Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Ce inseamna HDI/TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
191 replies to this topic

#1
Andrey1

Andrey1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 20.05.2005
Poate pt multi dintre voi e o intrebare prosteasca, dar eu nu stiu!
De vreo ora incerc sa caut pe net o explicatie si nu gasesc........
Deci, ce inseamna HDI si TDI?

#2
Fubar`

Fubar`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 21.05.2005

Andrey1, on Jul 9 2005, 09:45, said:

Poate pt multi dintre voi e o intrebare prosteasca, dar eu nu stiu!
De vreo ora incerc sa caut pe net o explicatie si nu gasesc........
Deci, ce inseamna HDI si TDI?

<{POST_SNAPBACK}>



HDI High Diesel Injection  
TDI Turbo Diesel Injection

#3
Fubar`

Fubar`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 21.05.2005

Fubar`, on Jul 9 2005, 11:04, said:

HDI High Diesel Injection 
TDI Turbo Diesel Injection

<{POST_SNAPBACK}>


cu corectarea de rigoare:
TDI Turbo Direct Injection  
HDI High Diesel Injection

#4
The|SpAwN

The|SpAwN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 09.07.2002
TDI = DTI = Turbo Diesel Injection

SDI = Standard Diesel Injection

HDI n-am idee :) (si nici FSI (care e benzina...))

#5
Fubar`

Fubar`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 21.05.2005

The|SpAwN, on Jul 9 2005, 11:06, said:

TDI = DTI = Turbo Diesel Injection

SDI = Standard Diesel Injection

HDI n-am idee :) (si nici FSI (care e benzina...))

<{POST_SNAPBACK}>



FSI -Fuel Stratified Injection  
cred ca asta inseamna...

#6
The|SpAwN

The|SpAwN

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 09.07.2002
HDI = High pressure Diesel Injection

#7
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
salut, sper sa-ti lamuresc neclaritatile  :peacefingers:

HDi = Hight Pressure Diesel direct Injection; motor pantentat de Groupe PSA
PSA = Peugeot Citroën Group
in principiu HDi e un motor foarte economic dar pierde la performante.

TDi = Turbo Diesel direct Injection; Groupe VW (Audi, Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini si normal Volkswagen)
se stie ca TDi e un motor rezistent, nici prea economic nici prea flamand, performante nici prea slabe nici prea uimitoare, dar eu prefer un TDi pe langa multe alte motoare diesel.

#8
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Cata.s, demonstreaza-mi ca HDI-ul pierde la performante!
Diferenta este in constructia lor.
TDI este un motor cu cate o pompa de injectie pentru fiecare cilindru, de aici si zgomotul putin mai mare.
HDI este un motor cu rampa comun - common rail - o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii.
TDI are un cuplu motor care se "consuma" repede, adica ajunge repede la cuplul maxim dar repede scade. (poate nu reusesc eu sa explic, mai incerc).
HDI ajunge mai lin la cuplul maxim dar ramane la acelasi nivel mai mult timp.
CDI - CRDI - etc - toate sunt common rail.

#9
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
Pot sa demonstrez ca motorul HDi este ceva mai lenes prin comparatie, nu mult dar trebuie sa faci o diferenta.

Peugeot 407
2.0 HDi
Cp/Rpm - 136/4000
Nm/Rpm - 320/2000
Vit. Max. - 203 Km/h
Accelerare 0-100 Km/h - 11,5
Masa Proprie - 1560
Consum Mixt - 6%

VW Passat
2.0 TDi
Cp/Rpm - 140/4000
Nm/Rpm - 320/1750
Vit. Max. - 209
Accelerare 0-100 Km/h - 9,8
Masa Proprie - 1515
Consum Mixt - 6%

Ai dreptate, cuplu max la TDi ajunge mai repede decat HDi dar nu inteleg cum adica scade mai repede, la ce te referi? Scade forta in timpul accelerarii? Incearca te rog sa fii mai explicit.

#10
bushoneez

bushoneez

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 09.07.2005

petman, on Jul 9 2005, 13:14, said:

Cata.s, demonstreaza-mi ca HDI-ul pierde la performante!
Diferenta este in constructia lor.
TDI este un motor cu cate o pompa de injectie pentru fiecare cilindru, de aici si zgomotul putin mai mare.
HDI este un motor cu rampa comun - common rail - o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii.
TDI are un cuplu motor care se "consuma" repede, adica ajunge repede la cuplul maxim dar repede scade. (poate nu reusesc eu sa explic, mai incerc).
HDI ajunge mai lin la cuplul maxim dar ramane la acelasi nivel mai mult timp.
CDI - CRDI - etc - toate sunt common rail.

<{POST_SNAPBACK}>

Aici sunt de acord cu tine:)

#11
Fubar`

Fubar`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 21.05.2005
si bietul om intrebase doar ce reprezinta aconomele alea...

#12
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Acronime? Degeaba ii zici ce inseamna daca nu-i explici! B)

#13
Andrey1

Andrey1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 20.05.2005
Ce inteleg din ce-mi ati explicat pana acum:
- ambele sunt diesel
- HDI e mai economic si mai silentios
- TDI are performante superioare, dar e mai zgomotos si consuma mai mult

Am inteles bine?

#14
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Pe acolo.
Performantele unui motor nu tin numai de el ci si de cutie.
La TDI - la VW cel putin -  cutia este etajata mai scurt, ajungi mai repede la turatia de cuplu maxim. Fiind mai scurta cutia trebuie sa schimbi mai des vitezele.
La Hdi - la Peugeot -  e mai lunga cutia - condus mai lejer, consum mai mic.

#15
andrei1986us

andrei1986us

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 19.06.2005
Bai baietzi... eu nu intzeleg o chestie....

Petman zicea ca motorul TDi are pompa de injectie pe fiecare cilindru si ca Common Rail are  o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii.
Acum intrebarea mea e:Motoarele TDCi cum au injectia??Pe fiecare cilindru  e cate o pompa sau e o singura pompa care trimite combustibilul la toti cilindrii.

#16
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
TDI are in general un consum mai mic de motorina datorita presiunii mult mai mari de injectie (>2000 bar) de aici si zgomotul mai mare. Motoarele HDI ma refer la cele cu common-rail 2 au presiunea de injectie undeva la 1600 bar . In toamna se pare ca va aparea CR3 care va fi mai performant si este posibil sa fie adoptat si de VW pe motoarele sale diesel :( (tot sub numele tdi clar) .

TDCI = turbo-diesel commonrail injection

#17
andrei1986us

andrei1986us

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 19.06.2005
Byt intrebarea era alta...

#18
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Sunt common rail - se intalnesc la Ford in principal. Motoarele de la Ford sunt facute in colaborare cu PSA.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate