Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
571 replies to this topic

#433
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostLucaciu, on 12 decembrie 2021 - 15:33, said:

m-a sunat pe telefon seara si a recunsocut ca jucariile sunt la dansa si ca, daca sunt decord le-ar pastra ca-i plac la baietelul ei si imi plateste banutii.

Mergi la politie. Si infunda-i si pe mizerabilii de la Fan. Nu au facut nicio ancheta sa vada daca acel curier a schimbat coletul.

#434
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,725
  • Înscris: 10.12.2006
Astia se bazeaza pe faptul ca lumea nu se oboseste sa raporteze pentru maruntisuri, la ei e probabil practica comuna.
Fa o plangere chiar daca nu se rezolva nimic acum, poate candva va mai face inca cineva si asa se aduna, devine reala treaba pentru tepar.

#435
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
A recunoscut la telefon tuta aia ca a schimbat jucariile din colet. Meregi la politie

#436
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 11.08.2016
Eu nu inteleg ceva: cum de curierul spune ca destinatarul n-a primit coletul, dar destinatarul a recunoscut apoi nu numai ca a primit coletul, dar a si schimbat continutul? Destinatarul l-a mituit pe curier sa spuna ca nu a putut fi livrat coletul sau cum...?

#437
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,310
  • Înscris: 08.02.2011
Cred ca a avut deschidere la livrare, a sutit alea fara sa observe curierul si a zis ca refuza coletul dupa aia, foarte simplu.

#438
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 11.08.2016
Tot nu are sens. Colegul a spus ca destinatarul nu a putut fi contactat vreo 2-3 zile pt livrare, nu ca ar fi refuzat livrarea.

#439
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMediumPlayer, on 12 decembrie 2021 - 16:17, said:

Tot nu are sens. Colegul a spus ca destinatarul nu a putut fi contactat vreo 2-3 zile pt livrare, nu ca ar fi refuzat livrarea.

Curierul a primit o mica atentie astfel incat femeia a deschis coletul si a schimbat cu alte jucarii. Se practica treaba asta cu telefoane.




Hotii erau pe mana cu curierii. Comandau telefoane, curierii declarau ca clientul a refuzat coletul, insa hotii schimbau telefoanele cu niste replici/sapun/cuie etc. Sigilau frumos cutia teleofnului si asta era.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G7qgeen8Kkw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 12 December 2021 - 16:24.


#440
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 05.01.2007

View PostMediumPlayer, on 12 decembrie 2021 - 16:11, said:

Eu nu inteleg ceva: cum de curierul spune ca destinatarul n-a primit coletul, dar destinatarul a recunoscut apoi nu numai ca a primit coletul, dar a si schimbat continutul? Destinatarul l-a mituit pe curier sa spuna ca nu a putut fi livrat coletul sau cum...?

Destinatarul a mai ridicat in acelasi timp inca 8 masinute de la aceeasi firma (Vtech) , mi-a spus ca le-a incurcat si din gresala a pus altele DAR asta sa inamplat la 3 zile de cand a intrat in posesia lor, la inceput nu a recunoscut nimic dupa care m-a acuzat ca eu i-as fi trimis niste jucarii stricate.

Curierul care a livrat a recunoscut ca a fost deschis pachetul DAR SUB NICI o forma nu a fost schimbat continutul acestuia. Asta mi-a spus doamna de la Fan Courier Onesti.

Acuma destinatarul sa dat pe brazda , spuna ca a fost "o eroare umana" si ca-si cere scuze .
Momentan jucariile baietelului meu sunt instrainate iar nici vorba de ramburs.
Fan courier nu colaboreaza cu mine.

Edited by Lucaciu, 12 December 2021 - 16:27.


#441
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,725
  • Înscris: 10.12.2006
Teapa cu participarea curierului, poate chiar se cunosc si doamna in cauza practica des furtul de genul asta.

Asa era teapa aia cu telefoane, curierul ii lasa prietenului cumparator coletul cateva ore, ala lua telefonul si resigila cutia. Curierul treacea sa ia cutia si baga in sistem ca n-a putut fi facuta livrarea din diverse motive, telefonul ajungea inapoi in magazin intr-o cutie ce parea intacta.

#442
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021
Eu nu cred in povestea asta...
Deci femeia aia, în complicitate cu curierul a schimbat conținutul unui colet și l-a trimis înapoi. Iar in colet erau niște jucării, de 70j de lei (din care 20 lei a costat rambursul pentru expeditor) nu telefon nu laptop, nu tableta sau mai știu eu ce, că sa merite...
Pe bune?

La verificare colet acesta se desface in fața curierului, nu pleacă omul cu el în casă și îl aduce înapoi în 5 minute.

Ce fel drku de țeapă e asta?

Edited by Rav_885, 12 December 2021 - 16:28.


#443
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostRav_885, on 12 decembrie 2021 - 16:27, said:

Ce fel drku de țeapă e asta?

Tu ai fost la scoala? Stii sa citesti? Intelegi ce citesti??

Colegul Mizu a explicat pe intelesul tuturor.

View PostMizu, on 12 decembrie 2021 - 16:24, said:

Teapa cu participarea curierului, poate chiar se cunosc si doamna in cauza practica des furtul de genul asta.
Asa era teapa aia cu telefoane, curierul ii lasa prietenului cumparator coletul cateva ore, ala lua telefonul si resigila cutia. Curierul treacea sa ia cutia si baga in sistem ca n-a putut fi facuta livrarea din diverse motive, telefonul ajungea inapoi in magazin intr-o cutie ce parea intacta.

Edited by MembruAnonim, 12 December 2021 - 16:34.


#444
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 05.01.2007

View PostRav_885, on 12 decembrie 2021 - 16:27, said:

Eu nu cred in povestea asta...
Deci femeia aia, în complicitate cu curierul a schimbat conținutul unui colet și l-a trimis înapoi. Iar in colet erau niște jucării, de 70j de lei (din care 20 lei a costat rambursul pentru expeditor) nu telefon nu laptop, nu tableta sau mai știu eu ce, că sa merite...
Pe bune?

La verificare colet acesta se desface in fața curierului, nu pleacă omul cu el în casă și îl aduce înapoi în 5 minute.

Ce fel drku de țeapă e asta?

Din fericire nu am platit returul din cauza ca AWB-ul a fost facut de pe platforma OLX, si luna asta nu se plateste. Initial ma asteptam sa am de platit si eu returul.

#445
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021

View PostLucaciu, on 12 decembrie 2021 - 16:35, said:


Din fericire nu am platit returul din cauza ca AWB-ul a fost facut de pe platforma OLX, si luna asta nu se plateste. Initial ma asteptam sa am de platit si eu returul.

Aduna dovezile și trimite prin posta o plângere la IJP Bacău, să-i caute pe tzepari.

#446
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 05.01.2007

View PostRav_885, on 12 decembrie 2021 - 16:39, said:

Aduna dovezile și trimite prin posta o plângere la IJP Bacău, să-i caute pe tzepari.

Am facut o sesizare la ANPC impotriva lui Fan Courier . Nu stiu daca pot sa rezolve ei ceva.
Am facut si sesizare cu numar de inregistrare la Fan dar ei nu-mi raspund , sunt o persoana prea mica pentru ei , desi daca s-ar uita la istoricul livrarilor si trimiterilor care s-au facut pe adresa mea le-au adus ceva banuti.

Edited by Lucaciu, 12 December 2021 - 16:49.


#447
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Ai trimis sesizarea la [email protected] sau la [email protected]?Ar fi bine la amândouă adrese!

#448
Lucaciu

Lucaciu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 05.01.2007

View Postthomasstar, on 12 decembrie 2021 - 20:03, said:

Ai trimis sesizarea la [email protected] sau la [email protected]?Ar fi bine la amândouă adrese!

La [email protected] si mailul de la fan courier onesti

#449
thomasstar

thomasstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 15.06.2009
Presupun că ai adresa de livrare a doamnei!Atunci caută te rog din listă cine răspunde de strada respectivă si sună-l,să nu-ti fie rusine!

https://bc.politiaro...nesti1414502041

#450
andreicri

andreicri

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 13.07.2006
niste jeguri ordinare. si mie mi-au livrat o comanda de cauciucuri de iarna complet gresit. a trebuit sa astept 4!!!!zile sa le livreze jegurile de la fan courier , pierzand si programarea la service desi ele erau in depozitul lor. ultima speta de firma de curierat si sa dea Dumnezeu sa dea faliment!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate