Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

mazda xedos 6 V6 2.0 benzina sprint blue

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Mazda Xedos 6 din 1997 , motor V6 1995cc a fost verde si a primit o culoare noua sprint Blue de la Audi rs.
A mai primit jante oem Mazda 3 2011 pe 17' cu anvelope Continental contisportcontact 5 205/50/17 si încă un rând de jante pe 15' gen bbs de Mazda 626 2001 editie specială cu anvelope de iarna continental winter ts850.
I-am pus folie pe geamuri, eleron oem pe portbagaj, dvd 2din jvc .


Poze

Poze

#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Ce jurnal naspa :(. Asa de sec si fara poze. Mai bine nu deschideai topicul.

#3
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Poze. A trebuit să instalez taptalk că de pe mobil nu puteam pune poze.

Sec? Ce ai dori sa afli din prima?
Are pilot automat, geamuri,trapă si oglinzi electrice,tapiterie alcantara, 1190 kg, climatronic, e foarte agila si are o stabilitate excelentă. Motorul are zona rosie de turatii intre 7000 si 8000 rpm asa ca eu schimb la 7000 rpm tot timpul si suna foarte bine fata de motoarele in 4 cilindri .

Attached Files



#4
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Super tare, sa ai noroc de ea :D .
Ma unge pe inima cand vad proprietari de masini care au grija de ele, le pun elemente moderne etc, nu doar le lasa sa rugineasca in parcare.
@serafim606: Ba din contra, eu zic ca OP este demn de respect.

Pui si niste poze cu interioru' te rog? :D


#5
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Interior

Poze

Consuma cam 12 in oras si 9 in afară dar dacă mergi regulamentar poti scoate 6,9 în afară �
Piesele originale sunt foarte scumpe: 2400 lei un far, 800 un semnalizator, 1400 lei suportul de motor, 1300 lei o flansa amortizor, dar piesele uzuale precum discuri de frana, pivoti sunt ca si la alte masini.

Attached Files



#6
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Cati km are?

#7
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 05.09.2007
La cativa ani dupa revolutie a fost prima masina care m-a impresionat. Aveam niste vecini sasi si le veneau rudele cu un Xedos verde, era o nebunie. Stiu ca mi-a ramas multa vreme in cap acea curbura a caroseriei din zona usilor. Pentru ce masini erau atunci, mi s-a parut un OZN. Sa o stapanesti sanatos, e intr-o stare foarte buna pentru anii ei!

#8
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Frumoasa mașina, felicitări. :)

#9
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Mai am un motor cu 108000 km de pe o Mazda răsturnată pe o parte tot a unor sasi care au realizat ca e prea scump ca sa fie reparată si au abandonat-o in curtea unor prieteni vreo 10 ani până am găsit-o eu si am luat motorul si alte piese de pe ea.
Cred ca voi pune motorul acela când voi schimba si kitul de ambreiaj.
Trebuie sa fac si arcadele spate ca a apărut rugina doar acolo.
S-au fabricat doar vreo 80000 de bucati si s-a comercializat mau mult in Germania,Japonia,uk sub denumirea de eunos 500.
Mai există o varianta mai mare Xedos 9, limuzina .
Cei de la Mazda au vrut sa facă o gamă de lux precum Lexus si Infinity dar au renuntat.
Noua a costat peste 40000 mărci germane.
Acum le gasesti si la 1000 euro neinmatriculate.

209000 km are acum. A fost si e abuzată zilnic.

#10
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Bafta cu ea, ca orice asiatica clasica, este greu de intretinut, mai ales din cauza pieselor rare si a lipsei de experienta a mecanicilor.

Am eu senzatia sau acceleratia de la a ta este fix cum se gaseste si la modelele noi? Intr-un timp aveau o pedala simpla ca la orice alta masina.
Tare wallpaper-ul de la navigatie cu "Eat, sleep, ride my Mazda" :)

#11
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Are acceleratia ca la tractor, BMW până în podea.

#12
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Interesanta logica la japonezi, au pus-o, au scos-o si incepand cu 2013 au pus-o la loc si fata de sistemul de la VW, ungiul celei de la Mazda e mai aproape de cel de la BMW, fiind mai blanda cu articulatia gleznei.

#13
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea.

#14
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014

View Postxedos6, on 26 aprilie 2015 - 20:44, said:

Mai am un motor cu 108000 km [...]
Cred ca voi pune motorul acela [...]
209000 km are acum
Sa inteleg ca mitul fiabilitatii masinilor japoneze e fals?

View Postxedos6, on 27 aprilie 2015 - 09:43, said:

Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea.
Subscriu! :D

#15
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Nu e fals din moment ce de 100000 km schimb doar la 7000 de turatii si tot nu a crăpat motorul.
Până acum am schimbat un suport de la motor , pompa de apă ,capăt de planetară si bucsile cu pivoții pe fata..si riscurile de frana cu placutele si uleiul cu filtrele.
Vreau sa schimb motorul că sta degeaba de doia ani si al meu papă un pic de ulei...poate si cel nou va papa ca am inteles ca e normal la aceste motoare sa consume ulei dacă mergi turat .
Cutia de viteze e mai slabă la acest model ca agata un pic când bag in treapta a3-a.
Sunt curios daca se repara cutiile manuale, dacă pot schimba piesa uzată...problema se trage de la,schimbatul rapid si neimpingerea schimbatorului destul in treapta 3.
Fata de alte modele noi care au diverse probleme cu ambreiajul,amortizoarele,motoarele mă declar multumit.


#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Postxedos6, on 27 aprilie 2015 - 09:43, said:

Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea.

Am fost azi la drive-test cu Mazda CX-5 si pot spune ca pedala e cum trebuie, e mai bine "proportionata" decat la Golf V, avand unul la firma + ca pedalierul este mai aerisit la Mazda si feedback-ul este ok, desi am condus in bocanci Posted Image

Te-ai gandit sa verifici segmentii si ce este pe langa? Toate asiaticele benzinare papa ulei, in functie de regim pot ciupi pana la 1L. Eu la Prius am intre 200 si 500 gr. in interval de 15.000 cu motorul la 226.xxx km.
Si baietii de pe forumul Mazda cu modelele noi se mira ca si ale lor se dau la ulei din cand in cand.

Edited by connectorxp, 27 April 2015 - 18:50.


#17
xedos6

xedos6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 18.12.2011
Nu are rost sa desfac motorul ca îl voi pune pe cel "nou" ...când nu mai am in contro voi desface si motorul să văd ce are.


#18
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postxedos6, on 26 aprilie 2015 - 10:07, said:

Frumoasa batranica, sa  te bucuri de ea fara probleme !

Nu e cam mult, totusi, sa schimbi permanent la 7.000 ?  Si a mea vede turatiile astea, dar doar cand e nevoie.

In alta dezordine de idei, cat a fost DVD-ul ?  Ai gasit si harti pt Europa de Est, la el ?


View Postconnectorxp, on 27 aprilie 2015 - 18:48, said:

Toate asiaticele benzinare papa ulei, in functie de regim pot ciupi pana la 1L.
La a mea n-am observat asta.  Si vede si ea rosu destul de des.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate