Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#685
Posted 10 February 2019 - 00:09
Profita , intr-adevar , pentru ca oamenii cumpara de la ei !
ca sa va dati seama cam cat de "respectati" sunt , stiu ca in biroul de informatii , exista un afis pe care scrie ceva in genul "injuriile nu duc nicaieri ,evitati sa ne mai injurati" )))) Si vorbesc serios !! P.s - Duie Markzone , am gasit o scrisoare ,Danutz - http://darkzone1970....mygaragero.html Edited by Alexutzu008, 10 February 2019 - 00:10. |
#686
Posted 15 February 2019 - 19:37
Intr-un final, dupa doua saptamani, mi-au fost returnati banii inapoi.
|
#687
Posted 15 February 2019 - 21:11
Totusi pentru un produs DOA trebuiau 48 de ore daca erau baieti cu obraz ci nu 2 saptamani.. La emag pentru produsele DOA mi-au fost returnati imediat banii... in doar cateva ore... sau alta comanda la produs similar PE LOC (am patit-o cu un monitor DELL care avea pixeli morti si care a costat 3000 de lei sa-mi dea pe loc banii inapoi din care mi-am comandat un TV care tot la fel a avut pixeli blocati pe alb pe care l-am returnat imediat si PE LOC mi-au facut alta comanda de produs similar.. In 6 zile am luat banii inapoi pe un monitor.. am returnat un tv si am primit alt tv nou sigiliat similar care era ok fara probleme.
Edited by -koss-, 15 February 2019 - 21:17. |
#688
Posted 15 February 2019 - 21:18
Corect. Asta a fost si supararea mea. Produsul era defect de cum l-am primit.
Au motivat ceva de genul ca nu au service propriu (nu era nevoie de niciun service la produsul comandat de mine) si ca trebuia trimis la service-ul oficial. O porcarie totala, un abuz din punctul meu de vedere. |
#689
Posted 18 February 2019 - 19:55
Pai si ce treaba are service-ul daca produsul nu functioneaza in parametrii normali ? Ce vina ai tu ?
|
#690
Posted 13 April 2019 - 14:38
Ma bucur ca am gasit acest topic pentru ca am avut recent o experienta extrem de neplacuta cu cei de la PC-Garage. In ianuarie am comandat componente pentru un PC complet de la ei si am ales sa ridic personal de la sediu comanda deoarece imi convenea sa platesc cu cardul. Am verificat fugitiv toate componentele in ceea ce priveste integritatea (sigiliul) deoarece aveam cu mine copilul de 6 ani care deja tremura de frig. Dupa 2 zile mi-am facut timp sa asamblez PC-ul si am observat ca sigiliul cutiei placii de baza parea desprins si reatasat. Am facut un control vizual rapid si mi s-a parut totul OK asa ca am mers mai departe. Dupa vreo 2 zile de la prima pornire PC-ul nu a mai bootat deloc și am pus un buzzer ca sa vad ce este in neregula. Pe internet am gasit ca defectiunea poate fi de la procesor (foarte putin probabil) sau soclul acestuia. Mi-am luat inima in dinti si am dat jos coolerul si procesorul si am facut o inspectie amanuntita a soclului cu lupa. Surpriza a fost mare: un pin era deformat vizibil și plasticul soclului din jurul lui parea topit. Am luat legatura cu cei de la PC-Garage si am dus placa pentru garantie, insotita de fotografii. Dupa cateva saptamani am primit placa prin curier (GRATIS) cu notificarea ca garantia nu se aplica deoarece sunt pini indoiti la soclul procesorului. Intre timp am tot primit e-mailuri ca placa a fost trimisa la producator pentru analiza, etc. dar hartia cu care a venit inapoi placa era semnata numai de PC-Garage. M-am ales cu o paguba de circa 1200 de lei (placa plus o licenta Windows OEM pe care apucasem s-o instalez).
Personal am decis ca nu ma voi mai apropia de acest magazin si este pacat pentru ca atunci cand aveau sediul langa Arhitectura am cumparat de la ei o gramada de componente pentru serviciu sau acasa. Ca sa nu las loc de speculatii pot sa va spun ca sunt specialist in domeniu si am configurat/asamblat/depanat zeci de PC-uri si statii de lucru pentru editare video, deci stiu foarte bine cum sa evit indoirea pinilor unui soclu de procesor. Concluzia mea este ca ori am primit o placa deja data retur de alt client ori cineva a folosit placa pentru ceva teste pana cand am venit sa ridic comanda. Cei care mai cumparati de la asemenea magazine verificati bine integritatea ambalajelor si sigiliile originale pentru ca graba m-a costat destul de mult. Edited by badviorel, 13 April 2019 - 14:56. |
#691
Posted 13 April 2019 - 15:28
Placile de baza aproape toate nu vin sigilate.. De ce... nu stiu.. Asta e politica lor.
|
#692
Posted 23 August 2019 - 19:09
Vad ca in ultimul timp au inceput sa mai dreaga busuiocul.. sa mai bage la pipa astia de la pcgarage... Probabil i-a urecheat vreun manager ceva mai mare.. de nu mai sunt chiar atat de multe probleme.
|
#693
Posted 25 August 2019 - 14:20
nu stiu cum naiba PC Garage mai e inca pe piata. Astia de la ANPC nu-si fac treaba deloc sa-i inchida.
Produsele si serviciile de curierat sunt proaste pe langa forumul MyGarbage care e intr-o situatie jalnica. Atitudinea adminilor si userilor de pe mygarage lasa de dorit. O gramada de trolli care n-au nicio tangenta cu domeniul hardware iti dau sfaturi idioate si ajungi sa-ti iei teapa. Nu-i de mirare ca multi ajung sa se planga de defectiuni tot pe forumul ala dupa ce si-au montat singuri piesele la unitate dupa sfaturile unor trolli. Si pe emag si cel.ro am mai patit-o, dat PC Garage...bai, astia-s campioni la bisnita si incompetenta. Am avut neplacerea sa interactionez cu darkzone. Pe scurt: e cel mai handicapat administrator din istoria forumurilor romanesti (poate dupa pisicuts de pe nimfomane). Si nu mi-e rusine sa folosesc cuvantul "handicapat" fiindca e clar ca omul nu are toate tiglele pe casa. Nici nu vreau sa stiu dupa ce criterii a ajuns el admin. Are un limbaj meltenesc , daca nu vulgar,e persecutor, are o atitudine usor comunista, ba chiar s-a declarat nostalgic dupa vremurile ceausiste si s-a laudat ca a fost militian (in caz ca va intrebati de ce au astia spatele acoperit) Insulta userii, te sanctioneaza aiurea daca dai report pentru o neregula in mod justificat. E curios ca are cativa lingai care il sustin, intr-un cuvant, cine nu e in bisericuta lui darkzone nu are viata lunga pe forum. Edited by javathepyton, 25 August 2019 - 14:35. |
#694
Posted 26 August 2019 - 00:40
In ultimul timp am vazut ca trimit din ce in ce mai mult produsele prin sameday curier deh firma lor sora la fel cum e si emagul si depanero servicul. La mine in cartier au inceput sa fie mai promti si cu bun simt... Prin alte parti sunt dezastru inca astia de la sameday.
Forumul ala si personajul ala sinistru.. ar trebui pomenit doar in pomelnicele din biserica.. poate lasa partea dark a lucrurilor si trece la partea mai luminoasa a civilizatiei. Eu unul sunt satul de comunisti ori persoane comunistoide. Imi provoaca sila, repulsie si ma enervez aiurea, imi fac nervi si ma consum degeaba ca oricum nu poti nici sa-i schimbi si nici sa-i faci disparuti. Eu sunt de parere ca unul care este "sef "in orice domeniu si in orice imprejurare trebuia sa dea dovada de bun simt, buna purtare in primul rand. Valabil si la job,si in viata si pe forum si oriunde. Meseria de sef implica responsabilitati civice... dar unii au ramas setati la vremurile de trista amintire unde daca erai sef.. taiai si spanzurai si nu-ti facea nimeni nimic.. Edited by -koss-, 26 August 2019 - 00:43. |
|
#696
Posted 02 September 2019 - 19:29
Salutare tuturor, confirm si eu problema cu Darkzone - prost nu e, insa sta rau la capitolul comunicare, cel putin mie imi raspunde cat mai pe scurt, daca am noroc sa raspunda....se aprinde repede si inchide subiecte doar din cauze puerile, ex se cearta 2-5 - pai baneazai paia 5 nu inchide toata aria, lol.
Stiu ca PCG e cumparat, mai e ceva ce nu a cumparat Emag ? cum am si incerat intr-un post creat recent, verificati la sange garantiile la produse, hdd, surse, memorii - sunt mereu cu ele modificate, ba e 100 ani la niste rami, dupa 8 ani, samd. Recent am returnat un telefon la ei, trimis in plic - da cu protectie, dar nu scria fragil pe el - dupa 2 zile testate, ori produsul a venit semidefect ori l-au trantit unii la transport...RIP. |
#697
Posted 02 October 2019 - 09:53
Dupa niste experiente foarte bune Emag + sameday la livrare, la fel si pcagarage acu 1+ ani, acum am o telenovela cu idioti de la sameday, comanda de la pcgarage.
Nu ma mai gandesc ce ma asteapta daca am nevoie de garantie, pana acum nu am avut. |
#698
Posted 11 October 2019 - 14:17
Dacă într-o cutie cu mai multe produse, am lipsa un produs, iar un cadou a fost înlocuit cu alt cadou care era pentru o comanda cu preț mai mare decât a mea,iar situația un se rezolva prin înlocuire și primirea produsului lipsa, eu ce pot face? In afara de a nu mai comanda de la ei
|
#700
Posted 11 October 2019 - 16:12
Asta știam și eu și am trimis msj. S a rezolvat elegant, nu pe facebook sa ne certăm in public, am discutat frumos, eroarea lor, se rezolva pe costul lor. Întrebarea era daca nu ar recunoaște, se poate face ceva?
|
#702
Posted 06 December 2019 - 18:49
Eu pana acum mi-am vazut de ale mele si am evitat scandalurile pe forum. Nu imi place sa ma contrazic aiurea de obicei. Stiu cum e forumul/lumea de acolo si prefer sa stau in banca mea ca nu caut atentie.
Dar m-am ales cu o placa de baza cu coil whine si alte interferente cand misti mouseul. Total enervant. Am dorit sa o returnez, nu s-a putut ca s-a gasit o zgarietura mica pe un circuit in exteriorul placii langa placa de sunet, fiind asa de subtila nici nu am observat-o. Si nu e prima oara cand montez un pc. Placa functioneaza. Variante oferite: 1. sa platesc integral produsul sa il aduca conform. 2. Sa il trimita la garantie. Nu stiu pentru ce(ca doar nu trimit la garantie un produs pentru o zgarietura) ca nu am semnalat nici o problema in prima instanta, am specificat ca doresc retur si atata. Oricum discutiile ulterioare au fost de nepasare si mi-au trimis doar mesaje generice. Pe scurt nu prea ii intereseaza de clienti chiar daca esti unul vechi fara antecedente. Le-am sugerat daca pot macar sa ia legatura cu furnizorul sa le prezinte problema mea sa stiu daca se poate face ceva pentru cazul meu sa nu mai cheltui din nou banii pe transport inutil. Ca daca il trimit la garantie imi e ca imi iau cu flit si de acolo. Magazine sunt destule, va recomand altul. Edited by Murdoc07, 06 December 2019 - 18:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users