Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Coreenii, la un pas de a intra în UE fără taxe
Last Updated: Sep 17 2009 18:44, Started by
Courage
, Jul 30 2007 13:48
·
0
#1
Posted 30 July 2007 - 13:48
Coreenii, la un pas de a intra în UE fără taxe
Quote Mărcile de proveniență coreeană dețin peste 7% din piața românească de autovehicule, iar eventuala renunțare la taxele vamale, discutată de Comisia Europeană, ar putea dubla cota de piață a acestor producători auto. Piața autohtonă de autovehicule se află într-un moment fast. Vânzările de mașini noi au crescut, în primul semestru din acest an, cu 24,8% față de perioada similară din 2006. Odată cu creșterea pieței, se majorează și vânzările de mașini produse de mărci coreene, chiar mai repede decât piața. În primele șase luni din 2006, erau comercializate în România 7.141 de vehicule Hyundai, Chevrolet, Kia și SsangYong, iar în acest an au fost deja vândute, conform APIA, 12.585 de unități. Ca atare, cota de piață a acestor producători a crescut de la 5,2% la 7,3% în numai un an, iar Cristian Oltean, directorul de marketing al GM Southeast Europe, companie care gestionează distribuția mărcii Chevrolet, estimează că „în maximum doi ani, aceste mărci vor deține peste 10% din vânzările din România, și acest lucru nu neapărat din cauza unor facilități fiscale, ci mai degrabă din cauza programului agresiv de lansări de noi modele, mai competitive“. Raportul calitate/preț, principalul atu Evoluția mai mult decât bună a mărcilor coreene pe piața autohtonă este rezultatul unei ofensive susținute cu produse din ce în ce mai competitive. Cristian Oltean consideră că motivele creșterii Chevrolet sunt „extinderea gamei de produse în segmente noi cu Epica și Captiva și lărgirea gamei de motorizări prin introducerea motorizărilor diesel, reducerea taxelor vamale de la 30% la 10%, condițiile favorabile de piață, precum și o retea de distribuitori puternică în continuă expansiune“. Dan Chitaru, director general Kia Romauto, a declarat pentru „Capital“: „Dacă ne referim strict la concurența cu mărcile japoneze, cred că principalul atu al Kia este faptul că oferim aceeași calitate la un preț mai accesibil. În concurența cu mărcile chinezești, cred că atuul este că avem un foarte bun raport calitate/preț, iar în ce privește mărcile europene, oferim o alternativă serioasă – prin calitate, fiabilitate, preț – europeanului care nu este brand-addicted“. Și Sorin Arecco, specialist în relații publice la AutoItalia, importatorul SsangYong, spune că „marca pe care o distribuim se distinge printr-un raport preț/calitate foarte bun, fiabilitate, siguranță și mobilitate excelentă atât pe șosea, cât și pe teren accidentat, SsangYong fiind singurul constructor coreean specializat pe tractiunea 4x4“. Conștienți de rezultatele bune de până acum, cei de la Hyundai se gândesc deja la viitor lansând și o vagă amenințare la adresa concurenței. „Cu siguranță, competiția reală abia acum începe, dar există premise suficient de consistente pentru ca mărcile coreene să își continue cu succes evoluția din ultimii ani și să ofere produse auto din ce în ce mai performante“, ne-a declarat Marius Cocu, marketing manager la Hyundai Auto România. Patru mărci din cinci Pe piața autohtonă își desfășoară activitatea în acest moment patru importatori care distribuie vehicule de proveniență coreeană. Pe lângă Chevrolet, Hyundai, Kia și SsangYong, ar putea vinde mașini în România și cei de la Samsung Motors, parte a grupului Renault, ca și Dacia. Deși cu câțiva ani în urmă oficiali din cadrul grupului francez păreau gata de a aduce și această marcă, actualul director comercial din România al grupului, Jacques Daniel, nu pare a fi la fel de încrezător. „Deocamdată, nu am discutat cu șefii mei o asemenea idee. Pe termen scurt, vă pot spune cu siguranță că nu va veni, dar pe termen lung, nu știu încă“, susține acesta. Oricum, importatorii de mașini coreene au motive de bucurie în acest an. Mai exact, trei dintre ei, pentru că importatorul SsangYong a vândut numai 130 de unități față de 141 cu un an în urmă. Ceilalți însă sunt pe cai mari. Chevrolet a avansat de la 2.741 de unități vândute în semestrul 1 din 2006 la 6.115 în aceeași perioadă a acestui an, iar Hyundai a urcat de la 3.348 la 5.428 de unități. Deși nu dețin o cotă de piață importantă, cei de la Kia au reușit un rezultat pozitiv, vânzările crescând încet, dar sigur. Un ajutor nesperat de la Bruxelles Creșterea spectaculoasă a cotei de piață a mașinilor coreene în numai un an ar putea deveni chiar mai accentuată în următoarea perioadă. Și asta nu numai pentru că vor fi importate mașini mai competitive, ci pentru că la Comisia Europeană se discută un acord care prevede eliminarea totală a taxelor vamale în schimbul deschiderii pieței coreene pentru investitorii din UE. Această inițiativă nu pare a fi deloc pe placul Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). Ivan Hodac, secretarul general al ACEA, a declarat în exclusivitate pentru „Capital“ că instituția sa „a atras deja atenția statelor membre și Comisiei Europene asupra riscurilor la care se expun dacă rezultatul negocierilor nu va fi unul echitabil“. Conform oficialului, producătorii coreeni au trimis către UE peste o treime dintre cele 2,6 milioane de mașini exportate în 2006, în timp ce au importat numai 32.689 de mașini europene. Conform lui Hodac, „eliminarea taxei vamale de 10% va da coreenilor un avantaj important, care poate fi estimat în medie la 800 de euro/mașină. Cu siguranță că va fi lovită puternic industria auto din UE, dar mai ales producătorii de mașini cu prețuri reduse.“ Vânzări în creștere la nivel mondial SUCCES Cele cinci mărci coreene prezente pe piața mondială au avut vânzări peste așteptări, în prima jumătate a lui 2007 în ciuda aprecierii wonului (moneda națională din Coreea de Sud), a creșterii prețului combustibililor, a intensificării competiției și a scăderii cererii de pe piața internă. PIAȚĂ Hyundai, Kia, GM-Daewoo, Renault-Samsung și SsangYong au vândut în primele șase luni 2,6 milioane de vehicule, dintre care numai 600 de mii pe piața coreeană. Cei cinci producători au înregistrat rezultate contrastante pe piața internă, dar și creșteri importante ale exporturilor. EXPORT Hyundai, cel mai mare producător din Coreea de Sud a avut o creștere a exporturilor cu 2%, iar colegii de trust de la Kia, cu 3%. În același timp, GM-Daewoo și Renault-Samsung au exportat cu peste 30% mai multe mașini, iar SsangYong, cu 10%. Sursa: Capital |
#2
Posted 30 July 2007 - 14:08
daca si piata coreana aplica aceleasi reguli este destul de corect
|
#3
Posted 30 July 2007 - 14:36
European Union
Population - 2007 estimate 494,070,000 (3rd1) GDP (PPP) 2006 (IMF) estimate - Total $13,881 billion (1st1) - Per capita $42,213 (14th1) South Korea Population - February 2007 estimate 49,024,737 GDP (PPP) 2006 estimate - Total $1.196 trillion[1] (11th) - Per capita $24,500 (34th) Corect? Think again. |
#4
Posted 01 August 2007 - 08:51
Asiaticii sunt mari smecheri. Cumpara reclama enorma, cumpara agentiile de evaluare a calitatii, fac coruptie, mint.
SE ADAPTEZA FOARTE BINE. |
#5
Posted 01 August 2007 - 15:47
Athos`, on Jul 30 2007, 15:36, said: European Union Population - 2007 estimate 494,070,000 (3rd1) GDP (PPP) 2006 (IMF) estimate - Total $13,881 billion (1st1) - Per capita $42,213 (14th1) South Korea Population - February 2007 estimate 49,024,737 GDP (PPP) 2006 estimate - Total $1.196 trillion[1] (11th) - Per capita $24,500 (34th) Corect? Think again. asta nu inseamna profitabil sau avantajos |
#7
Posted 02 August 2007 - 17:34
#8
Posted 04 August 2007 - 23:42
cand se vor putea cumpara masini europene in Korea sau Japonia, in aceleasi conditii ca in Europe, mai vorbim de libera concurenta
- in urma cu cativa ani, erau destul de frecvente cazurile in care in coreea de sud, cei cu masini din import se trezeau cu tot felul de acuze ca nu sunt patrioti si cumpara lucruri straine iar in japonia e aceeasi mentalitate, fiecare continent trebuie sa isi protejeze proprii producatori, daca ii merge bine lui Hyundai sau Toyota asta e o vets buna doar pt locuitorii din tarile lor de proveninenta nu si pt noi europenii, in schimb cand neamtul de la VW e concediat poate nu mai are bani de un concediu in bulgaria si asa mai departe, cred ca ar trebui sa fim un pic mai patrioti in alegerile noastre, altfel ne vom trezi in cativa ani ca toate produsele sunt din import ( aici intelegand alt continent) Edited by rares_sub, 04 August 2007 - 23:44. |
#10
Posted 05 August 2007 - 21:16
rares_sub, on Aug 5 2007, 00:42, said: cand se vor putea cumpara masini europene in Korea sau Japonia, in aceleasi conditii ca in Europe, mai vorbim de libera concurenta - in urma cu cativa ani, erau destul de frecvente cazurile in care in coreea de sud, cei cu masini din import se trezeau cu tot felul de acuze ca nu sunt patrioti si cumpara lucruri straine iar in japonia e aceeasi mentalitate, fiecare continent trebuie sa isi protejeze proprii producatori, daca ii merge bine lui Hyundai sau Toyota asta e o vets buna doar pt locuitorii din tarile lor de proveninenta nu si pt noi europenii, in schimb cand neamtul de la VW e concediat poate nu mai are bani de un concediu in bulgaria si asa mai departe, cred ca ar trebui sa fim un pic mai patrioti in alegerile noastre, altfel ne vom trezi in cativa ani ca toate produsele sunt din import ( aici intelegand alt continent) prefer sa am o masina buna in garaj decat sa conduc una proasta si sa ma simt patriot. deocamdata japonezele sunt mult ma fiabile decat europenele. |
|
#11
Posted 06 August 2007 - 07:42
Quote concurenta este mama calitatii indiferent de unde va venii. Du-te spune asta in Japonia sau in Asia si vei fi imediat concediat de patronul asiatic. CARE ESTE STATUL!!! de multe ori Surprinzator asiatici sunt mult mai patrioti, mai comunitari decat europenii. Acolo este un cult sa-ti cumperi masina asiatica. Quote deocamdata japonezele sunt mult ma fiabile decat europenele Asiaticii sunt mari smecheri. Cumpara reclama enorma, cumpara agentiile de evaluare a calitatii, fac coruptie, mint. SE ADAPTEZA FOARTE BINE. Citeste ce am zis eu. Edited by Basarab, 06 August 2007 - 07:48. |
#12
Posted 06 August 2007 - 07:51
Basarab, on Aug 6 2007, 08:42, said: Du-te spune asta in Japonia sau in Asia si vei fi imediat concediat de patronul asiatic. CARE ESTE STATUL!!! de multe ori Surprinzator asiatici sunt mult mai patrioti, mai comunitari decat europenii. Acolo este un cult sa-ti cumperi masina asiatica. Asiaticii sunt mari smecheri. Cumpara reclama enorma, cumpara agentiile de evaluare a calitatii, fac coruptie, mint. SE ADAPTEZA FOARTE BINE. Citeste ce am zis eu. deci Toyota e sub Logan...stiam eu |
#15
Posted 06 August 2007 - 19:22
Basarab, on Aug 6 2007, 08:42, said: Du-te spune asta in Japonia sau in Asia si vei fi imediat concediat de patronul asiatic. CARE ESTE STATUL!!! de multe ori Surprinzator asiatici sunt mult mai patrioti, mai comunitari decat europenii. Acolo este un cult sa-ti cumperi masina asiatica. Asiaticii sunt mari smecheri. Cumpara reclama enorma, cumpara agentiile de evaluare a calitatii, fac coruptie, mint. SE ADAPTEZA FOARTE BINE. Citeste ce am zis eu. |
|
#16
Posted 06 August 2007 - 21:59
Basarab, on Aug 6 2007, 08:42, said: Du-te spune asta in Japonia sau in Asia si vei fi imediat concediat de patronul asiatic. CARE ESTE STATUL!!! de multe ori Surprinzator asiatici sunt mult mai patrioti, mai comunitari decat europenii. Acolo este un cult sa-ti cumperi masina asiatica. Asiaticii sunt mari smecheri. Cumpara reclama enorma, cumpara agentiile de evaluare a calitatii, fac coruptie, mint. SE ADAPTEZA FOARTE BINE. Citeste ce am zis eu. Zise profetul din Pitesti, AG, care stie cum gandesc asiaticii, cu toate ca n'a fost pe acolo. |
#17
Posted 07 August 2007 - 12:19
Habar nu ai de japonezi. Japonezii sunt nationalisti fanatici. Sunt si imperialisti.
Habar nu aveti ce vorbiti cu " piata deschisa". Cate masini europene sunt in Japonia? 3. |
#18
Posted 07 August 2007 - 13:02
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users