Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
FURT GROSOLAN LA ATLASSIB!
Last Updated: Mar 22 2013 11:26, Started by
boogie_86
, Oct 19 2008 23:59
·
0
#19
Posted 28 December 2009 - 15:44
C.F.S., on 21st October 2008, 11:50, said: Confirm nesimtirea celor de la Atlassib :cutit: Situatia a fost asa. Am mers la autogara Rahova cu un prieten care urma sa primeasca un pachet de la rudele plecate in italia. La primirea pachetului am constatat ca era rupt intr-un colt si gol pe jumatate. Scandal la baiatul de acolo, un putzulica - lucreaza probabil fara acte acolo. Dupa ceva negocieri am obtinut mobilul sefului lui, care ne-a asigurat ca se rezolva luni. Era sambata. Dupa inca 5 minute de convingere s-a hotarat sa vina sa vada despre ce e vorba. A venit, a constatat ca e rupt... dar a zis ca e de la transport. Justificarea de coma nr. 1 - asta e banda de italia, noi nu avem decat banda de romania. Mai da-o draq de treaba. Bun. Confruntand datele de pe chitanta (10 km) cu cele de la fata locului (~6 kg), am zis ca i-am prins. Dar de unde. Vezi dom'le, a trecut 10 kg in italia pentru ca e acelasi tarif. Pana la urma a luat pachetul, nefiind lucruri de mare valoare. Bineinteles ca nu s-a ajuns la OPC sau la Politie (furt). C.F.S., on 21st October 2008, 11:50, said: Confirm nesimtirea celor de la Atlassib :cutit: Situatia a fost asa. Am mers la autogara Rahova cu un prieten care urma sa primeasca un pachet de la rudele plecate in italia. La primirea pachetului am constatat ca era rupt intr-un colt si gol pe jumatate. Scandal la baiatul de acolo, un putzulica - lucreaza probabil fara acte acolo. Dupa ceva negocieri am obtinut mobilul sefului lui, care ne-a asigurat ca se rezolva luni. Era sambata. Dupa inca 5 minute de convingere s-a hotarat sa vina sa vada despre ce e vorba. A venit, a constatat ca e rupt... dar a zis ca e de la transport. Justificarea de coma nr. 1 - asta e banda de italia, noi nu avem decat banda de romania. Mai da-o draq de treaba. Bun. Confruntand datele de pe chitanta (10 km) cu cele de la fata locului (~6 kg), am zis ca i-am prins. Dar de unde. Vezi dom'le, a trecut 10 kg in italia pentru ca e acelasi tarif. Pana la urma a luat pachetul, nefiind lucruri de mare valoare. Bineinteles ca nu s-a ajuns la OPC sau la Politie (furt). |
#20
Posted 08 July 2010 - 17:52
boogie_86, on 20th October 2008, 00:59, said: Cu putin timp in urma trebuia sa primesc un laptop de la mama,din Spania.Ea a trimis laptop-ul respectiv prin intermediul firmei de curierat rapid ATLASSIB.Evident,urma ca eu sa merg la agentia din Romania(din Loc. Caransebes,mai exact) sa ridic pachetul.M-am prezentat la agentie,am preluat pachetul si i-am cerut angajatei sa imi dea ceva de taiat,ca sa il desfac si sa ma asigur ca totul e in ordine.Precizez ca nu eram singur,ci impreuna cu un prieten care urma sa ma ajute sa transport coletul pana acasa.Cand am desfacut pachetul(in fata angajatei) am constatat cu stupoare ca in locul laptop-ului pe care il asteptam,acolo era UN BOLOVAN!!!Am facut numeroase plangeri,reclamatii,sesizari atat la firma respectiva,cat si la politie si la OPC.Nici una dintre acestea nu a avut sorti de izbanda din cauza ca angajata care a preluat pachetul din Spania,de la mama,nu i-a eliberat acesteia chitanta care sa aiba inscrise greutatea si valoarea coletului,asa cum era normal.Consider ca angajata respectiva avea indatorirea profesionala sa elibereze si sa inmaneze clientului o atfel de chitanta,indiferent daca clientul cere acest lucru in mod explicit sau nu.Astfel ma vad pus in situatia de a nu mai primi nici un fel de despagubire pentru acest furt grosolan.Asadar vreau sa aduc la cunostinta tuturor celor care vor sa trimita colete (din strainatate in tara sau din tara in strainatate) sa nu faca acest lucru prin intermediul firmei "ATLASSIB",deoarece risca sa ramana fara continutul coletelor.Ceea ce v-am relatat este 100 % adevarat.Nu e nicio minciuna si nici vreo gluma.Ganditi-va de 2 ori inainte de a incredinta coletele dvs. pe mana acestei firme neserioase.Daca exista cineva care crede ca nu spun adevarul,pot sa prezint oricand scrisoarea primita de la firma "ATLASSIB" in urma reclamatiilor mele,in care mi se comunica (intr-o gramatica oribila,de altfel) ca nu pot beneficia de niciun fel de despagubire. Concluzia:Nu va incurcati cu ei ca nu merita. Atlasibul e cel mai pagubos curierat! si ai mei au trimis colete in romania si todeauna acestea au ajuns la destinatie desfacute! motivul celor de la atlasib e ca era coletul ud si lau desfacut sa vada dak a curs cv din el! si cum mai spunea cineva a fost sigilat inapoi da sau cam umflat obiectele din colet si nu au mai ancaput toate! au ramas pe jumatate pe dinafara!Atlasib-ul e cea mai buna firma de curierat dak vrei sa nu-ti ajunga coletu si banii la destinatie sau ma rog sa ajunga pe jumatate! Asta e romanu ! |
#21
Posted 19 December 2010 - 10:13
aeon, on 25th August 2009, 11:58, said: firma de hoti si tepari stiu pe cineva fost angajat acolo venitul lui de baza era dat de furtul din pachete, taxari fara chitanta sau in plus in mai putin de 3 ani si-a luat apartament... |
#22
Posted 19 December 2010 - 14:05
RICARDO, on 19th December 2010, 09:13, said: ...Am trimis si eu un pachet de 10Kg in Spania cu alimente si bautura...Pachetul a ajuns in Spania desfacut fara nici un pic de bautura in el...lipseau 3Kg...a fost facuta reclamatie in Spania la destinatie ...dar nu s-a primit nici o despagubire! :coolspeak: Bautura a fost luata la vama. Am patit si eu asta cu rachiu de cazan si cu ceva produse de porc si branza.care erau introduse intrun frigider mic de calatorie. Am primit doar frigiderul. Asta a fost saptamana trecuta. Posibil in acelasi transport? |
#23
Posted 06 January 2011 - 10:35
Si eu am avut doua experiente neplacute cu Atlassib, in Tara:
-am platit rambursul banilor pentru un colet atat eu cat si expeditorul -alta data, un colet a facut o saptamana pana in Bucuresti. Am tot sunat la ei sa le cer explicatii si-mi inchideau pur si simplu telefonul in nas. Evitati aceasta firma! |
#24
Posted 22 January 2011 - 02:04
Eu am avut de aface cu dansii aici in romania :) , am cumparat 2 anvelope de masina s-au adeverit a fi alte marimi dar ma rog nu era vina lor, l-am sunat imediat pe curier sa i le returnez, facea spume la telefon, intre timp am mers in casa dupa chitanta si il vedeam din curte cum ma injura in masina :)) se citeau cuvintele "dulci" pe buze..... niste ciobani. la care adaug si fancourier & cargus
|
#25
Posted 26 February 2011 - 13:58
Dragii mei azi este una din zilele fericite din viata mea si anume aceea in care am castigat procesul intentat postei Atlassib.
Povestea este urmatoarea:in martie 2010 am trimis din Italia in Iasi Romania o cabina de dus ambalata in 4 colete. Am sunat la reprezentantii lor din bari si peste 2 zile s-a prezentat un tanar cu un microbuz sa ridice coletele. Ca un roman veritabil a solicitat spaga pentru efortul de a se deplasa la domiciliu iar eu nu am vrut sa dau nimic pentru ca era un serviciu inclus. 2 dintre coletele mele contineau geamuri securizate si ambalate in ambalajul original dar prevazatoare am scris mare pe ele FRAGIL - GEAMURI si am solicitat aplicarea etichetei portocalii sau verzi care evidentiaza acest lucru Bineinteles ca nu avea la el eticheta dar a promis ca o va aplica la sediul firmei. Dupa cateva zile primesc coletele in Romania si surpriza, geamurile mele erau cioburi. De aici a inceput distractia cu sesizari la ei, poze, sesizare la Protectia Consumatorului, la cei care le-au acordat sistemul de calitate ISo. Toti le-au dat dreptate si au spus ca nu am ambalat marfa corespunzator. Dar atentie ca legea spune ca daca ei au preluat marfa inseamna ca este apta de a fi transportata si deci raspunderea pentru modul in care o livreaza este a lor. I-am dat in judecata si cu rabdare multa (1 an) azi sunt extrem de fericita ca decizia judecatorului a fost in favoarea mea iar ei trebuie sa imi plateasca pagubele. DECI FITI UN PIC MAI INCISIVI SI NU DOAR VA PLANGETI - FACETI CEVA - DATI-I IN JUDECATA PENTRU ORICE CA MERITA. |
#26
Posted 28 October 2011 - 12:48
Si eu am patit-o cu cei de la Atlassib:
Din coletul inregistrat cu nr. de ordine, depus in data de 22.10.2011 Paris cu destinatia Deva s-a constat la destinatie lipsa urmatoarelor produse : - 4 cutii de cafea Intermezzo fiecare a cate 250g - 3 spray-uri barbatesti Adidas - 2 ciocolati - 1 cutie cacao Nesquik Constatarea a fost facuta acasa de catre destinatar, s-a remarcat ca pachetul s-a deschis foarte usor si ca urmare s-a cantarit: de la 10 kg la expediere s-a ajuns la 6.6 kg la primire. Dupa consultarea cu expeditorul s-a putut intocmi o lista cu produsele lipsa din pachet. Valoarea produselor disparute nu e mare, dar e furt. Am despus si o plangere. Nu cred ca se va solutiona. Postez acest mesaj in speranta sa nu o pateasca si altii. |
#27
Posted 28 October 2011 - 14:07
#28
Posted 28 October 2011 - 14:32
Atlassib este firma țeparului Carabulea, care mai adeține și țepele numite Carpatica Asig și Banca Carpatica.
|
|
#29
Posted 30 November 2011 - 23:07
Din ce stiu eu despre ei, coletele nu circula in in camioane speciale ci in remorcile atasate autocarelor.
Asa ca firma impusca doi iepuri: cara si oameni si bagaje. Probabli ca din cauza asta au un regim mai restrictiv in ceea ce priveste verificarile decat curierii obisnuiti. Alta chestie, angajatii sunt prost platiti: soferi, agenti, etc. Rezulta un curierat ieftin, dar ca orice lucru ieftin are neajunsuri si riscuri. Eu am contract cu ei (magazin online) si in general coletele ajung intregi si la timp. E si un procent mic de trimiteri care intampina probleme dar sunt constient de asta si accept doar pentru ca sunt cei mai ieftini. Asta e, nu se poate pret de Atlassib si servicii de DHL. |
#30
Posted 19 January 2012 - 23:40
Pai si eu la ce sa ma astept.Am comandat un CPC de Tabarca si azi lau expediat cu astia.
Cartea valoreaza 113 lei + 15 lei transportul. Ujmag a specificat ca in maxim 48 de h ajunge la mine. La ce sa ma astept la lucruri rele ma refer. :crybaby: :crying: :rantcurse: |
#31
Posted 21 January 2012 - 17:47
Tre sa fii un pic cu capul sa folosesti serviciile atlasib.
|
#32
Posted 21 January 2012 - 20:08
Gata e timpul sa jignesc firma asta de c*c*t.
Ieri Vineri m-i sa pus un colet cu o carte de la Bucuresti si nici astazi nu mi-a ajuns,am dat mii de telefoane azi la ei si gibonu de acolo mi-a zis ca maine la 9.00 mai vine o masina si ca livrarea interna dureaza la ei 72 de ore. :bandit: Nici o problema eu astazi mi-am pregatit bata si daca maine nu vine coletul sau are hibe,devastez sediul de fata cu ei. Vorbesc la modul cel mai serios. |
#33
Posted 15 March 2013 - 17:38
In data de 15.02. 2013 am trimis prin firma Atlassib un pachet din Germania in Romania
La expedierea pachetului am spus agentului ce contine pachetul cu mentiunea ca inauntru se afla si un telefon normal. Mi sa spus ca pentru celulare se plateste o taxa extra dar neavand o valoare mare si fiind un telefon de casa 39€ a fost acceptat pachetul. Persoanele care se aflau langa mine au auzit cele mentionate. Tin sa mentionez ca pachetul la predare a fost inchis si nu a fost verificat de continut acesasta fiind mentionat si in actele insotitoare. In fata mea a fost sigilat peste banda lipita de mine cu banda tesa alba cu sigla Atlassib. A fost atata de lipit ca nu se mai vedea aproape nimic din ce culoare are pachetul. De aceea nici nu mi-am mai facut nici un gand ca cineva ar mai desface pachetul in afara de politia vamala . In acte am scris ca in pachet se afla o lanterna si obiecte casnice. Ca prin minune totul a ajuns in afara de telefonul care nu era mentionat dar care se stia ca se afla in pachet. Respectivul care a luat telefonul putea sa ia si doza care se prinde in perete ca poate are nevoie. P.S Agentul a stiut de existenta telefonului si pachetul era lipit cu banda ATLASIB GERMANIA. Asa a ajuns si in romania.(precizez ca la mine au uitat sa bage bolovanul in pachet) poate depasa greutatea Am facut reclamatie , d-nii de la firma si-au cerut scuzele de rigoare dar eu am ramas cu paguba. In comparatie cu leptopul tau nu e mare. . dar gestul e acelas. Concluzie: Pe viitor trimite cu DHL (pana la 500€ pachetul e asigurat) sau alte firme . Atlasib e o firma fara incredere. sau poate eu mi-am pierdut increderea. De calatorit poate da dar pachete niciodata. Apropo.: pentru scuzele de rigoare- Posta Atlasib- a trebuit sa merg inca 20km si sa astept o ora in frig pentru nimic. Zum |
|
#34
Posted 15 March 2013 - 19:07
Telefoanele fixe fiind pe cale de disparitie, cine l-a furat s-a gandit ca da lovitura...
|
#35
Posted 22 March 2013 - 11:26
Buna ziua tuturor!
Sa stiti ca in ciuda comentariilor negative despre Atlassib, am avut curajul sa trimit 2 colete mari din Nisa catre Bucuresti. Le-am dus la agentie saptamana trecuta insa nu au avut loc sa plece cu cursa de sambata, asa ca au mai ramas la agentie cateva zile (eram atat de stresata incat aveam cosmaruri, ca-mi furau din colete) si pana la urma au plecat marti 19.03.2013. Pe data de 20.03, seara au ajuns in Sibiu si de indata au si plecat catre Bucuresti. Ieri, 21.03 au ajuns cu bine. Aveau o valoare de 650 eur si erau voluminoase rau (90x60x60 cm fiecare) asa ca am platit garantia suplimentara de 3% din valoarea facturii. Doamna de la agentie a facut o copie dupa factura, am completat o foaie in mai multe exemplare si am semnat cum ca “pachetul nu a fost deschis in agentie”. Mai bine platim in plus ca, Doamne fereste, daca se intampla ceva, ne ramburseaza integral valoarea. Pentru 42 de kg am platit cu tot cu garantie 77 eur. Kilogramul costa 1.5 eur. Mare atentie!! Sa anuntati destinatarul sa verifice ca la preluarea coletelor, ambalajul si continutul sa fie intact. Sa nu semneze pana nu este totul ok. Stiu ca unora le este rusine sa desfaca pachetele in agentie, dar daca nu vreti surprize neplacute.. trebuie!! Sora mea cand a desfacut aceste 2 colete in agentia de la Bucuresti (Rahova) se uitau toti ca la felul 14! Si nu era mancare, ci produse pentru un nou nascut. Asa este romanul…carcotas si apoi se mai si plange! Orice reclamatie dupa ridicarea pachetului este nula. Degeaba ajungeti acasa si apoi va plangeti ca lipsesc anumite lucruri. Daca le declarati la agentie sunteti rambursati 100 eur/ colet. Inca ceva… am trimis pachete in trecut si prin soferii de pe Eurolines. Le-am dat ceva bani, pentru ca asa este normal, nu sunt obligati sa faca acest lucru si nici nu au voie. Nu va dau nici o factura, totul se bazeaza pe incredere. De fiecare data cadourile au ajuns cu bine la destinatar, soferii sunt foarte respectuosi, responsabili si amabili. Pachetele le puneau in cala mica, cu lucrurile lor personale, nu la gramada cu bagajele calatorilor (pt ca ei nu au remorca ca si Atlassib). De fiecare data l-au sunat pe tatal meu cu o ora inainte ca sa aiba timp sa se pregateasca sa mearga dupa pachet. Poate am avut noroc sa dau peste oameni extraordinari, dar va cred ca exista si multi care fura! Cand vad toti romanii care vin aici in Franta la furat, la cersit, la furat case..ce imagine frumoasa avem! Am ajuns sa-mi fie rusine sa zic ca sunt romanca… Cat despre cei care au o parere buna despre DHL.. eu sunt dezamagita! Nu-l recomand nimanui! Acum un an sora mea mi-a trimis acte originale din Romania in Franta. A platit o groaza de bani desi cantareau doar 200g. Pe langa asta plicul trebuia sa-mi fie dat in mana, contra semnatura. Trebuia sa fiu sunata inainte. Intr-o zi, cand am deschis cutia postala... surpriza!! Plicul era acolo, sifonat in ultimul hal... asa ca actele mele erau varza facute! Plus ca putea oricine sa-l fure! Prin Posta Romana am primit de 2 ori ceva din Romania. O data un plic cu acte si a 2-a oara un mic colet cu bunuri personale. Ambele aveau tarif special pt ca erau trimise in recomandat, cu confirmare de primire. De 2 ori pastasii au sunat la interfon, m-au pus sa semnez de primire iar expeditorii au primit in 3 zile hartia cartonata rosie cu confirmarea de primire! Nu am avut deloc probleme cu ei! Iata asadar experienta mea cu aceste 4 firme de transport! Va doresc multa bafta caci e vreme lunga pana devenim toti seriosi si corecti! Nu pentru unul sau altul… ci pentru demnitatea noastra! Simona din Nice. (22.03.2013) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users