Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Moara de vant olandeza
Last Updated: Apr 09 2016 21:39, Started by
bonygy
, Feb 26 2016 22:20
·
0
#1
Posted 26 February 2016 - 22:20
Salutare tuturor. Intentionez sa ma apuc de un proiect, la prima vedere nu prea complicat.
Situatia sta cam asa: Am salvat de la a ajunge la tomberon un obiect decorativ solar... o moara de vant olandeza. Problema este ca partea superioara este deteriorata si va trebui sa o reconstruiesc. Pe langa asta, am o obsesie, sa integrez un motoras de 6V aprox 50 rpm in acea parte de sus. Deci, s-ar putea sa trebuiasca sa reproiectez piesele, nu numai sa le reconstruiesc. Nu imi bat capul de palele elicei, aceea este mult prea simplu. Am fost la un atelier de print 3D si mi-au spus ca ar costa aprox 200 lei sa imi faca piesele distruse. Banuiesc ca preturile sunt aprox egale peste tot unde am sa merg. Mi se pare cam mult, dar in caz ca nu imi reuseste , s-ar putea sa nu am de ales. Asa ca, astept niste idei de reconditionare (tehnici, materiale, etc) sa iasa o macheta (daca o putem numi asa) cum trebuie. Attached Files |
#3
Posted 27 February 2016 - 02:02
Eu ma asteptam sa le reconditionezi singur, sa fie modelism nu pseudomodelism.
Sa iei la mana fiecare piesa si sa o reconditionezi, nu sa iei lucrul gata facut ca in machetele de avioane de plastic ce trebuiau lipite si gata.... Unde mai este farmecul si satisfactia lucrarii ? |
#4
Posted 27 February 2016 - 06:42
Pai, dupa cum am spus si primul post, este vorba despre o reparatie / reconditionare / adaptare partiala, nicidecum sa ma apuc sa "zidesc" constructia.
Intr-adevar, accept termenul "pseudomodelism", accept sa ii spun si "carpeala". Scopul scuza mijloacele. |
#5
Posted 20 March 2016 - 19:24
Din lipsa de timp, lucrarea a avansat cu viteza melcului. In prima etapa, am reusit sa refac partea de deasupra, cea care era deteriorata. Am preferat sa o decupez eu din forez de 3 mm si sa o lipesc.
A iesit putin mai inalta decat originalul, intrucat am vrut neaparat sa integrez un motor 6V 25 rpm care va actiona aripile. Ma gandeam sa o chituiesc si sa o finisez cum trebuie, dar mi-am dat seama ca arata mult mai bine ca o lucrare rustica, executata manual, fara precizie de computer. Am facut proba cu niste aripi decupate din forex "cu toporul" si s-a comportat excelent. Urmeaza sa imi decupeze cineva aripile la ruter si finisajele. Attached Files |
#6
Posted 21 March 2016 - 13:22
keta, on 27 februarie 2016 - 02:02, said:
[...]ca in machetele de avioane de plastic ce trebuiau lipite si gata.... Mai bine taci decât să emiți asemenea monstruozități pe ton de axiomă. |
#7
Posted 29 March 2016 - 20:53
Am proiectat si aripile, iar un prieten mi le-a decupat din forex de 3. Am facut 3 modele, sa vad ce aleg. Probabil ca le voi proba pe toate si voi alege la final.
Attached FilesEdited by bonygy, 29 March 2016 - 20:53. |
#8
Posted 30 March 2016 - 00:40
Modelul 3 parca arata mai natural
Attached FilesEdited by keta, 30 March 2016 - 00:43. |
#9
Posted 09 April 2016 - 21:39
Am improvizat o prindere a aripilor. Nu imi prea place, dar voi analiza ulterior o alta abordare...
Ma gandesc cum sa vopsesc aripile sau sa adaug niste tesatura, ceva, sa nu fie plastic gol... Pana una alta, se invarte si lumineaza... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RVM5WLJL9kg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users