Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
mazda xedos 6 V6 2.0 benzina sprint blue
Last Updated: May 13 2015 13:21, Started by
xedos6
, Apr 26 2015 10:01
·
0
#1
Posted 26 April 2015 - 10:07
Mazda Xedos 6 din 1997 , motor V6 1995cc a fost verde si a primit o culoare noua sprint Blue de la Audi rs.
A mai primit jante oem Mazda 3 2011 pe 17' cu anvelope Continental contisportcontact 5 205/50/17 si încă un rând de jante pe 15' gen bbs de Mazda 626 2001 editie specială cu anvelope de iarna continental winter ts850. I-am pus folie pe geamuri, eleron oem pe portbagaj, dvd 2din jvc . Poze Poze |
#2
Posted 26 April 2015 - 10:21
Ce jurnal naspa . Asa de sec si fara poze. Mai bine nu deschideai topicul.
|
#3
Posted 26 April 2015 - 10:36
Poze. A trebuit să instalez taptalk că de pe mobil nu puteam pune poze.
Sec? Ce ai dori sa afli din prima? Are pilot automat, geamuri,trapă si oglinzi electrice,tapiterie alcantara, 1190 kg, climatronic, e foarte agila si are o stabilitate excelentă. Motorul are zona rosie de turatii intre 7000 si 8000 rpm asa ca eu schimb la 7000 rpm tot timpul si suna foarte bine fata de motoarele in 4 cilindri . Attached Files |
#4
Posted 26 April 2015 - 11:15
Super tare, sa ai noroc de ea .
Ma unge pe inima cand vad proprietari de masini care au grija de ele, le pun elemente moderne etc, nu doar le lasa sa rugineasca in parcare. @serafim606: Ba din contra, eu zic ca OP este demn de respect. Pui si niste poze cu interioru' te rog? |
#5
Posted 26 April 2015 - 13:20
Interior
Poze Consuma cam 12 in oras si 9 in afară dar dacă mergi regulamentar poti scoate 6,9 în afară � Piesele originale sunt foarte scumpe: 2400 lei un far, 800 un semnalizator, 1400 lei suportul de motor, 1300 lei o flansa amortizor, dar piesele uzuale precum discuri de frana, pivoti sunt ca si la alte masini. Attached Files |
#7
Posted 26 April 2015 - 18:02
La cativa ani dupa revolutie a fost prima masina care m-a impresionat. Aveam niste vecini sasi si le veneau rudele cu un Xedos verde, era o nebunie. Stiu ca mi-a ramas multa vreme in cap acea curbura a caroseriei din zona usilor. Pentru ce masini erau atunci, mi s-a parut un OZN. Sa o stapanesti sanatos, e intr-o stare foarte buna pentru anii ei!
|
#9
Posted 26 April 2015 - 20:44
Mai am un motor cu 108000 km de pe o Mazda răsturnată pe o parte tot a unor sasi care au realizat ca e prea scump ca sa fie reparată si au abandonat-o in curtea unor prieteni vreo 10 ani până am găsit-o eu si am luat motorul si alte piese de pe ea.
Cred ca voi pune motorul acela când voi schimba si kitul de ambreiaj. Trebuie sa fac si arcadele spate ca a apărut rugina doar acolo. S-au fabricat doar vreo 80000 de bucati si s-a comercializat mau mult in Germania,Japonia,uk sub denumirea de eunos 500. Mai există o varianta mai mare Xedos 9, limuzina . Cei de la Mazda au vrut sa facă o gamă de lux precum Lexus si Infinity dar au renuntat. Noua a costat peste 40000 mărci germane. Acum le gasesti si la 1000 euro neinmatriculate. 209000 km are acum. A fost si e abuzată zilnic. |
#10
Posted 26 April 2015 - 21:32
Bafta cu ea, ca orice asiatica clasica, este greu de intretinut, mai ales din cauza pieselor rare si a lipsei de experienta a mecanicilor.
Am eu senzatia sau acceleratia de la a ta este fix cum se gaseste si la modelele noi? Intr-un timp aveau o pedala simpla ca la orice alta masina. Tare wallpaper-ul de la navigatie cu "Eat, sleep, ride my Mazda" |
|
#12
Posted 27 April 2015 - 01:00
#13
Posted 27 April 2015 - 09:43
Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea.
|
#14
Posted 27 April 2015 - 15:44
xedos6, on 26 aprilie 2015 - 20:44, said:
Mai am un motor cu 108000 km [...] Cred ca voi pune motorul acela [...] 209000 km are acum xedos6, on 27 aprilie 2015 - 09:43, said:
Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea. |
#15
Posted 27 April 2015 - 17:10
Nu e fals din moment ce de 100000 km schimb doar la 7000 de turatii si tot nu a crăpat motorul.
Până acum am schimbat un suport de la motor , pompa de apă ,capăt de planetară si bucsile cu pivoții pe fata..si riscurile de frana cu placutele si uleiul cu filtrele. Vreau sa schimb motorul că sta degeaba de doia ani si al meu papă un pic de ulei...poate si cel nou va papa ca am inteles ca e normal la aceste motoare sa consume ulei dacă mergi turat . Cutia de viteze e mai slabă la acest model ca agata un pic când bag in treapta a3-a. Sunt curios daca se repara cutiile manuale, dacă pot schimba piesa uzată...problema se trage de la,schimbatul rapid si neimpingerea schimbatorului destul in treapta 3. Fata de alte modele noi care au diverse probleme cu ambreiajul,amortizoarele,motoarele mă declar multumit. |
|
#16
Posted 27 April 2015 - 18:48
xedos6, on 27 aprilie 2015 - 09:43, said:
Eu o prefer celei suspendate si celei de la golf 5 care nu are feedback când o calci ajungi imediat cu ea in podea. Am fost azi la drive-test cu Mazda CX-5 si pot spune ca pedala e cum trebuie, e mai bine "proportionata" decat la Golf V, avand unul la firma + ca pedalierul este mai aerisit la Mazda si feedback-ul este ok, desi am condus in bocanci Te-ai gandit sa verifici segmentii si ce este pe langa? Toate asiaticele benzinare papa ulei, in functie de regim pot ciupi pana la 1L. Eu la Prius am intre 200 si 500 gr. in interval de 15.000 cu motorul la 226.xxx km. Si baietii de pe forumul Mazda cu modelele noi se mira ca si ale lor se dau la ulei din cand in cand. Edited by connectorxp, 27 April 2015 - 18:50. |
#17
Posted 27 April 2015 - 19:38
Nu are rost sa desfac motorul ca îl voi pune pe cel "nou" ...când nu mai am in contro voi desface si motorul să văd ce are.
|
#18
Posted 03 May 2015 - 14:15
xedos6, on 26 aprilie 2015 - 10:07, said:
Frumoasa batranica, sa te bucuri de ea fara probleme ! Nu e cam mult, totusi, sa schimbi permanent la 7.000 ? Si a mea vede turatiile astea, dar doar cand e nevoie. In alta dezordine de idei, cat a fost DVD-ul ? Ai gasit si harti pt Europa de Est, la el ? connectorxp, on 27 aprilie 2015 - 18:48, said:
Toate asiaticele benzinare papa ulei, in functie de regim pot ciupi pana la 1L. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users