Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

[ANCOM]Cum alegi cele mai bune oferte de telefonie, internet sau televiziune de Black Friday

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Operatorii de telefonie, internet sau televiziune lanseaza cu ocazia Black Friday diverse oferte promotionale, insa este important ca utilizatorii sa se informeze temeinic inainte de a se decide asupra unei oferte de acest tip. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le spune utilizatorilor la ce sa fie atenti, astfel incat sa aleaga oferta telecom care corespunde cel mai bine nevoilor lor de comunicare si consum.

Atunci cand decid sa achizitioneze la oferte de Black Friday abonamente pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune care pot include, de exemplu, echipamente precum smartphone, tableta sau televizor cu o reducere substantiala, ar fi bine ca utilizatorii sa verifice urmatoarele lucruri:
  • costul lunar al abonamentului care faciliteaza achizitionarea echipamentelor la preturi reduse sau gratuite
  • intervalul exact in care ar urma sa beneficieze de eventuale reduceri ale costului lunar al abonamentului
  • daca serviciul este disponibil in zona lor de resedinta
  • tarifele: valoarea abonamentului lunar, daca aceasta este disponibila doar pentru un serviciu sau pentru un pachet de servicii, tariful pentru utilizarea/inchirierea unor echipamente aditionale (daca este cazul)
  • perioada minima contractuala, adica acel interval de timp in care utilizatorul nu poate renunta la contract fara a plati taxe de reziliere anticipata – perioada limitata legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom
Mai multe detalii despre serviciile de telefonie, internet si televiziune se gasesc in InfoCentrul ANCOM, aici.

http://www.ancom.org...ack-friday_5844

Edited by Gotyc, 16 November 2017 - 16:58.


#2
cristihop

cristihop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 05.04.2004
Și

#3
WarpS

WarpS

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,457
  • Înscris: 30.07.2009
"perioada minima contractuala, adica acel interval de timp in care utilizatorul nu poate renunta la contract fara a plati taxe de reziliere anticipata – perioada limitata legal la 12 sau 24 de luni pentru contractele telecom"

Daca si pe ANCOM a aparut asta, sa mai vina lumea sa spuna ca "nu platesc nimic daca reziliez anticipat, plangere la opc si ancom si se rezolva".

#4
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Ce, la ancom nu pot exista functionari zevzeci care nu cunosc legea ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate