Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic
 Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati
 Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...
 Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...
 

Comprimare video

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
tandy

tandy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2003
Salutare.
E pentru prima oara cand scriu aici si sper sa gasesc niste raspunsuri bune pentru ceea ce doresc sa aflu.
Sunt incepator in ale editarii video.Mi-am cumparat o camera video Sony DCR-TRV145 Digital 8.
Am o placa de captura Pinnacle DV Plus (IEEE 1394).Placa a venit cu Pinnacle Studio 8.5.
Calculatorul este un XP 2200+,512 RAM, hdd 80Gb,video 64Mb.
Captura o fac la calitate maxima (fara pierderi)-calitate DV(mai pot captura mpeg si prewiev).Sunt foarte mari fisierele de captura.
Pentru 2 ore si jumatate de captura imi ocupa vreo 40 Gb.Pana acum am facut comprimarea in format video-cd direct pe cd si
in format mpeg1 (352x288).Am reusit sa bag pe 2 cd-uri cele 2 ore si jumatate dar in format video-cd (bunicica imaginea dar nu ceea ma asteptam).
La comprimare Studio 8 are tot felul de codecuri printre care si DIVx 5.05 pe care-l am instalat eu in calc, dar nu mi-l comprima la marimea dorita (1 pass).
Ce-ar trebui sa folosesc pentru a comprima aceste 2 ore jumatate de filmare pe 2 cd-uri, si imaginea sa fie buna?
Reusesc cu vreun divx?Cum se procedeaza.
Multumesc mult.

#2
dabija

dabija

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 26.06.2003