Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"Actualizare date si s-au ieftinit abonamentele"
Last Updated: Oct 27 2022 17:13, Started by
florinel
, Oct 25 2022 15:42
·
0
#19
Posted 25 October 2022 - 20:34
-TINO-, on 25 octombrie 2022 - 18:01, said:
Prelungirea pe 2 ani cu 4 luni 50% reducere e cea standard. Nu era nicio ofertă specială. O poți solicita oricând prin telefon sau deschizând o sesizare. Se mai plângea cineva recent pe forum că l-au sunat să treacă pe fibră fiindcă se închide DHT-ul, ceea ce nu era complet corect. Or cere mai multe contracte/prelungiri pentru a primi bonusuri și acum apelează la tertipuri de astea agenții. Unii dintre ei. |
#20
Posted 25 October 2022 - 20:34
theionutzradu1991, on 25 octombrie 2022 - 17:21, said:
Tot mi se pare scump. https://imgur.com/a/QjCg9Qo 25 tv si maxpac 15 hbo 25 net de 1gbps 4 abonamente la 11 lei buc 2 custodii de 3 lei buc de smart card si wifi pentru ce ai tu acolo eu platesc 180 la orange. de abia astept decembrie sa ma mut naibii odata. m-am saturat de ping de peste 30ms mai ales in jocuri |
#21
Posted 25 October 2022 - 20:35
#22
Posted 26 October 2022 - 08:08
Pai nu e nevoie.
Bancile sunt oblicate, furnizorii de servicii nu. Si nu prea e nicio reducere pe bune - tarifele sunt aceleasi dar iti fa reducere cateva luni daca reinnoiesti, ca sa te prinda pe 2 ani. |
#23
Posted 26 October 2022 - 08:46
aia cu contractul o practica toti si e o marlanie. mie la fostu telekom mi-au zis la fel si cand le-am zis ca nu semnez nimic fara sa citesc au zis ca trebuie semnat si apoi ai 14 zile in care sa renunti. wtf... si chiar a fost nevoie sa renunt ca era gresit contractu si mi-au bagat chestii carte nu le discutasem si a fost o intreaga comedie generata de prostia lor. contractele ar trebuie trimise pe mail sa fie ciitite ca obligatie legala, nu ca optional...
|
#24
Posted 26 October 2022 - 09:31
florinel, on 25 octombrie 2022 - 15:42, said:
Anuntati-va parintii, bunicii, persoanele varstnice - au pus-o de-o capcana.. io i-am pus la adăpost mai demult: DOAR io am abonament, ei sunt doar utilizatori! (ceea ce vă sfătuiesc și pe voi să faceți, deoarece în toate domeniile ei sunt prada cea mai ușoară) |
#25
Posted 26 October 2022 - 10:16
florinel, on 25 octombrie 2022 - 17:50, said:
NU am nici o problema cu serviciile lor sau cu pretul la care am contractat. M-a deranjat felul inselator in care au prezentat lucrurile. Puteau sa puna problema onest " Va oferim x reducere daca contractati inca 2 ani" - nu sa mearga pe "trebuie sa actualizam datele si sa semnati pentru reducere". Nu am solicitat reduceri, nu le-am cerut nimic. Mi-am platit la timp facturile si atat. In plus, as spune ca e putin ilegal sa soliciti semnatura pe un contract pe care nu-l oferi clientului sa-l analizeze inainte. Si foarte posibil sa fi acceptat, sau macar sa fi luat in considerare o oferta - daca era prezentata corect. Oricum, oferte din astea cu niste luni de 50% reducere sunt traditionale pe site, apar periodic, ba pe 4 luni, ba pe 6...etc. Deci care e logica in a insela clientul? Salut, florinel, Trimite-mi te rog un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a verifica situatia semnalata de tine. Daca intr-adevar ai primit informatii incomplete, te asigur ca a fost doar o scapare a unui agent si nu o procedura standard. |
#26
Posted 26 October 2022 - 10:31
#27
Posted 26 October 2022 - 14:18
Nici nu am afirmat ca este obligatoriu!
Drept pentru care nu vad de ce generalizezi. Și pentru ca sunt N cazuri în care clientul înjură și cataloghează , îți dau un exemplu. Un client își comanda un SIM cu abonament. Da număr de contact o cartela prepay. Ulterior arunca/nu mai folosește cartela și rămâne doar nr de abonament. Evident ca Digi trimite SMS privind factura pe numărul oferit la contractare. Oare a cui e vina? Nu are legătură cu tine dar ca idee Aproape la orice contract nou, modificare, prelungire, vei fi întrebat: Ca nr de contact rămâne 07xxxx ? Ca adresa de e-mail e valabila adresa? |
#28
Posted 26 October 2022 - 16:08
@ csachiri. Esti usor pe langa subiect.
Ca sa fie clar: In afara de "dati-mi buletinul" nu am primit absolut nici o intrebare de actualizare a datelor. Nimic de mail, nimic de numarul de telefon... Cred ca se subintelege ca "actualizarea" a fost doar un pretext ca sa ajung in sediul lor sa-mi bage pe gat o oferta de pe site prezentata ca "ieftinire". |
|
#30
Posted 27 October 2022 - 07:38
Este evident ca asta este ideea agentului respectiv (probabil școlit la Telekom) și nu politica firmei. Eu aș scrie la Digi și aș reclama agentul respectiv, ca sa nu le mai vina și altora astfel de idei. Dacă doar înjuri pe forum nu cred ca rezolvi mare lucru...
|
#31
Posted 27 October 2022 - 08:02
Mi-am amintit un fapt de acest gen intamplat unui prieten al meu. A patit la fel. Acum un an sau doi. Similar, comuna nou cablata, a avut probleme la inceput cu instalarea doar serviciului de internet, se incerca bagarea pe gat si a televiziunii. Pana la urma a reusit sa instalaze doar internetul, tv avea Orange DTH.
Edited by icename, 27 October 2022 - 08:03. |
#32
Posted 27 October 2022 - 08:18
Scuze, postul era pentru alt topic de pe aceasta sectiune. Somnul, bata-l vina.
Edited by icename, 27 October 2022 - 08:18. |
#33
Posted 27 October 2022 - 09:41
csachiri, on 26 octombrie 2022 - 14:18, said: Aproape la orice contract nou, modificare, prelungire, vei fi întrebat: Ca nr de contact rămâne 07xxxx ? Ca adresa de e-mail e valabila adresa? Cand iti spune "trebuie sa veniti sa va actualizati datele personale" ce intelegi tu? |
|
#34
Posted 27 October 2022 - 15:15
iRunaway, on 27 octombrie 2022 - 07:38, said:
Este evident ca asta este ideea agentului respectiv (probabil școlit la Telekom) și nu politica firmei. Eu aș scrie la Digi și aș reclama agentul respectiv, ca sa nu le mai vina și altora astfel de idei. Dacă doar înjuri pe forum nu cred ca rezolvi mare lucru... Cand te suna un angajat Digi (telekom, Orange, etc, etc etc) - tu discuti cu firma respectiva. Orice angajat lucreaza dupa niste proceduri, nu dupa cum il taie capul. Dar da, daca ai angajati care urmeaza o alta politica decat cea procedurala, atunci trebuie scapat de acestia. Nu am injurat pe forum. Reciteste tot ce am scris pana acum si vezi ca totul este scris corect si politicos. Nici macar printre randuri nu citesti injuraturi. Ca si update: - In urma interventiei Digi_Helper, am fost sunat de la Digi (probabil nivel central). Mi s-a spus ca nu asta e politica oficiala, ca a fost "o deficienta in comunicare" a respectivei angajate, ca se va discuta cu ea...chestii din astea corporatiste. - Intre timp astept punctul de vedere de la ANPC vis a vis de acest mod de-a "fideliza" clientii. Edited by florinel, 27 October 2022 - 15:15. |
#35
Posted 27 October 2022 - 17:13
Clar ca nu a procedat corect după exprimarea din ghilimelele topicului și de aceea nu trebuie asociata compania.
Hai sa nu fim ușor naivi. Și eu stau la tara și am în Timisoara vreo 7 magazine Digi. Sa presupunem ca m-ar suna cel din Calea Sagului: Bună ziua, bla , bla, veniți pentru... la adresa... Pai de ce doar acolo ca pot merge în alta parte din oraș unde este iarăși Digi. Mi-e greu sa cred sa sune oficial. Ca mergi întâmplător în magazin, sa faci ceva pe cont și îți propune fidelitate e cu totul altceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users