, said:

Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta...
Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea!
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V .....
Masini japoneze ?!?
Deci se resimte "societatea de consum" cu toate neajunsurile si la japonezi.

#26
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006

 mufasa, on 02 august 2015 - 17:41, said:

Masini japoneze ?!?
Deci se resimte "societatea de consum" cu toate neajunsurile si la japonezi.
Se pare ca da, din pacate... Sau cel putin au facut o eroare imensa in a lansa pe piata o masina cu un facelift major (care nu se limiteaza la modificati de design si confort, ci vine cu motoare si cutii noi) fara a le fi testat sufficient...
In fond si graba asta are tot ratiuni economice, deci DA, si japonezii devin usor, usor ca toti ceilalti...

#27
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 ovidiun, on 02 august 2015 - 22:32, said:

deci DA, si japonezii devin usor, usor ca toti ceilalti...
Pai mai intai au fost japonezii cu cacaturi facute pe buric ('60-'70-'80), apoi au urmat chinezii ('90-2000). Acum japonezii nu fac decat sa se intoarca la obarsii.

#28
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
am insta

 dorinpopa, on 02 august 2015 - 00:23, said:

Ăla e un accident stupid, cu actori idioți. Instalația GPL trebuie verificată periodic.
Probabil, dar asta e unul din motivele care fac sa nu fiu entuziasmat de GPL. Vreau sa merg cu masina nu sa verific instalatii periodic, altfel ma faceam instalator.

#29
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Periodic înseamnă o dată pe an. Ca la ITP.

#30
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 dorinpopa, on 05 august 2015 - 21:46, said:

Periodic înseamnă o dată pe an. Ca la ITP.

Rezervorul de carburant nu-l verific niciodata, ca n-are ce sa se intample.
GPLul daca trebuie verificat chiar si doar anual, inseamna ca .... Doamne fereste !

#31
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
E ca la avioane. Statistic, pică foarte puține pe an, dar auzi la toate știrile de asta.

#32
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 dorinpopa, on 06 august 2015 - 21:08, said:

E ca la avioane. Statistic, pică foarte puține pe an, dar auzi la toate știrile de asta.

Evident da. Si cu toate ca statistic avionul e cel mai sigur mijloc de transport, e cel mai "bau-bau".
Sincer, recunosc ca s-ar putea sa fiu si subiectiv : masina de firma diesel.
Poate daca aveam vreun benzinar mare pe care-l plateam din buzunar as fi avut butelia in portbagaj. Chiar nu sti cum gandesti/reactionezi pana nu esti pus intr-o situatie data.

#33
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Am prieteni cu monștri și instalații de 7-8 ani. Atâta timp cât nu ești prost cu instalația, ea nu e proastă cu tine.

#34
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010

 mufasa, on 06 august 2015 - 21:26, said:

Poate daca aveam vreun benzinar mare pe care-l plateam din buzunar as fi avut butelia in portbagaj. Chiar nu sti cum gandesti/reactionezi pana nu esti pus intr-o situatie data.
Benzinar V6 2500 cc, cutie automata, consum in oras 17% declarat de fabricant, real intre 16% si 19%. Pe gaz la jumatate din pret...

#35
cnecula

cnecula

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.07.2009
Am Toyota Rav4 2006. Dupa 14000 euro investiti in piese si revizii numai la reprezentanta merge perfect, ca noua . :)

#36
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
14000 euro!?Posted Image

Asta inseamna 1/2 de masina...!Nu e cam prea mult?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate