Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Siemens, Airbus și Rolls-Royce vor produce avioane echipate cu motoare electrice
Last Updated: Dec 08 2017 09:29, Started by
max_01
, Nov 28 2017 20:10
·
0
#1
Posted 28 November 2017 - 20:10
,,Airbus SE, Rolls-Royce Plc și Siemens AG au anunțat marți că vor dezvolta motoare electrice hibride pentru avioane, ca parte a eforturilor de a reduce emisiile, transmit BBC, MarketWatch și Reuters.
Inițial, prin programul E-Fan X vor fi instalate trei motoare electrice la aeronava BAe 146, Siemens, Airbus și Rolls-Royce urmând să investească în acest proiect zeci de milioane de euro. Cele trei companii europene vor să producă un avion echipat cu motoare electrice care în 2020 să efectueze un zbor demonstrativ, iar primele aeronave de acest tip urmează să fie comercializate până în 2030. Siemens, Airbus și Rolls-Royce se grăbesc să dezvolte motoare electrice pentru avioane, pe fondul presiunilor UE privind reducerea poluării generate de industria aviatică. Programul E-Fan a început în 2012 în urma unui acord încheiat între Airbus și Rolls-Royce.'' https://www.agerpres...ctrice-15-32-01 In concluzie se doreste ca si avioanele sa fie echipate cu motoare electrice pentru propulsie. |
#2
Posted 28 November 2017 - 21:19
Bani irositi sa dea bine la imagine ca vezi doamne facem avioane electrice.
|
#3
Posted 28 November 2017 - 21:26
Avioanele sînt ultimele "redute" la care e greu de eliminat motorul cu combustie, din cauza energiei mult mai mari care se poate stoca în unitatea de masă pt combustibil versus orice tip de baterie. Va fi o epocă în care toate celelalte vehicule terestre și maritime vor fi electrice, iar avioanele încă nu (dacă nu se descoperă rapid o tehnologie electrică cu adevărat revoluționară, ci tehnologia electrică evoluează încet, încet ca pînă acum)
Oricum, acolo scrie "hibrid" deci probabil, o soluție de motor cu combustie + generator electric + motor electric. |
#4
Posted 28 November 2017 - 21:31
XON-XOFF, on 28 noiembrie 2017 - 21:26, said:
Avioanele sînt ultimele "redute" la care e greu de eliminat motorul cu combustie, din cauza energiei mult mai mari care se poate stoca în unitatea de masă pt combustibil versus orice tip de baterie. Va fi o epocă în care toate celelalte vehicule terestre și maritime vor fi electrice, iar avioanele încă nu (dacă nu se descoperă rapid o tehnologie electrică cu adevărat revoluționară, ci tehnologia electrică evoluează încet, încet ca pînă acum) Oricum, acolo scrie "hibrid" deci probabil, o soluție de motor cu combustie + generator electric + motor electric. |
#5
Posted 28 November 2017 - 21:43
Toti vor sa dezvolte motoare electricr,dar nimeni nu-si pune o intrebare elementaraa: de unde vine energia? Un calcul foarte simplu arata ca daca intr-un oras ca Bucuresti s-ar consuma curent mai mult decat da csntrala de la Cernavoda.
max_01, on 28 noiembrie 2017 - 21:31, said: Corect.Se incepe cu hibrid si se termina cu o motorizare 100% electrica. La cateva zeci de milioane de euro,ai impresia ca ss vor obtine rezultate notabile? Programul A350 a costat cateva zeci de miliarde. |
#6
Posted 28 November 2017 - 21:58
Ãștia n-or aflat cã-n Malaezia vulcanul scoate în atmosferã de 5 ori emisiile motoarelor pe 100 de ani????
Ar merita cu celulamea electricã...la eftenealã...dar goanga cu emisiile e tare! Edited by sarac.lipit, 28 November 2017 - 21:59. |
#7
Posted 28 November 2017 - 22:02
titi_greucean, on 28 noiembrie 2017 - 21:43, said:
Toti vor sa dezvolte motoare electricr,dar nimeni nu-si pune o intrebare elementaraa: de unde vine energia? Un calcul foarte simplu arata ca daca intr-un oras ca Bucuresti s-ar consuma curent mai mult decat da csntrala de la Cernavoda. Eu nu vad cum o sa faca avioanele comerciale mari electrice... nu de alta dar nu stiu cum poate fi inlocuit jet-ul. La avioanele cu elice e alta treaba dar la cele cu reactie n-am idee cum vor fi electrice... ps - o idee, la avioanele mari propulsia pe pista ar putea sa fie sa fie elcectrica, ar reduce substantial consumul de kerosen fara zbor. Motoarele pot fi integrate in roti cum e la hoverboard-uri. Edited by andreic, 28 November 2017 - 22:09. |
#8
Posted 28 November 2017 - 22:10
andreic, on 28 noiembrie 2017 - 22:02, said: Eu nu vad cum o sa faca avioanele comerciale mari electrice... nu de alta dar nu stiu cum poate fi inlocuit jet-ul. La avioanele cu elice e alta treaba dar la cele cu reactie n-am idee cum vor fi electrice... |
#9
Posted 29 November 2017 - 00:44
andreic, on 28 noiembrie 2017 - 22:02, said:
, Eu nu vad cum o sa faca avioanele comerciale mari electrice... nu de alta dar nu stiu cum poate fi inlocuit jet-ul., La SF de Hollywood se vad ca personajele zboara in atmosfera si spatiul intergalactic cu niste vehicule care lasa ceva jet albastru in urma.Poate vor descoperii ei acest jet albastru in viitor.Si eu sunt sceptic in privinta asta cu marile avioane de pasageri.Daca se va descoperi pana la urma fuziunea nucleara cred ca instalatia va ocupa volumul cat jumatatea din capacitatea pasagerilor si zborul va fi iarasi numai apanajul bogatilor cum era in "era de aur" a aviatiei in anii 30. |
#10
Posted 29 November 2017 - 01:03
Alea sunt motoare ionice, care exista si acum dar nu se pot folosi decat in spatiul cosmic.
Deocamdata nici eu nu vad fezabila ideea unui motor pur electric pentru avioane comerciale, poate doar pentru cele de agrement gen Solar Impulse. |
|
#11
Posted 08 December 2017 - 03:54
andreic, on 28 noiembrie 2017 - 22:02, said:
Pana sa aibe lumea atatea masini electrice se maresc si capacitatile de productie/transport. Eu nu vad cum o sa faca avioanele comerciale mari electrice... nu de alta dar nu stiu cum poate fi inlocuit jet-ul. La avioanele cu elice e alta treaba dar la cele cu reactie n-am idee cum vor fi electrice... ps - o idee, la avioanele mari propulsia pe pista ar putea sa fie sa fie elcectrica, ar reduce substantial consumul de kerosen fara zbor. Motoarele pot fi integrate in roti cum e la hoverboard-uri. motorul electric poate sa propulseze un avion lejer. si daca nu acum , in 5 10 ani usor. aia nu e problema problema e ce folosesti sa fie destul de usor ca sa poti merge o distanta considerabila. bateriile nu au logica in aer ca is grele... iar daca arzi petrol sa produci curent e acelasi rahat ca petrolul e greu. idee e sa faci baterie de 1kg sa zicem sa te tina 10.000 mile. sau la un telefon o baterie pt 3 luni. pana nu se va face asta , nimic din viitorul electric nu e posibil. asta e urmatorul pas in evolutia stiintei si speciei. trebuie un moment... sau un om gen nikola sau albert... |
#12
Posted 08 December 2017 - 09:29
max_01, on 28 noiembrie 2017 - 22:10, said:
Cati constientiau in anii 1930 ca aviatia civila si militara va folosi peste 20 de ani motoare cu reactie, care sunt diferite ca functionare de cele cele cu elice? Motoarele electrice vor putea propulsa numai prin elice deocamdata iar ea are cu totul alt principiu decat jet-urile, ea creeaza portanta prin forma si pasul ei. Deci nu o sa fie greu sa faci avioane cu elice electrice dar mi se pare cam imposibil sa faci jeturi electrice... deci aviatia mai rapida deocamdata nu are solutii, ca nu cred ca in ziua de azi mai cauta pasagerii avioane cu elice, nu de alta dar ele au limita intrinseca de viteza si altitudine. Primul avantaj serios al motorului electric este greutatea lui redusa, acu sa vedem bateriile necesare daca nu schimba balanta... Edited by andreic, 08 December 2017 - 09:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users