Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#721
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018

View PostBumble Bee, on 21 februarie 2020 - 13:21, said:

sunt prea putine voturi sa insemne ceva
Dacă-s prea puține, tu câte voturi ai numărat în total?

Dacă încă mai numeri recenziile alea prea puține, atunci revin-o aici!

#722
Bumble Bee

Bumble Bee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 09.09.2004
vexio, asa cum am mai spus 2 posturi mai sus ofera cel mai mic pret de pe piata facand rabat la calitatea serviciului. Care este probabilitatea sa te arzi cu ei? Totusi consider ca e mica. Avand notorietatea lor, 50, 500, sau 5000 de recenzii nasoale tot nu inseamna mare lucru. Au un volum foarte mare de vanzari.. Sunt in primii zece retaileri si daca ar avea 0.5% din piata online - tot ar avea de mancat o paine. Recenziile alea, desi credibilie, nu reprezinta statistic nimic. Eu am luat 3 comenzi de la ei si nu am lasat nicaieri o recenzie. Daca m-ar fi calcat pe bataturi umpleam netul cu ei. Pe de alta parte merita observat ca nu le pasa de imaginea proprie, cel putin nu incat sa incerce sa si-o coafeze. Nu face parte din strategia lor de vanzari sa aiba o imagine buna. Vand pentru ca au cel mai mic pret, si fac orice trebuie sa-l tina jos, asta insemnand chiar sa-si bata joc de clientii nemultumiti. Avand cote de castig atat de mici nu este fezabil pentru ei sa primeasca retururi si fac tot ce pot sa nu e intample asta, chiar si cu pretul pierderii clientului si primirii de recenzii negative.
In concluzie: cateva sute de recenzii negative iti spun sa ai grija dar nu fac o imagine completa. Daca iti doresti un lucru nu foarte valoros, fiabil si mai ales cu o garantie data de importator eu zic ca merita cumparat de la ei. Asa mi-am luat un ssd samsung cu 50 ron mai ieftin decat oriunde in alta parte de ce de la ei. Sansa sa se strice este extrem de mica si produsul a fost sub 100 de euro.

Edited by Bumble Bee, 22 February 2020 - 12:54.


#723
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Vad ca astia de la PCGarage au dat cu mucii-n fasole si au introdus taxe pentru trasnport chiar si atunci cand platesti cu cardul. E inceputul sfarsitului pentru ei... Lumea ii prefera tocimai pentru chestia asta, gratuitatea la livrare cand achitai cu cardul.

#724
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Cat e taxa de transport la pcgarbage? Eu mai luam de la pcgarbage ca plateam cu cardul si aveam transport gratuit dar asa.. n-are rost sa ma leg la cap.. mai ales ca au probleme cu garantiile si retururile.

Edited by -koss-, 09 April 2020 - 17:00.


#725
Bumble Bee

Bumble Bee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 09.09.2004

View PostDeuxEx, on 09 aprilie 2020 - 15:06, said:

Vad ca astia de la PCGarage au dat cu mucii-n fasole si au introdus taxe pentru trasnport chiar si atunci cand platesti cu cardul. E inceputul sfarsitului pentru ei... Lumea ii prefera tocimai pentru chestia asta, gratuitatea la livrare cand achitai cu cardul.

chestia asta cu transportul fara taxe de transport este un artificiu. nimeni nu-ti face cadou taxele de transport care nu sunt de loc de neglijat nici pentru retailerii foarte mari precum emag. Fie ca ai platit taxele de transport printr-un adaos la pretul produsului sau/si un retailer mare a facut un sacrificiu foarte mare, o perioada, pentru a-si ingropa concurenta - iar cand si-a ajdudecat grosul pietei le-a reintrodus (vezi emag). E ok asa? intr-un fel.. pentru ca nimeni nu si-a dorit un mamut precum emag-ul. Piata trebuie sa ramana concurentiala.

si ca fapt divers, pcgarage a fost cumparat de emag. consiliul concurentei a facut o treaba de kkt acceptand tranzactia.

https://www.zf.ro/bu...garage-15259806

iar lucrul asta il suspectam de mult:

https://www.capital.ro/exclusiv-scandal-monstru-la-emag-clientii-obligati-sa-plateasca-un-pret-mai-mare-decat-cel-normal-fara-sa-stie-care-este-noua-politica-a-companiei.html

Edited by Bumble Bee, 09 April 2020 - 17:19.


#726
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Bă ăștia sunt nebuni la pcgarbage.. au băgat 1.19 lei per kilogram suplimentar transportul.. tot ce trece de 3 Kg.... fi-mi-ar scârbă să-mi fie.. + plata ramburs 11.9 lei + deschiderea coletului la livrare înca 11.9 lei...

Edited by -koss-, 09 April 2020 - 17:22.


#727
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
Am cumparat de la ei un tv led in data de 04.04.2020 si nici pana astazi nu am primit produsul.
L-am platit cu cardul si binenteles ca mi-au pus si taxa de transport cu toate ca era specificat "transport gratuit"
Am sunat sa intreb si mi-au spus ca este transport gratuit in limita 3 kg si ce depaseste trebuie sa platesc.
Este absurd sa dai o gramada de bani pe un tv si transportul sa nu fie gratuit.

#728
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018
Au băgat taxa de livrare, 12 lei, și la ridicarea din sediile Fan Curier sau mi se pare mie?!

#729
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Probabil ca da, au bagat.

#730
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,427
  • Înscris: 10.04.2009
[ https://images2.imgbox.com/a8/6a/XUtnupO3_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

să fie bogăție

să mai zică ei că sunt părtinitor și le fac doar la evomag :D

același SSD le-a dat daună ambelor... csf... mulțumesc Anpc, mai apelez în viitor, că nu strică Posted Image

#731
cata008

cata008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 08.06.2007
Sunt client pcgarage de de 2-3 ani si in timpul asta am trimis si eu pentru prima data o tastatura mecanica redragon in garantie pentru ca unele taste se apasau dublu. Tastatura nu a fost trimisa ij cutia originala dar foarte bine ambalata in material protectir, nu avea absolut nici o urma de socuri fizice, lovituri, ciobituri. Garantia a fost refuzata urmand sa achit eu taxele de transport, motivul fiind unul generic, vag si uzual folosit "utilizare in conditii improprii" fara absolut nici o explicatie suplimentara, ce ar putea insemna acest acest lucru. Adica? Cum am utilizat tastatura in conditii improprii? Am folosit o pe post de cafetiera? Sau pe post de placa de surf? Nu. Singurul scop in care a fost folosit tastatura a fost ptin apasarea de taste. Nu a fist lovita, trantita de birou niciodata! Probanil trebuiau inlocuite cateva switch-uri in valoare de 1/6 poate din valoarea tastaturii (120 lei), lucru pe care ei l-au considerat foarte dificil de onorat. In Romania legile pt. protectia consumatorului nu sunt destul de facile, multa birocratie,potentiale proceduri juriduce greoaie consumatoare de timp si alte resurse. Si ei stiu exact acest lucru, ca , consumatotul obisnuit nu se va complica cu aceste lucruri, iar eu stiu ca intr un procent covarsitor de mare din situatii vor scapa refuzand garantii cu motive generice "utilizare in conditii improprii" . pana la urma ei pot scrie absolut orice si scapa cu asta. Cum poate dovedi consumatorul contrariul? Sa fii facut poze la produs inainte sa fie trimis? Ei pot trata in ce maniera vor produsul, scrie orice in fisa si scapa foarte bine cu asta. Va dati seama ce customer service au, din moment ce prefera in a pierde permanent un client decat sa onoreze o garantie a carui valoare este una mica.

#732
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 11.08.2016

View Postcata008, on 25 noiembrie 2020 - 20:45, said:

Sa fii facut poze la produs inainte sa fie trimis?
Ti-ai dat singur solutia. Poze cu produsul pe toate partile, inclusiv eticheta cu serialul, pt ca, in caz ca iti trimit poze cu defecte ale produsului pe care nu le-ai cauzat, sa le ceri si poza cu eticheta serialului, pt a dovedi ca e produsul tau.

#733
cata008

cata008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 08.06.2007

View PostMediumPlayer, on 25 noiembrie 2020 - 21:00, said:


Ti-ai dat singur solutia. Poze cu produsul pe toate partile, inclusiv eticheta cu serialul, pt ca, in caz ca iti trimit poze cu defecte ale produsului pe care nu le-ai cauzat, sa le ceri si poza cu eticheta serialului, pt a dovedi ca e produsul tau.

Ei pot invoca in cele din urma si faptul ca pozele acelea fiind mai vechi, eventual facute cu produsul nou si nu inainte ca produsul sa fie trimis in garantie in ziua respectiva. Eventual faceam si eu o poza cu tastatura + ziarul din ziua respectiva. Ideea e ca ei stiu toate procedeele marsave, stiu cu ce , si cum pot scapa cu asta, multe/multi service-uri/comercianti ce gestioneaza garantiile fiind niste excroci experimentati. Dupa cum am zis.. Prea multe complicatii pentru consumatorul obisnuit. Eu cu siguranta nu voi mai avea niciodata de-a face cu ei, iar clienti actuali pot trage concluziile singuri din intamplarea mea si a multor altora ce au avut de-a face cu procedura de garantie la ei, nefiindu le respectate drepturile de consumator de acesti excroci.

#734
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Poza originala are in exif si data fotografiei. Poze si video pe toate partile cu produsele inainte de a le trimite in garantie.
Apeleaza la ANPC nu te lasa, chiar daca suma e mica sunt banii tai.

Edited by -koss-, 26 November 2020 - 10:59.


#735
cata008

cata008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 08.06.2007
Azi mi-a fost returnata tastatura, transport pe care am fost nevoit sa-l achit eu. Totodata azi am facut o sesizare la ei, prin care le-am cerut explicatii, ce inseamna mai exact ''utilizare in conditii improprii'' pentru ca nu mi-au oferit absolut nici o justificare, au folosit un motiv vag neclar, fara nici o explicatie suplimentara.

   Raspunsul lor a fost unul la fel de neprofestionist, ''buna ziua,am atasat mai jos pozele, si decizia luata ramane'' . Pozele atasate reprezentau 4 poze cu tastatura, bineinteles relizate cu o camera profesionista, pozele erau zoomate , ca sa surprinda detaliile la maxim, sa  supradimensioneze fiecare punct de praf sau murdarie. o tactica bineinteles cunoscuta de acesti ''smecheri experimentati'' . bineinteles ca la o inspectie cu ochii liber a tastaturii aceasta nu arata in modul exagerat in care doreau ei sa o surprinda prin camera lor performanta.

   Acum ce era sa faca utilizatorul obisnuit? Sa dea jos toate tastele si sa o curete intre taste? Poate utilizatorul obisnuit nu se pricepe, risca sa o defecteze mai tare, si pe langa asta, desfacerea componentei electronice nu duce totodata la pierderea garantiei?

   In concluzie, au preferat sa piarda un client si sa-si pateze iremediabil reputatia, decat sa schimbe proabil niste switch-uri la unele taste care proabil nu valorau nici 1/5 din valoarea tastaturii.

   Aceasta este experienta mea cu PC Garage, concluziile le trageti voi despre modul ''profesionist'' in care trateaza ei clientii si garantiile gasind tot felul de tactici si marsavii specifice ''service-urilor de garantii'' pentru a-si maximiza profiturile si de la a se sustrage de la obligatia de a respecta garantiile.

Aceeasi experienta am avut-o si cu un mouse logitech g203 cumparat de la mediagalaxy, care dupa un an de utilizare isi dadea dublu click. Doar ca ei au respectat garantia si dupa o satapaman de service au returnat si remediat defectul. O situatia singulara si bineinteles nu pot trage concluzii doar din experienta asta cu ei(cat de seriosi ar fi), insa ideea era ca sunt comercianti care pentru acelasi tip de defect respecta garantiile.

Edited by cata008, 26 November 2020 - 17:02.


#736
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,725
  • Înscris: 10.12.2006
Pe langa supararea ta e bine de stiut ca la tastaturile mecanice poti scoate si tu tastele fara sa pierzi garantia, eu am improvizat o scula dintr-un ac de gamalie, am scos toate tastele si am curatat-o. A mea e Redragon Vara si merge ca in prima zi in care am luat-o de BF cu multi ani in urma.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EG0JmFS4yNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#737
cata008

cata008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 08.06.2007

View PostMizu, on 26 noiembrie 2020 - 17:06, said:

Pe langa supararea ta e bine de stiut ca la tastaturile mecanice poti scoate si tu tastele fara sa pierzi garantia, eu am improvizat o scula dintr-un ac de gamalie, am scos toate tastele si am curatat-o. A mea e Redragon Vara si merge ca in prima zi in care am luat-o de BF cu multi ani in urma.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EG0JmFS4yNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

felicitari.. poate ai un leac si pentru crapatura cu care mi-a fost retrimisa

Edited by cata008, 26 November 2020 - 18:15.


#738
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007

View Postcata008, on 26 noiembrie 2020 - 16:58, said:

bineinteles ca la o inspectie cu ochii liber a tastaturii aceasta nu arata in modul exagerat in care doreau ei sa o surprinda prin camera lor performanta

Pe tine ce te opreste sa comanzi cel mai greu si mai voluminos produs de la ei (evident cu plata ramburs) si sa astepti curierul cu o camera similara? Cu certitudine gasesti o imperfectiune milimetrica pe ambalaj ca sa justifici refuzul primirii comenzii...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate