Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Moto ORAȘ - permis B

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019
Daca te iei ''dupa net'' , nu mai iesi din casa !

Parerea mea ....ai B-ul , ia-ti un scuter de 50 in 4T  ( mai puturoase dar mai fiabile ) si foloseste-l 2-3 luni . O sa ai singur raspunsurile ...daca merita mai mare sau nu , daca merita A sau nu .
Echipamentul ...doar la noi in tara e nebunia asta cu full de full + piele Posted Image .  Ia-ti o geaca cu protectii , pantaloni la care adaugi protectii si o casca decenta.  Pe frigul asta ocagula este un must have .
La scutere ai si acele protectii gen ''tucano'' sau cum se numesc ...le vezi pe la baietii cu glovo .....acopera manile si picioarele ( se pune pe scuter )
Prin oras , la ore de varf , cu un scuter te strecori mult mai usor decat cu o baragladina de 1000, basca nu mai stai sa schimbi vitezele .
Din pmdv , singurul neajuns la 50 , este ca nu ai demaraj/ avarage speed  peste traficul normal , ca sa nu te incalece nebunii .
Dupa ce vezi cum ce se mananca si-ti analizezi bine dorintele , orice peste 125 face fata cu brio traficului urban si recuperezi mult timp pierdut in trafic .

Bafta

#20
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005
regret ca recomanzi ceva fara rost. 504t e f puturos, poate 50 si 2T. dar vorbim de bugete maricele la modelele noi care chiar au " vana".
50cmc aneterioare sunt biciclete cu pedale si fiind tinute" in blana" nu e vorba de fiabilitate( concret intre 10k...20k le cam faci motorul).
nu mai vorbim de faptul ca omul nu cred ca are 40 kg :) si 1.50m.

astea de 50 sunt "seminte agricole"(am mers pe ele km la greu dar in alte tari si nu in orase in care esti "Vanat".

in final - un scuter de 50 in mintile lui il iei scump si il revinzi ieftin- pierdere de bani.

restul recomandarilor sunt ok- asteptam sa posteze ce-a decis(a primit tone de sfaturi, cam la fel pe toate site-urile pe care le-a gasit) sa vedem cum a functionat!

#21
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,272
  • Înscris: 08.01.2021
Care scump, e 700e o chinezărie noua.

#22
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019
Za foxy-man ....50 cc era pt o perioada scurta pana isi da seama daca e ce vrea sau nu .
Nu are nevoie ca al tau decat daca e hotarat sa-si ia A
In alta ordine de idei ...in aglomeratia de dimineata sau de seara ...50cc face fata cu brio la strecurat ...su asta cu o investitie minima



#23
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,894
  • Înscris: 22.12.2005
repet, sfatul tau cu 50 e bun doar daca are buget generos si daca este mic (1.60,si sub 60 kg)
cele de 50 din generatiile noi sunt scumpe. restul sunt petarde.
in trafic ai nevoie de "zvac" si de un top speed peste media masinilor (60 - 70 ) .
125 si aia e + A
spor.

@initiator - cum e?

View PostKiloW, on 28 octombrie 2021 - 23:14, said:

Care scump, e 700e o chinezărie noua.

cu pedale, nu ? 50 in mintile lui e de la 2k in sus.

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Un soco din ala cu motor de 50cmc electronici :) as zice ca e cea mai buna chestie pt oras.
Trece de 60 dupa ce ii tai firul si nu va stie nimeni chinul. Nici pe al tau si nici pe al motorasului cum se intampla cu alea pe benzina . Mergi la top speed fara sa fii ridicol baraind la 9000 de ture pt a tine 50 la ora ca pe unul pe benzina.

Au si scutere daca ai nevoie de capacitate mai buna de transport desi parca o motoreta e perceputa altfel in trafic.

Ce se mai aude cu bagatul categoriei A1 in B?
Se misca sau inca dorm?

Edited by underb, 29 October 2021 - 08:54.


#25
alexandrumihalache

alexandrumihalache

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 24.08.2016
Foxbat, am 1,75 și aproape 80kg, nu plec primul de la semafor pe 50cc.Soco este o varianta, însă trebuie să testez, range bunicel, dar doar pt oraș.

#26
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Suporta 2 baterii daca ai nevoie de range mai bun.

#27
alexandrumihalache

alexandrumihalache

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 24.08.2016
Corect, dar după 3 ani își păstrează 80% din capacitatea inițială. 1 baterie costa 1000euro.

#28
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
2 folosite impreuna vor tine mai mult decat folosite pe rand.

Si sigur tin mai mult de 3 ani ca nu le faci 0-100%-0 zilnic.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate