Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

Set Top Box ARRIS VIP1003 (ex-Motorola)

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
predoiu

predoiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 16.07.2007
Salutari, incerc sa pun in functiune un STB (de fapt sint mai multe cu aceeasi problema...). Dupa ce le conectez la TV si la retea apar cele 5 cercuri pe ecran. Cind ajunge la al treilea cerc procesul se opreste si o ia de la capat, din nou si din nou.
Nu pot comunica cu providerul serviciului, ca as fi facut-o.

Ceva sfaturi? Multumesc.

#2
GeorgeGeo

GeorgeGeo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 01.05.2007
La pasul acela al startului ar trebui sa incarce programe TV daca ai activata optiunea la Provider. Trebuie sa iti activezi serviciul altfel nu ai ce sa faci cu acel Setop.

#3
predoiu

predoiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 16.07.2007
Bineinteles ca serviciul este activat...si functional pe deasupra. Am peste 30 de TV-uri care functioneaza cu acelasi tip de STB.
Am primit acum un lot de 20 de bucati, din care 7 nu merg. Am intrat online cu fabricantul (Arris) insa nu ofera suport pentru STB-uri si m-au trimis catre furnizorul de servicii, pe care nu il pot contacta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate