Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#649
Posted 13 November 2018 - 16:09
Salut băieți, azi mi-a venit o comandă de la pc garage și îmi lipsește ceva din ea, un SSD Kingston. Caut pe site și văd că nu mai au număr de contact pentru probleme ci doar vânzări și garanții. Le-am scris pe forum dar nu știu la ce să mă aștept. Menționez că nu se pune problema curierului de prost gust, toate lucrurile au decurs impecabil cu el, iar cutiile au fost toate sigilate. Mulțumesc.
|
#650
Posted 13 November 2018 - 20:40
A costat mult respectivul SSD din build?
Eu cand am luat ceva de la pcgarage.. trepied.. montat.. montat adaptorul de telefon in trepied.. pornit telefonul pe record.. si incep sa despachetez.. pentru orice eventualitate bonus mai chem si un prieten sa fie martor in caz de teapa. |
#651
Posted 13 November 2018 - 20:45
Nu a costat mult dar nu îmi convine să îmi lipsească componente că așa li se scoală lor iar ideea de martor e impractică.
|
#652
Posted 13 November 2018 - 20:49
De ce nu le dai un comentariu pe comanda? Ca e sectiune de mesaje si raspund destul de repede acolo. Sau pe chatul de pe site.
|
#653
Posted 13 November 2018 - 20:56
Au optiunea de a te suna ei!
Edited by O-O, 13 November 2018 - 20:58. |
#654
Posted 13 November 2018 - 21:16
Astia o sa bage pastila ca trebuia sa verifici coletul.. ca de ce nu ai luat optiunea de pe site de verificare colet...
Mai precis la 12 lei aveau disponibil Serviciu deschidere colet la livrare .. |
#655
Posted 13 November 2018 - 21:55
Am dat sa ma sune ei, aștept telefonul.
@koss, știu de opțiunea de verificare, acesta însă eu o folosesc doar când cumpăr chestii care risca sa se spargă (gen monitoare, TV, telefoane), nu la componente de pc. Ssdul e un Kingston de 120 GB simplut, e un sistem low-end încropit in jurul unui ryzen 3 cu vega on-board iar ssd ul este cea mai ieftina parte a sistemului. |
#656
Posted 13 November 2018 - 22:01
xeleron, on 13 noiembrie 2018 - 21:55, said:
Am dat sa ma sune ei, aștept telefonul. @koss, știu de opțiunea de verificare, acesta însă eu o folosesc doar când cumpăr chestii care risca sa se spargă (gen monitoare, TV, telefoane), nu la componente de pc. Ssdul e un Kingston de 120 GB simplut, e un sistem low-end încropit in jurul unui ryzen 3 cu vega on-board iar ssd ul este cea mai ieftina parte a sistemului. |
#657
Posted 13 November 2018 - 22:08
xeleron, on 13 noiembrie 2018 - 21:55, said:
Am dat sa ma sune ei, aștept telefonul. @koss, știu de opțiunea de verificare, acesta însă eu o folosesc doar când cumpăr chestii care risca sa se spargă (gen monitoare, TV, telefoane), nu la componente de pc. Ssdul e un Kingston de 120 GB simplut, e un sistem low-end încropit in jurul unui ryzen 3 cu vega on-board iar ssd ul este cea mai ieftina parte a sistemului. Urat din partea lor. Sper sa se rezolve desi la pcgarage trebuie in astfel de situatii sa te astepti la ce-i mai rau din partea lor. |
#658
Posted 13 November 2018 - 22:15
Sincer când a venit coletul a fost o cantitate mare de cutii, deci la verificare colet era o cantitate foarte mare de marfă de verififcat. Carcasa a venit singură, restul componentelor de pc au venit împreună și 2 manete pentru pc (fifa) au venit în cutia lor. Repet, cutiile n-aveau cum să fie mânărite de curier fiindcă aveau sigilii PCG pe ele și sunt impecabile (defapt, cred că e cel mai elegant colet primit vreodată de la pcg). Chestiile astea cu verificatul coletelor pentru produse le folosesc intens atunci când cumpăr de pe OLX,Okazii etc etc nu la magazinele ce vând produse noi. De la acestea nu mă aștept la lipsa comenzii , mă aștept la unele erori (trăite unele) gen livrare produs greșit sau livrare produs necomandat (nu de la PCG, cauzat de o eroare în adresă), nu mă aștept la lipsuri din comandă.
|
|
#659
Posted 21 November 2018 - 09:48
In ziua de BF, vineri, pe la ora 11 ziua am dat comanda de un banal mouse wireless, fara legatura cu promotiile de BF, si de-abia azi-dimineata imi apare mesaj ca a fost tiparit AWB-ul! Nu inteleg de ce naibii dureaza atat pt. un amarat de mouse, comanda obisnuita! Sa inteleg ca daca te pune pacatul si comanzi ceva obisnuit in ziua de BF, fara vreo legatura cu produsele reduse, trebuie sa astepti enspe zile sa-ti vina respectivul produs?
Daca as fi comandat acel mouse cu o zi inainte sau dupa ziua de 16, probabil venea pana astazi! Altadata se miscau mai repede! |
#660
Posted 23 November 2018 - 10:18
Lacomie si prostie ca la pc garage nu cred sa mai existe pe alt site cu vanzari de componente hardware.
Cand vrei sa cumperi un hdd pt PC si ai de ales doar intre wd si seagate, de ce sa te lacomesti si sa afisezi pretul de 235 lei pt un hdd seagate la 1 Tb? Adica nu e vorba sa maresti pretul la un model de placa de baza sau video unde exista numeroase modele si mai poti trece cu vedere o crestere aiurea de pret. In schimb pt hdd wd au pus pretul corect de 189 lei. Intra cineva pe site sa isi cumpere componente pt PC si e imposibil sa nu-i sara in ochi pretul exagerat pt hdd cand se stie ca de cel putin 1 an nu a sarit de 190 lei. Poate ramane cu impresia ca pc garage e un site de ra--- si sa nu mai cumpere nimic de la ei. Dupa 2 zile de cautari pe toate siteurile cu vanzari de componente, doar la evomag am gasit pretul corect la hdd seagte 1 Tb si sursa seasonic. In plus am avut si transport gratuit (Pitesti) + bonus cablu sata 3. Edited by mariusixy, 23 November 2018 - 10:32. |
#661
Posted 13 December 2018 - 20:02
Se pare ca pcgarbage a scos de pe facebook posibilitatea de a lasa recenzii.. Probabil aveau prea multe recenzii negative si ii injura prea mult lumea ... Inca o data repet..daca vreti sa cumparati de la pcgarbage cumparati pe riscul vostru si pe sanatatea voastra mentala si financiara fiindca este posibil sa aveti neuroni decedati si bani lipsa in portofel in caz de probleme cu produsele ori cu garantia.
Din pacate nici depanero nu prea mai e ce a fost dar totusi.. nesimtirea pcgarbagistilor a atins cote inimaginabile. |
#662
Posted 22 January 2019 - 16:41
Subscriu intrutotul parerilor care s-au adus referitor la calitatea infecta a serviciilor PcGarbage. Imi pare rau ca nu le-am citit inainte sa cumpar de la ei ...
Produs cumparat nou (placa video 1050Ti) pe 27 Dec 18, nefunctional de la inceput. L-am adus inapoi la sediu pe 7 Ianuarie (cand am venit si eu din vacanta, deh) ca sa mi se spuna ca perioada de retur pentru produse ridicate de la sediu este de 48 de ore, deci eu am venit dupa patru zile lucratoare in loc de doua (cica daca as fi comandat cu livrare prin curier as fi avut 14 zile sa returnez, dar pentru ca am venit sa ridic am doar 2...imbecili). Am incercat sa explic intai celor de la garantii iar apoi celor de la Customer Service ca a fost perioada sarbatorilor, ar trebui sa inteleaga de ce nu am venit sa le aduc produsul lor stricat...degeaba. Mi-au zis ca solutionarea garantiei dureaza 15 zile calendaristice dar ca sigur voi fi contactat mai repede. Astazi implinindu-se 15 zile calendaristice, i-am contactat ca sa-i intreb de garantia mea nesolutionata, la care mi-au raspuns sa astept ca inca nu s-a verificat produsul. Astia chiar sunt fara jena. |
#663
Posted 22 January 2019 - 17:41
Daca ai raspunsurile lor in scris, poti face o reclamatie la ANPC, pentru ca Legea nr. 449/2003 prevede la Art. 11, Aliniatul 4 urmatoarele:
Quote Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Edited by N4S, 22 January 2019 - 17:41. |
|
#664
Posted 23 January 2019 - 11:05
Cred ca au realizat si ei situatia, ca m-au anuntat in dimineata asta ca au facut storno.
Oricum, de evitat |
#665
Posted 24 January 2019 - 17:50
Salut!
Pe data de 8 Ianuarie 2018 am predat pentru garanție, la sediul PCGarage, o placa video cumpărată pe data de 16 noiembrie 2018 cu motivul că unul din cele două ventilatoare nu se mai învârte. Cred că pe data de 14 ianuarie, starea garantiei, din rubrica "Istoric service" s-a schimbat în "trimis la furnizor". La rubrica "Defect constatat" nu este trecut nimic. Până în acest moment, nu am mai primit nicio informație cu privire la aceasta placa. Au trecut 17 zile de când am predat-o și cred că este timpul sa ii contactez eu. Cum ar trebui sa procedez? In acest moment, ei sunt obligați să îmi dea o noua placa video identica că model/performanța sau banii înapoi? Sincer sa fiu, nu vreau să îmi returneze placa reparată, as vrea una noua, pentru că am dat o căruță de bani pe ea și nu mi se pare corect să mă aleg cu o placa desfăcută și în care s-a meșterit, poate nici nu vor schimba pasta termo și mă trezesc cu temperaturi mai mari..că na..așa se mai obișnuiește, las-o că merge și asa... Edited by voltermort, 24 January 2019 - 17:59. |
#666
Posted 24 January 2019 - 18:54
Au trecut 15 zile calendaristice de cand a fost preluata placa in garantie? Daca da cere imediat storno la suma respectiva si iti poti lua alta placa video avand in vedere ca pretul placilor a scazut in luna ianuarie
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users