Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi masina SH buget 9000 euro (jazz sau c3)
Last Updated: Jun 15 2017 11:32, Started by
omunegru223
, Jun 13 2017 16:07
·
0
#19
Posted 13 June 2017 - 17:36
#21
Posted 13 June 2017 - 17:43
Claudiu998, on 13 iunie 2017 - 17:40, said:
Consum mai mic decat un Logan 1.4 mpi(multi punt injection) si performante foarte bune pe o caroserie de 1200kg. 5 afara 8 oras |
#23
Posted 13 June 2017 - 20:16
La 9000 găsești c4 2013 benzina. Strict intre cele 2, clar c3 (fost posesor al generatiei anterioare pana în 2010 și nu am avut ce reprosa) concedii în 3 adulți și copil cu bagaje, mergea de rupea. La mine a fost 1.4 hdi, consumul... cu pipeta! !!
|
#24
Posted 13 June 2017 - 22:30
Ciudate variante. Jazz nu are nici o treaba cu C3. E gandita in ideea unui monovolum. Ori C3 este o simpla masina de clasa mica si cu un design foarte misto. Strict dintre ele, as alege Jazz. Mi se pare mai practic. Iar ca tehnica, e o masina f solid construita. Dar mi-as regandi optiunile. Tinand cont ca modelele la care te-ai orientat nu prea sunt concurente, variantele pot fi mult mai multe.
|
#25
Posted 14 June 2017 - 00:33
LauCalin, on 13 iunie 2017 - 22:30, said:
Ciudate variante. Jazz nu are nici o treaba cu C3. E gandita in ideea unui monovolum. Ori C3 este o simpla masina de clasa mica si cu un design foarte misto. Strict dintre ele, as alege Jazz. Mi se pare mai practic. Iar ca tehnica, e o masina f solid construita. Dar mi-as regandi optiunile. Tinand cont ca modelele la care te-ai orientat nu prea sunt concurente, variantele pot fi mult mai multe. SILE802002, on 13 iunie 2017 - 20:16, said:
La 9000 găsești c4 2013 benzina. Strict intre cele 2, clar c3 (fost posesor al generatiei anterioare pana în 2010 și nu am avut ce reprosa) concedii în 3 adulți și copil cu bagaje, mergea de rupea. La mine a fost 1.4 hdi, consumul... cu pipeta! !! |
#26
Posted 14 June 2017 - 08:40
#28
Posted 14 June 2017 - 14:28
LauCalin, on 14 iunie 2017 - 08:40, said:
Si care sunt criteriile tale in alegere unei masini? In ordine descrescatoare, daca se poate. Daca ar fi asa simplu nu s-ar mai dezbate atata . Fiabilitatea in primul rand iti dai seama. Doar ca dubiile mele in legatura cu Honda sunt ca pe la noi in Romania sunt foarte putine, deci stiu oamenii ceva ce eu nu stiu ? Sunt VW sau Opelurile atat de bune incat nu prind japonezele la noi ? |
|
#29
Posted 14 June 2017 - 15:48
Pai tocmai aia e, ca oamenii nu stiu. De-aia nici nu le aleg. Sunt mai multe motive. In primul rand e vorba de prestigiul marcii in tara noastra. Romanul crede ca daca ia ceva nemtesc sau european, e mai ieftin de intretinut, e mai usor de reparat, iar mecanici gasesti peste tot. Asa o fi. Pe de alta parte sunt multi mecanici care nici nu au curaj sa se bage la ceva in afara de masini europene. Iar din moment ce dpdv tehnic in mare masura sunt la fel, acei mecanici sunt niste habarnisti. Sa fugi de unul caruia ii duci un Auris si te refuza. Ala e un mester care a invatat meserie la coltul strazii. Hai, ca daca ii duci un Subaru sau o Insight, poate ca are o scuza.
Dar ce nu stiu sau nu inteleg multi, e ca in general masinile japoneze sunt gandite altfel. La nemtesti piesele mai "pica" si intentionat, ca sa le revina niste bani si service-urilor, dar si companiei. Oamenilor nu le pasa prea mult despre asta. Pentru ca, in general, masinile nemtesti au niste avantaje clare in fata celor japoneze (pe langa cele spuse mai sus): o tinuta de drum mai buna, un confort mai bun, finisaje mai bune,poate si o siguranta mai mare. Dar ca fiabilitate... Si ti-o spune asta cineva care a avut si nemteasca, si japoneza. |
#30
Posted 15 June 2017 - 11:32
LauCalin, on 14 iunie 2017 - 15:48, said:
Pai tocmai aia e, ca oamenii nu stiu. De-aia nici nu le aleg. Sunt mai multe motive. In primul rand e vorba de prestigiul marcii in tara noastra. Romanul crede ca daca ia ceva nemtesc sau european, e mai ieftin de intretinut, e mai usor de reparat, iar mecanici gasesti peste tot. Asa o fi. Pe de alta parte sunt multi mecanici care nici nu au curaj sa se bage la ceva in afara de masini europene. Iar din moment ce dpdv tehnic in mare masura sunt la fel, acei mecanici sunt niste habarnisti. Sa fugi de unul caruia ii duci un Auris si te refuza. Ala e un mester care a invatat meserie la coltul strazii. Hai, ca daca ii duci un Subaru sau o Insight, poate ca are o scuza. Trebuie tinut cont si de diferenta de pret la masina noua, Jazzul porneste de pe la 13000, buget la care majoritatea romanilor cauta o masina din clasa compacta, pe cand C3 porneste de pe la 11000, preturi de lista. LauCalin, on 14 iunie 2017 - 15:48, said:
Dar ce nu stiu sau nu inteleg multi, e ca in general masinile japoneze sunt gandite altfel. La nemtesti piesele mai "pica" si intentionat, ca sa le revina niste bani si service-urilor, dar si companiei. Oamenilor nu le pasa prea mult despre asta. Pentru ca, in general, masinile nemtesti au niste avantaje clare in fata celor japoneze (pe langa cele spuse mai sus): o tinuta de drum mai buna, un confort mai bun, finisaje mai bune,poate si o siguranta mai mare. Dar ca fiabilitate... Si ti-o spune asta cineva care a avut si nemteasca, si japoneza. Aici suntem subiectivi, o dam in japoneze vs europene si in acest caz chiar nu se poate generaliza. Edited by florinppv, 15 June 2017 - 11:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users