Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

service Toyota Nord

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Da, probabil ca motorul este la fel ca cel de pe Aygo.
Am fost ieri la un alt service care este al unui om foarte cinstit si de incredere.
A confirmat diagnosticul celor de la Toyota, ambreiajul este dus, cauzele fiind urmatoarele:
- masina este mare iar motorul mic, acest lucru ducand la o suprasolicitare a ambreiajului (nu am inteles exact detaliile tehnice dar asta era ideea)
- majoritatea celor 27000 km sunt facuti in oras
- o data demult, cand era noua, masina a fost fortata sa iasa din zapada (nu de mine, de o cunostinta), iar acest lucru a socat serios ambreiajul care de atunci a continuat sa se deterioreze.
Parerea lui (si am toata increderea), este ca nu are sens sa ma cert cu cei de la Toyota, pt ca imi vor pune aceeasi placa, cum ca garantia nu acopera ambreiajul, iar daca ma voi ambitiona sa o repar la ei "in garantie", o vor deschide si vor concluziona ca "ambreiajul a cedat datorita utilizarii defectuoase", moment in care nu voi avea alta alternative decat sa platesc cei 5000 roni pe care ii pretend, masina fiind deja desfacuta.
VLG, din variantele prezentate de tine, a doua corespunde (creste turatia motorului dar viteza nu). S-a dublat si consumul. Intra in viteza fara probleme. Concluzia ar fi ca a cedat discul de ambreiaj, nu placa de presiune, deci nu e vina celor de la Toyota?
Yarisul meu e fabricat in 2009.
P.S. Reparatia la al doilea service costa intre 1000 si 1400 roni in functie de piese. Cu garantie si tot tacamul. Deci, no comment vizavi de preturile celor de la Toyota...
Oare oamenii astia cand au de gand sa se adapteze la realitatea romaneasca? Cum sa ceri peste 1000 euro sa repari un amarat de ambreiaj, cand masina noua a facut sub 10.000? Nu mai comentez faptul ca masina lor e prost gandita...

#20
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
In cazul asta incearca sa vezi ce kit de ambreiaj utilizeaza cei de la Toyota dupa ce s-au prins ca au dat cu bata-n balta, si schimba-l pe cel actual cu acel tip.

De la o singura iesire din zapada nu ai cum sa-l busesti in halul asta, la toate masinile am avut mai multe faze de genul si ambreiajul a dus linistit peste 100k km, se pare ca e vorba de o eroare de proiectare in cazul tau. Schimba-l si aia e. Ca idee, si la primele generatii de Civic dupa 2005 se ducea ambreiajul pana in 40 k km, deci nu-s singurii care au dat-o de gard.

Edited by RealThing, 30 October 2014 - 10:14.


#21
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Supararea mea provine din faptul ca nu vor sa-mi repare masina, care e in garantie. Faptul ca au gresit e omenesc. Faptul ca vor acum sa ma jupoaie e cu totul altceva.
Citesc acum pe net ca multa lume se plange de probleme cu ambreiajul la Yaris.

Edited by Mirela2012, 30 October 2014 - 10:31.


#22
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,555
  • Înscris: 21.12.2006
Am un Yaris 1.0 similar cu al tau. Ambreiajul a cedat la 50.000 Km, brusc, fara nici un simptom anterior. Ambreiajul original este fabricat de LUK, eu am schimbat tot kitul (rulment, placa de presiune, volanta) cu unul fabricat tot de LUK. Costurile au fost: 850 lei kitul ambreiaj (619 3093 00 LuK RepSet) + 400 lei manopera. Mai multe detalii poti citi in jurnalul masinii mele.
Daca mecanicul la care ai fost este de incredere, roaga-l sa demonteze ambreiajul si sa verifice exact care din cele 3 componente ale ambreiajului necesita inlocuire, le poti achizitiona separat la costuri mai mici. Recomandat este insa sa schimbi tot kitul. Recomandarea mea este sa folosesti kituri de la producatori consacrati (Luk, Sachs, Exedy), fereste-te de Nipparts, e fabricat in China
Preturi orientative aici si aici

Edited by nei-k, 30 October 2014 - 10:36.


#23
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Merci mult!

#24
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,435
  • Înscris: 08.12.2006

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

Da, probabil ca motorul este la fel ca cel de pe Aygo.

Este, si din cate stiu la fel este si cutia.

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

Am fost ieri la un alt service care este al unui om foarte cinstit si de incredere.
A confirmat diagnosticul celor de la Toyota, ambreiajul este dus, cauzele fiind urmatoarele:
- masina este mare iar motorul mic, acest lucru ducand la o suprasolicitare a ambreiajului (nu am inteles exact detaliile tehnice dar asta era ideea)
Nu exista asa ceva. Poti supra-solicita un ambreiaj daca il cuplezi la un motor cu o putere crescuta fata de cel pentru care a fost proiectat insa nu daca motorul este "mic" si masina "mare" Posted Image. Este hilara explicatia. Sa nu mai zic ca diferenta intre Aygo si Yaris este de ~100kg (~900 Aygo vs ~1000 Yaris).

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

- majoritatea celor 27000 km sunt facuti in oras

Nici asta nu este un motiv. Din cei 110.000km pe care ii are masina mea, 40-50.000 probabil au fost facuti in oras. Dupa teoria de mai sus, ar trebui sa ma apropii de a II-a schimbare de ambreiaj si cand colo, pe masina este cel din fabrica.

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

- o data demult, cand era noua, masina a fost fortata sa iasa din zapada (nu de mine, de o cunostinta), iar acest lucru a socat serios ambreiajul care de atunci a continuat sa se deterioreze.

Nici asta nu este un motiv. Poate manevra respctiva a indus un oarecare grad de uzura, pe moment, ambreiajului insa nu avea cum sa genereze o uzura ulterioara care sa se desfasoare intr-un ritm accelerat.

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

Parerea lui (si am toata increderea), este ca nu are sens sa ma cert cu cei de la Toyota, pt ca imi vor pune aceeasi placa, cum ca garantia nu acopera ambreiajul, iar daca ma voi ambitiona sa o repar la ei "in garantie", o vor deschide si vor concluziona ca "ambreiajul a cedat datorita utilizarii defectuoase", moment in care nu voi avea alta alternative decat sa platesc cei 5000 roni pe care ii pretend, masina fiind deja desfacuta.

Nope. Vei plati manopera aferenta operatiunii de constatare pentru ca pot oricand sa monteze la loc piesele existe pe masina.

View PostMirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:

VLG, din variantele prezentate de tine, a doua corespunde (creste turatia motorului dar viteza nu). S-a dublat si consumul. Intra in viteza fara probleme. Concluzia ar fi ca a cedat discul de ambreiaj, nu placa de presiune, deci nu e vina celor de la Toyota?
Yarisul meu e fabricat in 2009.
P.S. Reparatia la al doilea service costa intre 1000 si 1400 roni in functie de piese. Cu garantie si tot tacamul. Deci, no comment vizavi de preturile celor de la Toyota...
Oare oamenii astia cand au de gand sa se adapteze la realitatea romaneasca? Cum sa ceri peste 1000 euro sa repari un amarat de ambreiaj, cand masina noua a facut sub 10.000? Nu mai comentez faptul ca masina lor e prost gandita...

Cand a fost cumparata masina? La inceputul lui 2009? Ai idee cand a fost fabricata? Intreb pentru ca pentru Aygo (masina de unde a "imprumutat" motorul si cutia) exista un Service Bulletin emis in Dec. 2008 (cp-0067T-1208-T-EN-IR) referitor la uzura prematura a discului de ambreiaj datorita unei reglari defectuase a cablului de ambreiaj care practic permite ambreiajului sa stea "usor" patinat in permanenta (chestie patita de mine si la un matiz nou). Nu am reusit sa pun insa mana pe documentul efectiv si sa-l citesc si nici nu stiu sigur daca acopera si Yaris-ul cu aceasta motorizare insa poate ar merita pusa o intrebare baietilor de la Toyota (ce stiu despre acest TSB).
Daca mai descopar detalii ti le voi transmite.

Edited by closchkutza, 30 October 2014 - 19:49.


#25
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Yarisul a fost cumparat in 2010, este fabricat in 2009.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate