Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Apelare relatii cu clientii prin operator la Telekom
Last Updated: Aug 30 2019 12:31, Started by
augustus8186
, Sep 25 2014 22:04
·
0
#37
Posted 04 November 2014 - 10:13
am nevoie de un mic ajutor
nu pot apela la rc telekom,nu dispun de un sim la ei prepay si de pe un sim nou daca nu este incarcat nu ma lasa sa apelez am un serial de telekom de 5 euro cu optiune minute si vreau sa stiu in ce zi a fost incarcata numar serial voucher este: 2950000000018868 tanu tranzactiei este :130c8393b6d5 multumesc anticipat |
#38
Posted 08 November 2014 - 20:42
robocapady, on 25 octombrie 2014 - 13:12, said:
Salut! De curand am devenit client telekom prin portarea numarului de la orange, dar spre surprinderea mea din momentul cind numarul temporar de telekom a fost inlocuit cu vechiul nr de orange nu am mai putut receptiona apeluri neaparand in serviciul,putand totusi sa efectuez apeluri catre orice numar.Ce pot face pentru remedierea situatiei mentionand ca la relatii clienti am notificarea facuta de aproximativ 5 zile nici ei neintelegind situatia? |
#39
Posted 14 November 2014 - 20:56
salut, sunt in scotia acum si am un abonament la cosmote (telekom), intrebarea mea e, cum fac cerere sa inchid abonamentul?
merge prin mail sau la numarul 1234? |
#41
Posted 14 November 2014 - 21:33
#42
Posted 02 December 2014 - 12:32
#43
Posted 04 December 2014 - 00:00
ei bine am sunat la minunatul numar 1234 si am asteptat aproape 30 minute sa intru in direct cu cineva si a doua zi surpriza...mam trezit cu cost suplimentar 8 euro si ceva...
cica nu se poate sa fac cerere de inchidere a abonamentului prin telefon, pe mail sau pe site-ul lor...deci sa fie sanatosi, scot cartela de telekom si numai platesc abonamentul,,poate se gandesc ei sami inchida abonamentul din propria initiativa |
#44
Posted 04 December 2014 - 01:01
1234 ar trebui sa fie gratuit din Telekom mobil sau fix... Cum/De unde ai sunat de ai fost taxat cu atat?
|
#45
Posted 04 December 2014 - 12:58
#46
Posted 04 December 2014 - 22:06
yonel73, on 04 decembrie 2014 - 00:00, said:
ei bine am sunat la minunatul numar 1234 si am asteptat aproape 30 minute sa intru in direct cu cineva si a doua zi surpriza...mam trezit cu cost suplimentar 8 euro si ceva... cica nu se poate sa fac cerere de inchidere a abonamentului prin telefon, pe mail sau pe site-ul lor...deci sa fie sanatosi, scot cartela de telekom si numai platesc abonamentul,,poate se gandesc ei sami inchida abonamentul din propria initiativa |
|
#47
Posted 05 December 2014 - 19:29
Ce taxe percep Orange, Vodafone şi Telekom pentru apelurile clienţilor către operatorii din call-center
Orange România percepe abonaţilor persoane fizice care doresc acces direct la operator, prin numărul 401, un tarif de 0,15 euro/minut, TVA inclus, oferind primele 40 de secunde gratuit celor care apelează. Abonaţii pot apela însă gratuit numărul 411 între orele 8 şi 21. Pentru clienţii care deţin cartele preplătite, serviciul 444 este gratuit între orele 8 şi 21 pentru primele două apeluri în 30 zile, iar începând cu al treilea apel tariful este de 0,65 euro/apel. În intervalul 21 şi 8 transferul la operator este taxat cu 0,65 euro/apel pentru toţi clienţii Orange România, potrivit informaţiilor disponibile pe siteul companiei Clienţii Vodafone România pot apela gratuit la *222 departamentul de relaţii clienţi, însă plătesc 0,68 euro/apel, indiferent de durată, dacă solicită transfer direct la operator apelând numărul *555 disponibil non-stop, arată datele companiei. Şi Telekom România percepe începând cu luna septembrie 2014 tarife pentru apelurile în call-center. Astfel, dacă în interval de 30 de zile un client a efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Vânzări şi Relaţii cu Clienţii, acesta nu va mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval, clientul poate apela numărul taxat 0903904903 cu 2 euro/apel, informează Telekom România pe pagina de internet: "Telekom România îşi rezervă dreptul de a limita accesul gratuit la acest serviciu pentru clienţii care îl folosesc în mod abuziv". Numărul 0903904903 cu tarif de 2 euro/apel este serviciul de suport premium pe care compania îl pune la dispoziţia clienţilor care doresc să apeleze cu prioritate serviciul de relatii cu clienţii. Clienţii au posibilitatea, în continuare, de a apela gratuit la 1234 serviciul de vânzari şi relaţii cu clienţi. Orange, Vodafone şi Telekom sunt cele mai mari trei companii din telecom de pe piaţa locală, după numărul de clienţi ai serviciilor de telefonie mobilă. RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi internet fix, a început să îşi facă simţită prezenţa abia în acest an şi pe segmentul de telefonie mobilă, potrivit ZF. |
#48
Posted 10 December 2014 - 23:10
Salut. Recent m-am portat si eu de pe orange pe telecom (abonament) . Cum pot verifica pe telecom cate minute, sms-uri sau net mai am? Am cautat si pe site-ul lor. in afara de 1234 unde vorbeste robotelul, nimic. La orange se apela un numar din 3 cifre si primeai un mesaj detaliat cu tot ce ai in prezent.
Edited by SHTIRLITZ, 10 December 2014 - 23:11. |
#49
Posted 10 December 2014 - 23:52
SHTIRLITZ, on 10 decembrie 2014 - 23:10, said:
Salut. Recent m-am portat si eu de pe orange pe telecom (abonament) . Cum pot verifica pe telecom cate minute, sms-uri sau net mai am? Am cautat si pe site-ul lor. in afara de 1234 unde vorbeste robotelul, nimic. La orange se apela un numar din 3 cifre si primeai un mesaj detaliat cu tot ce ai in prezent. |
#50
Posted 11 December 2014 - 07:42
augustus8186, on 10 decembrie 2014 - 23:52, said:
Salut. Trimiți un mesaj fara text sau cu un singur caracter daca nu poți da mesaj gol la nr 1515 si vei primi toate informațiile sub forma de sms |
#51
Posted 11 December 2014 - 08:47
Da asa este. Am prelungit de cateva ori abonamentul si primesc aceste informatii dupa emiterea primei facturi. Este un mic inconvenient in aceasta privinta pt ca tb sa fi putin atent sa ti cont ce convorbiri, sms, trafic ai utilizat pt a nu face cost suplimentar. Cu putina atentie reusesti
|
|
#54
Posted 12 March 2015 - 15:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users