Ce 4x4 compact sa aleg?
Last Updated: Oct 20 2015 17:57, Started by
Razvanx
, Jan 29 2015 15:41
·
0
#20
Posted 29 January 2015 - 21:31
eu votez pentru Duster. la ce oferă mașina asta în banii ei, nu găsești niic pe piață. să iei în calcul că oricare dintre mașinile enumerate, vor necesita investiții, de la mai mici la mai mari. și dacă ai ghinion să te încadrezi la investițiile mai mari, pot ajunge la 50% din valoarea mașinii.
eu zic să-ți asiguri liniștea cu un duster. |
#21
Posted 30 January 2015 - 14:46
Problema Dusterului este motorul diesel si faptul ca pierde din valoare foarte mult. Daca te gandesti sa o vinzi in cativa ani poti sa iti iei adio de la multi bani. Kuga am condus, nu mi-a placut (inghesuit, portbagaj mic, pozitie aiurea la volan), Antara este cu probleme mecanice si scartaie din toate incheieturile dupa 100.000 km, Rav 4 nu mai este Toyota de altadata (cele dupa 2010 au probleme grave cu motorizarea, se gripeaza din cauza unei proiectari proaste a vasului de expansiune), eu ti-as recomanda Outlander sau Forester pentru ce doresti tu. Sunt kombi cu spatiu mai mare fata de restul, intr-adevar sunt putin mai spartane ca si dotari si aspect interior dar cred ca mai fiabile.
Bafta! |
#22
Posted 31 January 2015 - 13:12
Subaru este facut in Japonia si Outlander-ul in Olanda.
|
#23
Posted 31 January 2015 - 19:05
#24
Posted 01 February 2015 - 09:28
bobalex18, on 29 ianuarie 2015 - 21:31, said:
eu votez pentru Duster. Ia mergi cu el cu 4 persoane in offroad mediu, mers normal, vreo ora, masina noua. (pregateste cardul...) |
#25
Posted 01 February 2015 - 19:06
O fi buna Dusterul dar sa nu uitam ca vorbim de Dacia care este varul sarac al lui ... Renault (adica din lac in put). x-Trail este Nissan, in traducere libera marca japoneza de succes odinioara care astazi beneficiaza tot de "fiabilitatea" Renault. Kuga si Antara sunt de asemenea subtiri si ca fiabilitate si ca off-road (fie el si f. usor), din pacate RAV-ul din anul pe care-l tintesti tu e cam mic si urat, eu as merge pe Outlander sau intr-adevar pe Forester (stai linistit ca n-o rastorni tu in curbe). Si Grand Vitara e o solutie buna la ce-ti trebuie. Frumoasa si OK pentru ce vrei tu e si Freelanderul dar e varza la fiabilitate.
|
#27
Posted 02 February 2015 - 19:25
M-am exprimat gresit la motorul diesel Dacia, nu el e problema ci pompa de injective pacatoasa. In rest nu am nimic cu Dusterul, sunt situatii cand este favorizat in off road de gabaritul si masa redusa si face de ras masini mai potente, dar intr-adevar o si poti face pachet foarte usor.
|
#28
Posted 03 February 2015 - 16:13
Nefiind vorba de situatii extreme de offroad, ci moderate doar, nu iau in calcul unul super inteligent. Dusterul sare din schema, valoarea in timp scade foarte tare, in plus, e teribil de instabil la drum intins, directia imprecisa samd. M-am documentat destul, multi au recomandat Rav4 (2008) pt fiabilitate, Subaru si poate Outlanderul. Cred ca ma voi decide la una din acestea.
Categoric sare din schema Dusterul (am mentionat de ce), Antara (probleme mari de fiabilitate), Kuga (foarte scumpa pt ce ofera), ix35 (face coada la service-uri pentru probleme tehnice). Multumesc pentru sfaturi, numai bine!!! |
|
#29
Posted 03 February 2015 - 18:53
Razvanx, on 29 ianuarie 2015 - 16:48, said:
..... Luasem in calcul si foresterul dar am citit ca e cam barca si se cam rastoarna pe curbe usoare, plus probleme de fiabilitate multe.. nu mai sunt ce erau odata. La faza asta m-ai pierdut !!! Daca si Foresterul e barca si se rastoarna pe curbe usoare ..... in conditiile in care are una dintre cele mai bune tinute de drum din clasa SUV-urilor compacte ! X3-ul e singurul din clasa asta ce sta mai bine pe drum. Si pe-aproape ar putea fi CR-V-ul de la Honda. Ceva probleme au fost pe la diesel, prin 2009, poate si 2010 ( DPF, ambreiaj). De-atunci incoace eu n-am mai auzit de probleme la Forester. Daca nu faci multi km pe an, as recomanda motorizarea pe benzina - asta nu a avut si nici nu are niciunfel de probleme ! Stiu un Forester 2.0 benzina ( mai "batran" ca si al meu cu ~ 6-8 luni). A fost masina de drive-test si de vre-o 3 ani este masina de santier. Cate-a vazut masina asta .... lovita de toate pietroaiele, cazuta in apa ( s-a rupt gheata pe un rau si a intrat in apa pana la geamuri) - vai de mama ei ! Are peste 240.000 km si merge perfect ! Singura "problema" tehnica ( in afara nenumaratelor lovituri si accidente) a fost .... sonda lambda pe la 220.000 km ! Eu am unul diesel, din 2008, cu peste 176.000 km la bord. In afara de revizii si consumabile ( gen bucasaraie si placute frana) am schimbat amortizoarele spate la cca. 130.000 km, supapa EGR si discurile de frana la cca. 150.000 km si ambreiajul la cca. 160.000 km ( mai ducea, dar n-am vrut sa risc). Daca astea inseamna probleme de fiabilitate ..... In conditiile in care gasesti un Forester in stare buna il recomand fara retineri. Din aceeasi clasa, o masina care mie mi-a placut tare mult este Honda CR-V. Desi nu apare in lista de la inceputul topicului, ar merita luata in calcul. De asemenea, foarte capabila in teren accidentat si confortabila la drum lung este Suzuki Grand Vitara. Este insa penalizat la reprize de motorul diesel de 1.9 de doar 130 CP. Pentru genul de utilizare descris insa, ar fi o alegere foarte buna si asta. Pentru mai multe detalii, gasesti si pe SP si un jurnal de bord pentru un Grad Vitara. |
#30
Posted 03 February 2015 - 22:08
#31
Posted 04 February 2015 - 10:48
DKWraith, on 03 februarie 2015 - 22:08, said:
Freelander de care? 1 sau 2? De ce este "varza"? Are un prieten un 2 de 3 ani si putini km si deja are probleme cu el, un cunoscut cu un Defender tot luat de nou si se plange ca mereu repara ceva pe la el. Am cochetat si eu cu un Defender Sh, dar dupa ce am citit pe net in diverse locuri despre "fiabilitatea" deja proverbiala la Land Rover am abandonat ideea. |
#33
Posted 04 February 2015 - 18:50
mufasa, on 04 februarie 2015 - 10:48, said:
2 ca 1 este de mult la pensie. Are un prieten un 2 de 3 ani si putini km si deja are probleme cu el, un cunoscut cu un Defender tot luat de nou si se plange ca mereu repara ceva pe la el. Am cochetat si eu cu un Defender Sh, dar dupa ce am citit pe net in diverse locuri despre "fiabilitatea" deja proverbiala la Land Rover am abandonat ideea. Intr-adevar, se strica la fel ca orice alta marca. Partea cea mai proasta este lipsa de mecanici specializati pe Land Rover, carpaci gasesti oriunde. |
|
#34
Posted 05 February 2015 - 15:43
Nici una din masinile vizate nu sunt gandite pentru acei 50 % off-road . Majoritatea sunt proiectate pentru 10 - 15 % offroad. Sunt SUV-uri sau crossovere si acestea nu sunt gandite pentru utilizarea intensa in off-road. Off-road inseamna cu totul si cu totul altceva. 4x4 nu inseamna off-road. Inseamna doar tractiune integrala . Off-road 50 % inseamna , printre altele :
- sasiu separat - reductor - minim un diferential axial blocand ( fata sau spate ...sau si fata si spate ) Pentru o utilizare 50 % off-road , este nevoie de caroserie separata pe sasiu , nu pe caroserie autoportanta . Nici una din masinile mentionate nu au sasiu . Majoritatea nu au reductor . Sorry ....asa stau lucrurile. Mai studiaza problema si gandeste pragmatic . Te va scuti de o multime de bani cheltuiti. Faptul ca tu doresti ca o anume masina sa fie si fiabila si capabila in off-road , nu inseamna ca si este . SUV-ul este asta. Crossoverul asta Iar off-road 50 % inseamna asta. Vezi si tu si trage concluzii . |
#36
Posted 12 February 2015 - 10:16
JurasikMan, on 05 februarie 2015 - 15:43, said:
Nici una din masinile vizate nu sunt gandite pentru acei 50 % off-road . Majoritatea sunt proiectate pentru 10 - 15 % offroad. Sunt SUV-uri sau crossovere si acestea nu sunt gandite pentru utilizarea intensa in off-road. Off-road inseamna cu totul si cu totul altceva. 4x4 nu inseamna off-road. Inseamna doar tractiune integrala . Off-road 50 % inseamna , printre altele : - sasiu separat - reductor - minim un diferential axial blocand ( fata sau spate ...sau si fata si spate ) Pentru o utilizare 50 % off-road , este nevoie de caroserie separata pe sasiu , nu pe caroserie autoportanta . Nici una din masinile mentionate nu au sasiu . Majoritatea nu au reductor . Sorry ....asa stau lucrurile. Mai studiaza problema si gandeste pragmatic . Te va scuti de o multime de bani cheltuiti. Faptul ca tu doresti ca o anume masina sa fie si fiabila si capabila in off-road , nu inseamna ca si este . SUV-ul este asta. Crossoverul asta Iar off-road 50 % inseamna asta. Vezi si tu si trage concluzii . Am mentionat undeva mai sus ca nu am nevoie de un off-road pur sange. Ca fiecare, voi mai face si un drum de munte, de mare, concedii, etc care nu justifica un 4x4 veritabil. Insa, drumul spre servici inseamna asa: 4km pe europeana si 4km drum de tara. Acestia din urma, in momentul cand ploua sau cand ninge sunt mai greu accesibili, dar nu imposibili. In plus, variantele care am mentionat ca bifeaza lista mea finala, detin toate reductor blocabil. In alta ordine de idei Honda sunt extrem de scumpe la piese, stiu despre ce vorbesc, daca iti pica ceva mai bine comanzi piesa din UK, unde vine pe origine la juma de pret fata de RO. Freelander aceasi poveste, iar fiabilitatea e jalnica. Dupa cum spuneam raman pe Rav4, Forester sau Outlander. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users