Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: apr 30 2024 08:39, Inițiat de
blindfolded
, dec 26 2007 01:55
·
18
#469
Publicat: 10 ianuarie 2022 - 19:52
persona695, on 10 ianuarie 2022 - 18:51, said:
Pozele nu ajuta organele de ancheta pt că nu poți dovedi că era fix coletul ăla. Packaging list dublu exemplar și semnat de curier neaparat, ca să știți pe viitor. Avelos grija! Unde gasesc un formular la fan courier cu packaging list sau ce trebuie sa fac mai exact sa beneficiez de aceasta asigurare in care sa scriu ce contine coletul? |
#470
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 11:07
XL700VA, on 10 ianuarie 2022 - 18:55, said:
Asa sunt toți. Nici un curier din Suceava (Fan, Cargus, Sameday etc) nu urca la etaj. Te suna și îți spune ca e în fata blocului. Cobori să îl iei, bine! Nu cobori, îl dă retur! Asa fac toți! pentru ca nimeni nu le face plangere la firma... sa vedeti ce cuminti urca ei apoi (sunt obligati de lege apropo, sa livreze coletul la usa, nu in fata blocului pe bordura) de asta fac ce vor muschii lor, pentru ce nimeni nu face nimic in privinta asta, nu pe forumuri e solutia, ci la voi |
#472
Publicat: 11 ianuarie 2022 - 11:31
beavis03, on 11 ianuarie 2022 - 11:07, said:
pentru ca nimeni nu le face plangere la firma... sa vedeti ce cuminti urca ei apoi (sunt obligati de lege apropo, sa livreze coletul la usa, nu in fata blocului pe bordura) de asta fac ce vor muschii lor, pentru ce nimeni nu face nimic in privinta asta, nu pe forumuri e solutia, ci la voi Plangeri facute de mine insumi si la protectia conumatorului (apopos...protectia consumatorului te cam obliga pe tine ca si client, sa faci plangere mai intai la comerciant si apoi sa mergi la ei )....degeaba, nu s a schimbat nimic Chiar zilele trecute am avut o neplacere cu Fun, am vandut ceva prin OLX, OLX care are ca partener de livrare ...ghici pe cine ....in fine, cumparatorul a ales EXPEDIERE PRIN OLX, gratis ...s a generat AWB ul iar cand l am completat, m-au pus sa aleg data cand trebuia sa vina sa imi ridice coletul. bienanteles ca in data respectiva, nu a venit nici naiba sa il ridice, urmatoarea zi am fost eu la sediu la FUN si am dus personal coletul, am mentionat ca trebuia cu o zi in urma sa mi l ridice ca asa a fost setat AWB ul...mi a zis tipa de acolo ca cica pe zona mea au un angajat (curier) care au mari probleme cu el si ca au multe plangeri...mai in gluma mai in serios i am zis si eu...pai si ce mai cauta la voi, de ce nu il dati afara? A zambit si nu a zis nimic tipa. I am cerut sa imi dea un caiet de reclamatii sa imi scriu oful acolo, a zis ca numai online se poate...online , stiu povestea , raspuns dupa 1000 de ani cu nimic concret. singura forma de pedeapsa pentru cei de la Fun ...e sa nu mai apelam la serviiile lor, sunt o gramada de firme de curierat mult mai serioase si mai ok decat Fun. Eu personal, ii evit cat pot de mult si solicit tuturor care au ceva sa imi trimita , sa evite Fun. Editat de cuculea, 11 ianuarie 2022 - 11:40. |
#476
Publicat: 14 ianuarie 2022 - 17:37
Asta cine ti-a spus?Anul trecut am trimis de vreo 5 ori cu ei,ca persoană fizică,fără probleme!Ia uită-te te rog: https://www.woot.ro/
|
#481
Publicat: 28 aprilie 2022 - 16:27
Din care știu eu, poți plăti cu cardul transportul iar suma de ramburs este în funcție de firma expeditoare, daca au contract cu fan-ul sau ceva de genul.
De pe persoana fizica expeditor la persoana fizica destinatar nu merge. Problema este la destinatar fiindcă expeditorul poate primi banii in cont colector. |
#482
Publicat: 30 aprilie 2022 - 20:24
#483
Publicat: 03 mai 2022 - 11:38
E rândul meu sa mi-o iau cu Fan-ul. După două experiențe bune, a 3-a e cu probleme.
Trimis colet, s-a livrat, pe tracking nu apare livrat și de aici nici banii nu ii am in cont. Am sunat de vreo două ori, ieri și azi. Am vorbit și cu destinatarul, e livrat 100%. Ieri l-au dat lipsa, azi nu știu dacă mă mai suna. Revin cu update. |
|
#484
Publicat: 05 mai 2022 - 16:52
Update: Abia a 3-a zi am fost sunat că s-a rezolvat. A durat 6 zile de la expediere până la primirea banilor.
In mod normal, rambursul in cont colector ajunge a 3-a zi de la expediere, in orașele mari. Nu-mi place ideea că se poate pierde un colet, chiar daca este mic. Cum am trimis eu, 40 cm lungime și câțiva cm lățime, ceva mai lat decât un tub de neon. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi