Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Apelare relatii cu clientii prin operator la Telekom
Last Updated: Aug 30 2019 12:31, Started by
augustus8186
, Sep 25 2014 22:04
·
0
#57
Posted 09 May 2015 - 14:26
13121 - abonament
Edited by Damian87, 09 May 2015 - 14:26. |
#58
Posted 29 June 2015 - 11:08
#59
Posted 31 July 2015 - 12:12
Serviciul Relatii cu Clentii - Cartela Cosmote / Telekom.
Cartela Telekom : 1234 apoi 150 Edited by konis, 31 July 2015 - 12:12. |
#61
Posted 07 September 2015 - 03:26
De ce nu urmati calea simpla si usor de retinut? 1234, urmat de 1-1-2-2-3. In 5 secunde aveti cu cine vorbi.
|
#62
Posted 16 December 2015 - 12:37
Confirm că funcționează, chiar aveam nevoie neapărat să vorbesc cu cineva de la ei despre o factură și cu pașii de mai sus am ajuns unde trebuie.
|
#63
Posted 05 January 2016 - 20:15
razor1911, on 07 septembrie 2015 - 03:26, said:
De ce nu urmati calea simpla si usor de retinut? 1234, urmat de 1-1-2-2-3. In 5 secunde aveti cu cine vorbi. confirm si eu, apelat asta seara, raspuns imediat. apropo de idiotenia asta...cand am intrebat duduia de ce este atat de stufos si complicat sa intru in legatura cu un operator, mi'a zis ca se poate si mai complicat! gizuz...astia(Telekom) chiar sunt nemti? |
#64
Posted 05 January 2016 - 21:42
1-1-0 e scurtătura de la prepay. Într-un fel sunt de acord să fie și un "meniu" de urmat, altfel toată lumea ar suna pentru toate prostiile.
|
|
#65
Posted 01 February 2016 - 13:31
Salut . Am un abonament la telefonie telekom si un abonament pentru tableta, la ce numar sa sun pentru a discuta cu un operator despre micsorarea abonamentlui la tableta? ce pasi trebuie sa urmez? Mersi.
Edited by stiinta_craiova, 01 February 2016 - 13:35. |
#66
Posted 03 February 2016 - 18:37
Telefonie = voce sau fix?
1234 > 1 1 2 2 3 Daca esti inca sub perioada contractuala, nu se poate modifica. Cel mai devreme cu 2 luni inainte de expirare, in perioada contractuala doar se poate mari, iar modificarea trebuie pastrata cel putin 3 luni. La prelungire te alegi cu 24 luni + perioada ramasa din contractul vechi. |
#67
Posted 11 May 2016 - 20:56
Buna seara. Minutele folosite pentru un apel la 1234 se scad din optiunea 100 minute oriunde? Vad ca in Analiza Trafic din MyAccount sunt si ele contorizate alaturi de minutele vorbite in retea. Mentionez ca am un abonament Voce 0 cu 100 minute oriunde Plus, Internet L si Dolce M la o prelungire de abonament. Parca stiam ca sunt gratuite, dar nu sunt asa de sigur.
Va multumesc. |
#68
Posted 12 May 2016 - 07:40
Lifar, on 11 mai 2016 - 20:56, said:
Buna seara. Minutele folosite pentru un apel la 1234 se scad din optiunea 100 minute oriunde? Vad ca in Analiza Trafic din MyAccount sunt si ele contorizate alaturi de minutele vorbite in retea. Mentionez ca am un abonament Voce 0 cu 100 minute oriunde Plus, Internet L si Dolce M la o prelungire de abonament. Parca stiam ca sunt gratuite, dar nu sunt asa de sigur. Va multumesc. Sunt gratuite. Apelurile la 1234, numere TelVerde care incep cu 0800, apelurile la 112, sunt toate gratuite si nu consuma din resursele incluse in abonament. |
#69
Posted 25 July 2016 - 11:14
|
#70
Posted 13 February 2019 - 13:59
Relatii cu clienti Telekom de pe abonament (postpaid) :
Apel la 1234 1 2 2 1 1 confirmi nr de telefon de pe care ai sunat; 2 pentru alt numar de telefon 1 0784.XXX.XXX # 1 ultimele 6 cifre din CNP # 0 Intri in legatura cu un agent Telekom Relatii cu clienti Telekom de pe cartela (prepaid) : Apel la 1234 1 5 0 Intri in legatura cu un agent Telekom Edited by alseeme, 13 February 2019 - 14:02. |
#71
Posted 13 February 2019 - 16:50
Care nu rezolva nimic. Nu depind nimic de ăștia. Le-am făcut sesizare cu scăderea acoperiri după ce au pus 4G dar la ei e totul normal.
Normal o sa mă comport și eu închizând treptat toate cele 3 abonamente avute la ei. |
#72
Posted 13 February 2019 - 16:53
Telekom au ramas singurii care ofera acces omenesc(usor si rapid) catre oamenii de la RC. La ceilalti, incearca sa te determine sa renunti. La Vodafone, de exemplu, cu mare greutate, marea Andreea s-a indurat dupa vreo jumatate de ora sa imi dea acces la personajele umane, cam la fel este si la Orange.
Edited by brasoveanul, 13 February 2019 - 16:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users