Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
metode "neconventionale" de inmagazinare a energiei !
Last Updated: Jul 30 2019 13:15, Started by
ramonfresa
, Aug 02 2015 15:25
·
0
#37
Posted 03 August 2015 - 11:05
Fa-o dragule, daca e bazata pe fizica de clasa a 18-a atunci eu nu mai am ce discuta. N-am facut facultatea la universitatea iutube.
|
#38
Posted 03 August 2015 - 11:11
#39
Posted 03 August 2015 - 11:38
Solarcells, on 03 august 2015 - 10:58, said:
Păi nu puteau să coase singure,pentru că volanta trebuia întreținută cu o forță din exterior,de aceea mă repet că tu și alții nu înțelegeți că volanta din sistemele menționate mai sus sunt întreținute de motoare electrice,dar consumul acestor motoare este mai mic decât generatorul care este întreținut la rândul lui de volantă,la fel cum pe tine nu te doare piciorul când pedalezi la mașina de cusut pentru că folosește energia cinetică stocată în volantă,cu alte cuvinte tu ești motorul de întreținere al volantei la mașina de cusut ! |
#40
Posted 03 August 2015 - 12:55
vast, on 03 august 2015 - 08:22, said:
Tu pentru ce valori ale masei, razei si vitezei unghiulare ai facut calculul? Mie, pentru M=200kg, R=0,5m si o viteza unghiulara de 50 rot/s (echivalenta unui motor electrric cu o turatie de 3.000 rot/min) imi da forta centrifuga in valoare de 250.000 N. Eu nu voi folosi aceste valori, ci unele mai mici: masa pana in 100 kg si viteze de 750-1.500 rot/min. Daca nu citeai pe sarite, vedeai chiar postul imediat anterior celui in care am raspuns la el, unde se aminteste atat masa de 200 kg, diametru de 1m - deci raza 0,5m, pana aici OK, dar si turatia de 10000 RPM, care duce la rezultatul amintit.... Turatia de 10000 RPM nu este mare in sine, putea sa fie si dubla sau mai mult, insa nu la o raza asa de mare. Mai mult, chiar si pt turatia mult mai mica despre care ai scris, 250000 N este o valoare infernala. Materialele nu rezista bine la intindere. In general acumulatorii au mare utilitate la dispozitive mobile si vehicule. Subliniez din nou, problema principala la volante este efectul giroscopic, care in general nu este de dorit la vehicule. Edited by loock, 03 August 2015 - 13:01. |
#41
Posted 03 August 2015 - 13:07
solutia suprasaturata de acetat de sodiu - cunoaste cineva?
|
#42
Posted 03 August 2015 - 13:09
loock, on 03 august 2015 - 12:55, said:
Daca nu citeai pe sarite, vedeai chiar postul imediat anterior celui in care am raspuns la el, unde se aminteste atat masa de 200 kg, diametru de 1m - deci raza 0,5m, pana aici OK, dar si turatia de 10000 RPM, care duce la rezultatul amintit.... Turatia de 10000 RPM nu este mare in sine, putea sa fie si dubla sau mai mult, insa nu la o raza asa de mare. Mai mult, chiar si pt turatia mult mai mica despre care ai scris, 250000 N este o valoare infernala. Materialele nu rezista bine la intindere. In general acumulatorii au mare utilitate la dispozitive mobile si vehicule. Subliniez din nou, problema principala la volante este efectul giroscopic, care in general nu este de dorit la vehicule. |
#43
Posted 03 August 2015 - 14:40
@loock,
Nu am citit pe sarite, dar era mai evident daca spuneai la ce ai facut referire. Turatii de peste 10.000 rpm nu se prea pot obtine in regim diy si de aceea personal nici nu le-am luat in calcul si nici nu merita de luat in considerare penrru cine vrea sa faca un sistem prin forte proprii. Eu am facut calculul pentru 3000 rpm doar ca se se vada ca valoarea este mult mai mica, dar in fapt voi lucra cu 750 sau 1500rpm, unde acest aspect nu mai este asa important, altfel nu se mai faceau discuri de polizor de banc. In alta ordine de idei, eu ma retrag de pe acest topic intrucat ce am avut de spus am spus si am adus si argumente bazate pe chestii concrete si nu pe presupuneri. In plus, Virel a postat si un brevet de inventie pe care l-am gasit de curand, dar pe care nu stiu cati dintre voi s-au obosit sa il citeasca si sa il aprofundeze. Discutiile pe tema volantelor se aseamana cu negarea amerindienilor referitoare la existenta vaselor de navigatie europene. Desi era evident ca europenii au ajuns in America cu acele vase, amerindienii refuzau sa accepte ca existau vase mai mari decat pirogile lor. Va multumesc tuturor pentru tot. |
#45
Posted 03 August 2015 - 16:08
cum sa nu existe? atita timp cit exista centrala termica cu randament de 110%, exista
i-am spus celui care sustinea enormitatea astachestia cu perpetuum mobile, raspunsul clar si concis, daca nu era adevarat, nu scria italianul in prospect .. deci .. bomboanele exista, zise mos craciun! |
#46
Posted 03 August 2015 - 16:11
Asta nu intelege lumea, ca randamentul in sine e ce bagi supra ce scoti....nu poti sa scoti mai mult decat bagi.....
|
|
#47
Posted 03 August 2015 - 21:57
r_murphy, on 03 august 2015 - 16:08, said:
cum sa nu existe? atita timp cit exista centrala termica cu randament de 110%, exista ... ala nu e "randament", cele cateva procente "peste" sunt datorate caldurii latente de condensatie. La fel, nu poti spune despre o pompa de caldura ca are randament supraunitar, desi incalzesti o camera cu 4kW folosind doar 1kW electric; randamentul nu are de-a face cu mutarea caldurii dintr-un loc in altul. La acidul sulfuric, de ex, (ca ziceai de acetic), concentratie mai mare de 100% e cand are ioni SO4 dizolvati in exces |
#48
Posted 03 August 2015 - 22:21
cand am deschis acest topic am am sperat sa gasesc ceva specialisti cu fizica in sange ........nu filozofi... pacat de materia cenusie.
|
#49
Posted 03 August 2015 - 23:01
Sa dam putina "apa la moara" celor ce spun ca nu functioneaza sistemul tip volanta :-). Da, nu functioneaza.
1. Daca motorul este sau nu antrenat in impulsuri? (asta are o mare importanta). 2. Daca poate misca cu mana acea volanta imensa pe rulmenti magnetici, de ce nu foloseste un motor de antrenare de putere mica-mica? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FmXBebQzMyQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#50
Posted 04 August 2015 - 02:57
Saracu' om.
Confunda Forta cu Puterea... ca multi altii, nenumarati altii... Pentru punctul 1, n-am ce sa-ti raspund... Poate printr-o intrebare. Crezi ca, daca i-ar "da" 10 (cifra e aleatorie) impulsuri pe minut, cu o putere de 5kW si o durata de 3 secunde fiecare, furnizand astfel 2.5kWh/h, volanta ar livra restul de 2.5kWh/h pentru a avea la output 5kW? |
#51
Posted 04 August 2015 - 08:37
De fapt un motor AC chiar furnizează energie mecanică în impulsuri, cuplul maxim e atins de 100 de ori (sau de 120) pe secundă. Inerţia rotorului atenuează doar o parte a lor.
|
|
#52
Posted 04 August 2015 - 08:39
Cristalele, oameni buni, cristalele!!!! Voi aveti idee cata energie si informatie se poate stoca in ele?
|
#53
Posted 04 August 2015 - 09:01
Este normal sa nu functioneze sistemul de mai sus pentru ca nu respecta schema de principiu. El nu acumuleaza nici o farama de energie cu acea roata, care in fapt nu este folosita decat pe post de demultiplicator de turatie !!! Comparati sistemul lui cu cel din filmul cu pakistanezul postat de mine anterior, cat si cu schemele de mai jos si veti intelege (sper) diferenta.
Chas Campbell - generator 1.gif 6.24K 31 downloads Chas Campbell - generator 2.gif 7.03K 29 downloads Sunt curios ce vor mai spune detractorii volantelor despre utilizarea acestora in vechile sisteme cum sunt cele din filmele de mai jos. Inventatorii de la vremea respectiva probabil au fost niste tampiti de au introdus aceste volante pentru acumularea energiei si marirea fortei de actionare. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2hRUkTXAP_w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h25mnl5Ofek?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hJYyJccePh8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#54
Posted 04 August 2015 - 09:31
volantul, in motoarele "de demult" era folosit cu precadere pentru a invinge "punctul mort"
revin cu intrebarea, de solutia suprasaturata de acetet de sodiu a auzit cineva, cunoaste cineva fenomenul? este un foarte bun "inmagazinator" de energie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users