Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Comprimare video

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
tandy

tandy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 07.08.2003
Salutare.
E pentru prima oara cand scriu aici si sper sa gasesc niste raspunsuri bune pentru ceea ce doresc sa aflu.
Sunt incepator in ale editarii video.Mi-am cumparat o camera video Sony DCR-TRV145 Digital 8.
Am o placa de captura Pinnacle DV Plus (IEEE 1394).Placa a venit cu Pinnacle Studio 8.5.
Calculatorul este un XP 2200+,512 RAM, hdd 80Gb,video 64Mb.
Captura o fac la calitate maxima (fara pierderi)-calitate DV(mai pot captura mpeg si prewiev).Sunt foarte mari fisierele de captura.
Pentru 2 ore si jumatate de captura imi ocupa vreo 40 Gb.Pana acum am facut comprimarea in format video-cd direct pe cd si
in format mpeg1 (352x288).Am reusit sa bag pe 2 cd-uri cele 2 ore si jumatate dar in format video-cd (bunicica imaginea dar nu ceea ma asteptam).
La comprimare Studio 8 are tot felul de codecuri printre care si DIVx 5.05 pe care-l am instalat eu in calc, dar nu mi-l comprima la marimea dorita (1 pass).
Ce-ar trebui sa folosesc pentru a comprima aceste 2 ore jumatate de filmare pe 2 cd-uri, si imaginea sa fie buna?
Reusesc cu vreun divx?Cum se procedeaza.
Multumesc mult.

#2
dabija

dabija

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 26.06.2003