Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

trotineta electrica defecta

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
Situatia e in felul urmator: Nu mai vrea sa plece de pe loc. Apas pe acceleratie, da sa plece si imediat se opreste. I-am masurat mosfetii de pe controller, sunt ok, au toti aceeasi valoare.
Motorul este pe 48 V trifazat. Nu stiu ce sa masor / cum sa masor. Am incercat sa masor conductivitatea intre faze si imi da 0. Nu stiu daca asa trebuia sau e multimetrul meu defect.
Ideea e ca imediat ce apas pe acceleratie voltajul bateriei scade instant ( de la 48-49V se duce in 43-44V ), deci probabil e vreun scurt pe undeva, dar nu stiu unde...
Are cineva vreo idee ce sa mai verific? Efectiv nu-mi dau seama ce cauzeaza problema. Motorul se invarte ok si nu trancane cand invart de roata manual.
Acum mi-a venit ideea sa-i reduc puterea motorului la 25% ( exista optiunea asta in meniu ) si se prezinta asa:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-jG_M6CqzkA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015
Verifica bateriile cu un alt consumator. Ce zic?
Intre faze unde?

Edited by wagmich, 21 May 2019 - 21:52.


#3
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019

 dhaneey, on 21 mai 2019 - 21:47, said:


Ideea e ca imediat ce apas pe acceleratie voltajul bateriei scade instant ( de la 48-49V se duce in 43-44V ), deci probabil e vreun scurt pe undeva,


Sau legatura slaba. Pune pe volti la bornele motorului si da-i pedala.

#4
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
Cablul face bine contact. Am verificat si verificat si verificat din nou.... Nu prea stiu care sunt bornele motorului. Am 3 faze si inca 5 fire ( hall sensor connector ) care duc la motor.
Daca las puterea la 100% nu mai pleaca de pe loc. Da sa plece si ingheata instant.

 wagmich, on 21 mai 2019 - 21:51, said:

Verifica bateriile cu un alt consumator. Ce zic?
Intre faze unde?

Ceilalti consumatori ( becuri / alarma / ecran ) functioneaza corect. Deci nu ma astept sa fie de vina bateria. Am si pus-o la incarcat sa vad daca merge si am si lasat-o sa se descarce putin cu ajutorul luminilor... Ma astept ca problema sa fie la controller / motor.

#5
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015
Ceilalti consumatori au un consum relativ mic fata de motor. Nu prea e concludenta aceasta masuratoare.

#6
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007

 wagmich, on 21 mai 2019 - 21:51, said:

Intre faze unde?

In partea din stanga se vad cele 3 faze de la motor:

[ https://i.postimg.cc/NM4BFXTn/IMG-3112.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/85DTT4FW/IMG-3113.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://i.postimg.cc/L58R1s38/IMG-3114.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 wagmich, on 21 mai 2019 - 22:01, said:

Ceilalti consumatori au un consum relativ mic fata de motor. Nu prea e concludenta aceasta masuratoare.

alt motor dc trifazic n-am...

#7
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
De cand ai jucaria? Mai clar ce varsta are acumulatorul?

#8
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
o luna si 150 de km parcursi...

#9
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,606
  • Înscris: 05.12.2005
Ţi-e gata bateria...  ca bateria.

#10
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
N-are nicio treaba bateria...e noua practic...
Nu stiu ce sa masor pe controller / motor.
Daca era de-asta simplu cu plus si minus era simplu... vedeam ce voltaj ii da, dar la asta trifazic nu inteleg ce trebuie sa verific.

#11
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Daca e noua, de ce nu apelezi la garantie?

#12
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
pt ca garantia e in China ( de unde e luata )

#13
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Masoara cu motorul cuplat voltajul intre faze. Vezi si daca frana e electrica.

Edited by MotanulAlb, 21 May 2019 - 22:33.


#14
dhaneey

dhaneey

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 25.10.2007
Ok, dar ce anume? Voltajul intre faze?

#15
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Nu stiu ce motor au trotinetele astea. Insa stiu cum poti masura un motor trifazat normal. selectezi pe multimetru cea mai mica scala de rezistenta pe care o ai. Decuplezi cele trei faze ale motorului si masori cu aparatul intre ele. Valorile trebuie sa fie egale si relativ mici (intre 2 ohni si 20-30 ohmi). Apoi masori sa nu dea motorul la masa. Selectezi cea mai mare scala de rezistenta de pe multimetru, si masori rezistenta intre carcasa motor si una din faze. Rezistenta trebuie sa fie infinita, foarte mare (peste 50 Megaohmi). Dar aici iti trebuie aparat performant ...
Masoara ce am scris eu si vezi ce valori iti da ... Banuesc ca sti sa masori cu multimetru!

Edited by XL700VA, 21 May 2019 - 22:29.


#16
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,606
  • Înscris: 05.12.2005

 dhaneey, on 21 mai 2019 - 22:09, said:

N-are nicio treaba bateria...e noua practic...
Nu stiu ce sa masor pe controller / motor.
Daca era de-asta simplu cu plus si minus era simplu... vedeam ce voltaj ii da, dar la asta trifazic nu inteleg ce trebuie sa verific.
Verifică bateria cu o sarcină oarecare, nu cu motorul, şi vezi cât pică tensiunea. Sau leagă multimetrul pe amperi şi vezi la ce consum se decuplează. Dacă ai sub 5A şi cade e clar dusă bateria.
Să nu crezi că nu se poate, am văzut cazuri. Dacă motorul dă să pornească cred că nu are nimic.

Edited by mihaicozac, 21 May 2019 - 22:35.


#17
MotanulAlb

MotanulAlb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,884
  • Înscris: 16.02.2019
Initiator, te urci pe ea old style si impingi cu un picior in timp ce accelerezi.

#18
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,659
  • Înscris: 07.02.2003
Baterie cu un element busit... trebuie depistat si eliminat/inlocuit.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate